Jump to content

Probleme pornire GOLF 2 GTI 16v KR.


Imparatul
 Share

Postare recomandată

pfff... in primul rand nu exista 1.9 16v... este tot de 1.800cmc.

in al doilea rand, eu mi-am schimbat arborele cotit si bielele cu unele de la un motor de 1.8 de 66kw. cred ca el era. avea stantat pe bloc indicativul AB, era pe carburatie. motorul meu este PB. s-au potrivit. oricum, va uitati inainte in ETKA. acolo sunt indicativele. aici este un link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Imparatul

    15

  • scirocco

    5

  • XANu

    5

  • cristivw

    4

dap :screwy: numa ca 1.8 66kw de 8valve e pe injectie :D , cel pe carburator are undeva la 80~85 de cai :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa daaa.. de fapt era logic sa fie mai slabut cel pe carburatie. in fine, nu puterea era de baza. eu ziceam ca s-au potrivit arborele si bielele de la acele cu carburatie pe care scria AB pe al meu, care e un motor de GTI din '90, serie PB, 82kw, 8 valve :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios ce ii da atata putere GTi-ului de 8valve, eu am GL de 8valve tot 1.8, dar are numa 90 de cai, eventual arborele cu came sau toata cutia de viteze... :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris aiurea 1.9 e tot de 1.8.

Deci s-ar potrivi piesele de pe un 1.8 simplu cu carburator la un motor de gti 1.8 16v. Cam: arbore cuzineti, biele.....!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. izotope. puterea unui motor este data de producator la volant si nu are legatura cu cutia de viteze ... s-a mai discutat de unde are gtiul puterea -> axe cu came mai agresive, harta a aprinderii diferita, injectia setata diferit, etc

imparatul: verifica si avansul

si warm-up regulator ul, el face fitze in cazul specific al tau (pornire grea la cald).

se poate testa usor dupa manual. -> daca te intereseaza cum (ca vad ca pana acum nu prea), intreaba.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imparatul: da, se potrivesc, am patit-o eu saptamana trecuta, ti-am mai zis

iZOTOPE: diferenta de putere am auzit ca se afla in chiulasa, injectie, volant etc. poate, foarte putin, si in cutia de viteze? :( asta nu stiu exact. m-am uitat si in ETKA, am intrebat si la mai multi mecanici, si mi-au spus ca toate motoarele de 1.8 au comun blocul motor, cu tot ce este in el (EXCLUS cel cu 16v - vorbim aici doar de 8v). diferentele de putere intre ele constau in cele enumerate mai sus.

Modificat de cristivw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imparatul: verifica si avansul

si warm-up regulator ul, el face fitze in cazul specific al tau (pornire grea la cald).

se poate testa usor dupa manual. -> daca te intereseaza cum (ca vad ca pana acum nu prea), intreaba.

Ba ma intereseaza, dar pe vremea asta numai de lucru laborios la masina nu prea imi arde. Oricum a pornit mai bine zilele astea. Le voi verifica pe atoate si voi face un reglaj la avans/aer/taler si apoi iar o testez. Numai ca la mine acuma e o flescaraie afara de nu-ti vine sa faci nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceasi problema ca tine . La cald invartea greu de tot.Dupa un demaror nou sa rezolvat! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceasi problema ca tine . La cald invartea greu de tot.Dupa un demaror nou sa rezolvat! :pale:

Si cam cat a costat demarorul cel nou? Aproximativ daca iti mai aduci aminte? Multumesc mult.

Dimineata la rece porneste in felul urmator: prima cheie incepe sa invarta greu tare, greu si nu pleaca. O tin 2-4 secunde dupa care opresc. Apoi a doua cheie pleaca imediat. La cald uneori nu tot timpul incarte f.f.f. greu si lung si abia pleaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca vorbesc de Porsche nu cred ca e concludent .A costat 1300ron. Unul nou de Golf 2 se invarte pe la 7-8 milioane.Iesi mai ieftin daca shimbi doar ce se poate strica: Starter-80ron+rotor-180ron+carbuni 30ron+ stator- asta nu stiu exact e cam 300 ron.Preturile sunt aproximative ( memoria bat-o vina) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat avansul si am umblat la aer. Am incarcat si bateria care s-a descarcat intre timp si a pornit acuma de fiecare data la sfert de cheie si la cald si la rece.

Avansul fusese pus cu lampa stroboscopica inainte. Acuma au fost puse "ochiometric" si a pornit de fiecare data. Asta e de 2 zile in probe. Va mai tin la curent daca intervine si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat avansul si am umblat la aer. Am incarcat si bateria care s-a descarcat intre timp si a pornit acuma de fiecare data la sfert de cheie si la cald si la rece.

Avansul fusese pus cu lampa stroboscopica inainte. Acuma au fost puse "ochiometric" si a pornit de fiecare data. Asta e de 2 zile in probe. Va mai tin la curent daca intervine si altceva.

se pare k este problema cu avansul asta.si la mine fusese reglat cu lampa si tragea super greu, park imi apasa cineva pe frana.am fost inapoi la service (de, garantia bat-o vina :blink: )si mi-au reglat baietii "ochiometric" si la mine, fara probleme de atunci..

totusi ia-ti o baterie noua, asta pentru a nu mai avea neplaceri... ;)

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e luata de anul trecut din august, dar nu stiu de cat timp statea in magazin si apoi am si pus-o la redresor de multe ori ceea ce cred ca nu prea i-a facut bine. Cineva mi-a zis ca nu mai tine curentul in ea. O sa vad pe parcurs cum se mai comporta masina si o sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e luata de anul trecut din august, dar nu stiu de cat timp statea in magazin si apoi am si pus-o la redresor de multe ori ceea ce cred ca nu prea i-a facut bine. Cineva mi-a zis ca nu mai tine curentul in ea. O sa vad pe parcurs cum se mai comporta masina si o sa va tin la curent.

lamureste-ma totusi dc ai pus-o la redresor daca nu are nici 1 an....ai pus-o pe masina si nu aveai curent sau asa ai crezut tu k trebuie facut...nu stiu, intreb. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la un moment dat becul verde al bateriei care indica ca e incarcata s-a stins si s-a descarcat. Apoi demarorul invartea f. greu si nu statea incarcata decat vreo 2 saptamani sau o luna. Cred ca invaratind f. greu o tot descarca. Si am tot incarcat-o de cateva ori pana cred ca s-a stricat. Nu am alta explicatie dc se tot descarca.

E o baterie Pilot de Diesel de 70 Amperi si are curent de scurt de 640. Am pus-o ca sa invarta tare. Dar scrie mai sus in post care e principala problema. Invartea demarorul slab de tot nu-s din ce cauza. Sper sa fi fost din avans si aer ... asta o sa-mi mai dau seama pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la rece a pornit imediat cu bateria incarcata, dar cum se incalzeste motorul si am repornit amorsand pompa nu a mai reusit sa invarta decat foarte foarte greu. Parca era motor de betoniera. Am incercat sa o pornesc neamorsand deloc pompa si tot asa a facut. Asta la cald. daca o las sa se mai raceasca cateva minute porneste imediat si invarte super prompt. O sa mai incerc alte chestii.

Am vb. cu un prieten care avea un fiat regat diesel. Si la el facea la fel, adica la cald nu mai pornea. si a rezolvat schimband doar demarorul. Oare se incalzeste ceva in demaror odata cu motorul si se dilata si ar putea da un scurt ?????

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Imparatul - In timp in demaror apar uzuri la componente care se manifesta preponderent in momentul in care demarorul se incalzeste. Singura solutie este sa inlocuiesti demarorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Obiectivul nr. 1 este sa caut un demaror. Azi, a doua zi dupa ce mi-a pornit ieri greu a pornit tot f. bine la cald. Are toane. Voi cauta un alt demaror.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si am scos demarorul(electromotorul). Rotorul freca in stator. L-a curatat bine am pus si carbunii, si am scos si bucsa din cutie, de langa motor/volant aia care se scoate mai greu. Am inlocuit-o cu o bucsa noua (ca aia era roasa tare neuniform si intr-o parte foarte tare ) si am montat totul la loc si acuma porneste si la cald si la rece "la sfert". Invarte imediat si promt. Am testat-o si o mai testez, dar nu cred ca vor mai fi probleme.

Multumesc celor care mi-au dat indicatiile necesare si la toti cei care au avut ceva de spus.

Bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca ai rezolvat problema si ma bucur daca am reusit sa iti fiu de ajutor! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu golf 2 de 1,6 p benzina... cand e mai frig si umezeala p'afara nu mai vrea sa porneasca...dau la keie de innebunesc pana porneste....dupa vreo 5 minute dupa ce porneste nu mai am probleme, porneste la cheie toata ziua dupa ce e pornit dimineatza....de la ce o fi? numa cand e frig si umezeala....

sorry, daca s-a mai discutat problema asta in topicul asta, da din cate am vazut juma' de topic era cearta si comentarii asupra bolidului lu imparatu, si nu am mai avut rabdare sa citesc to

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa pot sa imi dau cu parerea mi-ar mai trebui niste detalii gen ce carburator ai. Una din posibilitati este socul automat ( daca ai ). Din pacate la carburatie pot fi multe probleme care se manifesta cam prin aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am problema cu pornitul la cald (temp. motorului > 92 grade) de vreo 3 ani (1.8 GTI 16V)

am fost saptamanile trecute la un mecanic si mi-a schimbat electromotorul cu totul. La al meuerau probleme si pe stator (stator cu magneti si cativa se miscau) si la rotor (unde fusese cositorit colectorul)

toate bune si frumoase

acuma pot sa repornesc la temp peste 92 grade in motor, dar la temp peste 96 grade face iar fitze (invarte foarte incet si parca detonatiile in cilindri imping motorul in sens invers)

ce este cert: daca fortezi electromotorul sa porneasca si se chinuie, iti consuma bateria f puternic (se incinge firul de gros de plus ca naiba) si aproape sigur ca deteriorezi si electromotorul (stator sau colector si perii)

deci pana rezolvi problema mai bine lasa-l sa se raceasca 10 min decat sa in chinui, pt ca il strici de tot altfel

am sa stau atent pe topic sa vad si eu care e rezolvarea :)

bafta la succese

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are tendinta sa invarta invers e posibil sa fie avansul prea mare. Invarte de delco in sens invers acelor de ceas cand e motorul cald si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!