Jump to content

Probleme pornire GOLF 2 GTI 16v KR.


Imparatul
 Share

Postare recomandată

Am intrat in clubul golfistilor cu un GOLF 2 GTI 16V model KR din 87, de culoare rosie.

L-am cumparat acuma vreo 4 ani. Nu stiu exact ce modificari are la motor in afara de cela de care am auzit si de faptul ca i-am schimbat cutia de viteze cu una de golf 2 model 1.6 dar are acceleratie mult mai puternica decat a unui GTI 16V de serie.

Am cronometrat acceleratia de la 0-100km /h si inainte era in jur de 7,5s cu disc ambreiaj nou pus si bujii schimbate si reglaje facute.

Acuma cu aceasta cutie si cu disc nou de ambreiaj acceleratia este undeva pe la 6 secunde. Am cronometrat de mai multe ori si am mers si paralel cu cateva masini deoarece m-am gandit sa nu fie eroare de vitezometru. Nu este.

Cam asta a fopst pe scurt.

Problema este ca porneste la rece bine dar cand se incalzeste si o opresc si vreau sa plec imediat nu mai vrea. In sensul ca invarte demarorul incet de multe ori si nu pleaca. Daca o las vreo 10 minute minim sau mult mai mult porneste imediat din prima.

De mers merge normal. Sa fie demarorul sau bateria dusa? Un mecanic mi-a spus ca bateria nu tine curent???? Altcineva a desfacut demarorul si din 4 perii mai are doar 2 bune. A refacut el ceva in el dar nu stiu acuma sa nu fi aceasta problema.

A mai patit cineva ceva de genul asta? Puteti sa ma sfatuiti?

Dat fiind ca e ora 1 noaptea si acesta fiind primul meu post o sa fiu mai explicit data viitoare.

Salut tuturor si bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Imparatul

    15

  • scirocco

    5

  • XANu

    5

  • cristivw

    4

Eu am patit exact acelasi lucru..dar sunt pe turbo diesel..la mine a fost pompa de motorina..dupa ce o lua cand era calda, dupa ce pornea cu mult greu..murea in mers..singura..cum luai picioru de pe acceleratie murea..asta dupa ce am skimbat filtrul de motorina..verificat bateria..reglajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o scoti in oras sa vin si eu linga tine sa-mi arati cele 6 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

salut si bine ai venit

sper sa ne vedem curand la o intrunire :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stai cu uzura motorului ?Te intreb pt ca am avut un escort la care motorul era asa uzat ,incat NU mai pornea la cald(cand se dilatau segmentii )(asa mi-a zis mecanicul , daca vorbesc prostii , nu aruncati cu pietre!). Demarorul vezi sa fie de golf , si du-l la reparat......

Modificat de cristip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1). din cutie de 1.6 scoteai timpi mai slabi decat cu cutia originala.

si pentru 6 sek. cu 1.8 16v iti trebuia ceva tuning serios, poate pe la 170-180 cp

2). cu problema pornirii la cald

citat din manualul bentley

2. hot start -engine starts hard or fails to start when warm. probable causes:

a. Hot start pulse relay faulty, Test hot start pulse relay and replace it if necesseray

b. Cold start valve leaking or operating continuously, test cold start valve and thermo time switch

c. fuel pressure incorrect, Test warm control pressure. replace control pressure regulator is required.

d. inspect air flow sensor plate rest position. and adjust if required (1.9mm below lowest edge of bowl)

e. test residual fuel pressure, replace fuel pump check valve or fuel accumulator as necessary

f. inspect fuel lines and connections, correct leaks as required.

control pressure regulator sau warm-up regulator-ul e de obicei de vina.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cutia pusa. Nu am facut nimica altceva decat sa-i schimb cutia de pe un 1.6. S-a pus f. bine a maers f. bine.

Si asa s-a dus acceleratia, adica s-a mai imbunatatit. Nu spun nici un fel de prostie. Acuma cateva saptamani la semafor in Iasi am intalnit un GTI 5. Am plecat amandoi la *** ca eram in fata. Ce sa zic am "patinat" vreo cativa metri, dar 5-ul s-a dus in fata, el plecand perfect. A stat in fata pana am dat a doua si pana la urma cu a treia am recuperat tot ce a castigat si l-am lasat in spate. A oprit sa ma intrebe ce am sub capota. Si i-am aratat dar nu a vazut nimica interesant.

Cu cutia de 1.6 am discul de ambreiaj mai mic, placa de presiune mai mica, deci pierd din cuplu, dar si componentele in miscare sunt mai usoare si asta conteaza f. mult. Am citit intr-o carte auto ca daca ai scadea 300 de grame din ambreiaj/placa presiune... e ca si cum ai usura masina efectiv cu vreo 150kg sau cam asa ceva. Oricum era cu 100 si ceva de kg. E ceva, nu?

Am facut compresia pe pistoane si normal trebuie sa fie intre 10 si 13. Mi-a iesit 11,5/fiecare piston, asta cu cei 240.000 km pe care-i are la bord.

Deci, dupa ce e calda si o opresc sa ma duc sa cumpar ceva sau cateva minutele cand ma urc inapoi in ea si dau la cheie invarte incet si prelung si nu mai pleaca. Dimineata la rece porneste bine si prompt. Mecanicul mi-a zis ca e busita bateria si ca nu tine curent. Am sa pun si am sa o masor azi sa vad care-i buba. Oricum alternatorul incarca 14. Ori sa caut un demaror sa-l pun pe ala si sa vad daca mai face asa. Sa imprumut de la un service auto s/h ca-l stiu pe tip si daca e ala il voi cumpara.

Oricum multumesc de raspunsuri. Am sa plec acuma cu masina sa vad cum se mai comporta. Ca de accelerat accelereaza de o ia "mama-naibii".

P.S. de la 0-180 cu 3 oameni in masina 17/18 secunde. Asta cand avea discul de ambreiaj nou. Acuma discul are vreo 2 ani si ceva si oricum nu am mers la "piata".

Popmpa de benzina principala aia de sub masina e luata nou BOSCH si e cu presiune dubla. S-a folosit si la AUDI sport Turbo mai vechi din cate gasisem pe internet. are vreo 12 atmosfere. Cand am pus-o de 3 ori mi-a rupt furtunasele de benzina. A trebuit sa pun furtunase GOOD-YEAR de 200.000 mii jumatatea de metru si cate 2 coliere pe fiecare capat ca sa reziste. In oras imi ia intre 11 si 13 asta facut la rezervor si in afara vreo 7. Nu stau nici intr-un oras foarte aglomerat (nu-s din Iasi). In rest daca-i dau "talpa" se duce 15-20 depinde de vreme si de alte conditii(cred).

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era asa de simplu sa pui o pompa de benzina cu presiunea mai mare toata lumea avea 200 cai pe 1.8 16v si facea suta in 6 sek. si batea mitsubiurile cu golful.

cutia de 1.6 are rapoarte mai lungi atata tot. adica e mai lenesa.

parerea mea: asa ceva ce spui tu acolo nu se poate . punct.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu atata am avut de zis legat de performante.

De acuma ma rezum doar la problemele ei. Tot punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello forum???? ati mai auzit g2 16v stock cu cutie de g2 1.6 sa faca suta in 6 sek. ???

hello trezirea !!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cine mi-a sters topicul.

Deci era scris asa : Daca iesi cu ea in oaras cheama-ma ca ma pun si eu linga tine sa vad si eu cu e un 16v cu cutie de 1,6.

IN concluzie NE DAM?

vrei sa sti care e parerea mea? Eu cred ca nu-ti indica bine ceasu de chilometraj.

Incearca sa te pui linga o masina si intreaba-l cat are la ora :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello forum???? ati mai auzit g2 16v stock cu cutie de g2 1.6 sa faca suta in 6 sek. ???

hello trezirea !!!!!!

Suna a banc. Dupa ce am citit faza cu cutia de 1,6 din primul post, am renuntat sa mai citesc ce avea omul de spus ref. la problema lui legata de pornire. Pai daca era asa, facea VW cel mai smeker gti, cu cutie de 1,6. Oricum, sunt multi baieti care habar n-au, dar ce e mai grav este ca unii dintre ei habar n-au ca habar n-au... Daca intelegeti ce vreau sa spun :17:

Deci, ca sa se lamureasca toata lumea: cutia de 1,6 are rapoartele de transmisie ale treptelor de viteza mai mici decat la cutia de GTI, adica la acelasi nr de ture ale arborelui primar, secundarul la 1,6 va face mai multe ture decat la GTI. Ca efect perceptibil de catre sofer, presupunand ca am monta acelasi motor pe cele doua cutii, masina va urca mai repede in ture cu cutia de GTI si mai greu cu cutia de 1,6. Singurul efect "pozitiv" posibil este ca viteza maxima va fi mai mare la cutia de 1,6, dar doar teoretic pentru ca s-ar putea ca motorul sa nu mai faca fata de la o anumita turatie in sus.

Prin analogie, ganditi-va la mersul pe bicicleta cu trei foi si sase pinioane. E din ce in ce mai greu sa micsorezi raportul de transmisie, adica sa treci pe pinioane din ce in ce mai mici. Dar daca treci pe o foaie mai mica, e mult mai usor pentru ca s-a marit raportul de transmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspunsurile legate de problema mea. Imi para rau ca am postat si alte chestii care vad ca-s luate "in balon".

Considerati ca eu la 100 am vreo 60 la ora si sa incheiem aceasta banala discutie. Eu unul stiu cum merge si ce poate mai ales ca am fost si la liniute organizate si am luat locul 1 de 3 ori. Asa ca....... mai ales ca o Alfa Romeo GTV preparata de 240 de cai nu a putut sa ia nimic in fata mea. Am fost paralel.... In fine astea sigur sunt "basme" :beerchug:)

Deci legat de pronire daca mai puteti sa-mi spuneti ceva as aprecia mult. Alte chestii nu le bag in seama.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce spor de performanta aduce placa de presiune si discul micsorat?

De ce pierzi cuplu?

volant este altceva decat placa de presiune... si la 6s pt 0-100 ai nevoie de 200cp pe putin.

Daca turatia demarorului este mica la cald, inseamna ca demarorul este d evina. Daca bateria porneste la rece, inseamna ca e buna...

Schimba demarorul... si datele tehnice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imparatul noi vrem sa-ti spunem ca cu datele ce ni le-ai dat tu (poate is incomplete) nu se poate sa ai performante asa bune.

Poate ai modificat motorul si nu stii.

Eventual niste poze ar fi relevante.

pornirea la cald: demarorul sau warm-up regulatorul (e chestia aia ce are doua furtune de benzina si sta fixata pe bloc undeva sub delco).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imparate, legat strict de problema ta : fie ai avansul prea mare, fie benzina detoneaza anarhic (adica pune niste benzina ca lumea), fie trebuie sa desfaci demarorul, sa schimbi toti carbunii si sa il cureti ca lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 5 GTi cred ca are R32, sau vreun VR-u , deci nu aveai cum sa-l faci !! doar daca respectivul sofer nu a fost destul de agresiv :offtopic: , asa pot trece si eu pe langa un m5 si zic ..oaii .. l-am facut in *** :D ... sa fim seriosi ... motorul tau mai mult de 140 cai nu dezvolta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. golf 5 GTi are motor de 2.0 TFSI nu are nimic cu R32 si VR6 nu e pe G5

2. sa revenim la topic si la problema omului

3. eugen_zim, eu ti-am sters postul pt ca e :offtopic: , asa ca te rog sa fii on topic, daca vrei sa te dai cu el, dai PM.

Modificat de Vlad MHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai frate nimik special hai sa spun de ce:

Ai zis ca te-ai dat cu mk5 gti si te-a facut pe treapta 1 si 2 si ca pe treapta 3 ai recuperat si te-ai departat

In conluzie nu-ti merge bine ceasu de bord pt ca daca mk5 gti a stat in fata ta treapta 1 si 2 tu scoti mai mult de 7,2 pt ca gti-ul 5 asa scoate ;)

Cristip-- Eu nu cred ca am fost chiar off topic , crede-ma ca nu m-am putut abtine si totusi are legatura cu ceva :::: CELE 6 SEC ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Vlad, e TFSI ;)

Eugen_zim: Ok. Sunt vizibile.

Imparatul: Sa ne spui si noua daca descoperi care e problema.

Toti: Back to the topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aschimbat mecanicul periile de la demaror si 1 sau 2 bucse, dar nu si bucsa care vine in partea dinspre cutie. Am incarcat bateria full si incarca si 14 alternatorul.

A pornit mai bine. o sa vad in timp. Dar mi-a zis ca se invarte motorul greu la manivela. A pus manivela si a invartit si mi-a zis ca se invarte f. greu ca e stricata linia!!!!!!!

Un motor bun care are compresie atunci se inarte greu asa mi-au spus mai multi pe care i-am intrebat. Un motor uzat fara presiune si cu cuzineti sau lagare uzate si segmenti uzati se invarte usor, nu???

Ati mai auzit de asa ceva????? Va intreb si eu ca-s destul de mirat...

Un prieten care a avut tot probleme de pornire legate de demaror mi-a zis ca pana nu l-a pus nou nu i-a pornit bine indiferent ce a mai schimbat prin el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat, pt ca nu se mai unge din (cauza uzurii cuzinetilor) vibrochenu si astfel se freaca vibrochenu de cuzinet si de aici faptul ca se invarte greu, daca mai continui asa vei avea sanse destul de mari sa nu mai faci nici rectificare ... :) vorbeste Stan Patitu' ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oho! intram in ceea ce am facut eu saptamana trecuta! tacanit aiurea la motor. presupus bulire linie. dat jos motor pana la ultima piesa. gasit cuzineti prajiti, tociti, bushitzi etc. linie aiurea, biele suspectate ca fiind aiurea si alte chestii. schimbat linie + cuzineti + biele de la alt motor de 1.8 (bine ca s-au potrivit, ca nu stiu ce faceam :P ) si de asemenea, alte chestii (cam 90% din tot ce-i sub capota :Driver:). acum motorul merge zeiss :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un motor full echipat de golf 2 de prin 89/90 cred. Nu am acte pe el si nu stiu decati cmc este.

L-am intors si m-am uitat pe el si pe blocul motor in partea de jos scrie: 1.8 atata. Cum mi-asi mai da seama daca este de 1.8? Are ceva pe el ar mai scrie undeva?

Piesele daca e bun se potrivesc in mare parte de pe acel 1.8 pe 1.9-ul 16v de gti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!