Jump to content

Jetta Individual 'gasita' intr-un garaj


MiiK

Postare recomandată

Am fost si eu mai demult pe link-ul asta pus de sebip - masina arata identic si la jante (17") pana le-am schimbat cu 18". Astia ii zic Jetta Individual.

Link către comentariu
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MiiK

    21

  • cristi511

    5

  • Wiki

    3

  • sebip

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jantele din linkul pus de sebip sunt Charleston 18".

 

On topic: Mai multe poze cu masina :D.

Cel mai bine fara soft pt ca ai DSG7 care e destul de sensibil. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca imi aduc bine aminte pe motorul asta nu s-a pus DSG7. Posibil sa gresesc. 

Link către comentariu

DSG7 este pe Euro 5 de 160cp. Asta e Euro 4 cu 170cp si are DSG6.


Asa e jantele de pe link sunt Charleston dar sa nu uitam ca masina din poza e pentru Europa de Vest. La noi, Pachetul Individual Exterior venea cu Siena 17" care seamana cu alea din poza. Eu ma refeream la kit cand ziceam ca e identica.

Link către comentariu

Superba! Am trecut ieri de 2 ori prin Buzau si de fiecare data am remarcat-o de la distanta! 

Link către comentariu
shobolanu.wob

Felicitari pentru masina, drumuri bune sa ai! E superba, like a pornstar :))

Link către comentariu

pacat doar ca nu e premium; nu se compara cu un a6 sau un bmw [cu nr de bulgaria]  :biggrin:

jante de 18 in buzau... :icon_bounce: ...............

*** mergi mai incet si nu mai face poze cand conduci! ***

Modificat de qazxsw
Link către comentariu

Uite o alta poveste. Desi am avut un A6 4F 2005 inainte de Jetta asta, am luat Audi pe o serie intreaga de criterii tehnice care NU vizau o marca premium sau imaginea proprietarului: cilindree sub 2.6, motor pe benzina MPI pentru conversie GPL secvential, luata de noua din RO pentru istoric verificabil, eventual proprietar cunoscut. Si am gasit un A6 2.4 V6 177cp 4x4 manual 6tr cu 75.000km reali la Porsche ROMANIA ce corespundea perfect. Luata, ingrijita, GPL, jante 18, grila S-line etc. Si stii la ce concluzii am ajuns vis-a-vis de problema masinilor 'premium'?

 

1. Pentru plebe nu conteaza ce stie Jetta sa faca, din ce an e si cati km are - poate sa fie si cu 0km - ca tot un A6 de-j-de mii de km cu jerba de cox negru la fund e mai 'adevarat'; e o chestie de fudulie/fainosag. Deci iti dau dreptate..

 

2. Sondaj A6 inlocuit de Jetta. TOTI buzoienii zic ca trebuia sa tin Audi - fara exceptie - si TOTI bucurestenii zic 'A6 4F e old news. Mai bine cu Jetta asta'. Buzoianu-i fudul ca doar il stie tot orasul, bucuresteanul e mai pe trend..

 

3. In continuarea punctelor 1,2  romanului ii place sa fie mintit frumos decat sa-i zici un adevar crud in fata de genu:'pentru tine, saracule, poftim masina pe care o meriti - o cazatura de bulgaria cu 300.000 in bord'. Nu, saracul-mandru-roman vrea sa creada cu toata fiinta lui ca masina aia cu 133.000km e pe bune si costa ATAT de putin: iata ce buna afacere a facut! Prin urmare, cand am vrut sa vand A6-ele meu cu istoric complet Porsche Romania, cu carte service la zi, luat de nou din Romania in 2005 si cu 95.000km, GPL etc am crezut ca romanul-amator-de-premium o sa se bucure de asa o propunere. Dar nu, romanul meu compara masina mea 'pe bune' (cu pret corect pentru km si anii ei) cu masini samsaresti 'conduse de pensionari olandezi'. Parca ii sangerau urechile cand ii ziceam ca totul e verificabil la masina asta..pentru ca asta insemna ca nu las la pret, de altfel singurul criteriu important pentru taranoi!

 

Prin urmare, cand aud pe cineva ca zice 'premium' si se refera la un 'cinciar din 2006-toamna' incep prin a spune "premium inseamna in primul rand modelul actual sau masina noua...". Eu unul, niciodata nu m-am batut cu pumnii in piept cu A6-ele meu pe gaz. A fost o super-masina pentru cine iubeste masinile, nu imaginea. Asa ca nu m-a durut sa trec la Jetta asta - o alta masina buna pentru cine iubeste masinile. (si p-asta n-o pun pe gaz!!!!!  :RO flag: )

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu

Frumoasa povestioara ca sa o nunesc asa, iar 95% din ce ai spus e mai.mult decat adevarat !

Link către comentariu

mishto si audi-ul pe care l-ai avut!

nu era mai eficienta suspensia fata hiper strut de la audi si tractiunea integrala decat 170cp la jetta si fara nici un diferential?

eu n-as fi dat audi-ul pe jetta cu 2 clase mai jos si facuta de mexicani...cred ca si antifonarea era mai buna la audi

Link către comentariu

Jetta e mai nervoasa clar decat era A6 2.4 si culmea e ca il lasa in urma si la viteze mari unde ai zice ca micutul 1.4 ar trebui sa oboseasca. Apoi A6 avea suspensii stock si se inclina destul de mult in curbe fata de Jetta care are sasiu sport si sta ca pe sine, iar jantele mari pe A6 rezolvau doar partial problema in timp ce crestea mult frecarea. Adevarat ca, la limita in ac de par sau ceva, quattro ar fi facut diferenta fata de o tractiune fata care ar fi sfarsit prin a subvira dar ca sa ajungi in situatia aia..mai rar.

Apoi e greu de zis cu antifonarea pentru ca la A6 se auzea V6-ele benzina destul de sonor (si misto) in timp ce 1.4TSI nu se aude deloc mai ales cu DSG. Subiectiv nu am resimtit niciun rabat la acest aspect (nu zic ca A6 nu ar fi antifonat mai bine - ar trebui sa fie, doar ca nu e relevant cu motoarele astea doua)

 

Oricum A6 a ramas in familie pentru ca nu mi-a convenit sa-l vand. Am vandut Auris-ul maica-mii din 2010 cu motor 1.6 benzina si, daca credeti, l-am dat mai repede si mai bine decat as fi putut cu A6. Iar Audi a ramas la ai mei. L-am condus recent pe Buzau-Brasov-Ploiesti-Bucuresti-Buzau si pot sa zic ca mi s-a facut dor de Jetta. Pur si simplu e mai fun to drive, cel putin in combinatia asta.

Link către comentariu

E normal sa fie mai nervoasa, cel putin aparent... Pentru ca e un motor turbo, care trage "cu zvac", fata de un motor in V, care trage mai sus in ture. In plus A6-le e un pic prea greu pentru ca acel motor sa se simta cum trebuie.

Am si eu un v6 si stiu cum se comporta un motor de genul asta. Nu e chiar "consumer" ca unul turbo. Si sunt oameni carora nu le place asa ceva, de la un turbo obtii performante mult mai usor si fara bataie de cap.

Link către comentariu

Intr-adevar A6 e penalizat de cele 350kg in plus si tractiunea 4x4 permanenta (Torsen). Nu ma intelege gresit, nu am zis nimic rau de A6. Motorul e burghezo-'american' de cilindree mare raportat la putere, trage de jos viguros pentru un aspirat si se tureaza pana la 7000rpm. Se aude mai fain ca 3.0tdi si ofera ocazia unui sofat cursiv si curat pentru ca cuplul de 230Nm livrat liniar nu inhiba deloc motricitatea unui tren de rulare gandit pentru chestii mult mai puternice.

 

Insa Jetta are 'punch' cum spui tu, se tureaza si ea tot pana la 7000 dar si ESTE mai rapida daca te uiti la cum urca acul pe vitezometru. Initial, am crezut ca la viteze foarte mari va incepe sa ramana in urma dar culmea e ca nu e asa. Cred ca turbina aia pe care o are este destul de maricica si e gandita tocmai pentru asa ceva (de vreme ce de turatiile mici se ocupa compresorul mecanic). Tren de rulare mai 'tare' pe curbe, in schimb frane mai slabe.

Link către comentariu
  • 4 months later...

Modificari suplimentare efectuate la masina

 

- pus logo i (individual) pe aripile laterale

- trimuri interioare negru-metalizat (nu piano), tip GT

- piele neagra perforata si cusaturi rosii pentru volan si levier frana de mana

- cotiere usi si cotiera centrala imbracate in piele antracit la culoarea interiorului si cusaturi negre (in ton cu trimul) - stofa de pe usi si cotiera incepuse sa se uzeze

 

Pentru ultimele doua masina e-n lucru. Sper sa iasa ok. Revin cu poze ASAP.

Link către comentariu

Am renuntat la cusatura neagra pentru fete usi/cotiera pentru ca aveam dubii legate de prezenta a 2 tipuri de cusaturi in interior (rosu-negru).

Am facut 2 mostre si mi s-a parut ca pe rosu e destul de discret so...

Link către comentariu

Arata foarte bine masina o stiu din oras ,am tot vazut-o si mereu mi-a placut,nu stiam povestea din spatele ei ,dar acum nu prea mai are foarte mare importanta. Modificarile la interior(cotiera,fete de usi) le-ai facut in buzau ?spor la modificari si felicitari pentru masina!

Modificat de georgekeemo
Link către comentariu

Dap, modificarile sunt facute in Bz. Incepuse sa se toceasca stofa de pe usa soferului si nici cotiera fata nu dadea semne de durabilitate asa ca am decis un mic upgrade avand in vedere beneficiul dublu - functional si estetic. M-a tentat sa-i fac si plafon negru cu ocazia asta, insa toate elementele din plafon (carlige, manere, plafoniere, parasolare plus elementele lor de fixare efectiva pe plafon) erau culoare deschisa si p-alea trebuia sa fii nebun sa te apuci sa le bibilesti in negru. Inca ma mai gandesc daca pe viitor sa-i fac si scaunele..nu stiu ce sa zic. Mai vedem.

Link către comentariu

Deci am fost si am intrebat la reprezentanta (Buzau)  - unde cred ca deja omul de la accesorii cand ma vede e ceva de genu "what now...?" - si mi s-a spus ca pentru Jetta MkV nu se poate comanda alt tip de elemente de plafon, gen negre. Nu se poate, nu apare in calculator = nu are ce sa comande. Intr-adevar, daca aprofundam problema, probabil ca se pot adapta unele de pe cine-stie-ce GTI sau Edition30 sau ceva, insa m-am potolit. Daca vrei plafonul negru tre sa le iei babeste: vopsit manerele, retapitat parasolarele, plafonierele le lasi asa ca asta e, si mai raman acele capacele-placute care fixeaza efectiv elementele de mai sus in plafon.. Problema nu e de timp cat de trambal, adica du masina undeva sa-i scoata toate-cele sa le vopseasca, apoi monteaza-le, apoi du-o la tapitzer...Am doi copii acasa si o nevasta fara-de-carnet! Probabil ca voi incerca-o si p-asta printre picaturi. Pana la urma, cum zicea cineva pe aici, e boala grea care nu te lasa.. :D


Iaca si logo-ul 'individual'..

post-136547-0-67900500-1418684228_thumb.

Link către comentariu

Se gasesc manere si parasolare negre, are userul quattro3001.

De mers fara plafon...se poate, eu am mers cu ea asa vreo saptamana, am avut timp sa o antifonez :D

Daca vrei cu adevarat, poti!

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Pentru inlocuirea textilului de pe usi a fost necesara demontarea fetelor de usa interioare? Cat a costat aceasta operatiune? Eventual pe PM

Link către comentariu

He he, imi place ce faci cu masina asta si crede-ma ca mi-ai dat idei  :D.

 

Sport la treaba, ca dupa ce termini te iau la intrebari! :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!