Jump to content

A4 B6 1,9 quattro


KLAU

Postare recomandată

Povestea incepe prin luna Ianuarie 2008 cand am decis ca urmatoarea masina va fi Audi A4 negru quattro. Dupa ceva cautari pe afara, unde nu gaseam decat 2,5-uri, am vazut-o pe dansa...intr-un parc auto pe Splai...pret 16300, cam mult ce-i drept. Am sunat si binenteles ca am dat de un samsar care o detinea de 3 luni pe numele lui, nu am inteles nici acum de ce...

Ca varianta mai aveam un 1,8T quattro din 2002 dotat de bun simt, geamuri spate, lumini ambient, bixenon, piele, volan sport, scaune incalzite, avea cam 160k km si un pret de 13000 dar...nu era negru si oscilam intre benzina si diesel.

Am ales negresa, si am incercat sa negociez, pretul fiind batut in cuie, probabil m-a si simtit omu' Am inceput cu verificari de la elemente revopsite si terminand la injectoare si turbina si chiar daca avea 40k km dati inapoi nu a lasat nici macar 10 euro, masina fiind in rest impecabila dar cheala ca dotari. In afara de quattro, bi-xenon si carkit in cotiera nu avea nimic decat standardul de B6.

Deja dupa o saptamana imi faceam procese de constiinta cu benzinarul si aproape am vrut sa o scot la vanzare.

Am inceput sa ma gandesc cu ce sa incep, si imi amintesc ca prima modificare a fost montarea BC-ului...era inadmisibil fara si deja pretenii incepusera cu glumele :ceuameni:

A doua modificare a fost lumina de ambient din plafoniera urmata de montarea xenon AM pentru faza lunga si proiectoare pentru a vedea mai bine deoarece lupele erau cam arse.

Poze la vremea aceea...

post-9843-0-43586800-1404676864_thumb.jp

post-9843-0-75652400-1404676874_thumb.jp

post-9843-0-95845500-1404676881_thumb.jp

post-9843-0-08479000-1404676891_thumb.jp

post-9843-0-48746900-1404676900_thumb.jp

post-9843-0-20675700-1404676910_thumb.jp

post-9843-0-37550700-1404676919_thumb.jp

post-9843-0-57360500-1404676928_thumb.jp

post-9843-0-87397200-1404676950_thumb.jp

Modificat de KLAU
Link către comentariu

Frumos modelul, felicitari ! E foarte rara combinatia de 1.9 TDI + quattro, deci ai facut o alegere buna. A fost si este un model fiabil, rar inregistrandu-se defecte majore,si eu m-as gandi la un model asemanator daca ar fi sa renunt la masina personala. Problema ar fi ca acest model fiind rar are si un pret pe masura chiar daca masina are 11-12 ani. Concluzionand ai facut o alegere foarte buna si ai o masina destul de exclusivista.

Planuri de viitor ? Un consum cu traficul de la ora 12 din Bucuresti ? :)

Link către comentariu

Eheee...planurile de viitor au fost atunci...

 

Dupa aproximativ un an, de utilizat cei 131hp, m-am hotarat sa-i fac remapare, remapare pe care o am de aprox 70k km si fara probleme in conditiile in care cu aceasta masina merg sportiv.

A urmat montarea de jante pe 18'' care s-au schimbat dupa o saptamana cu unele pe 17''

O navigatie RNS-E a iesit la iveala la un pret mai mult decat rezonabil, am achizitionat-o si am montat-o. Am avut ceva de furca cu ea, tinand cont de faptul ca fusese inuntata de ULEI  :banghead:  si fara pin. Am facut-o bucatele, mici, mici, am desfacut si displayul care are parca vreo 6 sau 7 folii, am curatat-o temeinic si am decodat-o singurel. Mege perfect dar trebuia sa mai adaug si altceva decat o simpla navigatie. Am ales o camera de mers inapoi, si o interfata video din pacate cu o sigura intrare, cele cu 2 fiind nu scumpe ci exagerat de scumpe.
Problema a venit atunci cand am ales si achizitionarea unui DVD player Dietz pentru ca trebuia sa aleg intre ele adica ori camera ori dvd-ul. Solutia a venit dupa aproape 1 luna de cautari si nervi pentru ca nu vream sa renunt la nimic si am reusit sa am si camera de mers inapoi la intrarea in marsarier cat si dvd, ambele fiind functionale perfect si mergand asa cum trebuie.
Pasul urmator a fost activarea video in motion pentru care ii multumesc colegului costi_geo.

Peste ceva timp am luat si 2 tetiere cu dvd, jocuri si altele, mai mult pentru baietelul meu ca sa nu se plictiseasca la plimbari si drumuri mai lungi, lucru pe care i l-am justificat si EI (a se citi nevestei)

Oglinda centrala electrocrom era ceva ce-mi doream de mult si cum am gasit-o la un pret rezon, am si achizitionat-o, montarea ei fiind putin cam dificila, dorind sa o montez ca din fabrica si totodata sa o corelez cu oglinzile exterioare electrocrom care nu au stat mult timp pe masina, cunoscatorii stiind ce de...

O alta modificare a constat in inlocuirea spoilerului bara spate cu unul de 1.8T, modificarea evacuarii (tipsurilor) Borla iesite in exterior si odata cu aceasta modificari, vopsirea grilelor fata centrala superioara si inferioara in negru mat.

Colantarea trimurilor interioare cu folie carbon gri inchis a fost urmatorul pas insa nici pana acum nu am reusit sa finalizez aceasta operatie din lipsa de timp.

La scaune s-a adaugat incalzire carbon, din pacate AM fiindca nu am mai avut rabdare sa caut un climatronic si iarna se apropia. Am luat aceasta decizie cam pripita de altfel dar tinand cont ca voi schimba interiorul inca nu o regret. Am muncit cam 9 ore pentru incalzirea in scaune dar rezultatul final fiind satisfacator dar nu pe deplin tinand cont ca nu e OE.

Intr-o zi cand am mai prins timp, am montat in portbagaj o banda de 250 leduri pentru a nu mai cauta noaptea ca bezmeticul ceea ce am nevoie. Banda nu se vede mai mult din cauza luminii

Jantele...jantele actuale au fost sablate si vopsite electrostatic de doua ori, prima operatiune fiind un esec, neaplicarea lacului si-a spus cuvantul si a trebuit sa muncesc la ele aproximativ 2 saptamani, deoarece sablarea nu a fost suficient de puternica pentru a nu intra foarte mult in material a trebuit sa le slefuiesc manual, dar rezultatul a fost pe masura asteptarilor. Am avut insa probleme cu capacele de plastic ale jantelor, fiindca exista riscul deteriorarii si unul costa undeva la 220ron, acestea mai fiind odata vopsite electrostatic pe riscul meu dar cu succes.

Am hotarat sa-mi montez pachetul de lumini in usi, pretul pentru o lampa fiind de 48ron, pentru moment am renuntat, postand doar cablurile. Dupa indelungi cautari, am gasit si lampile, acestea fiind montate in prezent.

Modificat de KLAU
Link către comentariu

Era bine daca faceai prezentarea in 2008, pe parcurs mai aveau si altii de invatat cate ceva, dar nu e tarziu nici acum  :icon_thumleft:  Ai facut destule modificari intr-adevar.

 

De consum tot nu ai vorbit  :D sau e confidential ? :) 

 

Sa mai adaugi si ceva poze cu starea actuala a masinii

Link către comentariu

Prezentarea a fost facuta dar cu modificarile forumului a disparut.

Consumul e relativ.

Teoretic undeva la 10-11 vara, jante 17, condus sportiv, clima, Bucuresti

 

Sa nu o mai lungesc...

 

Volanul de A6 4F in 3 spite, piele perforata si comenzi a venit impreuna cu cruise-control-ul si calculatorul de coloana.

A 3-a distributie a venit la pachet cu axa came si tachetii, transmisia a fost si ea inlocuita tot a 3-a oara.
Compresia fiind de 30-32 pe toate pistoanele, nu am vrut sa umblu si la simeringurile supapelor, am curatat si gresat pompa tandem pentru a-mi scoate o pasarica din stol, am schimbat bucsa de trecere a furtunului si am etansat cupla de iesire a pompei, totodata am reglat si injectoarele si avansul.

Din fericire pentru mine, nu am avut nici un eveniment cu aceasta masina, si nici reparatii costisitoare dar in scurt timp va trebui sa inlocuiesc kit-ul de ambreiaj impreuna cu volant care a inceput sa dea cateva semne de oboseala. Poate unul sport

 

Foto de acum 1 luna

post-9843-0-81818700-1404734590_thumb.jp

post-9843-0-99610000-1404734595_thumb.jp

post-9843-0-46317900-1404734601_thumb.jp

post-9843-0-30369900-1404734619_thumb.jp

post-9843-0-05214300-1404734626_thumb.jp

post-9843-0-65983600-1404734631_thumb.jp

post-9843-0-07605400-1404734639_thumb.jp

post-9843-0-11928700-1404734644_thumb.jp

post-9843-0-31315700-1404734651_thumb.jp

post-9843-0-62473400-1404734657_thumb.jp

post-9843-0-03304700-1404734664_thumb.jp

post-9843-0-06611000-1404734669_thumb.jp

post-9843-0-90955400-1404734678_thumb.jp

post-9843-0-72855300-1404734687_thumb.jp

post-9843-0-48924000-1404734694_thumb.jp

post-9843-0-67034600-1404734701_thumb.jp

post-9843-0-37872800-1404734707_thumb.jp

Link către comentariu
  • 6 months later...

Odata cu vremea rea de afara am hotarat ca e timpul sa-mi montez stropitorile de parbriz perdeluta pe care le am de aproape 3 ani.
Nu le montam daca nu faceam putina curatenie in garaj.

Am o intrebare pt colegii cu 1,9 quattro sau 4motion...cat aveti cu ambreiajul stoc?

Eu stau in dubii daca sa-l schimb sau nu si n-as vrea sa arunc cu banii dar nici n-as vrea sa mi se blocheze volant cum am mai vazut cateva, ce-i drept nu bate si nici nu vibreaza iar ambreiajul nu patineaza dar am aproape 300k cu ea...

Link către comentariu

Superba culoarea ! Felicitari ! Arata intr-un mare fel :)

Wow..300.000 cu ambreiajul original? In traficul urban din Bucuresti il schimbi la maxim 100k..daca nu iti bate volantul, nu ai vibratii la plecarea de pe loc, nu scoate sunete ciudate la plecarea de pe loc, nu patineaza si nu miroase a incins daca urci o bordura, atunci mai merge :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!