Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Am facut ieri o prostie. :tuktuk: Am spalat masina :mop: si am uitat geamul deschis cca.2cm. A apucat sa intre destula apa cat s-a spalat masina. Panoul de la usa si scaunul de la sofer erau pline de apa.

Intrebarea mea este: afecteaza apa contactele de la butoanele de geamuri si comutatorul de lumini?

Deocamdata nu s-a aprins niciun martor si butoanele functioneaza in parametrii normali.

Sa dau cu spray de contacte?

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, desfa panoul de pe usa - cel cu butoanele de geamuri - fa-l bucati si curata-l cu spray de contacte. Altfel, in timp vor oxida contactele si o sa trebuiasca altele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi pentru raspuns Florin. Sper sa nu rup cleme/ceva pe acolo. :icon_cheesygrin:

O zi cat mai frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stiti cumva de ce nu se tureaza masina in demaraj peste 3500? Motor: CBAB 2.0 140 CP CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se tureaza in mers, atunci nu e in regula.... de ce - numai o scanare pe poate elucida. E posibil sa fie actuatorul turbinei, de vina - vezi ce erori gasesti stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat parbrizul si acum vad ca atunci cand pun comutatorul de lumina pe auto imi aprinde farurile intotdeauna. Nu am DRL activat... ca nu cred ca mi l-au activat astia ieri la service-ul de geamuri :)

Daca nu e conectat senzorul de lumina ar trebui sa-mi dea vreo eroare in bord? Sau e posibil sa nu fie montat senzorul corect/ eventual obturat de ceva reziduri de la montaj? Cum pot verifica daca este mufat bine senzorul?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de rau, m-am convins de priceperea unor angajati de la repr. VW Euro Tehno Grup - Pitesti.

Cu ceva timp in urma, apelez la un asa zis electrician de la VW sa se uite la senzorii de parcare pentru ca nu imi mai functionau. Imi pune doua testere pe masina, insa nu gaseste nicio eroare. Dupa mai multe incercari, tot la fel, nicio eroare stocata.

Se apuca sa imi desfaca alea prin portbagaj ca sa ajunga la unitatea de sonzori. Desface prima data in partea dreapta, dar nu gaseste nimic acolo (asta se intampla seara dupa programul de lucru). Pe urma desface in partea stanga si gaseste asa zisa unitate de senzori. Ii las unitatea ca sa se uite la ea sa nu fie ceva ars in placa. Dupa ceva timp, cam doua luni) nu reuseste sa o faca. Astazi cand bag pe net codul de la piesa respectiva data de el jos imi arata ca piese este "calculator carlig de tractare". Asta ca sa vedeti ce pricepere are dl.electrician.

Codul piesei pe care a l-a dat jos electricianul este 1K0 907 383. Exact ca acesta din urmatorul anunt: http://www.dezmembrarivolkswagen.ro/17-vw-passat-7/43-calculator-carlig-de-tractare.html

Am inteles ca, codul care imi trebuie mie dupa seria de sasiu este: 3C8 919 475 A.

Ma poate ajuta cineva cu localizarea directa a unitatii de senzori parcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate buzunarul - sertarasul din bord, de la piciorul stang al soferului - baga capul si priveste in sus... acolo este unitatea parktronic-ului

in blocurile de masura, trebuie sa se uite si sa vada de unde e problema.

daca ai nevoie de unitate codul tau, da-mi PM ca am una.

Ita aici locatia.... sus, deasupra releelor....

20121005_150447.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos Florin de ajutor.

Cum ajung acasa o sa dau sertarul care ai zis tu jos si o sa ma uit de unitate.

In blocurile de masura cum ma pot uita? O sa vorbesc cu un baiat sa puna VCDS, dar nu stiu unde anume sa se uite in blocurile de masura.

Daca nu reusesc sa fac unitatea, o iau pe a ta daca este codul care imi trebuie mie.

Mersi inca odata pentru ajutor Florin.

Inca o intrebare Florin: e posibil ca unitatea sa nu fii stocat nicio eroare de nu a gasit-o electricianul?

Cand bag in marsarier sau apas eu butonul de la senzori se aprinde butonul dar imi licare si se aude un sunet timp de cateva secunde. Inainte imi statea aprins non-stop butonul cand bagam in marsarier sau cand il activam eu manual.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ceva nu-i place. Poate sa fie de la cablaj, senzori, sau unitate.

Vb la telefon, restul detaliilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Florin. O sa ma uit cand ajung acasa si o sa te sun. Mai trebuie sa vorbesc cu cineva care sa ma ajute cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu nevoie de o parere: foarte aleator am o chestie ciudata care se manifesta cam asa: in treapta 3-a, dupa ce iau piciorul partial din gaz si coboara turatia pe la 2000-2200rpm, cand bag din nou piciorul in gaz in prima fractiune de secunda parca intrerupe, are o mica smucitura, balbaiala, dupa care totul merge ok.

Am sesizat chestia asta mai ales la mers pe viraje, cand reduci inainte de curba si bagi piciorul dupa. Imi face cam 1 din 10 situatii identice, mi-e foarte greu sa reproduc simptomatica, in plus intreruperea e doar o fractiune de secunda, aproape insesizabila.

Motorina e de OMV, filtrul de motorina are 24 000km de cand l-am schimbat, mai am 6 000km pana la revizie.

Ce pot face? Log in mers ajuta ? Desi nu prea stiu daca o sa pot reproduce situatia.

Sa ma gandesc la pompa de motorina ?

A mai sesizat cineva chestia asta ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva scria ca avea intreruperi si a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina. La ce motorina se vinde prin tara mioritei, 24.000 Km cu un filtru de motorina mi se par multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T.: - eu schimb toate filtrele cand fac revizia din 15.000 in 15.000 km plus ca uneori ii dau cox. :icon_cheesygrin:

Schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina si filtru de polen.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci baieti, primul gand si la mine era la filtrul motorina. Nu l-am schimbat la revizia de 75 000 ca mi-au zis cei de la reprezentanta ca arunc banii degeaba, ca se schimba la 30 000km. In cartea service aparea schimbat tot din 30 in 30 000 si am zis sa nu schimb "echipa castigatoare" , dar se pare ca e nevoie :)

Filtrele polen si aer clar, obligatoriu la 15 000, la ce am gasit in el.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii schimba filtrul de polen la un an, dar la cat costa, mai bine il schimb la fiecare revizie si la fel si cu restul filtrelor. Fiecare schimba cand vrea si pune ce vrea pe masina personala. Eu incerc sa o intretin cat mai bine atat la mecanica cat si la estetica, dar aici este mai greu cu zgarieturile. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot e vorba de schimburi de filtre, eu la FSI-ul meu nu am schimbat niciodata filtrul de benzina pentru ca este in rezervor am auzit. Masina are 92.000 km

E vreo problema sau nu se schimba niciodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba si la FSI-ul tau dar nu este cazul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat parbrizul si acum vad ca atunci cand pun comutatorul de lumina pe auto imi aprinde farurile intotdeauna. Nu am DRL activat... ca nu cred ca mi l-au activat astia ieri la service-ul de geamuri :)

Daca nu e conectat senzorul de lumina ar trebui sa-mi dea vreo eroare in bord? Sau e posibil sa nu fie montat senzorul corect/ eventual obturat de ceva reziduri de la montaj? Cum pot verifica daca este mufat bine senzorul?

Multumesc anticipat!

Revin cu problema descrisa mai sus. Intre timp mi-am, dat seama ca senzorul de lumina e functional, doar ca azi pana la ora 11, masina la umbra, pozitia auto inca imi aprindea farurile.

Ieri pe zi, cu soare afara pozitia auto a tinut farurile stinse pana pe ora la 5:30 PM cand am trecut printr-un pasaj unde le-a aprins si apoi aprinse au ramas... Tot asa, afara nu (mai) era soare.

Tot ieri, in mijlocul zilei, soare afara pozitia auto tinea luminile stinse, iar daca puneam palma peste senzor imi aprindea luminile, iar la cateva secunde dupa ce luam mana le stingea.. deci senzorul functional.

Inainte nu tinea lumina pe auto, ci continuu pe ON, insa acum de cand am schimbat parbrizu a vrut sa ma asigur ca e totul ok... Mie totusi imi pare "lenes" senzorul.

Adica in amiaza mare la ora 11, fara soare afara e normal sa tina luminile aprinse?

Am desfacut capacul de plastic de la oglinda retrovizoare ce ascunde mufele senzorilor de lumina si ploaie si pareau bine infipte mufele. Singura chestie mai ciudata, (acolo sunt doua mufe, una sus si una mai jos), e ca mufa de mai jos se misca... Era bine infipt "pinul tata" in "pinul mama", doar ca pinul mama nu era (bine) fixat intr-ul soclu ceva... sper ca m-am facut inteles :)

O parere ceva, e normala functionarea senzorului de lumina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin - maine o sa ma apuc sa dau bara jos pentru a verifica cablajul de la senzori. Astazi ajung la 18:15 acasa si nu am timp suficient sa verific.

Ai idee daca unitatea de senzori are siguranta? Intreb pentru ca nu stiu de la ce o fi, de la siguranta ceva sau cum ai zis tu aseara, sa nu fie de la cablaj, senzori dar ma intreb cum de nu arata nicio eroare in VCDS?!

Poate fi chiar arsa unitatea, naiba sa o ia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal, trebuia sa ai eroare pe senzor, daca ai vreun circuit deschis..... dar verifica totul bine, sa fie sigura treaba.

Pai, atata timp cat poti accesa unitatea, nu e din alimentare - siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai zis, cand bag in marsarier sau apas eu butonul, incepe sa licare ledul din buton si se aude pentru foarte putin timp un bazait. A fost pus de 3ori VCDS si nu gasea nicio eroare.

Maine verific cablajul, daca tot nu merge, te sun sa stabilim cum facem cu unitatea de care ziceai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stoe, nici eu nu am nici o eroare si totusi din cand in cand imi piuie asa incontinu.. verifica bine senzorii cromati din fata ca presupun ca sunetu care il auzi provine din fata ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar la el intra in avarie - piuie un pic, dupa care se opreste sistemul - butonul incepe sa clipeasca.

cand piuie continuu - vezi si pe unitate, pe cara parte sunt probleme - cei care au OPS - e de la un senzor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!