Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

mmmda... poate m-ai inteles gresit, nu eram sarcastic. m

nu am inteles de ce a trebuit sa fii tu sarcastic, dar daca asta te-a facut sa te simti mai bine, numai bine!

Se numeste haz de necaz, nu sarcasm si, oricum, nu era fata de tine. Eventual fata de Bosch, ca pe ei ii ironizam si il merita din plin.

Dupa cum foarte usor poti constata, eu am fix acel motor despre care se vorbeste aici. Nu ma simt confortabil, crede-ma, cand problemele de la CR-uri pot face ca cele ale motoarelor bkp sa para maruntis prin comparatie. De ce ma acuzi ca as fi sarcastic cu tine? Ce ai inteles tu din ceea ce am scris?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am ajuns la reprezentanta, mi-a cerut cartea de service ( Service Plan) si dupa ce s-a uitat pe ea ca are toate reviziile la zi si km reali, mi-a spus daca corespunde Tipul CBAB cu TIpul BKP si este pompa de inalta defecta, s-ar putea sa o schimbe gratuit deoarece colaboreaza cu cei din Germania si au mai avut asemenea probleme. Ei zic ca s-ar putea sa fie din fabrica problema si au mai efectuat asemenea probleme pe banii reprezentantei.

P.S. : Un pret informativ daca este pompa , s-ar putea sa ma ajunga in jur de 20.000 de RON sau ceva mai mult.

Acum asteptam pe maine sa vedem ce mai zic ei, ca la reprezentanta au zis ca e un modul care nu da comanda la pompa.

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am ajuns la reprezentanta, mi-a cerut cartea de service ( Service Plan) si dupa ce s-a uitat pe ea ca are toate reviziile la zi si km reali, mi-a spus daca corespunde Tipul CBAB cu TIpul BKP si este pompa de inalta defecta, s-ar putea sa o schimbe gratuit deoarece colaboreaza cu cei din Germania si au mai avut asemenea probleme.

Nu inteleg cum sa corespunda CBAB cu BKP. Ce vrei sa spui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa fie cam la fel. Am cautat pe www.autokarma.ro si dupa ce selectez Vw -> Passat Variant VI imi apare acolo o lista cu toate motoarele. Pe undeva pe jos scrie 2.0 TDI 16V 140 CP BKP, CBAB .. e singurul unde scrie si BKP si CBAB si ma gandesc ca ar putea sa corespunda. Acum nu stiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu au legatura.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am ajuns la reprezentanta, mi-a cerut cartea de service ( Service Plan) si dupa ce s-a uitat pe ea ca are toate reviziile la zi si km reali, mi-a spus daca corespunde Tipul CBAB cu TIpul BKP si este pompa de inalta defecta, s-ar putea sa o schimbe gratuit deoarece colaboreaza cu cei din Germania si au mai avut asemenea probleme.

Chestia asta e de neinteles pentru mine. Ori tu nu te exprimi cum trebuie, ori eu nu inteleg, ori aia de la VW sunt nebuni de legat. Daca ala de la VW ti-a spus ca iti schimba pompa de inalta presiune gratuit daca motorul tau CBAB corespunde cu cel BKP, nu da 2 bani ruginiti pe promisiunea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cam asa e. Oricum, Vali.... eu zic ca nemernicii astia trebuie sa le schimbe gratis, ca banuiesc ca problema e o eroare de proiectare, de alegere a materialelor, etc... nu e posibil ca masini pana in 200.000km, pana in 3-4 ani vechime... care costa in jurul la 30.000 de euro (pret de achizitie) - sa prezinte o asemenea problema - si cu asemenea costuri de reparatie.

In alta ordine de idei - problema asta o au si cei cu BMW-uri, Jag... Renault... s.a.m.d.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radem, glumim, dar chiar asa proaste sunt pompele astea de inalta? Adica putem generaliza de acum pe stilul BKP? Sper sa fie doar cazuri izolate!

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja, incep sa aud cam des de problema asta..... daca e asa, problemele BKP-ului sunt pistol cu apa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat masina oarecum in cunostinta de cauza, dar am mizat pe calitatea proasta a motorinei din SUA, sperand ca in Europa nu vor fi probleme. Ceea ce vad pe forumul nostru, in UK sau chiar in Germania ma face sa cred ca m-am injelast iar problemele BKP-ului sunt maruntis in comparatie cu problemele CR-ului.

Florin, sunt de acord cu tine 100%. Bineinteles ca ar trebui sa le schimbe. in SUA chiar au schimbat tot sistemul de injectie (pret in jur de $10.000) la masini cu peste 160.000 km la bord. Dar asta e in SUA, ca cei care dau banul pe o masina chiar sunt protejati de legi acolo, in plus VW are de recuperat la imagine acolo.

Ce este ciudat este ca in SUA pica preponderent pe masini cu putini km, pana in 60.000-80.000 km, au picat chiar si sub 10.000 km. Au picat chiar si de doua ori pompele pe aceeasi masina.

Asta ma gandesc ca ar trebui sa insemne un design prost realizat de Bosch, mult mai prost decat la CP3, coroborat cu o motorina mai proasta in SUA, din moment ce in Europa pica dupa 100.000 km, iar in SUA sub 100.000 km.

Apropo, au picat pompe care au folosit din prima zi de folosire aditiv de ungere in motorina. Superb.

Cica la motorul de 3.0 TDI este mult mai comuna problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, vad ca ai facut ceva "research" pe problema pompei cp4? In germania/uk cat de prost stam? Pe la cati km si cat de dese sunt problemele la pompa?

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 3.0 - phaeton - am desfacut si eu o pompa si m-am uitat la ea.... dezastru... cama era praf.... si camera. A distrus si injectoarele... masina 2009 - km - parca in jurul la 120.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, vad ca ai facut ceva "research" pe problema pompei cp4? In germania/uk cat de prost stam? Pe la cati km si cat de dese sunt problemele la pompa?

Regards!

Mult mai rare decat in SUA, unde e dezastru la rulaj mic si mijlociu. Nu stiu care ar fi procentul fata de TDI-urile care functioneaza ok. In Europa, numeric vorbind, cazurile sunt mult mai rare si apar la rulaj mai mare. Eu stiu doar de cateva cazuri din germania, dar nu cunosc limba si imi este foarte greu sa ma documentez pe forumurile lor.

Florin, daca zici ca ai vazut la Phaeton.

Am aflat ca cica prima data ar ceda capul pistonului. in filmuletul postat de mine pe pagina anterioara se vede clar. Cica ar fi din aluminiu... WTF. Sar aschii din el, dupa care aceste aschii, de marime microscopica, s-ar intoare (dupa plimabarea prin filtru) in pompa si ar ancrasa rola aia de la baza pistonului care se plimba pe cama. Cama si rola incep sa se uzeze, produc mult mai multe aschii, de aceasta data aschii de tip feros, ducand in final la distrugerea pompei.

Ai vazut cumva pistonul? Poate avea o camasa din aluminiu sau care sa semene cu el? Cica arata ca aluminiu, este argintiu si nu este feros (nu il atrage magnetul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut tot atunci si erau toate praf... parca a avut nisip in motorina, asa erau facute. Din pacate, nu am facut poze....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat b6 2006 2.0tdi 140 cp si am o problema am un martor de bec ars tot timpul in bord... problema e ca acest martor a aparut si cand dau faza lunga imi trece automat pe faza scurta dupa 5 secunde cam asa... mentionez ca sunt faruri adaptive bixenon din fabrica si ca nu am facut nici un fel de modificari la faruri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ozBy, mie imi spune calculatorul masinii ce bec e ars printr-un mesaj pe BC. Acest mesaj apare cam la 5 secunde dupa pornire si dureaza cam tot asa 3-5 secunde dupa care ramane doar martorul de bec ars. Daca ai activat cold diagnostics, poate iti spune si tie care bec e cu problema. Stiu sigur asta ca saptamana trecuta imi scria frumos: Front left parking light not working. Nu stiu insa in cazul tau cu bixenon cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu aceeasi problema cu afs inoperative.....Nu imi este ars nici un bec, toate becurile imi merg inclusiv cele corner light parca asa se cheama....Am mers pe autostrada si dintr-o data vad ca mi s-a stins becul din dreapta, le-am inchis si deschis si apoi iar au inceput sa mearga...poate fi vreun contact? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un necaz de ceva timp. Am observat la un drum de mare ca in pauzele pe care le faceam electroventilatorul avea un comportament ciudat, adica cu motor oprit cu cheia scoasa acesta mergea si se oprea si iar mergea. am ajuns la destinatie si surpriza totul ok,dupa 3 zile am folosit auto iar a doua zi belea mare cu bateria. Cabluri, redresoare, impins etc am pornit dar de atunci stau cu tubulara de 10 dupa mine pentru borne. Am fost la 5/6 electro-mecanici printre care si un service vw si surpriza, gata e ok .....o nu iar a plecat oare de ce??? Acestia toti au facut teste si au spus la unison ca pe tester apare *comanda ventilator radiator, scurtcircuit la borna pozitiva, scurtcircuit pe plus*

Cei de la service au curatat mufa de alimentare a acestuia, si au dat verdict electroventilator defect dar totusi ar fi bine sa mai caut pt ca nu sunt siguri. Alti au spus ca poate fi o mufa ac sau alta, scurt, releu, sau sonda. Am scos mufa de ac sau cred ca este acel presostat si am impresia ca de atunci, merge decat daca pun contactul fara a porni. Toate acestea se intampla indiferent la ce temp este apa. motorul este de 1.9 diesel, cu un singur ventilator pe radiator , bluemotion, am atasat si o foto.

post-63647-0-47146000-1346872549_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut la tata la un opel vectra, si incapatanandu-ma sa nu schimbe nici un dorel chestii scumpe doar doar sa repare adica sa inlocuiasca motoru, aproape un an am diagnosticat sa vedem ce e (intre timp, asa e cu cheia de 10 in buzunar legata de cheia de contact ca era on/off). recomandare mare: sa nu cumva sa deconectezi ventilatorul sa incerci sa mergi fara el, ca e diesel si are nevoie de racire si risti sa calezi motorul, chiar daca pe moment totul e ok. eu iti pot spune pasii de la opel, dar fiind alt motor alt producator pot sa difere anumite repere dar acelasi principiu: 1. releu comanda electroventilator (defect sau blocat ON). 2. releu de sifuranta care supravegheaza releul electroventilatorul, aceeasi situatie de defect. 3. la opel s-a 'stricat" mergand cu ventilatorul off, si un senzor vilbrochen care schimba starea masinii dar aici nu stiu daca se aplica si la vw. concluzia, un defect minor electric de la un releu doua, s-a remediat usor daca are cine sa isi poata da cu parerea. a avut diagnoze de genu: valva EGR, turbo mort, sonda lambda, pompa injectie stricata, injectoare stricate. costuri destul de mari si s-a rezolvat prin schimbarea a doua relee si un senzor. cost maxim 100 E cu toate manoperile. deci cu grija si tact o rezolvi usor.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, as vrea sa aflu ce simptome are amortzitorul pe gaz cand e gata. mi se pare ca la amortizorul fata stanga aud un scartait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartait la amortizoare nu prea exista, cel mai probabil niste bucse sau flanse. Un test de amortizoare e cel mai simplu iar daca e dus de tot probabil masina va face urat la schimbat brusc de directie, franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si-a facut careva upgrade soft ECU? stiti ce riscuri, beneficii sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare problema de 3 zile...Cand am vrut sa plec cu masina am dat sa pornesc si nu a vrut, am mai incercat si la fel, iar a3a oara am apasat un pic acceleratia si a luat-o.

Si asta s-a intamplat si ieri si azi...ce o fi oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare cu VCDS ...

Pompa motorina din rezervor? E clasica!

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu un pasat din 2010 cu motor de 2.0 tdi cbab de 140 cp si am urmatorea problema: in mers cand schimb vitezele se aude un huruit la motor....ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!