Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Nu stiu ce sa zic. Sunt garnituri.

Problema cu pompele de inalta presiune CR este ca baga span deci vorbim de frecari intre elemente ale pompei si nu probleme de etanseitate.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu te ajuta ce ai gasit acolo. Cauta un service de pompe cu profesionisti, nu dupa okazii. Dupa cate stiu eu, Bosch nu a scos kit de reparatie pentru pompele cp4.2, cum e la passat, dar nu lua de buna informatia. Cauta pentru pompele CR-urilor VW/Audi, nu dupa denumiri generice de Bosch, ca aia fac pompe de inalta de 15 ani, dar n-au nici o legatura cu CR-urile VW.

Repet, nu te lua dupa cele spuse de mine, cauta pe cineva priceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema sesizata de mine cateva posturi mai sus ,si anume acel zdrancanit pe partea stanga/spate.Am dat roata jos ,si surpriza,mi s a rupt o bucatica din arc,vre o 3cm din partea de jos unde vine incolacit pe filet,acea bucatica cazuse in suport si la orice denivelare facea zgomot!

Este complicata schimbarea arcului sau trebuie data roata jos desfacut surubul de la suport ,dat arcu jos si pus cel nou.....

P.s:a mai patit cineva asa ceva?daca stie cineva codul piesei ,vreau sa o cumpar de la dealer!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pilitura foarte foarte fina, nu span. Si e putina, nu e multa. Am vazut niste fotografii pe forum de la un Passat CC si era dezastru pe langa ce am eu. O sa vad maine ce fac si postez si niste poze.

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dincolo de semantica, crede-ma pe cuvant ca nu ai ce sa faci cu acel kit. Tie iti trebuie un kit in care sa inlocuiesti pistonul sau axul pompei, iar din poza ta vad garnituri de etansitate pentru pompe Bosch. Daca vrei sa limitezi costurile si sa nu pierzi timpul aiurea, apeleaza la profesionisti.

Ia legatura cu reprezentanta (asta doar pentru a prinde curaj cand iti fac si altii oferte de pret, sa nu lesini), ia legatura cu un service Bosch, cu firme specializate in pompe de injectie, pentru reconditionare, etc

Eu am pilitura foarte foarte fina, nu span. Si e putina, nu e multa. Am vazut niste fotografii pe forum de la un Passat CC si era dezastru pe langa ce am eu. O sa vad maine ce fac si postez si niste poze.

Cine a pus diagnosticul de pompa defecta? Mecanicul acela ce spune?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...maine o sa ma duc la mecanic sa vedem ce e de facut .. dar am mai chemat o cunostiinta care are un passat si a venit s-a uitat si a spus si el ca s-ar putea sa fie pompa de inalta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu poze .

Am desfacut conductele de la pompa de presiune, dupaia am dat la automat si dadea mai multa motorina pe retur decat pe tur. Este normal?

post-110497-0-65671300-1346053710_thumb.

post-110497-0-53271800-1346053716_thumb.

post-110497-0-36148400-1346053725_thumb.

post-110497-0-46597100-1346053733_thumb.

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ce se vede in prima poza este pilitura, este distrusa pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca da mult pe retur, e posibil sa fie probleme si cu injectoarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum trebuie verificate si alea.

Insa...

Daca in rampa nu creste presiunea peste... 200 sau 300 bari (nu mai stiu cat e pragul si nu am timp acum sa verific), nu porneste injectia. Adica, injectoarele nu deschid pentru injectie, asa ca toata motorina pleaca pe retur. Care sunt conductele de retur si retur pe care le-ai deconectat? ca sunt mai multe. O poza cu ele.

Eu personal imi dau cu parerea. Nu sunt specialist... insa poate primesti un sfat bun de la unul din colegi, chiar daca nu ne-am mai confruntat cu astfel de probleme

P.S. Cu pompa distrusa sigur nu creste presiunea in rampa pana la prag, insa e posibil ca o pompa distrusa sa pompeze ceva motorina

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un Phaeton 2009, a avut aceeasi problema. Din pacate nu s-a rezolvat pana nu s-au schimbat toate injectoarele si pompa de inalte.

Totodata, a trebuit curatat intreg sistemul de alimentare - ca baga span din rezervor, conducte... iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce pret la costat in final? Si unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, lasa pretul la urma. Vezi intai ce are, cauta pe cineva priceput sa-si dea cu parerea, ca daca intrebi acum cat ar putea sa coste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la service, si la reprezentanta si mi-a zis ca e pompa de inalta presiune si trebuie inlocuita neaparat dar mai intai a zis ca trebuie bagata pe tester sa afle din ce cauza s-a intamplat si daca mai este ceva in afara de pompa

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Daca citesti postul recomandat de mine pe pagina anterioara, pe colegul cu CC l-a costat cu totul vreo 8000 lei (pompa, 2 injectoare, manopera, filtru, distributie, etc), daca imi amintesc bine. Acum, la Phaeton, cu 6 injectoare... cred ca este o poveste horror

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au cum sa afle cauza, cu testerul, Problema e de la carburant - se zice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jean, uite cum arata pompa pe care trebuie s-o reconditionezi/inlocuiesti tu.

Este ultimul "racnet" Bosch

racnet a se citi stift, ca suna nemteste

P.S. "Invented for life" :lol: Care life? Al cui life? Al ei, presupun

P.P.S. Problemele sunt la cama, piston si camasa. Garniturile gasite de tine n-au nici o treaba cu problema

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar cam trebui ca VAG sa suporte reparatiile.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca le va suporta, dar dupa mai multi ani de lupte...

In SUA le suporta... in general

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-ul de reparatie BOSCH de mai sus este doar pentru garnituri. Nu rezolva problema span-ului produs de pompa ci doar a scurgerilor de motorina care ar putea sa apara prin deteriorarea (se pare destul de frecventa) a garniturilor de cauciuc. Totusi, e nasoala rau problema daca incep sa cada pompele de inalta presiune. Mai pot astia de la VW sa scoata un model fara hibe? Am mai vazut problema spanului in injectoare la motoarele CR de la Renault 1.9 si toti ziceau ca e din cauza pompelor Delphi care nu-s chiar de cea mai buna calitate. Dar BOSCH? WTF...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pentru cei cu motoare CR, ce se poate face pentru a preveni aceasta problema? Cu ce motorina trebuie alimentat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu doar VAG are astfel de probleme. Pompa respectiva, CP4, doteaza o gramada de masini, de la Hyundai la Ford, BMW, Audi sau Porsche. Toate au probleme.

Veste buna e ca doar opt dintr-un milion sunt cu probleme. Veste proasta e ca toate opt par a fi la noi pe forum. :lol: .

Se poate si mai rau, stati linistiti. Americanii au luat in avans pe 1000 de ani productia de pompe proaste.

Deci pentru cei cu motoare CR, ce se poate face pentru a preveni aceasta problema? Cu ce motorina trebuie alimentat?

Singura metoda sigura pe care o cunosc este sa se dea la schimb masina pentru un bkp, ca aia cu bmp nu cred ca vor sa faca schimbul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la un service in Constanta, au zis ca nu stiu ce sa ii faca, si am ajuns in final la reprezentanta. Sunasem la reprezentanta inainte sa plec la constanta si au zis ca s-ar putea sa fie pompa de inalta presiune.

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu doar VAG are astfel de probleme. Pompa respectiva, CP4, doteaza o gramada de masini, de la Hyundai la Ford, BMW, Audi sau Porsche. Toate au probleme.

Veste buna e ca doar opt dintr-un milion sunt cu probleme. Veste proasta e ca toate opt par a fi la noi pe forum. :lol: .

Se poate si mai rau, stati linistiti. Americanii au luat in avans pe 1000 de ani productia de pompe proaste.

Deci pentru cei cu motoare CR, ce se poate face pentru a preveni aceasta problema? Cu ce motorina trebuie alimentat?

Singura metoda sigura pe care o cunosc este sa se dea la schimb masina pentru un bkp, ca aia cu bmp nu cred ca vor sa faca schimbul

mmmda... poate m-ai inteles gresit, nu eram sarcastic. ma gandeam ca in viitor mai mutl ca sigur voi ramane tot la VW, iar peste aproximativ 2 ani cand probabil voi schimba masina, voi lua un CR.

nu am inteles de ce a trebuit sa fii tu sarcastic, dar daca asta te-a facut sa te simti mai bine, numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!