Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Sa nu isi fi facut regenerarea filtrului de particule... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a aparut nimic in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volfied, s-a mai discutat si s-a rasdiscutat. Cand ti se face regenerarea filtrului de particule, cum a fost cazul tau. nu apare nimic in bord. In bord apare mesaj doar daca se reincearca de mai multe ori, fara a a se reusi regenerarea. Deci doar daca este ceva in neregula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti apare nimic in bord, facea regenerarea filtrului de particule.

Nu sta si turatia mai sus?

Dupa ce o pornesti o sa o reia si tot asa. Banuiesc ca mergi mai mult in oras si distante scurte. Multe porniri/opriri.

Da, este treaba discutata, citeste mai amanuntit.

La TDI CR nu apare nimic in bord la regenerare, la PD, da.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Statea mai sus turatia, asa e.

E problema daca am oprit motorul, ca nu am stiut? Isi reia regenerare?

Ce e indicat sa fac cand plec de la munca? Sa o pun la un drum pe pilot in 2500 ture vreo 10-15 min?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa stai si langa ea in parcare, sa o lasi sa si faca regenerarea singura.

O sa dureze ceva. Mergi ceva mai turat, schimba treptele de viteze mai sus.

Nu, nu este nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acum incolo, inainte de a opri masina, fa-ti un obicei de a verifica turatia. daca este sub 900 rpm, poti opri linistit motorul, nu-si face regenerarea. Evita sa opresti motorul cand se face regenerarea. Daca abuzezi de asta strici mai repede uleiul din motor. Asta nu inseamna ca daca ai o urgenta nu poti opri motorul ca-si face regenerarea. Poti, dar incearca sa eviti

Regenerarea va reporni cand repornesti motorul. Nu e neaparat nevoie sa mergi cu tempomatul activ. Se face regenerarea si pe loc, dupa incalzirea motorului. Asadar, porneste normal si verifica la destinatie daca s-a incheiat.

LE: Regenerarea pe loc se executa doar la CR-uri, cum are volfied. Asa ca la un motor PD este necesara rularea masinii pentru a se excuta regenerarea

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, va multumesc foarte mult.

Ma voi documenta pe aceasta tema.

Eu normal schimb intre 2500-3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR-uri se face regenerarea si la ralanti, chiar si in frana de motor, cand nu se injecteaza motorina pentru a se aprinde in cilindru. Nu cred ca are importanta cum schimbi. Conteaza doar cat de lungi sunt drumurile in oras. daca sunt suficient de lungi e ok, nici n-o sa vezi martorul ala de eroare legat de regenerare

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma confrunt cu o problema si anume: la apasarea pedalei de frana devine elastica si curge lin catre podea fara a avea loc franarea, aproape de podea incepe sa prinda. Care ar putea fi cauzele si ce ar trebui inlocuit? Mentionez ca am schimbat lichidul de frana in reprezentanta Vw dar problemele au reaparut.

Cu multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din multele cauze ar putea sa fie niste garnituri la etrierii spate.

Sau furtunele de frana care trebuie verificate daca nu pierd lichid pe undeva. Nivelul lichid frana este normal?

S-a aerisit traseul, inclusiv in ABS, cand s-a schimbat lichidul de frana? Exista o procedura facuta cu VCDS-ul exact pentru acest lucru.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea de dimineata. Dupa munca, Am pornit masina, incepuse iar regenerarea, consumul era la 0.9 relanti. Pe drum spre casa, dupa ce apa a ajuns la 90gr am schimbat doar peste 3ooo rpm. Cand am ajuns in parcare, ventilatorul numai mergea, consumul revenise la 0.5 relanti. Mai e nevoie acum sa o bag 10-15 min la drum cu pilot sau la motoarele CR numai e ca la PD si DPF-ul isi face automat regenerarea?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volfied, ti-am raspuns deja, sau faci un sondaj de opinie? Cam de cate opinii este nevoie pentru a te convinge? :lol:

In primul rand ar trebui sa citesti manualul, care, la pagina 11, iti spune ce trebuie sa faci in cazul regenerarii filtrului. Daca nu te lamureste manualul, citeste ce s-a mai discutat pe aceasta tema. Daca nelamuririle tale continua, intrebarile tale sunt binevenite.

Insa aici observ ca este o problema. Desi ti-am raspuns, bag seama ca este nevoie de un cvorum. :lol:

Asadar, de cate opinii este nevoie, ca incerc sa mai trag pe unu', pe altu' de maneca?

Nu te supara pe mine..., e doar o gluma...

P.S. Se numeste ralanti, nu relanti

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Valentin, am invatat lectia acum! :) Scuze, nu imi afisase rasp tau complet pe telefon. Acum imi e clar. :) M-am mai linistit. Stima!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladutz13, ne poti da niste detalii cum ai ajuns cu axul cu came stricat? Cati km, ce ulei de motor ai folosit, ce zgomote suspecte ai sesizat? consum de ulei mai mult, de carburant?

cat te costa operatiunea?

Salut,

Masina are 315k reali cumparata din germania la 250k reali (in bord aveam 150k). Am auzit o bataie doar la relanti iar motorul mergea intrerupt. Nu consuma ulei, consumul de carburant era in limite normale, nu dadea fum.

Am desfacut la munca capacul motorului (lucrez la o companie de motoare industriale) si axul cu came era ciupit in 2 locuri, ciupit bine. Am tot cerut sfaturi de pe forum, cunostine etc de unde gasesc un service bun si de incredere. Dupa 2-3 zile de cautari am ajuns la Avia Motors Militari. Mi-au dat cel mai bun pret la manopera dintr-o reprezentanta 650 lei ( Avia Motors Pantelimon 1500 lei, PBN 1400 lei, PBV1 1500 lei, toti nu accepta sa vii cu piesele, trebuie sa le cumperi de la ei) care m-au lasat sa vin cu piesele si imi dau garantie pe manopera 6 luni.

Aveam indoieli cand m-am dus cu masina dar am stat 5 ore langa ea cu mecanicul. A lucrat ca la carte, reglajele la fel cum spune programul de service. Am plecat de la service si a2a zi am descoperit ca se aude un mic sunet la cureaua de distributie.

A3a am fost direct la ei fara programare si mecanicul a constat ca rola de jos de la distributie trebuia reglata si ea (asa spune la carte). Nu e nimic grav, nu mananca ulei, nu da fum, consumul e in limite doar ca se aude acel zgomot. O sa ma duc saptamana viitoare sa o regleze si se rezolva problema.

Per total sunt multumit de servicii avand in vedere ca am putut sa vad exact ce face, cum se face si modul de lucru. Mentionez ca la toate service-urile la care am intrebat (cartier sau reprezentanta) durata de reparatie minim 2 zile.

Costuri:

Ax cu came - 2500 lei 1 buc

Tacheti hidraulici - 1000 lei 8 buc

Cuzineti ax cu came - 380 lei 10 buc (piese originale)

Manopera - 600 lei (mi-au dat discount pentru ca am cumparat de la ei uleiul si filtrul)

Am m-ai schimbat uleiul si filtrul de ulei dar aceste costuri sunt variabile in functie de locul de achizitie. Eu am preferat de la reprezentanta pentru ca imi trebuiau pe loc.

Problema cred ca aparut de la un tachet spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut...Am facut un drum mai lung si in mers mi-a aparut AFS Inoperative, ce inseamna problema asta si cum as putea sa o rezolv? Sunt plecat din oras si vreau sa stiu daca este o problema mare. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codrine vezi sa nu fie ceva legat de faruri,sigur ai xenon OEM ,e ceva legat cu functia cornering a farurilor sau proiectoarelor de ceata.

Nu-i domeniul meu, dar parca am citit pe undeva.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Am revenit . In final cred ca este Pompa Inalta Presiune. Stiti cumva pe unde pot gasi aceasta piesa? Niste link-uri ceva . Am tot cautat si am gasit doar una si as vrea mai multe oferte de preturi. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,sunt total nemultumit de aceasta masina, din 3 in 3 luni in service mam saturat,am dat 15000 E si am mai bagat 6000,plus injectoare schimbate gratis.turbo schimbat la 110000km kit ambreiaj schimbat la 100000km.iar azi mia aparut iarasi sirma acea ondulata si martorul de catalizator.sunt tare curios daca nu cumva este iara un injector-doar ce le-am schimbat acum 2 luni.masina are acum 139000 si am de gand sa scap de ea.OARE MAI ARE CINEVA ATITEA PROBLEME?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun sincer: am un BKP an 2006 de 4 ani. Reparatiile la aceasta masina nu m-au costat mai mult de 500 -600 euro (exceptand aici placute de frana, ulei, filtre, distributie...). In toti acesti 4 ani am schimbat la ea doar un cap de planetara, pompa de motorina, bielete si ceva bucse, injectoarele (toate 4) le-am schimbat gratis. In rest absolut nimic. Nici o problema!

Masina in 2008 avea 65.000km iar acum are 140.000.

Eu cred ca, conteaza foarte mult nr reali de km si modul in care este exploatata!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun: Am gasit putina pilitura in filtru de motorina si am desfacut senzorul de pe pompa de inalta presiune si am gasit si acolo pilitura. Oare sa fie pompa de vina?

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam mai inainte, NU MAI PORNI MOTORUL, ca ti se dubleaza sau tripleaza pretul reparatiei.

Incearca la o reprezentanta VW, la un service Bosch, in dezmembrari sau pe ebay. Compara preturile si vezi ce este mai avantajos pentru tine.

Nu monta pompa de inalte fara sa cureti intreaga instalatie: rezervor, conducte, cele 2 pompe electrice, rampa de inalte, toate injectoarele si, bineinteles, schimbat filtrul de motorina.

Cati km aveai cu masina, cat de siguri sunt acesti km? Motorul a dat ceva semne inainte de a aparea martorui acela pe bord? Unde ai gasit pilitura in filtru, pe fundul borcanului, pe capacul ala negru, etc. Cam cat de multa pilitura era? Nu ai facut niste poze?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km reali: 173.000 cu carte service adusa din Germania cu ultima revizie la 152.000.

Am desfacut filtrul si era jos pe borcan foarte putina si in pompa foarte putina pilitura, apropo nu am facut niste poze.

Am fost la RAR. Mi-au turat-o cand am facut autentificarea, si am mai mers 35 KM si s-a oprit dintr-o data fara niciun simptom. Prima data aparuse pe computer ENGINE SERVICE, am calcat ambreiajul si s-a oprit motorul.

O sa fac maine niste poze cu pilitura din pompa de la senzor si o sa le postez maine ca nu le-am sters ca sa vada si cei de la service eventual.

Intrebare: Daca este pompa de inalta , ea merge reparata? Am intrebat deoarece am gasit kit-uri de reparatii pentru pompe de inalta presiune si merita sa o repari daca se poate?

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit sa fie kit de reparatie pentru acest tip de pompa. Poti sa pui un link cu kitul de reparatie? Daca gasesti kit, nu vad de ce nu ar merge reparata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!