Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

vladutz13, ne poti da niste detalii cum ai ajuns cu axul cu came stricat? Cati km, ce ulei de motor ai folosit, ce zgomote suspecte ai sesizat? consum de ulei mai mult, de carburant?

cat te costa operatiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Riddler a suferit aceasta operatie la masina. Poti lua legatura cu el si afli direct de la unul patit.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vroiam sa aflu daca devine 'a thing' pentru motoarele BMP. Riddler stiu ca are 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o mica problema cu cheia de la passat. Nu imi functioneaza inchiderea/deschiderea/portbagajul de pe cheie , efectiv butoanele. Cheia am bagat-o in contact , masina porneste dar nu imi merg butoanele. Se aprinde ledul rosu la apasare pe cheie , am schimbat si bateria , aveti vreo idee cum as putea rezolva?

PS : Voi lasa un link de schimbare a bateriei , poate ajuta pe cineva vreodata.(pe mine m-a ajutat)

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0zeke0, stiu ca trebuie sa tii apasat vreo 2-3 seconde sa iti deschida doar portbagajul. La mine asa e...

A mers vreodata si acum nu mai vrea? sau niciodata nu ti-a deschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge absolut deloc nici un buton de pe cheie. Habar nu am ce poate fi. Nu a mers de cand am cumparat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa faci o adaptare a telecomenzii, cu VCDS-ul. Altfel, trebuie verificat in blocurile de masura, daca receptioneaza sau nu, telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum iti dai seama ca trebuie sa schimbi telescopul din stanga spate?Se aude "un trancanit"cand mergi pe un drum mai cu gropi?si ultima chestie este,daca are sa-mi dea si mie cineva un cod pentru telescoape!!!Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta cea mai recomandata - test de amortizoare. Inainte de asta, suie masina pe elevator si verifica - trage de roata, etc - sa nu ai altceva.

Altfel, daca amortizorul e curs, uzat... te apesi pe partea respectiva, a masinii si vezi daca revine la loc, fara sa balangane de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu o problema cam mare . Ma intorceam de la Slobozia spre Cernavoda cu 130km/h si la vreo 5 km de fetesti a inceput sa palpaie martorul de bujii in bord si s-a oprit masina singura. Nu am reusit sa o mai pornesc. La Cernavoda m-a tras cineva cu funia si am reusit sa o pornesc, bujiile palpaiau am incercat sa o turez si se tureaza maxim pana in 2500 rpm si nu am mai accelerat-o si s-a oprit brusc. Nu am reusit sa o mai pornesc. Stiti cumva ce pot sa ii fac sau ce ar putea sa fie?

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza masina sa vedem despre ce e vorba. Poate sa fie pompa de motorina sau a crapat un injector - daca ai motor BKP.

Nu mai incerca sa o pornesti trasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este Common-Rail 2.0 TDI 140 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie pompa de inalta presiune... Sper sa nu fie asta, ca e bai mare...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si masinile de generatie mai noua cu motoare CR au probleme...pana una alta toate sunt niste fiare...mai devreme sau mai tarziu toate se strica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am chemat pe cineva cu testerul VAG COM si nu gaseste nicio eroare. Ce e de facut?

PS: Tip Motor: CBA

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea.

Cand dai la cheie se invarte electromotorul?

Sau poate distributia e scoasa de la punct. Nu stiu cum e la CR-uri dar la PD-uri pe modulul Engine este un canal in care vezi o suma (la motoare 2.0 litri este 255 la motoare 1.9 litri este 48) care arata daca totul a fost bine sincronizat la ultima pornire. Grupul 5 campul 3 in modulul Engine la PD-uri.

Verifica daca cureaua de la distributie este tensionata.

Verifica filtrul de motorina.

Incearca sa scoti filtrul de aer si poate porneste asa. Dar daca porneste nu o tine mult pornita fara filtrul de aer.

Incearca sa o pornesti fara consumatori (lumini, clima, radio).

Verifica cu VCDS-ul, daca mai reusesti sa pornesti masina care sunt valorile pe debitmetru. La PD-uri este in modulul Engine, Grup 3 campurile 2 si 3.

Restul .. platforma si reprezentanta VW/service autorizat.

Daca atunci cand ai pornit-o motorul se auzea urat atunci nu merita sa o mai fortezi.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se invarte motorul foarte bine la automat, nu se aude nicio bataie, nu blocheaza. Am verificat motorina daca vine la injectoare si primesc motorina injectoarele, dar nu porneste. Mentin din nou ca am bagat VAG COM pe ea si nu gaseste nicio eroare. Alta parere?

PS: Doar ce am schimbat toate filtrele si uleiul.

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de shut-off ar trebui sa dea eroare daca nu se deschide dar merita verificata. Daca tocmai ai schimbat filtrele, verifica daca au fost puse cum trebuie si nu sunt restrictii (aer, motorina). As incerca totusi pornirea fara filtrul de aer.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca unii au ceva probleme cu incuiat/descuiat usile masinilor, si am dat peste un site, unde se ofera ajutor si sincer nici nu stiam ca exista asa ceva, asa ca postez linkul in caz de nevoie de ajutor sau de urgenta:

http://keyplus.ro/deblocari-auto/

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se invarte motorul foarte bine la automat, nu se aude nicio bataie, nu blocheaza. Am verificat motorina daca vine la injectoare si primesc motorina injectoarele, dar nu porneste. Mentin din nou ca am bagat VAG COM pe ea si nu gaseste nicio eroare. Alta parere?

PS: Doar ce am schimbat toate filtrele si uleiul.

Pune VCDS-ul pe ea, pe unul din grupurile de pe la inceput, 1 sau 2 ai presiunea in rampa de injectie. Da-i la automat si vezi daca creste peste 200-300 bari. Daca nu trece, este o problema de alimentare. Foarte probabil pompa de inalta presiune.

Daca nu resusesti cu VCDS-ul, doar in reprezentanta cu o scula speciala VW

Verifica si clapeta de cut off, cum spune mars01. Eu am patit-o din cauza ei. Poti sa desfaci tubulatura din fata ei si sa incerci pornirea motorului

Sincer sa fiu, faptul ca nu-ti mai trecea de 2500 rpm, iar dupa un timp a murit de tot ma face sa cred ca este pompa de inalta presiune. In locul tau nu as mai incerca s-o pornesc. Desfa filtrul de motorina si vezi daca gasesti span in el, Daca nu gasesti, mai poti incerca s-o pornesti...

P.S. Daca ajunge motorina la injectoare nu demonstreaza nimic. Pentru a porni motorul este nevoie ca presiunea in rampa sa creasca peste 200 sau 300 bari, nu mai stiu exact.

Bafta, sa ai noroc sa nu fie pompa!

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, imi poti spune unde este exact clapeta cut off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de cut off este chiar cea inainte de EGR. Mai este numita clapeta de acceleratie. Este din metal si pe ea este prinsa tubulatura care vine de la intercooler.

Citeste si acest topic

P.S. Verfica filtrul de motorina, chiar daca l-ai schimbat de curand. Cand cedeaza pompa, arunca foarte multa pilitura in sistemul de inejctie, o parte mergand la injectoare, care, pe retur, le arunca inpoi in filtru, o alta parte prin returul rampei, tot in filtru ajung, iar pompa de inalta presiune are, de asemenea, un retur care ajunge tot in filtru. Asadar, daca a cedat pompa, acolo ar trebui sa fie mult span. Nu mai incerca sa pornesti masina daca carcasa filtrului nu este curata, pentru ca risti sa contaminezi de tot injetoarele.

Daca nu ai span acolo, poti cauta in alta parte, riscul este mult mai mic

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii eu am plecat si o sa incerc luni cand ajung acasa. O sa revin cu detalii dupa ce ma intorc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, am plecat azi dimineata spre munca, si cu motorul cald, la relanti aveam consum instant 0.9L. De cand am cumparat masina, statea in 0.5L. Nu aveam clima pornita. Cand am ajuns la servici, am parcat si cand m-am dat jos din masina se invartea un ventilator.

Apoi, mi-am dat seama ca e ceva in neregula si de aceea era crescut consumul.

Care este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!