Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

inlocuirea buzzer-ului sau firului?

cred ca e din cauza cablului, pt ca mai piuie din cand in cand.

ps unde pot verifica cablu/buzzer ?

Modificat de Valy31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de buzzer. Si la mine a mai piuit si apoi s-a stins de tot. Cablul nu prea ai ce verifica la el. Daca vrei sa te apuci de demontat va trebui sa dai bancheta jos, apoi sa scoti pillar-ul lateral, apoi scoti plansa aia care este la portbagaj - e prinsa in cleme metalice. Sub polita respectiva, pe partea dreapta o sa vezi buzzer-ul prins cu doi pini de plastic. Il decuplezi din mufa, scoti din el acel difuzor - e ceva de genul cum erau cele chinezesti de la papusi alea care cantau, si cam asta este toata operatiunea. Eventual sa ai grija la airbag-urile cortina de pe stalpii din spate. Eu unul nu le-am decuplat dar am umblat cu grija pe langa ele - mai ales ca nici nu deconectasem bateria.

LE: Nu e fizica atomica, numai ca e ceva de munca - e incomod tare. O sa ma uit eu daca mai am eu unul prin masina.

inlocuire buzzer_senzori _parcare.doc

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de buzzer. Si la mine a mai piuit si apoi s-a stins de tot. Cablul nu prea ai ce verifica la el. Daca vrei sa te apuci de demontat va trebui sa dai bancheta jos, apoi sa scoti pillar-ul lateral, apoi scoti plansa aia care este la portbagaj - e prinsa in cleme metalice. Sub polita respectiva, pe partea dreapta o sa vezi buzzer-ul prins cu doi pini de plastic. Il decuplezi din mufa, scoti din el acel difuzor - e ceva de genul cum erau cele chinezesti de la papusi alea care cantau, si cam asta este toata operatiunea. Eventual sa ai grija la airbag-urile cortina de pe stalpii din spate. Eu unul nu le-am decuplat dar am umblat cu grija pe langa ele - mai ales ca nici nu deconectasem bateria.

am inteles, ma las pagubas, poate ma trezesc si cu vre un airbag in nas. Apropo difuzoru ala pot cumpara de la orice magazin electrice sau..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ma confrunt si eu cu o mare necunoscuta,acum o saptamana mergand pe un drum mai denivelat,am deschis usa in mers si am observat ca din stanga spate pe la roata,se aude un "zdrancanit" de acolo,dar numai cand drumul este mai prost,am desfacut si am intepenit numarul mai bine,am desfacut scutul de plastic de la rezervor,nu am gasit nimic,bara pe spate este teapana,nu stiu ce este,singura banuiala a mea este poate de la acel telescop dar nu cred sa sdrancane in modul acela,este ca si cum ai fugi in buzunar cu cele 10 chei de la apartamentsau casa!sa zic asa! :blink: P.S:roata este stransa si ea la maxim!!!!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie capacele de la jantele de aluminium daca ai capace mici rotunde in locul unde vine prinsa roata in suruburi.Asa se auzea si la mine si nu stiam de unde vine zgomotul.La mine erau rupte cateva cleme si capacul se misca intruna si facea zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am patit si eu una nasoala.

Din senin, la urcarea pantelor serioase, masina intra in LIMP MODE, se aprinde interminent becul "rezistenta bujie" si pe bord apare: " Engine Fault ! Visit Workshop"

Am patit-o urcand Branul, masina a pierdut brusc puterea, in 2-a nu se mai tura peste 2500 rpm. Am ajuns asa in varful dealului, am lasat-o sa se raceasca turbina, oprit motorul + repornit si si-a revenit. Am continuat drumul pana la Tg Jiu fara niciun fel de probleme.

Urcand Transalpina am patit-o din nou, exact aceeasi simptomatologie. Repetat faza cu oprit + pornit si-a revenit. Rm. Valcea - Sibiu - Bv mers impecabil.

Cand am ajuns acasa, am mai urcat un deal in BV, s-a reaprins + martor engine check. Dupa repornire Engine Check-ul a ramas aprins si nu se mai stinge.

Mai am 2 000km de garantie, dar trebuie sa merg in Buc, sa vad ce se poate face.

Sincer, sunt foarte dezamagit. Nu ma asteptam ca la o masina la 79 000km sa am probleme de genul asta. Din 12 masini cat am avut pana acum, e prima la care am mai mult de o pana de roata.

Fostul B5.5 AVB m-a dus 200 000km fara niciun fel de probleme.

A mai patit cineva faza asta ? Aveti idee ce poate fi ? Daca mai merg cu ea pana in Buc are ceva, sau trebuie platforma ?

post-9928-0-47944700-1344841201_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este vb de turbina, mai exact: iti agata geometria! Reconditionarea turbinei costa aprox 1.250 ron, cu tot cu manopera sau poate o rezolvi gratuit pe garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza masina si posteaza erorile, altfel cum sa te ajutam? Totusi, globul meu de cristal imi spune ca ar fi actuatorul turbinei de vina. Membrana nu tine presiunea. Se schimba separat fata de turbina. Atentie, exista service-uri profesioniste care cica nu se schimba decat impreuna cu turbina. Cost: in jur de 600 ron. Nu ai de ce sa fii dezamagit si fara sa stii nici macar ce are.

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dany: merci de raspuns. Totusi, Turbina ??? la 80 000km ???? WTF ? Sunt siderat. Am luat masina la 65 000km si de atunci doar eu am mers cu ea si am 5000 000km facuti pe dieseluri, cred ca stiu sa merg cu ele...

Ce anume te-a facut sa te gandesti la turbina ?

@Valentin: merci, stiu ai dreptate, trebuie scanat. Ma gandeam doar ca e ceva cu simptomatologie intalnita.

Sunt dezamagit ca o masina la 80 000km care a costat 16 0000Euro are probleme de genul asta....

Daca as fi adus-o din De si avea 250 000km nu eram dezamagit, caci nu aveam asteptari. De la masina mea chiar aveam asteptari, era din ciclul "Marile Sperante"

"..la mea", ce pot sa mai spun ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce sa fii dezamagit, sincer iti spun. Sa dea Dumnezeu sa nu ai alte motive, ca asta de pana acum nu este mare lucru, pana nu vii cu altceva cert. Cred ca este membrana pentru ca geometria este mai putin probabil la km tai si la motorul e5 pe care-l are masina.

Membrana motorului meu s-a dus pe la 100-120 k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a fost schimbat actuatorul pe la 140 de mii (km facuti afara).. La service autorizat vw a fost vreo 850 ron..

Ai motive sa fii un pic "bosumflat" dar daca e vorba de acel actuator e cumva comuna "problema" si nu e ceva grav. :) Pune mane de fa o diagnoza, schimba ce e de schimbat si bucura-te de masina :)

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75NOR, nu privi lucrurile asa.

Daca turbina agata inseamna ca nu a fost exploatata corect.

Dezamagirea ta nu si are rostul. Nu conteaza valoarea masinii, putea sa fie si un sh de 5o de mii de Euro.

Daca primul proprietar a mers cum nu trebuie cu un diesel...asta este.

Este chiar un lucru banal ce are masina ta si foarte des intalnit.

Asta nu inseamna ca ai o masina proasta, nu are legatura una cu alta.

Succes.

ps. vezi mai intai daca poate fi curatata. limp mode nu inseamna schimbat turbina.

Poate fi actuator, mai sunt multe chestii. Nu te pripi cu supozitiile, mergi cu ea la mecanic, unul bun.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de incurajari, baieti ! Chiar aveam nevoie, eram cam "negru" in dimineata asta, dupa weekendul "agonie + extaz cu Passatul".

Revin cu vesti, incerc o diagnoza "la oficial" in Brasov azi, ca sa o pot trimite pe post de sesizare oficiala pe garantie la Weltauto la Avia in Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turbina agata inseamna ca nu a fost exploatata corect.

Daca primul proprietar a mers cum nu trebuie cu un diesel...asta este.

Prin exploatare incorecta banuiesc ca te referi la mers "subturat", nu-i asa? Daca este adevarat, eu nu vad de ce ar fi mersul subturat, cum e numit in popor, vinovat de depunerile din turbina. Depunerile apar ca urmare a scaparilor de ulei, pe la axul turbinei sau in carter, ca urmare a unui maf obosit, a scaparilor de presiune, a mapelor de injectie modificate pe genunchi si in parcari, etc.

Mersul cu turatii reduse (si sarcina redusa, evident) nu reprezinta o problema la aceste motoare. Altfel manualele de utilizare de la orice producator ar fi pline de astfel de recomandari: nu mergeti subturat ca distrugeti turbina. Dar eu n-am gasit desi m-as multumi si cu o explicatie de ce se strica turbina de la mers subturat.

Insa, daca prin exploatare incorecta te referi la ulei prost, filtre neschimbate la timp, motorina proasta, cu aditivi de lei pusi aiurea-n ea, etc, atunci sunt de acord cu tine. Astea pot duce la distrugerea rapida a turbinei

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 12 masini cat am avut pana acum, e prima la care am mai mult de o pana de roata.

Abia acum am citit asta. Tu ai avut 12 masini pana acum si nu ai avut cu niciuna nici o problema?

Ei, poate e timpul sa mai ai si tu ceva probleme, nu unii sunt doar cu plimbatul si altii cu problemele (si (uneori) cu plimbatul) :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am patit si eu una nasoala.

Din senin, la urcarea pantelor serioase, masina intra in LIMP MODE, se aprinde interminent becul "rezistenta bujie" si pe bord apare: " Engine Fault ! Visit Workshop"

A mai patit cineva faza asta ? Aveti idee ce poate fi ? Daca mai merg cu ea pana in Buc are ceva, sau trebuie platforma ?

Am mai scris numai de 3 ori pe forum.

Exista un update de soft la CBAB exact pentru o problema de LIMP MODE.

Poate scapi cu acest update. La mine asta a fost, nu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A picat turbina si pompa de ulei la 141000km ...gg vw (km reali nu balarii ....masina ingrijita si cu service la zi)

"stop engine low oil pressure" zice bordul :)

A trebuit sa platesc tractarea + faptul ca am ramas fara frine,servo,etc.

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am vesti:

Am facut un VAS la Delcar Brasov si diagnostiocul este: Capsula de vacuum a turbinei. In rest totul e ok, nu sunt alte erori.

Am testat aseara cu colegul Riddler, am scos furtunul de la capsula de vacuum si am "tras" cu gura pe el: vine aer, deci e capsula fisurata.

Costuri: Capsula de vacuum - 680 Ron

Manopera - 150 Ron

Total - 830 Ron :(

Am scanat toate documentele primite si le-am atasat la sesizarea facuta catre Weltuato Bucuresti.

Am vorbit si cu ei la telefon si incercam sa o dam la modul 70% garantie, 30% pe buzunarul meu.

Au incercat sa ma ia cu "ati mers subturat" - dar nu a tinut ca nu am erori in DPF. Au incercat si sa-mi spuna ca nu e garantie, dar turbina e trecuta in reperele ce fac obiectul garantiei.

Acum astept :)

@valentin: Ai avut dreptate cu dignosticul

Cat despre masina a fost exploatata corect, are toate cele 4 revizii pana la 60 000km facute la timp la Midocar si PBN, are absolut tot la zi. De asta am si luat-o. De mers cu ea, nu pot spune decat ca a mers o femeie, dar masina a fost foarte ingrijita.

Am totusi un gust amar, dincolo de valoarea intrinseca a reparatiei, legat de faptul ca nu mi se pare normal ca la 80 000km, un diesel de 3 ani sa aiba probleme serioase - pentru mine un "Engine Fault" + limp mode este problema serioasa. Mai ales ca vorbim de o masina servisata corect, la timp, la reprezentanta si cu piese de origine, o masina ingrijita.

Revin la B5.5-ul cu care am ajuns la 200 000km fara nicio reparatie, in conditiile in care faceam 8 000km/luna cu masina aia.

De asta am dat 16 000Euro pe o masina cu 65 000km si carte service ca sa ma plimb si nu ca sa repar.

Altfel, imi aduceam din De un Passat cu 300 000km la 9 000Euro si imi asumam faptul ca voi baga bani in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Salutare tuturor,

Am o problema cu masina si nu stiu de unde sa incep avand in vedere urmtoarele simptome:

- de 2 ori mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul ( o data la plecarea de pe loc si o data la oprirea la semafor) si sa nu mai porneasca decat dupa aprox. 10 minute, dar nu a pornit usor ci dand la automat 20 de secunde. am pus cablul, nici o eroare, verificat injectoarele, inclusiv corectiile care la relanti au max 0.1, iar cand turez motorul corectie 0 pe toate patru.

- dupa ce pornesc motorul masina are un tremur ciudat de parca zici ca merge motorul in 3 pistoane ( la service mi-au spus ca ar vrea sa desfaca capacul de la motor sa se uite la axele cu came, pentru ca ei cred ca sunt ascutite si ca nu mai deschide bine o supapa dupa un cilindru si din cauza asta mersul ca in 3 pistoane)

- in orice treapata de viteza incepand cu treapta 1 si terminand cu a 3-a, cand tin acceleratia la maxim apasata, intre 3000 de turatii si 4000 masina da in nas, dupa care isi revine, dupa care iar da in nas si acul de la turometru este undeva intre 3400 si 3500 turatii, nu il lasa sa scada sub 3400 dar nici nu trece de 3500 (ca si cum i-ar taia alimentarea cu combustibil).

-am avut o eroare intr-o seara pe care am sters-o si nu a mai aparut de atunci: 012600 - Intake Manifold Runner Control //P3138 - 006 - Regulation Deviation//Freeze Frame: Fault Status: 11000001.

Masina primeste cea mai scumpa motorina de la OMV. Daca are cineva vreo idee sa imi spuna si mie ca nu as vrea sa imi desfaca aia toata masina si sa dea din umeri. Cred ca problemele astea au o legatura cumva intre ele. Am pus si un log facut pe canalele 3, 10 si 11 de la motor, cu precizarea ca pana la linia 18 eram intreapta a 2 de viteza.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log-ul postat pare ca turbina se chinuie sa faca presiunea ceruta de ECU si nu reuseste. Pierzi ceva cai putere acolo.

Poate sa fie o problema de pompa de motorina din rezervor (nu apar erori legate de aceasta pompa) avand in vedere ca este o problema clasica la Passat 3C.

Cand turezi motorul peste 1300-1400 RPM, nu se mai monitorizeaza injectoarele din acea cauza apare valoarea 0 in canalul 13 pe modulul Engine.

Eu in locul tau as incerca sa curat clapeta de shut-off si EGR-ul. Poate ca masina are o alimentare insuficienta cu aer datorata unei obstructii partiale in zona clapetei de shut-off. Nu ar trebui sa fie foarte scumpa aceasta curatare. Verifica sa nu pierzi presiune pe la o-ring-urile de la intrarea in intercooler (sunt ieftine si din cauza uleiului/temperaturii se deterioreaza in timp). Eu aveam pierderi de presiune pe la garnitura de la intrarea in intercooler dar am schimbat pe amandoua , in-out, ca sa fiu sigur.

Off-topic: am pus motorina cea mai ieftina de la Petrom in urma sugestiei unui var. Am bagat dintr-un Petrom la iesirea din Campulung la intoarcerea din zon Moieciu - Bran si incredibil dar masina zbura comparativ cu motorina cea mai scumpa de la MOL/OMV.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Am schimbat pompa de motorina, dar acum cand pun contactul nu vrea sa invarta deloc nenorocita aia de pompa si prin urmare nu mai porneste masina. A pornit prima data cu ce avea in filtru de motorina banuiesc, dar s-a oprit si de atunci nu mai vrea. Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ajunge tensiune pe motorasul de la pompa. Daca ajunge tensiune atunci poate motorasul este montat gresit. Conteaza si mufa de alimentare :lol: , polaritatea alimentarii motorasului (daca permite mufa, am mai vazut cate odata fortarea mufei fix invers pe la alte echipamente si chiar ma minunam cum de au reusit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Imi este frica sa plec cu ea la drum, am reusit sa o pornesc schimband filtrul de motorina care era foarte curat si completand pana sus cu motorina. Dupa ce am pornit am stat cu ea accelerata ceva mai tare pana a ramas la relanti fara sa se opreasca, dupa care fuga la benzinarie si alimentat full ( oricum au incaput in jur de 13 litrii ). Acum cred ca o sa alimentez la fiecare 150 de km facuti ca sa nu ma lase in drum nenorocirea de pompa. Culmea este ca ajunge tensiune la litrometru care este pe aceeasi mufa cu pompa si de aceea ma gandea ca poate are o siguranta ceva arsa, dar am verificat toate sigurantele din partea stanga si din partea dreapta a bordului si toate par ok. Dupa ce am pornit masina iar trepida masina , de altfel si motorul se misca foarte tare, iar turometrul nu mai scadea sub 1000 rot/m . Cand am iesit din OMV, s-a aprins si filtrul de particule, am mers la splai cu viteza a treia la 3000 de ture si dupa aprox 20 km s-a stins becul de la filtru, turometrul a coborat la 700-800 si ghici ce......si motorul si--a revenit complet din trepidatii, iar masina trage foarte foarte bine. Am pus cablul cand am ajuns la bloc si pe canalul 68 la filtru de particule aveam 0%, dar la sectiunea 3 la incarcarea cu carbon sau cu ce draq se incarca el surpriza....era 65%, cu 5% peste maxim, adica ar trebui schimbat teoretic. Intrebarea mea este daca toate simptomele astea vin cumva pe filiera filtru particule??

P.S. Am uitat sa va spun ca vineri i-am facut fortat cu VAG curatarea la filtru si astazi miercuri s-a aprins iar becul....cam des nu?

P.S.2. Am verificat ambele pompe de motorina si cea veche si cea noua si la acelasi transformator merg ambele la fel. Ce mi se pare ciudat este ca legate pe transformator nu se invart continuu, se invart cumva intrerupt, dar daca iau si frec plusul de pompa incepe sa mai invarta si continuu. Nu stiu daca asa trebuie sa se manifeste o pompa.

Modificat de Sebastian Cirnu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele astea nu sunt facute sa functioneze in aer, ele se "ung" cu motorina. Este normal sa funtioneze sporadic cand sunt alimentate in aer. Am avut ocazia sa vad o pompa de dimensiuni mici (aparatura medicala) care in aer se chinuia sa mearga dar odata imersat furtunul de intrare in lichid isi revenea.

Pe de alta parte daca le-ai alimentat direct de la un transformator, adica fara ca tensiunea sa fie redresata, filtrata, stabilizata ... adica ai alimentat un motor de curent continuu cu curent alternativ, ma mir ca au mers :exclaim: Probabil totusi ca "transformator-ul" la care te referi avea macar o punte de diode care sa faca redresarea altfel pompele alea doar ar fi "bazait" fara sa se miste rotorul ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu un Passat din 2006 BMP si tocmai ce mi-a picat axul cu came (ciupit bine). Imi poate spune cineva ce reglaje trebuie facute (injectoare/tacheti/ax cu came) la inlocuirea lui?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!