Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Pai, ce ai patit.....si-o dat duhul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, B6 cu RNS MFD2, a stat cateva zile fara baterie si acum cere PIN CODE, daca nu am codul cum se poate afla? poate ajuta cineva? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in reprezentanta cu actele de proprietate ale masinii (vezi daca nu cumva il ai totusi pe sticker-ul din carnetul de service la booklet-ul RNS).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

O problema a aparut la al meu motor (1,9 tdi BXE): mi se opreste motorul la relanti... :tuktuk: adica daca pornesc masina si dupa cateva secunde s-a intamplat ca motorul sa se opreasca singur...

In sarcina apare un fenomen ciudat, adica parca "da in nas" pentru o secunda dupa care isi revine.

Ieri am avut un drum mai lung de facut, iar pe o portiune de drum am mers cu motorul rurat in jur de 3500 rpm cred ca pentru un minut si s-a oprit singur (au picat toate ceasurile si a inceput sa bipaie la bord) chiar daca era accelerat.

Am facut o scanare si singura eroare a fost doar senzorul de turatie G28 - intermitent ATAT! - ma gandesc ca eroarea asta sa fi aparut datorita faptului ca s-a oprit motorul?

Sa fie din cauza acestui senzor toate problemele mentionate mai sus ( nu-si tine relantiul, da in nas cand accelerez)?

Mentionez ca oprirea motorului la relanti este aleatorie, spre exemplu azi s-a oprit de vreo doua ori, iar ieri nu am putut s-o pornesc decat dupa cateva incercari de dat la automat si opritul la relanti (mergema si cand apasam ambreiajul motorul se oprea) s-a intamplat de mult mai multe ori.

Orice sfat este binevenit

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G28 defect duce la oprirea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

up-date problema...

Mers asta seara cu masina (mai mult test sa vad daca mai face)...

Merge perfect, nu mai "da in nas", nu se mai opreste la relanti (asta seara).

Valentin m-am gandit si eu la acest senzor (G28) dar, daca este defect nu ar trebui sa nu mai porneasca motorul?

Am luat in calcul si varianta motorinei (a inceput sa faca "fite" dupa ce am alimentata de la PETROM...)

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apare eroare cu G28 atunci G28 este responsabil pentru problemele tale. Eu am avut probleme cu el. Cand G28 (Engine Speed Sender) nu mai functioneaza cum trebuie, motorul pleaca folosind senzorul de la axa cu came, dar porneste foarte greu, relanti-ul este pe undeva pe la 1000-1200 RPM. Se aprind martorii "robinet" si spirala in bord.

Prima data am sters erorile si cateva zile a mers ok. Dupa care lucrurile s-au agravat pana la punctul in care numai mergea "smecheria" cu sters erorile dar din fericire a ajuns si senzorul cel nou si am mers sa il schimb.

La mine s-a verificat cablaj, conectori etc si doar odata cu schimbarea acestuia am scapat de probleme.

Dupa demontare am constatat ca in capul senzorului era plin cu un strat de cca 2,3 mm de pilitura umeda. Banuiesc ca senzorul vechi este inca bun dar functionalitatea sa era perturbata de stratul metalic. Dar cum demontarea nu este deloc usoara eu nu m-am riscat si l-am schimbat. Pt motorul meu, a costat 200 lei, original, cumparat de la un coleg de forum.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, vreau si eu niste sfaturi de la voi..am urmatoarea problema la un B6 1.9 BKC si anume volant troncane si scoate zgomote ciudate de ceva timp si am in plan sa merg la mare deci un drum de 1000 de km in cazul meu. Ma gandesc sa nu ma lase pe drum si sa fiu nevoit sa o aduc tractata acasa sau alte probleme. Se poate sa "ma lase" in drum? daca vine momentul sa o schimb ce firma sa pun sa fie mai buna si mai rezistenta decat asta care este pe masina acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rezistenta... nu se stie. Luk e buna.

In rest, daca nu bate tare, nu-i bai.... altfel, am auzit si de volante care la au sarit arcurile din ele... si atunci - the end.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ar fi bine sa o schimb inainte sa plec la drum cu ea.. Luk sau Sachs oricare? sunt mai multe modele sau cum se clasifica? nu as vrea sa am o surpriza neplacuta pe drum si bate cam tare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca bate tare, mai bine o schimbi.

Recomand Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat cineva plasticul din partea soferului , cel care se exfoliaza in jurul locasului in care se baga cheia ? Daca da , e greu de schimbat si un pret , sau o alta rezolvare .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca nu e locul potrivit dar intreb aici..........

actualmente am 110ps si ma bate gandul sa o ridic la ~140 prin resoftare...intrebarea este:

daca se face aceasta resoftare, nu e nevoie de schimbarea ambreajului ? ......."stiu" ca el e conceput pentru forta actuala ( ?/Nm ), dar daca se resofteaza, nu ar trebui un disc rezistent la cuplu mai mare ( 320/Nm ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vin si eu cu o chestie care am observat-o si nu inteleg ce poate fi. De ceva timp, aud in special la relanti un zgomot ca de curea, un fel de vajait, huruit ciclic care dispare in momentul in care cuplez AC-ul. In mers nu se aude (poate din cauza zgomotului motorului).

Stie cineva ce poate fi ? Am tot cautat pe forum dar nu prea am gasit raspuns ...

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cureaua de la accesorii si frai-ul de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 pe motorina,si nu se alimenteaza electric la pompa din rezervor.Puteti sa -mi spuneti unde poate fi intrerupt in conditiile in care toate sigurantele sant bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pronet, am sa fac o programare la reprezentanta sa vedem.

Intrebare de necunoscator: ce e acel frei? e scump/dificil de schimbat?

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola de la alternator. Nu stiu cat e la Passat dar la Bora era in jur de 150 lei. Vezi daca se schimba sunetul odata cu conectarea altor consumatori - dezaburire luneta, proiectoare, faruri etc. Vezi ca in zona ta este colegul ymy si din cate stiu se pricepe. Vezi aici mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cum zice si pronet poate fi acea rola, si eu am schimbat-o a fost 150 de lei + manopera. facea zgomot urat.. ca un scartait. la mine facea cand mergea clima mai "turata"

Multumesc mult Florin pentru sfat. dar ce model de Luk sau..poate sa fie mai rezistenta decat standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca bate tare, mai bine o schimbi.

Recomand Luk.

Florin, te rog sa imi spui daca stii care este diferenta sau ce sa aleg intre Luk RepSet DMF si Luk RepSet Pro sau ce imi recomanzi tu? Iti multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"O problema a aparut la al meu motor (1,9 tdi BXE): mi se opreste motorul la relanti... :tuktuk: adica daca pornesc masina si dupa cateva secunde s-a intamplat ca motorul sa se opreasca singur..."

PROBLEMA REZOLVATA!!!!

Un fir care facea conexiunea dintre calculatorul masinii si acel senzor era intrerupt (in zona ventilatoarelor)

S-a refacut legatura si acum totul e ok

Intrebarea mea este urmatoarea: firul intrerupt avea izolatia (pe o portiune de 1 cm lungime) de plastic TOPITA :)) . Oare nu toate firele sunt calibrate in functie de consumatorii aferenti?

Atunci, intreb: de ce era topit doar firul respectiv??

Mecanicul a zis ca aceasta problema a intalnit-o la mai multe masini (fiindca s-a dus la fix si nu pe bajbaite!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"normal", firele sunt calculate in functie de consumatori......cel mai probabil e o zona unde temperatura este foarte ridicata.

Exista o "banda izolatoare textila" care este conceputa special pentru a fi folosita la motor unde temperaturile sunt foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar din tot manunchiul de fire doar asta avea izolatia topita, tind sa cred ca nu are legatura cu temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca problema la firele astea este data de economia la cupru: sunt prea subtiri. In cazul tau este foarte probabil ca firul in cauza este cel de "+" care s-a frecat de ceva pana a facut scurt la masa. Din cauza scurtcircuit-ului firul s-a incalzit si a topit izolatia. Senzorul ala nu este un cine stie ce consumator, probabil ca in mod normal consuma cateva zeci de mA, max 100.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!