Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Posteaza erorile de pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles dar este normal sa faca asa des? O data a facut dupa un drum mai lung (aproximativ 300 km) in care a fost alergata si tinuta in turatie intre 2000 si 3000 rot/min.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema la cutia de viteze(DSG), se aude un sunet cand schimba din 2 in 3. nu se simte nici o pierdere de putere, turatie, sau viteza. de curand am fost la reprezentanta vw pt a schimba uleiul la cutie( unde au pus 4.7L nu 7L cum am citit pe forumuri si asta ma ingrijoreaza putin) iar Inginerul care a testat masina inainte mi a zis ca nu este o problema cu acel sunet.

dupa ce am schimbat uleiul acel sunet( carait) nu a disparut.

Are cineva vreo idee ce se intampla si daca in cutie am ulei cat trebuie?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema! s-au aprins pe rand in bord ! martorul care arata ca o pompa hidraulica (langa spirala galbena),dupa care la 2 -3 zile filtru de particole , si acum dupa ce nu am mai reusit sa sting martorul filtru particole (am facut treaba cu turatiile si am reusit sa il sting o data) ieri nu am mai reusit sa il sting si azi sa aprins si spirala! se tureaza peste 3000 si schimba greu vitezele (cutie dsg) si parca nu are forta deloc!nu mai spun demaraj! e belea mare ?ce tre sa fac? heeeeeeeeeelp !

Vezi ce incarcare ai la DPF. S-ar parea ca trebuie facuta o regenerare a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare imi poate spune si mie cineva daca volant la DSG este diferita de cea de la cutia manuala , a venit vremea sa ii schimb volant si nu vreau sa o achizitionez din reprezentanta ca ma rupe la bani.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema cu masina de anul trecut dar acum parca s`a agravat putin, la o temperatura peste 30 de grade pe bord masina nu mai porneste, apas cheia si nimic doar imi spune sa apas ambreiajul dar acesta e apasat. Daca il apas de mai multe ori pana la urma ar vrea sa porneasca, dar se sting ceasurile de bord si totul cum ar pornii, face un sunet urat cum ar vrea sa invarta electromotorul si nu mai porneste. Cand se mai raceste afara porneste fara probleme. Mi-a spus un mecanic ca s-ar putea sa fie computeru de bord dat peste cap de la un accident care l`am avut si ar fi nevoie sa il resetez. Daca ati patit sau aveti niste pareri va ascult :D ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie electromotorul de vina.

Fa o scanare, sa vedem ce erori sunt stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu martorul (engine fault). imi apare decat acel motor sau ce este...mi,a aparut ieri si dupa cateva drumuri prin oras de doua ori am avut probleme cu acceleratia ambele in aceiasi treapa a 3a...nu mai accelera...prima data, am luat piciorul si am accelerat din nou si a mers...dar a doua oara a trebuit sa bag in treapta a 2a.

imi poate zice cineva ceva despre problema asta?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare. Posibil sa fie de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,

de ieri se aude un scartait la fulia de la compresor clima . Daca nu e pornit AC-ul suna mai rar si nu asa tare , cand pornesc AC-ul suna tare si se vede ca fulia patineaza . Din cate am vazut pe net am inteles ca problema e la acea fulie .

Se poate schimba separat acea fulie sau ce mai trebuie pe acolo sau trebuie un compresor nou ?

La ce pret m-ar ajunge un compresor nou ?

Multumesc

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am cumparat un Passat 2.0 TDI din 2008 din Franta cod motor CBA VIN WVWZZZ3CZ8P114506 dilema care o am este ce ulei sa folosesc pt motor ? Uleiul prefer sa-l cumpar din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w30 si sa respecte norma VW 504.00/507.00..........marca o alegi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW 507.00 este pentru filtru de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un sfat??? La decelerare si la schimbul de viteze, cand in ambele sensuri turatia motorului scade, se aude un huruit foarte puternic, care dispare le reluarea acceleratiei. Cu cat motorul este in mai multe ture, cu atat este mai puternic. Imi poate spune cineva cam la ce sa ma astept? Erori nu sunt, doar acest "croncanit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie de la placa de presiune - greu de spus, cand nu auzi cum face......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri, am facut un drum pana la Cluj Napoca, am bagat benzina extra 99, cum trebuie la 2.0 FSI, iar cand am venit inapoi nu mi-a mai ajuns benzina, si nu a fost nici un peco prin zona, doar unul mai mic, si nu a avut doar benzina de 95.

Am zis, ca bag benzina de 95, decat sa raman pe drum fara...

Si cum am iesit din peco, s-a si aprins in bord becul asta

17187603.png

Am citit in carte, si zice Engine fault Workshop! Emissions Workshop!

De la benzina sa fie oare? Masina merge ca inainte...o sa bag VAG Comu maine sa vad mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de la benzina proasta.eu alimentez doar de la MOL,dacă bag de la petrom îmi da in nas si se aprinde si EPC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de la Petron alimentam pana acuma, si mergea Okay....dar acuma chiar nu am mai avut ce face, mi-a mai aratat autonomie de 40 km, si au mai fost vreo 80-90 KM pana la urmatorul Petrom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba cu benzina. Adica nu avea cum sa ajunga benzina pusa, asa repede in motor, ,,cum ai iesit din peco''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xDaniel, si eu am in bord aprins martorul ala, am facut o diagnoza si imi spune ca sunt probleme la 'exhaus pressure sensor'. Am inteles ca este un senzor la evacuare si ca nu e o urgenta, dar o sa il schimb. Mie a inceput sa imi apara dupa ce am alimentat un timp de la Luk Oil, in loc de OMV de unde am pus mai mereu.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la fel mi s-a intamplat si mie cu acel martor in bord. Am mers pana imi arata autonomie 0 km. Am oprit in lukoil, am alimentat, am pornit masina, s-a aprins martorul. Masina mergea perfect normal. A 2 a zi am scos borna de la baterie, am pus-o inapoi, martorul s-a stins. A trecut o luna si nu s-a mai reaprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, nu chiar dupa ce am iesit din peco...dupa vreo 10 minute, si cred ca a apucat deja sa se amestece benzina...

Eu tind sa cred ca e de la benzina, dar nu e nici o problema, am eu Vag Com, il sterg usor...doar am zis asa daca e ceva grav sau eu stiu :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La min

Modificat de krokusTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaug la lista de probleme un nou punct: turbina. Bucuria nemarginita - oferta de pret data de o reprezentanta din Munchen: turbina OEM 1050 Euro, schimb ulei 150, manopera 450.

Passat BMP 2008, 140hp, 95.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!