Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

cred ca singurele injectoare care se schimba gratuit sunt Siemens-urile de pe BKP-uri care au cazut intr-o veselie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu pe forum ca este... dar au spus ca se schimba 100 la 100 injectoarele numai la codul de motor bkp... la restul codurilor mi-au zis ca se desface sa vada ce cod au injectoarele si dk au aceleasi coduri cu cele cu probleme t-i le schimba dk nu ....nu... iar injectoarele costa la ei 1900 si ceva cu cel vechi la schimb si 2400 si ceva fara cel vechi.... Acum astept sa vad ce zic... sincer ..nu imi fac mari sperante...dar..merita incercat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele injectoare care se schimba, sunt cele scrise de colegul in acest post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, din acest post stiu eu ca se schimba si la mine. Dar acolo eu mi-au zis altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uite ca al tau merge, ai BVE, deci fuga la reprezentanta. :icon_thumright:

Scrii frumos codurile motor la care se schimba si le arati ,ca sa n-o faca pe prostii.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este deja la reprezentanta la porche isi asteapta programarea care este pentru vineri...dar acolo cand am fost sa le spun problema si sa vad ce spun ei .. mi-au spus ca codul meu .. nu apare cu probleme la injectoare ..si ca o vor desface sa vada dk au injectoarele aceleasi coduri ca cele cu probleme de pe bkp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este adevarat ,acu 3 saptamani a schimbat o cunostinta la Cibernet Bacau(reprezentanta VW) si avea cod motor BMA.

Nu se schimba numai la BKP, mergi cu lista si insista,daca ai BVE se schimba gratuit.

Toate seriile astea de motor au injectoare simens,celelalte cum ar fi BMP au injectoare Bosh.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa o sa fac ... Insa momentan astept raspunsul lor ... sa vad ce imi spun ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi acolo si sa le zici ce-ai aflat ,eventual sa fii de fata cand dau jos injectorul si daca e siemens, atunci tii banii in buzunar si sigur va fi siemens.

La noi poti sa te astepti la orice prin reprezentante, e dreptul tau si il ceri.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceasi parere cu Toni. Nu astepta sa-ti dea un raspuns ferm, negativ. Lasa-i sa inteleaga ca stii despre ce e vorba inainte de a se hotari sa nu-ti schimbe injectorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai programarea este facuta pentru vineri dar mi-a spus tipul de la informatii care mi-a facut-o sa duc masina de luni in caz ca se elibereaza mai repede vreun post sa o bage pe a mea... Ma duc maine sa mai vb odata cu ei ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost intrebarea mea, cum a masurat presiunea, iar raspunsul a fost urmatorul: sonda care masoara presiunea in galeria de admisie, masoara presiunea absoluta, iar softul pe care il au adauga la aceasta presiune presiunea atmosferica, rezultatul trebuind sa fie in plaja 2 - 2.2, iar lor le reiesea 1,2. Fiind o diferenta atat de mare, iar masina merge impecabil, nu scoate fum, se tureaza, m-a surprins rezultatul si il pot pune pe seama unei erori a aparatului.

Parerea mea e ca ai dat banii degeaba la aia.

Cu ce sonda ti-au masurat presiunea in admisie? Cu MAP-ul masinii? Daca este asa, atunci au dreptate ca acesta masoara presiunea absoluta, insa sunt in balarii cand spun ca trebuie adunata la asta presiunea atmosferica. Pai daca e absoluta, cum sa mai aduni inca o data presiunea atmosferica?

presiunea absoluta = boost (sau presiunea relativa) + presiunea atmosferica

O presiunea absoluta de 2,2 bari sau un boost de 1,2 bari pare ok, sau aproape de ok

Fa logul ala din topicul despre turbine si te lamuresti

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e dusa caseta de directie pe langa trancanit la viraj,zgomot pe loc,apare si directia greoaie?cine a schimbat caseta cu una noua poate sa-mi zica si un pret informativ.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema cu injectoarele... astazi am fost la PBN si surpriza.. cand am ajuns ..masina mea era gata.. nu m-a costat nici un leu.

Au schimbat baietii, nu numai injectorul ars..ci toate patru injectoarele cu tot cu cablaj :D

Ank994 eu am facut caseta de directie dupa 2 sapt dupa ce am luat masina... am luat una reconditionata..reconditionata insemnand ca totul in ea este nou .. numai carcasa fiind veche . am platit pe ea 2200 de lei. Iti recomand sa faci acelasi lucru .. o caseta de directie costa la porche 5000 lei cu cea veche la schimb. si este la fel ca cea pe care am luat-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos... ai scapat de griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate spune ca am scapat. Dar tot am mai ramas cu o mica teama.. nush.. am impresia ca in orice moment se poate intampla din nou. Cand pornesc masina strang din dinti, ma gandesc la cum ii dadeam eu la cheie si ea .. nik :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o saptamina plina de ghinion .Dupa ce am gasit masina atinsa in parcare (de trei ori in 4 zile) azi intr-un moment de rascruce ,la panica am facut prostia de a seta modul P in timpul mersului (asta in timp ce am apasat puternic frina) ,am auzit cum rontaie ceva sub masina.

Drept urmare am reusit sa fac praf cutia de viteze (dsg) si se pare ca mai am si probleme la motor ,momente cind trepideaza si porneste parca in 3 pistoante.

Ieri am luat si fault ...la frina de mina.

Pe scurt am facut praf un passat b6 2.0 tdi 140cp :( am venit cu masina troncanind de la Vilcea,nu mai porneste daca astept sa se stinga martori (daca apas dintr-o bucata porneste)

Parca regret momentul cind ruptul din fata mea ce intrase pe contrasens (adica banda mea) nu a intrat in mine :( Probabil o dezmembrez ,am o situatie financiara foarte delicata si nu cred ca mai pot repara masina.

In 3 zile am reusit sa o distrug cum nu s-a intimplat in 140 000 km.

Nu am $ nici pentru diagnosticare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi posesori de B6 , imi puteti spune cu ce turbina este echipat passatul si cati bari are , cred ca turbina mea e pe duca si trebuie sa ma interesez de pe acum ce turbina voi lua. Vreau sa iau o turbina putintel mai mare daca este posibil din pdv technic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o saptamina plina de ghinion .Dupa ce am gasit masina atinsa in parcare (de trei ori in 4 zile) azi intr-un moment de rascruce ,la panica am facut prostia de a seta modul P in timpul mersului (asta in timp ce am apasat puternic frina) ,am auzit cum rontaie ceva sub masina.

Drept urmare am reusit sa fac praf cutia de viteze (dsg) si se pare ca mai am si probleme la motor ,momente cind trepideaza si porneste parca in 3 pistoante.

Ieri am luat si fault ...la frina de mina.

Pe scurt am facut praf un passat b6 2.0 tdi 140cp :( am venit cu masina troncanind de la Vilcea,nu mai porneste daca astept sa se stinga martori (daca apas dintr-o bucata porneste)

Parca regret momentul cind ruptul din fata mea ce intrase pe contrasens (adica banda mea) nu a intrat in mine :( Probabil o dezmembrez ,am o situatie financiara foarte delicata si nu cred ca mai pot repara masina.

In 3 zile am reusit sa o distrug cum nu s-a intimplat in 140 000 km.

Nu am $ nici pentru diagnosticare.

rog un moderator sa ma indrume catre aria unde pot si eu cere ajutor in legatura cu problema de mai sus :(

Vreau si eu un verdict ...cit de rau am avariat masina daca am bagat din D in P in timpul mersului ,pina am apasat frina am mers ceva metri ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca aria DSG6 , eu cred ca ai avariat destul de tare , o cutie la mana a doua pe ebay se invarte undeva 1200-1600 euro in functie de km , trebuie un expert sa iti desfaca cutia sa constate ce are dar dupa parerea mea nu mai merita reparat nu stiu daca o sa tina mult iti dau un linck de reparatii cutii automate are ceva experienta dl Samer http://www.cutiiautomatesamertm.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce are pret asa mare ,mai bine cumpar noua si gata ,nu are rost sa arunc masina doar ca am distrus cutia de viteze...:(

Ma gindeam la dezmembrari auto sa gasesc una identica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mam gandit si eu sa cumperi alta din dezmembrari si eventual mechatronic si discuri de ambreiaj de pe al tau sa le schimbi daca nu merge bine pe cel care lai cumparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat probleme la motor.Cam odata la 2 saptamani (de circulat doar in oras), turatia in relanti, oprit pe loc, nu mai revine la 800 cum ar fi normal ci ramane la 1000 si se aude un zgomot de parca a mai pornit un motor mai mic.Daca opresc motorul si il repornesc isi revine dar daca o misc 100 metrii si ma opresc iarasi ramane la 1000.Dupa cam 2 zile dispare.Mentionez ca nu conduc subturat.Am fost la tester si nu are nici o eroare (zicea ca s-ar putea sa isi faca regenerarea filtrul de particule ca erau valorile foarte mici), nu imi aprinde nici un martor in bord.Zicea sa stau linistit ca nu e nimic.Precizez ca am masina asta doar de 2 luni si motorul este 2.0 CR CBAB 140 cp Euro 5 2009.Astept sfaturi.Multumesc.

Modificat de barbu.c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o sa-si faca regenerarea.... nu o mai oprii, decat daca e nevoie, nu intentionat, sa vezi daca mai face sau nu.

Creste turatia, creste consumul la relanti, nu se aprinde niciun martor - isi face regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema! s-au aprins pe rand in bord ! martorul care arata ca o pompa hidraulica (langa spirala galbena),dupa care la 2 -3 zile filtru de particole , si acum dupa ce nu am mai reusit sa sting martorul filtru particole (am facut treaba cu turatiile si am reusit sa il sting o data) ieri nu am mai reusit sa il sting si azi sa aprins si spirala! se tureaza peste 3000 si schimba greu vitezele (cutie dsg) si parca nu are forta deloc!nu mai spun demaraj! e belea mare ?ce tre sa fac? heeeeeeeeeelp !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!