Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

INTREBARE:

Poate cineva s-a mai confruntat cu problema, sau poate a auzit la altcineva. Stiti zgomotul ala de la turbo? Zgomotul care il face cand trage aer, Passat-ul meu 2.0 din 2006 il face si in mers si cand sta pe loc. Tot timpul am impresia ca este politia dupa mine. Nu stiu daca este de la turbo (dar e foarte asemanator). Cineva mi-a spus ca ar fi din cutia de viteze. Cineva mi-a spus ca as avea nu stiu ce furtun spart.

Si acum intrebarea: voi ce parere aveti? Ce poate sa scoata sunetul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

ai turbina sparta sau este pe aproape,deci iti trebuie una noua sau reconditionata intr-un atelier specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a facut si unghiul de fuga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai turbina sparta sau este pe aproape,deci iti trebuie una noua sau reconditionata intr-un atelier specializat.

Multam de raspuns. Te-ai mai confruntat cu problema? Ai patito si tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut careva probleme cu butonul de deschidere al portbagajului din interior? Pana asta seara mergea fara probleme. Butonul e iluminat, dar cand trag de el sa deschid portbagajul nu se intampla nimic.

Portbagajul se deschide normal din cheie sau din exterior. Stie cineva care poate fi problema? La o scanare cu vag-com ar trebui sa se vada ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare cu vag-ul. daca nu apare nimic. pune +1 la codarea de la usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INTREBARE:

Poate cineva s-a mai confruntat cu problema, sau poate a auzit la altcineva. Stiti zgomotul ala de la turbo? Zgomotul care il face cand trage aer, Passat-ul meu 2.0 din 2006 il face si in mers si cand sta pe loc. Tot timpul am impresia ca este politia dupa mine. Nu stiu daca este de la turbo (dar e foarte asemanator). Cineva mi-a spus ca ar fi din cutia de viteze. Cineva mi-a spus ca as avea nu stiu ce furtun spart.

Si acum intrebarea: voi ce parere aveti? Ce poate sa scoata sunetul ala?

ai turbina sparta sau este pe aproape,deci iti trebuie una noua sau reconditionata intr-un atelier specializat.

Daca avea turbina sparta.... era mare jale.... plus altele. Mergi si verifica tubulatura de la turbo, jocul in ax, etc.

A avut careva probleme cu butonul de deschidere al portbagajului din interior? Pana asta seara mergea fara probleme. Butonul e iluminat, dar cand trag de el sa deschid portbagajul nu se intampla nimic.

Portbagajul se deschide normal din cheie sau din exterior. Stie cineva care poate fi problema? La o scanare cu vag-com ar trebui sa se vada ceva?

Da, intra pe 46 Convenienta si verifica in blocurile de masura, daca butonul lucreaza sau nu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sigurante te referi? sau la vag com? Intreb ca nu stiu. Si eu am la fel cu deschiderea din interior a portbagajului.

Mersi!

P.S. sa nu razi ca intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin se refera la blocurile de masura din VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, am inteles acum. Sa vad pe cine gasesc cu VCDS in Pitesti sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este o problema sau un lucru normal dar expun problema aici ,cu riscul de a ma face de ris.

Azi cind am plecat cu masina din parcare ,asfaltul sub ea era uscat (a stat in soare 7 ore in interior erau peste 40 grade)

Dupa ce am mers cam 2 ore cu AC-ul pornit (setat la 20 grade si ventilatorul la maxim) am observat in parcare ca picura apa sub masina dar la bord nu s-a aprins nici macar un martor.

Am crezut ca am lovit ceva sau poate este condens de la AC (afara este canicula)

Nu am avut timp sa stau linga ea sa vad cit de mult curge ,dar cind am ajuns acasa ,si am mers jumatate din drum fara AC (seara s-a mai racorit) am observat ca nu a mai curs apa.

1.AC-ul nu are apa rezultata din condens?

2.Pe unde curge acea apa....

3.Cit de mare este cantitatea rezultata?

sau am spart eu ceva sub masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% condens AC - e un furtun de drenaj in partea dreapta a motorului - functie de caldura de afara/utilizarea climei se poate observa o balta micuta sub masina, ca si dimensiuni sa zicem cativa zeci de cm patrati, 50-100 cm2.

Daca ar fi altceva atunci ar trebui sa observi (lipsa lichid racire / combustibil) - dar acest tip de pierderi pot fi depistate usor.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Acea pata de condens rezultata sub masina poate fichiar si mai mare de atat in functie de cat de cald este in masina, ce temperatura ai setata pe clima si ce trapta a ventilatorului folofesti. Daca spre exemplu ai sa pornesti masina la 37 grade afara si ai sa o lasi pornita cu clima de 22 grade, ventilator pe 2-3 ai sa observi ca in 10 minute balta se va transforma intr-un raulet mai mic. ... deci nu trebuie sa iti faci probleme daca apare apa sub masina ... problemele apar atunci cand aceasta balta nu apre - drenaj infundat, clima defecta etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6-le, nu are furtun vizibil la scurgere - e o gaura prin care evacueaza apa rezultata din condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat o bataie/tacanit la apasarea pedalei de ambreiaj. Cand apas putin pe pedala de ambreiaj se aude o bataie/tacanire. Cu cat apas pedala mai adanc nu se mai aude niciun sunet.

Sa fie ambreiajul si volant?

Cand am cumparat masina, am verificat istoricul la vw si baietii de acolo mi-au spus ca a fost schimbat volant si ambreiaj. Masina a fost cumparata la 138.200 iar acum are 164.300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai mai multe topic-uri ai fi vazut ca acea bataie este normala si nu ai de ce sa iti faci griji!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns Dani, dar te rog crede-ma ca nu am mai stat sa citesc acum. Corect era sa fi cautat raspunsuri deja scrise, dar...

Ma gandeam ca tocmai acum cand vreau sa-i fac un soft la salariu, sa ma lase ambreiajul, volant.

Sper sa ma intelegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasa nimic dar te rog sa citesti inainte. Uite asa ajungem la sute de posturi si ne intrebam de ce nu mai gasim info. usor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles Dani. O sa sting laptopul ca maine lucrez.

Sa ai o seara placuta!

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema tubulaturii dintre intercooler si turbina - descrisa in cateva posturi in paginile 101-102 din acest topic.

Pe scurt, sistemul pacatos de conectare a furtunului (urechiuse metalice fixate cu siguranta) cauzeaza in timp un joc al futrunului de cativa mm.

Efecte: fasait la accelerari puternice, intarzieri in accelerari, lipsa putere, vibratii relanti, zgomot schimbat al motorului (suna mai ascutit la rece), scurgeri ulei, noxe.

post-87815-0-69798600-1340661881_thumb.j

Recent am schimbat furtunul si am crezut problema rezolvata dar m-am inselat - si cu noul furtun exista scapari de presiune, intr-adevar mai reduse fata de cel vechi. Cu noul furtun simptomele sunt mai putin sesizabile, doar la mers sportiv simt intarzierea in accelerare dar sincer ma obsedeaza sunetul schimbat al motorului plus noxele (folosesc foarte mult parcari interioare si e o problema serioasa, inclusiv pot primi interdictie de a parca in spatii inchise).

Sistemul de prindere e unul cel putin ciudat, acea siguranta nefiind capabila sa fixeze furtunul. Acesta are joc iar in timp urechiusele metalice se tocesc, masina incepand sa prezinte simptomatica specifica.

In postarile anterioare am scris de o posibila solutie - rotirea furtunului din celalalt capa spre dreapta, astfel incat sa stea mai fortat in capatul cu siguranta - doar o solutie temporara, a tinut cred ca doar 200 de km.

Dupa ce am citit pe net e o problema des intalnita in gama modelelor VW (la modelele la care conectarea furtunelor se asigura prin siguranta si nu clema).

Posibile solutii:

- utilizarea de banda teflonata sub canalul garniturii: am citit despre aceasta practica in mai multe locuri - practic furtunul nu va sta 100% fix dar in schimb prin inaltarea garniturii nu va mai scapa presiune.

- instalarea urmatorului produs - Pompe Duse Intake Manifold connection fix - din pacate pretul e cam piperat - 31$ plus 26$ transport, dar in schimb din ce am citit pe net cam toata lumea a fost multumita de rezultate (este comercializat cam din 2008 si nu am gasit nimic de rau despre produs).

post-87815-0-52839600-1340662452_thumb.jpost-87815-0-81564200-1340662546_thumb.j

Banuiesc ca nu sunt primul/singurul cu aceasta problema, rog cei ce au avut aceasta problema sa posteze solutiile aplicate (furtunul nou clar nu e o solutie - pretul e de peste 100Euro).

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

de curand am luat un Seat Leon motor 2.0 tdi -140 CP - cod BMM. Fiind tot din grupul VAG, sper ca pot gasi aici posibile raspunsuri, la urmatoarea problema. Am facut un Dynotest, iesind urmatorii parametri:

Pmax = 126 CP la 3700 rpm

Cmax = 297 Nm

Fiind un motor din grupul VAG, sincer ma asteptam sa scoata peste 140 CP, cum a scos Passatul meu B6 motor BKP (in jur de 147 CP).

Apoi, mi s-a comunicat ca ceva nu ar fi in regula la masina, dat fiind parametri obtinuti si a faptului ca presiunea in galeria de admisie abia atingea 1,2 bar, fata de 2 -2.2 cat ar fi trebuit sa aibe, acesta putand fi un motiv pentru a nu "scoate" cei 140 CP.

Masina nu da nici o eroare pe VAG, aparent functioneaza in parametri, insa nu reuseste sa scoata cei 140 CP.

Am discutat cu un prieten, care mi-a confirmat faptul ca defectiunea nu poate fi din turbo, pe de alta parte daca ar face doar 1,2 cat au masurat ei, nu ar fi putut niciodata sa ajunga la 126 CP.

Alte elemente incriminate de mecanici: filtru de particule (infundat in proportie de 21%), filtru de aer, EGR. Si atunci m-am gandit ca (mai ales fiind motor vag) ca ar putea avea problema cu tubulatura dintre turbo si intercooler.

Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi, ar fi bine venite, pentru ca sunt convins ca in service nu as rezolva nimic, atata timp cat nu am nici o eroare si masina merge f bine (ma voi incadra la client "nebun" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi, mi s-a comunicat ca ceva nu ar fi in regula la masina, dat fiind parametri obtinuti si a faptului ca presiunea in galeria de admisie abia atingea 1,2 bar, fata de 2 -2.2 cat ar fi trebuit sa aibe, acesta putand fi un motiv pentru a nu "scoate" cei 140 CP.

Despre ce presiune vorbesti, presiune absoluta sau relativa?

Daca este relativa, atunci 1 + 1,2 = 2,2 si pare ok

Daca este absoluta, mi se pare imposibil ca un motor de 140 CP cu un boost de doar de 0,2 bari sa ajunga la 126 CP.

Orice ar fi, mi se pare o problema de turbina sau de alte componente de pe langa ea (map, maf, tubulatura, etc).

Un log in mers cred ca ne-ar lamuri de problema. In plus, poti incerca si un log cu cantitatea maxima injectata (parca canalul 4-5 sau pe acolo) in full throttle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost intrebarea mea, cum a masurat presiunea, iar raspunsul a fost urmatorul: sonda care masoara presiunea in galeria de admisie, masoara presiunea absoluta, iar softul pe care il au adauga la aceasta presiune presiunea atmosferica, rezultatul trebuind sa fie in plaja 2 - 2.2, iar lor le reiesea 1,2. Fiind o diferenta atat de mare, iar masina merge impecabil, nu scoate fum, se tureaza, m-a surprins rezultatul si il pot pune pe seama unei erori a aparatului.

Din ce m-am intersat, se pare ca si problema cu puterea ar putea rezulta tot dintr-un calcul eronat al echipamentului de testare. Cei 140 CP declarati sunt la volant si efectivi trimisi la roata (ceea ce se masoara pe Dynotest) trebuie sa ia in calcul pierderea din transmisie (in jur de 10-15 CP).

Deci, aparent constat urmatoarele:

1. Presiunea indicata in galerie s-ar putea sa fie normala in conditiile in care Dynotest-ul nu a luat in calcul presiunea atomosferica. Situatie in care parametri ar fi ok.

2. Puterea indicata s-ar putea sa fie normala in conditiile in care Dynotest-ul nu a luat in calcul pierderile din transmisie. Si atunci masina s-ar incadra iar in parmetri normali.

Si acum vine intrebarea cea mai tare. Am dat 80 EUR degeaba???? E posibil sa nu fie ok testul sau sa nu fii fost facut cum trebuie de catre mecanici. A fost facut la Autotest - Vitan. :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De 2 luni am un passat b6 an 2007 tip motor BVE .. Acum 1 sapt m-a lasat pe banda a 4-a de la universitate la 2 dimineata.. A doua zi am pus testerul pe ea...problema find ...injectorul numarul unu. Masina momentan asteapta programarea la porche tunari sa vad dk corespund seriile cu cele care le schimba ei gratuit. dk nu .. injectorul nou ma va costa 19 mil + manopera lor.. Are cineva acest tip de motor... ce probleme a avut cu el ... ca eu unu deja ma gandesc sa o vand deoarece nu mai am incredere sa ies din buc cu ea.. dupa ce m-a lasat ..fara nici un fel de semn ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,cum sa te coste 1900 +manopera??

Vezi ca codul tau de motor intra la schimbarea gratuita a injectoarelor in reprezentante.

Parca auzisem acu 2 saptamani de la mecanic ca acu le schimba pe toate patru.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!