Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Isi face testul - galben/ rosu. Daca se stinge nu ai de ce sa-ti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

acum cateva zile mi se aprindea si galben,acm observ ca este numai rosu:(si parca mi s.a oprit si motorul la prima cheie dar stiu ca nu imi merg toate bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

si mai am o rugaminte,sa imi spuna ce inseamna eroarea aceasta P-0471,mi sa spus ca este de la EGR,este oare cv grav sau...si daca din cauza asta este aprins si martorul motor in bord plus ca masina trage foarte greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am martorul cu volan galben de vreo 4 ani aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o rugaminte,sa imi spuna ce inseamna eroarea aceasta P-0471,mi sa spus ca este de la EGR,este oare cv grav sau...si daca din cauza asta este aprins si martorul motor in bord plus ca masina trage foarte greu

Explicatia erorii o ai mai jos. Este destul de grav, ti se va incarca f.repede DPF-ul. Schimba respectivul senzor - este in jur de 250-300 lei. Pentru eventualele coduri de eroare posteaza in aria dedicata.

16855/P0471/001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

  • Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) faulty
  • Hose from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) faulty
  • Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) faulty

Possible Solutions

  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
  • Check Hose from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
  • Check/Replace Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o mica problema cred eu.Am un vw pasat B6 cu cutie DSG si astazi m-am dus sa astept pe cineva,am pus masina(maneta) in P(park) apoi dupa cateva minute mi-a murit motorul,apoi am incercat de 2 ori sa pornesc motorul dar nu a mers,iar a 3-a oara a mers dar a luat-o cam greu,care ar putea fi problema,este prima data cand mi se intampla asa ceva.Poate fi din cauza motorinei? :sly:

Va multumesc si astept o parere.

Modificat de vlad22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

multumesc mult de informatie pronet,inca ceva daca nu te superi,tot din cauza acelui senzor imi oracaie si motorul destul de tare sau este de vina intreg EGR-ul,mi-a spus cineva ca motorul se aude puternic din cauza asta,m.am interesat undeva si ar fi undeva in jur de 650 de lei nou ceva mai ieftin fara manopera,te intreb ca sa stiu daca atunci cand am de gand sa fac reparatia asta acel senzor imi elimina si acel zgomot sau doar acea eroare si in final o sa fiu nevoit sa ajung sa cumpar acest sistem EGR?cu stima si respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o mica problema cred eu.Am un vw pasat B6 cu cutie DSG si astazi m-am dus sa astept pe cineva,am pus masina(maneta) in P(park) apoi dupa cateva minute mi-a murit motorul,apoi am incercat de 2 ori sa pornesc motorul dar nu a mers,iar a 3-a oara a mers dar a luat-o cam greu,care ar putea fi problema,este prima data cand mi se intampla asa ceva.Poate fi din cauza motorinei? :sly:

Va multumesc si astept o parere.

cel mai probabil din cauza motorinei, acelasi lucru l-am patit si eu.........alimentasem de la LUKOil, de atunci nu am mai alimentat de la ei si nici probleme nu am mai avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la masina din semnatura,aparuta anul trecut imediat dupa schimbarea filtrelor.Are momente cand porneste greu,indiferent daca motorul e cald sau rece.La inceput se intampla o data la cateva saptamani,acum parca e mai des.Am facut o diagnoza la reprezentanta si-mi arata ca totul e ok.Credeti ca e vorba de injectoare sau la ce sa ma gandesc? Mentionez ca motorul e 1.9 BLS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

verifica bujiile,fa o verificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am achizitionat din Germania un passat b6 1.9 TDI anul 2006 140000 km(prima mea masina) azi dimineata mi s-a aprins martorul pe bord (clipea) "defectiune la comnda motorului" (bucla dubla galbena) si nu a pornit, a 2 oara a pornit fara probleme nemaifiind aprins martorul. Care ar putea fi cauza?

Eu ma gandesc la mai multe:

1. am pornit-o direct fara sa las sa se stinga martori luminosi de pe bord care se sting(am vazut ca alti ai lasa). Cum ar fi bine sa o pornesc asteptand sa se stinga sau direct?

2. am mers subturat cu ea prin oras sub 2000 de ture(am citit pe net ca pana atinge temperatura de functionare 90C ar fi bine sa se mearga subturat, dar eu pana ating temperatura ajung la destinatie, deci am turat-o rar peste 2000 timp de o saptamana).

Cum ar trebui sa merg cu ea pentru a rezista motorul un timp cat mai lung?

3.Poate din cauza ploi sa fi fost ceva apa pe teava de esapament(azinoapte a plouat f tare)

Alta intrebare ar fi de unde pot lua plasticul de deasupra pentru buton frana de mana (doar plasticul de deasupra e crapat cel pe care scrie P si iese din locas, si se vad ledurile din buton,butonul nu are nimic), sau trebuie sa schimb tot?

Va multumesc pentru raspunsuri.

am pus masina pe tester masina am luat-o din tara dar adusa de cineva din germania 8000 E si da pe tester mia aparut eroare la o bujie, la ajustare oglinda, la senzor coloana volan,senzor pedala acceleratie dar au fost resetate si mi sa zis sa merg cu masina dupa un timp sa vada daca reapar pentru ca pe calculator imi arata si serviceul sa-l fac care era facut(facturi), si sa resetat tot si acum o sa merg sa vad daca reapar erorile. Masina are numere rosi acuma merg sa aflu taxa de prima inmatriculare. Treaba cu turatia redusa am citit ca umple paletele turbinei cu ulei si deasta mai da eroare. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus ieri, putea fi de la o bujie, dar nu eram sigur...si totusi vad ca sunt mai multe probleme la ea.

Sper sa le rezolvi repede si cu foarte putini bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune si mie cineva? Masina este echipata cu sistemul stop@go si o data s-a oprit in mers. A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand citesc atatea probleme imi vine sa ma trag de cap. Chiar asa de multe probleme sunt ? As cumpara un B6 pana in 10.000euro.

Dar 2.0TDI observ ca au foarte multe probleme, chiar si 1.9TDI. Ar merita un benzinar pentru maxim 20.000km pe an ? Combustibilul din ce in ce mai scump, insa si problemele la diesel sunt mai multe. 2.0FSI necesita benzina 98 ca si 1.6FSI ? Dar 1.8TSI ? 2.0TSI ? Dar despre 2.0TDI CR ce parere aveti ? Au probleme ? Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu problema cu martorul servodirectiei culoarea galbena. Masina este un Passat 2006. Nu am nici o problema cu servodirectia, merge foarte bine. Am fost la diferite service-uri din Iasi, nu imi gaseste problema nici unul. Aveti vreo idee? Pe tester zice ca semnal neplauzibil la senzor unghi volan, imi vine sa-i dau foc. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpyon , totul e relativ

vezi atatea probleme pentru ca si passat-urile B6 sunt in numar extrem de mare

in realitate in afara de motoarele gen BKP , problemele sunt in marjele normale iar B6 este o masina super

CR sunt evident mai bune decat PD fiind mai noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, insa acum eu m-as feri de o masina fabricata in 2005-2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as zice ca sunt mai bune ca PD-urile, mai mult imi plac PD-urile, insa au probleme (din pacate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu probabil preferi zgomotul mai mare si trepidatiile, unii sunt insa pe dos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai depinde si de noroc... eu am 218.000 km cu masina mea fara probleme!!! E adevarat ca locuiesc in Germania si km sunt facuti aici,dar sunt ff multi pe aici cu km mai multi decat mine si fara probleme.Bafta la toti si km cati mai multi fara probleme

hai sa fim seriosi poate e mai zgomotoasa PD decat CR dar nu si trepideaza....din interior eu pur si simplu nu aud motorul ca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei da, am exagerat putin. Trepideaza motorul, dar nu se simte pentru ca este bine antifonat si "izolat". Nu sunt ipocrit, nu m-ar deranja un PD, insa intre un CR si PD il prefer pe primul.

Il prefer in primul rand pentru felul cum trage, liniar, asemanator cu o benzinara. Imi mai place si pentru ca este absolut lipsit de trepidatii atunci cand este la ralanti. Trebuie sa fii foarte atent sa vezi daca motorul merge sau nu. Nu este chiar ca un benzinar, insa se vede o diferenta clara fata de PD-uri

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am o problema cu masina din semnatura.distanta intre roata stanga si aripa e mai mica cu 1,5 cm fata de parta dreapta.plus ca se aude un scartait cand virez scurt in accelerare.am schimbat bucsele fata,bieleta antiruliu si capul de planetara pe stanga acum 1000 de km.capul de planetara pe dreapta e schimbat cam de 20000 de km.masina are pachet drumuri grele.o sa ma duc sa o ridic pe elevator dar nu am timp acum.e posibil sa se fi dus arcul?masina nu bate/trancane la denivelari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut unghiul de fuga obligatoriu pentru ceea ce ai schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunt putin off topic, dar dupa ce am schimbat rotiile de iarna, si le-am pus pe alea de vara, mai trebuie sa fac unghiul de fuga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unghiul de fuga nu e necesar, insa e necesar ca rotile de vara sa fie centrate/echilibrate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!