Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Acum sunt pe rosu cu motorina si am sesizat unele intreruperi usoare.. o sa-i bag motorina azi si o sa vad daca se schimba ceva..

Poate face fite pompa de motorina, cum zicea un coleg mai sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...momentan detin un audi A6 2001 2.5 D 150 CP...as vrea sa imi iau un passat...imi poate da cineva un sfat ...ca tip de motorizare ...care ar fi mai bun...?

2006-7-8-9.....mai departe nu sunt posibilitati...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce doresti, daca doresti consum redus mergi pe motorina, daca vrei ceva mai sportiv, benzina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei din service mi-au spus "furtunul de la turbo!" Sincer, nu am idee care este, nu am avut nici factura pentru ca operatia s-a desfasurat in garantie...

Eram multumit ca se rezolvase problema, dar nu a fost asa.

Daca lipsa de putere poate veni de la furtunul de la turbo, intreruperea nu are nici o legatura. Accea interupere nu cred ca poate fi de tip mecanic, ci o problema de soft. La un B5.5 avut anterior, aveam o problema asemanatoare care s-a dovedit a fi din senzorul pedalei de acceleratie, care genera o interupere asemanatoare.

Se pare ca posesorii de B6 fac AR-ul pe forumuri pentru a intelege ce se intampla cu masinile lor... Am mai scris, B6 - o mare dezamagire!

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub scaunul din dreapta al pasagerului te ai uitat?

segiuk,sub scaunul din dreapta te-ai uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@damatyas: am rezolvat cu furtunul respectiv, foarte simplu - greseala de montaj in service.

Pentru un montaj corect: partea superioara a furtunului trebuie introdusa si dupa ce cele 2 urechiuse au intrat in locasul lor trebuie rotit furtunul spre partea radiatorului ~3-4 mm - va avea o pozitie in care va sta fix, nu mai e acel joc.

Problema ce am intampinat-o eu a fost faptul ca restul tubulaturii ajuta respectivul furtun sa iasa - am rezovat prin rotirea cu jumatate de cm a furtunului spre compartimentul motor - din clema de la celalalt capat astfel incat restul tubulaturii forteaza furtunul sa ramana in pozitia blocata.

Rezultatul a fost uimitor pentru mine - efectiv mananca asfaltul, liniste sub capota. E totusi inredibil pentru mine cum cei din service (reprezentanta) habar nu au s faca un montaj corect, ce pretentii sa mai am de la ei la lucrari mai complexe.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzina nu am auzit ca ar fi existat probleme...Dar pe motorina as fi dorit...Si cum e faza cu injectoarele si cu data 05-2012...orice detinator de passat la care i sa stricat injectoarele...beneficiaza de inlocuirea lor gratis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GEOMANBLACK

da

Modificat de GEOMANBLACK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Juliaen, o sa arunc o privire la furtunul meu. Totusi nu cred ca asta il pot roti ca nu este rotund.. Mi s-ar parea ciudat sa se poata.

Dar ce zgomote aveai sub capota?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmatyas: Dupa ce introduci furtunul cu partea metalica - pozitionat in dreptul urechiuselor de pe furtun, il rotesti putin spre radiator. 3-4 mm cat merge - va sta fix pentru ca suportul in care intra urechiusele se ingusteaza putin. Trebuie doar sa ai grija si la celalalt capat sa il rotesti spre dreapta putin pana ii gasesti o pozitie in care tubulatura sa nu il ajute sa iasa. Mie mi-a luat ceva timp sa ii gasesc pozitia ideala, mai roteam putin apoi faceam un test de drum si tot asa, dupa cateva incercari sta fix, in weekend am savurat cu adevarat placerea de condus a passat-ului, realizez ca problema asta o am de ceva timp, doar ca acum s-a departat mai mult furtunul si implicit cu efecte evidente.

Cum mi l-au montat cei de la reprezentanta era distantat cam 5 mm si erau usoare urme de ulei.

Una peste alta e o greseala de design clara, nu stiu cum au reusit sa aiba scaparea asta cu efecte destul de importante. Am citit in unele topic-uri despre Bora/Golf: s-a ajuns la sisteme de prindere improvizate la strung pentru a-l fixa, banda teflonata peste partea metalica a furtunului, unii chiar infiletau un holzsurub in canalul de sub clema de prindere.

Referitor la zgomote: fasait puternic la accelerari, destul de suparator, tot timpul aveam senzatia ca ceva nu e in regula, acoperea destul de bine zgomotul normal al motorului. In plus mai aveam ceva batai de la capacul motorului, desigur fixat doar in 3 puncte si tot ma intrebam ce bate.

Am observat si din afara masinii cand cei de la service mutau masina.`

@Andrew: arunca un ochi la furtunul cu pricina daca are joc, gasesti poze in postarile din pagina anterioara.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci de aia se misca si rasufla vaporii de ulei pe-acolo... Probabil s-a defiletat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul acela l-ai luat de la reprezentanta? Cat te-a costat? Ai un cod pentru el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am luat de la reprezentanta dar inca nu am primit factura (sunt in Germania si reprezentanta trimite factura prin posta). Cum o primesc postez detaliile cerute.

Vezi daca actualul furtun are joc si daca da incearca sa il fixezi dupa cum am descris mai sus.

Uite si cateva poze cu problema similara la alte modele:

- golf IV

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de la fratii britanici o poza cu aceeasi problema si o rezolvare interesanta:

post-87815-0-40271900-1338291246_thumb.j

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa au ajuns si britanicii sa faca inventii ca si romanii?! :) Banuiesc ca se poate remedia si fara sa se apeleze la improvizatii.

M-as baga si eu pe-acolo da` inca nu am prins curaj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

mai am o alta nelamurire,astazi de dimineata mi s.a aprins spirala aia si licarea cand am pornit masina,iar in bord imi aparea engine workshop,am mers 1 km,am oprit si dupa ce am pornit iar nu mi.a mai aparut nimic,stie cineva ce ar putea fi fost...posibil bujiile sau injectorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi multiple. Fa-i o scanare si vezi ce iese. Verifica pana una alta sigurantele din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GEOMANBLACK

nu imi da fum gram, nu imi pierde ulei, nu nimic de genu, verificat jorja la aproximativ 5500km de la efectuarea schimbului de ulei totul a fost ok....azi la 7000km martor aprins pe mdf,verific si complectez aproximativ 1L....naspa ce sa zic...conteaza ca am facut vreo 70km "raliu" cu ea? numai peste 3500 rp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cand alergi nu transpiri? Asa si ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema:mi s-a zgariat foarte urat acel trim mic de plastic mat unde este bagat butonul de frana de mana si intrerupatorul de la lumini + rotita pentru reglare a farurilor,poate cineva sa-mi de a un cod pentru a cumpara altul nou!Banuiesc ca se poate schimba aparte si nu toata bucata de bord!!!sper sa nu deranjez cu astfel de intrebari.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, poate cineva sa ma ajute si pe mine cu aceste erori?

Friday,01,June,2012,09:43:30:37412

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110305

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 3C0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 62 72 7D

VIN: WVWZZZ3CZ6E204044 Mileage: 221820km/137832miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

53-Parking Brake -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 906 018 EJ HW: 03G 906 018 EJ

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9970

Revision: --H05--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 10122 599 92665

VCID: 71E3A4601369

3 Faults Found:

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 254

Reset counter: 4

Mileage: 216806 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:13:00

Freeze Frame:

RPM: 1408 /min

Text: 96 Nm

Speed: 71.0 km/h

Load: 67.5 %

Text: 5.625 uF

Text: 14.00 mJ

Text: 12 mJ

Current: 0.000 A

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Implausible Signal

P1266 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 235

Reset counter: 4

Mileage: 216808 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:14:50

Freeze Frame:

RPM: 1696 /min

Text: 88 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 73.7 %

Text: 5.250 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 16

Reset counter: 163

Mileage: 220858 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:24:51

Freeze Frame:

RPM: 2720 /min

Text: 344 Nm

Speed: 77.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 14.01 V

Text: 2038 hPa

Text: 2505 hPa

Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb

Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K

Component: KSG PQ46 ELV 038 0455

Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0091020851034E763804941570084F0B603C80

Shop #: WSC 05311 123 12345

VCID: 32616B6CD6EF

Component: Sounder n.mounted

Component: NGS n.mounted

Component: IRUE n.mounted

2 Faults Found:

00896 - Trunk Lock Unit (F256)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 10

Mileage: 216901 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 05:37:14

00955 - Key 1

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 58

Time Indication: 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la injectoare. de asemenea la turbina - geometria variabila iti agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie minora dar enervanta: imi fashaie discurile de frana pe spate, prind rugina de la o zi la alta; am verificat si in service, totul e in regula cu exceptia... ruginei. Am intrebat daca placutele prind pe spate, service-ul zice ca da. Placutele spate au fost schimbate acum vreo 10,000 km. E enervant cand merg cu geamul deschis prin oras, aud mereu acel fashait. O idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

aveti idee de ce cand pornesc masina mi se aprinde la inceput martorul cu volan rosu iar apoi se stinge,caseta de directie am schimbat.o acm 4 luni de zile?am numai probleme cu masina asta,nu stiu ce sa mai fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!