Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Florin,

mai deunazi am solicitat niste detalii despre buton actionare capac rezervor si grila de plastic pe care este prins acest buton dublu. Codurile sunt 3C1868157D si 3C0959903BREH (negru). M-ar interesa suma in lei si cum pot achizitiona cele doua, locatie, modalitate e plata, timp livrare, telefon etc. Am vazut ca esti din Bucuresti, ceea ce usureaza livrarea deoarece sunt si eu tot din localitate.

Acelasi mesaj il ai trimis si pe PM.

Multam de raspuns, o zi excelenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie sa le comanzi - ori reprezentanta, ori magazin, ori vb cu cineva sa ne rezolve - tu alegi modalitatea de achizitionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles. Crezusem ca tu poti aduce produsele, ca aveti un magazin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am observat ca in ultimul timp se aude un zgomot putin ascutit (ca un fel de zdrancanit) in partea dreapta a bordului cam prin zona torpedoului cred (am scos tot din torpedou si tot face, masina are magazine de cd-uri dar nu cred ca face ea), zgomotul se aude doar cand merg pe drum cu denivelari/gropi. Stiti cumva ce ar putea fi?

Modificat de LiveDigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De curand am cumparat un passat break pentru vacante, Am tot citit de probleme cu injectoare ...etc. Acum am o mica problema si anume, masina porneste cam greu ca si cum ar fi nu are bateria , daca accelerez porneste ok dar daca nu, parca bateria e pe duca si sau nu are curent....am citit in forum undeva ca a patit si un coleg lafel cu senzorul de axe cu came. A spus ca a schimbat distributie + senzorul asta dar problema tot nu s-a rezolvat.

a mai patit cineva asta ? Exista un alt senzor care este legat de senzorul asta cu axe cu came ? Poate sa ma ajuta cineva pls :) !?

Pe vag am eror-ul asta

1 Fault Found:

000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 2

Time Indication: 0

Date: 2012.05.12

Time: 14:05:49

Freeze Frame:

RPM: 126 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 91.8 %

Voltage: 9.42 V

Bin. Bits: 00101000

Idle Stabilization: 0.0°KW

(no units): 32.0

Readiness: 0 0 0 0 0

Multumesc

Modificat de _Ikiy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Senzorul acela nu este atat de greu de accesat. Eventual ce poti face inainte de a il schimba ( :icon_confused: ) este sa scoti mufa sa si sa cureti contactele cu spray de contacte. Dar eu cred ca in final vei ajunge tot la schimbare. Senzorul costa in jur de 200 RON, functie de ce motor ai.

Senzorul de la axul cu came G40 masoara RPM motor / 2. Daca nu merge senzorul acesta motorul porneste mai greu folosindu-se de G28 (Engine Speed Sensor) care masoara RPM motor. Si invers, dar atunci motorul porneste dupa cca 6-8 rotiri deci ff greu.

Bafta.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blog_Buster

Salutare tuturor!

Am cumparat de curand un B6 Variant BMP Sportline DSG din 10.2006 si am o problema la Maxidot: azi cand am pornit masina a inceput sa o ia razna,punctele se amestecau pe ecran,imi fugea scrisul,se facea ecranul ba rosu ba se inchidea de tot,apareau 2-3 dungi,isi revenea ceva timp apoi iar incepea...Mentionez ca acum 2 zile m-am jucat putin cu vag-com-ul prin el,mai bine zis am explorat meniurile pentru prima data.

Va rog,aveti cumva idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu are legatura cu ce te-ai jucat tu. Problema se intalneste si la O2 si la B6... de vina e maxidotul - e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se poate strange colierul de la furtunul gros care intra in turbo? partea stanga cum te uiti la motor.

E uleioasa zona si ma enerveaza... o sa postez si o poza mai tarziu.

post-54929-0-92104900-1337685794_thumb.j

Modificat de danmatyas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am cumparat de curand un B6 Variant BMP Sportline DSG din 10.2006 si am o problema la Maxidot: azi cand am pornit masina a inceput sa o ia razna,punctele se amestecau pe ecran,imi fugea scrisul,se facea ecranul ba rosu ba se inchidea de tot,apareau 2-3 dungi,isi revenea ceva timp apoi iar incepea...Mentionez ca acum 2 zile m-am jucat putin cu vag-com-ul prin el,mai bine zis am explorat meniurile pentru prima data.

Va rog,aveti cumva idee ce ar putea fi?

Si la mine apare acest fenomen. Problema apare din cauza temperaturii mari din interior mai ales daca masina a fost expusa la soare. Inca nu am identificat ce componenta se ambaleaza termic, dar ma gandesc ca daca mi se mai intampla sa instalez un mic ventilator controlat de un termostat, in interiorul IC-ului maxidot.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.serban

Salut,

Detin un Passat B6 Highline din 2008, 1.9 TDi.

Masina o am de jumate de an, dar sunt extrem de dezamagit de calitatea plasticelor de la bord.

Daca apas un pic pe el trosneste, ca si televizoarele vechi. Aveti si voi problema asta?

Am dat jos plasticele de la picioare sa vad daca sunt puse bine in cleme, erau puse bine dar am observat ca nu sunt maleabile deloc. Este foarte dur plasticul.

A gasit cineva vreo solutie sa scape de sunetul acesta de plastic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot a deschis danmatyas subiectul acelui furtun, am si eu o intrebare legata de problemele semnalate cateva posturi mai sus (lipsa putere, zgomote la accelerari,da usor in nas la intrarea in frana de motor).

La o inspectie mai amanuntita a furtunelor am remarcat ca furtunul din poza atasata de danmatyas are un joc de ~3 mm (intra si iese usor cu mana, nu e patat deloc de ulei). Poate fi acest joc al furtunului o explicatie a simptomelor masinii?

Alta posibila problema identificata ar fi un furtun ce l-am gasit sugrumat;

- in zona incercuita, la imbinare, furtunul pare sugrumat (se simte la mana in spatele o suprafata plata si in fata strangulat).

post-87815-0-98292600-1337688842_thumb.j

- in zona incercuita se observa in partea stanga a furtunului un tampon cred, dar e rupt de furtun.

post-87815-0-20547000-1337688850_thumb.j

Poate cineva, va rog, sa ma lamureasca ce e cu cele 2 furtune si ce influente pot avea cele prezentate mai sus asupra motorului masinii?

Multumesc!

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegu`.. ma bucur ca ai pus problema asta. Sa stii ca si al meu are jocul acela de care vorbesti, daca tragi cu mana de el. Credeam ca e slabit colieru` de are jocul ala si de aia ies vaporii de ulei pe-acolo. Daca si la tine e la fel ma gandesc ca e ceva normal. Nu cred sa fie de-acolo problema ta... altfe s-ar fi manifestat si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! mi s-a intamplat azi ceva... cand infig piciorul in pedala in a 4,5 si a 6-a, intre 2500 si 3000 de ture trepideaza masina. e prima data cand se intampla asa ceva. imi puteti spune ce se intampla? respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmatyas: acum m-am uitat mai bine la poza ta si pare ca furtunul tau e AM, nu seamana cu furtunul OEM, pare ca a mai fost schimbat si cel nou a cedat repede si scapa ulei. La mine chiar daca am joc nu sunt urme de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI o poza cu al tau? eu nu cred sa fie AM, are sigla VW pe el... nu a scapat ulei pe-acolo, doar de cateva luni am observat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata la mine:

post-87815-0-71334000-1337774371_thumb.j

Dupa ce am mai facut mai multe cuatari pe net se pare ca al meu e AM -nu are dunga pe partea superioara plus ca e mult mai scurt - se observa imediat dupa primul cot e deja o imbinare cu alt furtun - traseul total pana la intercooler e format din 3 bucati.

Cred ca de aici mi se trag problemele cu masina - azi de dimineata am avut de mers ~60 de km prin oras timp in care m-a terminat: la accerare in treapta 1 merge destul de greu, nu prinde viteza cum ar trebui, in trepata a 2 si a 3-a la accelerari mai bruste se simt 2-3 mici ezitari pe la 2000-2200 ture insotite de un zgomot (nu stiu cum sa zic, ca si cum un furtun scapa presiune) dupa care continua acelerarea si totul e ok. La accelerari mai line e ok.

Dupa multe insistente la reprezentanta de unde am luat masina am reusit sa obtin o programare expres pe maine pentru verificari (o nebunie, urmatoarea data disponibila e 19 iunie). Asta ma determina sa imi achizitionez o interfata.

Revin maine cu detalii, sper sa se rezolve maine prin schimbarea furtunelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru topic consecutiv, nu pot edita.

Am ajuns la reprezentanta - vinovatul e furtunul din imaginea din postul anterior: cum am precizat, are un joc de 3-4 mm.

Aseara cand am plecat la munca l-am refixat si am gasit o pozitie in care clema statea mai fixa, se mai misca destul de greu 1-2 mm. Totul ok dupa, masina a mers fara probleme.

Azi la service: mi-au pus testerul pe masina - nicio eroare, toti senzorii sunt ok, masina in regula. Pe drumul pana la service, ~20km, totul a fost perfect. Dupa ce i-am spus mecanicului problema cu respectivul furtun, l-a scos pentru inspectie si l-a refixat, dar cu acelasi joc de 3-4mm. Au comandat deja altul, maine urmeaza sa il schimb.

Pe drumul spre casa desigur ca au reinceput problemele: la accelerari usoare e ok, cum acceleram mai puternic - un mic hop si incepe fssssss. Am oprit pe drum, l-am impins in locas si am plecat mai departe. Totul a fost ok (fara zgomote, fara inreruperi) pana cand a trebuit sa accelerez mai puternic: 2 mici hopuri (din cauza presiunii furtunul a iesit) apoi a inceput fasaitul.

Mai e de verificat furtunul de la intercooler (in partea soferului, jos la roata) - acum ceva timp cei din service nu i-au mai pus clema si mi-a sarit pe drum - l-au fixat cei de la ADAC (clema plus silicon) dar e posibil sa scape putin si pe acolo. Sper sa se rezolve totul maine.

La fel cum se preciza si aici pe forum, de la service se recomanda doar furtune OEM - cele AM cedeaza repede si diferenta de pret nu e foarte mare.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

Salut,am si eu niste nelamuriri majore cu masina mea pe care am achizitionat.o cu 6 luni in urma,este vorba de un passat 2.0 TD cod motor BMP,masina am aflat dupa achizitionare ca are cam multe,vreau si eu sa va intreb dc masina mea nu are asa mare forta ,am mers cu al unui prieten si imi da clasa la propriu,nu am senzatia aia ca te baga in scaun,urca in ture foarte greu si pe la 3500,4000 se aude ca si cum ar zbura pistoanele prin capota,pana la 140 tragi de ea,iar de la 140 in colo nu mai spun ca ma rog,iar viteza maxima nu imi sare nici gand de 185km,ma seaca cum poate sa se auda motorul de tare la turatii foarte mari si diferenta de putere de la a mea si de la a prietenului meu,la el zboara ,a mea se taraste si se duce lejer in 230 top speed,va rg sa ma lamuriti si pe mn,tin sa spun ca masina are foltru de particule si mi s.a mai aprins becul de 2 ori si am iesit pe autostrada si s.a stins dupa ce am rulat cupilotul automat in 130 cu a4a,astept lamuriri concrete nu simple pareri ale necunoscatorilor.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Fa o diagnoza - scanare si log in mers. Dupa aia, posteaza log-ul, sa ne uitam pe el. Abia atunci putem emite o ipoteze.

Filtrele sunt schimbate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanutzzz_91

habar nu am cum sa fac asa ceva,poate sa ma duc la un service sa vb cu ei,da,filtrele sunt toate schimbate de maxim 2 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Senzorul acela nu este atat de greu de accesat. Eventual ce poti face inainte de a il schimba ( :icon_confused: ) este sa scoti mufa sa si sa cureti contactele cu spray de contacte. Dar eu cred ca in final vei ajunge tot la schimbare. Senzorul costa in jur de 200 RON, functie de ce motor ai.

Senzorul de la axul cu came G40 masoara RPM motor / 2. Daca nu merge senzorul acesta motorul porneste mai greu folosindu-se de G28 (Engine Speed Sensor) care masoara RPM motor. Si invers, dar atunci motorul porneste dupa cca 6-8 rotiri deci ff greu.

Bafta.

Asa se intampla , dar ciudat e ca dimineata porneste ok si dupa 15-20 km daca opresc undeva si pornesc din nou, porneste foarte greu, ca si cum invarta de 2-3 ori .....ca si cum nu are sufficient curent si daca scot cheia si bag din nou si accelerez inainte de a porni atunci porneste din prima....

oare ai cum sa ma ajuti cu o poza 2 sa vad cum arata si mai multe detalii despre cum as putea sa curat chiar daca nu prea folosesc masina asta , nu prea as fi vrut sa o las asa si o sa schimb si senzorul atunci cand fac revizie ...

salut! mi s-a intamplat azi ceva... cand infig piciorul in pedala in a 4,5 si a 6-a, intre 2500 si 3000 de ture trepideaza masina. e prima data cand se intampla asa ceva. imi puteti spune ce se intampla? respect!

Verifica injectoarele , %70 din cauza un injector sau dou zic eu.

de obicei simptomul asta ai in momentul cand ramane vreun injector blocat oe inchis.

verifica in primul rand valorile la injectoarele si vezi care mai e treaba si apoi poti sa incepi sa cauti vreun furtun fisurat unde scapa aer sau trage aer fals.

Sa ne spui dupa ce rezolvi te rog.

Bafta si o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

aceeasi problema cu plecare greoaie de pe loc, aparitia de mici intreruperi in plaja 2000-2500 rpm, si explozia brusca de putere dupa ce treci de intervalul in care apare intreruperea o am si eu, si nu am gasit inca rezolvare.

Am fost la reprezentanta, unde dupa verificari amanuntite si la indicatia inginerilor din Germania, au verificat un furtun care ar fi fost obturat (ma intrebau cum am resuit sa il indoi?!). Aparent, dupa aceasta interventie lucrurile reintrasera in normal, desi nu a fost asa. Urme de ulei in zona furtunului mentionat apar, dar cred ca e totusi normal.

De ceva vreme, la decelerarii apare un fasait puternic de parca ar fi un mega BOOST... aveti idee de unde poate fi asta?

Sunt foarte curios daca problema cu inlocuitul furtunului rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e furtunul ce zici ca a fost obturat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ieri am ajuns in service pentru schimbarea furtunului (e in poza din postarile anterioare - furtunul de aer ce intra in turbina - vine de la intercooler).

Pe drum masina a mers ca un c..ur - ajunsesem ca la fiecare plecare sa deschid capota sa refixez furtunul, amintiri din epoca daciei.

La service s-a schimbat cu unul nou - masina merge mai bine, nu mai smuceste tare dar totusi are lipsa de putere si fasaie tare la accelerari. Sistemu de fixare a furtunului respectiv este foarte ciudat, clema nu il poate tine fix - noul furtun imi da impresia ca are diametrul cu 1 mm mai mic decat ar trebui. La accelerari furtunul se umfla usoe dar se simte cum scapa aer.

Chiar nu stiu ce sa mai fac, cei de la reprezentanta dau din umeri ca mai mult de atat nu au ce sa ii faca. Am vazut in sectiunea http://vwforum.ro/topic/48937-circuit-vacuum-si-tubulatura-turbo/page__hl__tubulatura__st__60 / http://vwforum.ro/topic/45030-tubulatura-turbo-sigurante-tubulatura/page__hl__tubulatura__st__20 diverse solutii: banda teflonata pe capatul metalic, diverse mecanisme de fixare facute la strung... dar imi e destul de ciudat la o asemenea masina sa fii nevoit sa improvizezi asa ceva.

O rugaminte va rog: cineva cu accel la ETKA / ELSA imi poate da codul furtunului respectiv si o schema a tubulaturii de aer la B6 BMP 2008? S-a mai lovit cineva de o asemenea problema / care a fost rezolvarea? Colegul danmatyas a mai avut probleme similare dar inca nu a postat o rezolvare (e drept, el nu a raportat o si pierdere de putere).

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!