Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Z35 este o rezistenta electrica care face ca dupa pornire sa iti vina aer cald in masina . Pentru remediere trebuie schimbata acea rezistenta dar am inteles ca este cam scumpa .

Uite aici mai multe :

http://vwforum.ro/topic/87518-auxiliar-heating/page__hl__%20auxiliary%20%20heater

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vax , o las ca merge si asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am zis ca o sa revin cu vesti legate de pretul distributiei, am fost vineri cu masina la un service din Baia Mare, baieti foarte seriosi, lucrare perfecta piese originale pret (1630) cu toate filtrele si schimb ulei (Castrol EDGE 5-40).

Toate perfecte pana am mers intr-o plimbare impreuna cu patronul si un mecanic, la cererea mea deoarece aveam o bataie marunta pe fata si atat ei cat si testul de la reprezentanta mi-au spus ca nu mai e nimik de schimbat pe masina si e ok. Dupa o plimbare si inca o verificare pe elevator, verdictul a fost CASETA de DIRECTIE. Ce sfat imi dati? una noua sau o reconditionez pe aceasta? si daca e cineva care a schimbat de curand caseta de directie cu una noua il rog sa imi spuna si un pret.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu ai dat pretul total cu schimb ulei si filtre care nu ne intereseaza pe noi ca stim cat costa un schimb de ulei si filtere ca doar il facem singuri in fata blocului :icon_cheesygrin: , eu vroiam sa stiu doar distributia cat a costat. cat despre caseta da directie nu merita sa o reconditionezi ca vorba aia ce e nou e nou .

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul doar pentru distributie nu il stiu, doar la reprezentanta mi-au facut o oferta cu piese originale la 1450.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mini problema, daca pot sa spun asa, pentru ca nu ma deranjeaza f mult, atunci cand dau solutie pe parbriz nu imi pleaca stergatoarele , asta nu se intampla tot timpul se intampla rar, insa se intampla, as vrea sa stiu care este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ceva timp am schimbat amortizoarele pe spate si a fost cam chinuitor mecanici fiind nevoiti sa demonteze bratele de bascula , intrebarea mea este daca sa umblat acolo poate sa afecteze directia sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce problema am eu (una care chiar ma enerveaza ) este ca mi-au aparut puncte de rugina pe usile fata -spate stanga. Se umfla si la spalatorie se exfoliaza. Sunt probleme intre vopsea si tabla. Momentan nu am decat o exfoliere pe usa fata, pe care am pictat-o de mai multe ori cu betisorul, crezand ca a fost de la o piatra, dar mai am cateva care asteapta pe cea spate. Nu stiu ce sa fac sa ma duc la garantie la Porsche sau sa-mi vad de treaba, adica decat sa bat pe acolo 2-3 drumuri mai bine le las asa si le vopsesc eu. Va dati seama ca trebuie data spaga la constatare, ca mai am o mica indoitura pe usa fata si ne fac astia sa ne lipsim .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdaaa vechea problema passatul si vopseaua , masina ai luato noua? si eu am probleme cu vopseaua se ciobeste foarte repede si daca sa ciobit se exfoliaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva imi fura solutia pentru geamuri din borcan. Posibil sa fie el spart? furtun ceva? e dificil sa demontez sa ajung la el?

Il umplu si in 2 3 zile fara sa folosesc deloc solutia, imi apare in bord martorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti a inghetat lichidul in vas asta iarna?

Daca da, dai apartoarea noroi jos (doar o parte) si virezi maxim. Probabil ca acolo sa gasesti problema.

Ideal ar fi sa ai o rampa ceva. Daca nu, ridicata pe partea aisa sa ai acces usor. De acolo de jos pleaca furtunul, de obicei sare din colier.

Vezi daca zona aceea este umeda, poti turna apa in vas si vezi daca e de acolo sau nu. Normal trebuie sa picure lichid.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu a inghetat pentru ca am folosit numai solutie de la omv. Mam tot uitat si sub masina si acolo unde e borcanelul nici urma de apa...sau picura ff incet si se usuca?...o sa dau jos aparatoarea si voi vedea. Multumumesc tare mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat plasticul jos si am vazut...curge solutia pe la motoras. De motoras este prins un filtru banuiesc cu 2 craci si fiecare piciorus are o garnitura ff mica. Una din ele este cam deformata. Am montat rpd la loc ca ma prindea ploaia si acum urmeaza sa caut acea garnitura. Multumesc mult Theo

PS nu am putut da edit la postul de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca am putut sa ti fiu de folos.

O zi cu soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spune si mie cineva de ce porneste termocupla la ventilator la passat bluemotin, cand temperatura de afara nu este foarte ridicata. Regimul de mers este in oras. Temperatura este 90 grade. Este normalacest lucru? precizezca nu apare nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

nu cumva iti porneste cel aferent aerului conditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cele 2 ventilatoare de pe radiator si mai functioneza cateva minute dupa ce am oprit motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se regenera filtrul de particule. Nu a fost si un miros urat, de ars?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, datorita faptului ca nu a aparut in bord nici un semn. E posibil ca motorul fiind inchis dedesupt si grila din fata este mai putin deschisa la fantele de aer, motorul sa se incalzaesca a mersul in oras astfel incat sa necesite pornirea ventilatoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rationamentul tau este gresit din start, pentru ca regenerarea nu este insotita de vreun semnal dat soferului. Ghici de unde stiu? Exact, din manual :)

Mersul prin oras evident ca poate determina cresterea temperaturii lichidului de racire a.i. sa porneasca ventilatoarele, insa la regenerare iti pornesc si la -20 de grade in 2-3 km de la pornire

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, in momentu cand se regenereaza filtrul de particule, apare un semnal luminos in bord si motorul se tureaza putin. Dar, am mai observat ca turatia la relantiu sta cam la 1000 rot/min. este posibil sa ai dreptate.Nu sunt sigur, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste manualul, nu este asa cum spui. martorul luminos iti apare dupa cateva incercari nereusite de regenerare, nu atunci cand se executa regenerarea efectiv. Semnalul iti indica ca etse o problema si trebuie sa iesi din oras sa ajuti procesul. Regenerarea etse transparenta pentru sofer, adica nu este indicata in nici un fel. E adevarat, este insotita de o crestere a turatiei de ralanti, de incalzirea extrem de rapida a lichidului de racire, de pornirea ventilatoarelor la turatie maxima si continuarea functionarii acestora chiar si pentru cateva minute dupa oprirea motorului, miros de ars, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai dreptate. Asta sa fie si motivul pentru care sta relantiul la 1000 rot /min, pentru ca exact la pornirea motorului sta la 800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarea filtrului de particule se face automat la fiecare 600-700 km fara ca soferul sa simta diferente in comportamentul masinii si fara nici un martor aprins in bord!! doar atunci cand se circula mult prin oras, in aglomeratie , si ajunge la 60% se simte. motor mai zgomotos,consumul ridicat si nu mai are acelasi demaraj. eu in 135 kkm am patit-o doar o singura data! daca se citeste mai bine cartea si se cauta putin pe google am fi mai castigati! numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru explicatie, este logic si aveti dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!