Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Axele cu came nu pareau a fi uzate cand am verificat ultima oara (acum cateva luni). Sper sa nu am probleme cu pompa de ulei (zgomotul pare mai mult de lant). Multumesc de raspuns Theo, o sa ma decid zilele urmatoare cat de mult o sa fie desfacut din motor pentru verificari.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O seara buna si ai grija la cine mergi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionele stai linistit ceea ce ai patit tu am patit si eu de mai multe ori si e din cauza unui senzor de presiune la turbina care il mai apuca din cand in cand iar simptomele sunt cele pe care le-ai descris tu + aprinderea acelei spirale galbene in bord. Mie mi-a facut de multe ori asa , chestia e ca acel senzor nu se poate schimba si vei merge in felul acesta cu posibilitatea de a se aprinde iar si iar spirala aia pana cand iti va pica turbina ,alta solutie nu este , numai bine. Sa te mai linistesc putin iti spun ca eu merg de vreo 30 mii de km cu aceasta eroare trecatoare .

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mars01 ms pentru raspuns.

@viktor25 ms, o sa ii fac totusi si o diagnoza saptamana viitoare cand ii schimb distributia.

O zi faina la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate revii pe topicul de costuri service sa ne spui cat tea costat distributia nu de alta dar si eu trebuie sa o schimb in vara asta si sunt curios cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vor fi costuri total diferite...el avand motor 2.0, 170CP iar tu 1.9, 105CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa revin cu un post pe topicul respectiv, foarte mari diferente de pret nu cred ca o sa fie.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de pret numai la piese va fi de cel putin 400-500lei.

Ex: Distributia pentru 1.9TDI ~ 1,050lei inclusiv pompa de apa Hepu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de pret numai la piese va fi de cel putin 400-500lei.

Ex: Distributia pentru 1.9TDI ~ 1,050lei inclusiv pompa de apa Hepu.

De unde ai pretul asta :bom: ? Kitul este mai ieftin , de ex pt mine , distributia pe original este 550 iar pompa de apa hepu este 200.

Modificat de Robby1485
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai in attach link-ul.

post-25841-0-16605400-1333373325_thumb.j

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Nu stiu sigur daca postez unde trebuie. Am achizitionat de curand un VW passat motor de 2.0 TDI 170 cp(DsG),inainte de a face schimbul de ulei+filtru la cutie,cand o acceleram tremura foarte tare toata masina,nici nu tragea bine,am fost la reprezentanta,iar acolo au depistat problema,"injectorul cu nr 3 isi face de cap,si trebuie schimbat!"OK,apoi cand am facut schimbul de ulei+filtru la cutie,ea avea doar 800g in loc de 5litri recomandat de producator,apoi dupa cativa km parcursi masina numai tremura,mergea ca noua.In concluzie nu era nici un injector de vina,cauza era uleiul de la cutie,acum iar a inceput sa tremure,dar nu asa de tare ca prima data,si mai mereu imi iese greu din P(park)trebuie sa apas de cateva ori pe pedala pe frana ca sa imi iasa bine din P(park). Sunt constient ca mi-ar putea ceda cutia deoarece cutia tragea foarte greu cu cei 800g de ulei.Daca stie cineva cam ce probleme ar avea si daca as putea rezolva ceva cu cutia,astept niste sugestii ori aici ori prin PM.Va multumesc si imi pare rau, daca nu am postat unde trebuie.

O seara buna tuturor!!!

Modificat de vlad22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la cutie se schimba la fiecare 60 mii km, cu filtrul aferent.

La cati km ai luat-o, s-au facut schimburile de ulei, exista facturi, carte tehnica ? Si cum a ajuns cu doar 800 g ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa ma ajutati cu cateva pareri

Este vorba de un passat b6 3C an fab 2006 motor 1.9 tdi. Este achizitionat de aproximativ 5 luni si are unele "apucaturi" de exemplu cand sta la relanti masina tremura putin asa o secunda-doua apoi merge din nou bine. in plus se aude ca un fel de troncanit dar asta doar cand este motorul rece, cand se incalzeste nu mai are probleme cu acel troncanit... A fost testata injectoarele sunt ok, nu apare nici-o eroare, masina in mers nu are nici-o problema indiferent cat ar fi de turata sau in ce viteza ar fi. M.am gandit la injectoare, volant, pompa de motorina sau filtru de motorina(putin probabil cred), pompa de motorina a fost schimbata odata si a fost pusa noua in Franta.

Am mai citit pe forum discutii despre fazele astea dar nu am prea inteles pentru ca nu se prea potiveau cu ce are masina aceasta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu cumva sa fie PTC-ul (daca il ai) sau in momentul cand intra in functiune bujiile incandescente, pana cand ajunge motorul peste o anumita temperatura

Iti face doar cand e rece afara si climatizarea interiora este pusa pe caldura?

Acel pacanit este un releu care da comanda.

Exact aceeasi problema o am si eu

Ma gandeam anul asta sa schimb bujiile incandescente, sa vad daca se schimba ceva

Daca ii dai de cap, tine-ma te rog la curent cu rezolvarea, pe PM

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati testat si verificat injectoarele, sunt in regula, cauza poate fi avansul daca se manifesta strict la rece acest tremurat/troncanit..

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan_SPD.. troncanitul este doar la rece iar tremuratul e totdeauna indiferent de cat este de cald motorul, cand sta la relanti tremura 1 sec 2 apoi merge bine ceva timp apoi iar tremura si tot asa...

FLORO, nu are legatura cu climatizarea. Din bujii daca ar cred ca dadea eroare la test

Modificat de Dan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la volant ... asa face si al meu ... ma uit la motor si zici ca vrea sa fuga :)) si se aude un troncanit ,,, ia apasa tu pe ambreiaj si vezi daca se mai aude :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m.am uitat la motor si ai dreptate parca vrea sa fuga :icon_bounce: nu sti cumva daca afecteaza alte componente? ar trebui schiumbata sau mai merge... si se schimba cu ambreiaj cu tot sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie meseriasi de la reprezentanta au spus ca mai merge, eu am 120 000 km cu ea ... si o mai merg asa cu ea... dar cand o s`o schimb o schimb cu totul , da nu ma grabesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc o sa vad in continuare mai exact ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt masini care asa fac de noi. Nu mai luati de bun tot ce auziti de la mecanici.

Mai exact de atat, nu exista. Daca este de la ambreiaj...asta inseamna placa de presiune si rulment. De fapt rulmentul face ca toti dr...ii aia mari. Poate fi si nou.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am si eu o intrebare la care as aprecia un raspuns de la voi. Care credeti ca este cauza pentru felul in care se aude motorul incepand cu secunda 15 din inregistrarea de aici? Este de vorba de motorul auto din semnatura.

Multumesc.

Mai adaug informatii noi.

Dimineata cand pornesc motorul, pedala de frana ramane tare pentru un timp de la punerea contactului si pornirea motorului. Chiar imi apare martorul verde cand incerc sa dezactivez frana de mana, fiindca nu pot apasa foarte bine pe pedala de frana.

In trafic observ ca franez destul de greu fata de cum frana acum cateva saptamani (toate placutele au cca 3000KM, discuri frana fata la fel, marca ATE toate, lichid frana ATE schimbat).

Asa cum stiu eu masina, daca ramaneam subturat in viteza a-3-a si turam fara retrogradare, reuseam sa ajung la o turatie normala relativ repede. Acum urca greu in ture, ma rog de ea, in aceasi situatie (stiu ca nu e bine sa merg subturat, dar se mai intampla).

Aseara, am rugat un var sa tureze masina pe la 2000-2500 RPM pe loc, si cu capota ridicata se aude un sunet foarte ascutit, metalic, din partea din dreapta a motorului cum stau cu fata la masina, in partea dinspre baterie. Sunetul apare odata ce este turat motorul peste cca 1400-1500 RPM si nu pare sa vina din partea de jos a motorului.

Am scos capacul la culbutori, alt mecanic care era prin zona si tocmai schimbase la un Passat B5 axa cu came si tachetii si-a dat cu parerea ca axa cu came este in regula si il citez, "ungerea este in regula".

Cu VCDS-ul remarc ca presiunea in turbina are o latenta care nu o avea inainte. Adica: atunci cand cer presiune, dureaza putin mai mult pana ajunge la valoarea ceruta. De asemenea cand presiunea ceruta scade de la punctul maxim, are tendinta sa scada mai greu. Totul comparat cu ce aveam la ultima diagnoza facuta de mine.

O alta informatie care poate ca este relevanta, IQ-ul este undeva la 3.5 mg/stroke fata de ~ 5mg/stroke cat se pare ca ar fi normal.

Poate cineva sa imi confirme aceasta informatie, cum ca IQ-ul normal la passat B6 este ~5mg/stroke?

Credeti ca este cazul sa ma arunc sa cumpar o pompa tandem (eventual una SH pt minimizare a costurilor)?

Orice sugestie este bine venita,

Va multumesc.

LE: si da, daca intrebati, motorul pare sa porneasca o idee mai greu, usor balbait dar abia sesizabil.

Sunetul din postul initial, este inregistrat in timp ce conduceam, cu telefonul, deci se aude in interiorul masinii in timpul condusului normal, in ciuda antifonajului.

LLE: o alta varianta care am auzit-o ca si posibila cauza pt situatie ar fi topirea unor aripioare de plastic unde intra admisia ... nu stiu ce sa cred...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi , de curand am fost cu masina si am pus-o pe tester si am descoperit o eroare la incalzirea auxiliara , cine a mai avut probleme cu asa ceva ? sa ma pregatesc de ce e mai rau ? atunci nu ma dus capu sa intreb ca ma dusesem pentru altceva si nu am dat atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai concret despre ce eroare este vorba? Este blocata? Sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este o eroare blocata. scrie in felul urmator : 00361- Heater element for auxiliary heater (Z35) - 014 defective.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!