Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

orionx.oradea

...si ce inofensiv parea ...

Multumesc de informatie, trebuie cautat alt loc, dar nu imi place in partea stanga ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Displayul de la senzorii de parcare il poti monta la luneta, astfel incat sa il poti vedea in oglinda retrovizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si ce inofensiv parea ...

Multumesc de informatie, trebuie cautat alt loc, dar nu imi place in partea stanga ....

Nu numai ca nu e recomandabil sa-l scoti, dar e la fel de putin recomandabil si sa-l faci umbra cu orice fel de dispozitiv, de ex: afisaj de senzori de parcare, detector de radar, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!azi am vazut ca din BC mi-a disparut asa pur si simplu setarea COMFORT. A mai patit cineva asa ceva???

Decupleaza bateria pentru cateva minute si apoi pune-o la loc. Iti va aparea si setarea pentru comfort.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pt mesaje!am gasit tot kitul la 2400 de lei, si manopera 300 de lei,demontat si montat cutia de viteze!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet ms ptr raspuns am sa incerc asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, am doua Passaturi unu FSI si unu TDI si au tobe diferite, asa e intotdeauna sau la FSI a fost modificata?

Astea sunt Passaturile :

In 2007, Passatul de 170 cp avea tevile drepte ca la benzina. Ulterior toate dieselurile TDI de pe Passat au fost cu tevi drepte pentru ca li s-a montat filtrul de particule. In momentul de fata pentru Passaturile de 3-4-5 ani nu mai stii daca sunt fsi, tfsi sau tdi decat daca le vezi inscriptia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cele de 170 din 2007 aveau DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede la drum, adica asa cand vine un FSI in spate iti dai seama ca nu e TDI :)) :P...cand faci o l iniuta, sau eu stiu :)

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xDaniel am condus un 2.0 FSI si nu m-a impresionat cu nimic putin demaraj mai bun la plecare fata de al meu 2.0 TDI de 140 cp.Dar sunt sigur ca unul de 170 cp TDI il papa pe cel de 2.0 FSI:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate, dar nu cu mult....oricum TDI 170 cai cred ca se compara cu TFSI ;) 200 CP :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se compara chiar deloc fratii mei , passatul TDI de 170 cp ia de la 0-100km/h in 8.6 secunde iar cel pe benzina de 200 cp ia in 7.8 secunde deci este o diferenta maricica. nici la viteza maxima nu exceleaza TDI-ul are 220 iar benzina are 230 .Eu prefer banzina , masinile pe motorina sunt doar pentru oamenii economici si zgarciti, daca ai bani iti iei benzina fara sa mai stai la discutii.parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu tine victor. Eu imi schimb masina si chiar daca nu am bani, tot ma gandesc la un g5 1,4tsi 170 cp :).

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@viktor25 masinile diesel pentru oameni zgarciti??? :lol: asta chiar a fost tare!in Germania cele mai multe masini sunt diesel asta inseamna ca oameni sunt zgarciti sau cum? eu spun ca daca ai 50-60 de mi de euroi sa dai pe o masina si un salar de 3000 de euroi nu te mai zgarcesti la combustibil.masinile diesel sunt pentru persoane care fac multi km cu masina nu carre le tine in garaj si fac 5000 km pe an.Si mai e ceva de stiut ca durata de viata a unei masini diesel e cam de 3 ori mai mare ca a uneia pe benzina. Asa ca fiecare trage ce concluzie vrea.anterioara mea masina a fost un passat B 5,5 si am avut cu ea 750.000 km fara interventii la motor!!! cand face cineva cu o benzinara jumatate din km acestia fara reparatii la motor atunci mai vb.Numai bine la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@viktor25 Bine zis! Dupa cum i-am zis si eu... Dar acolo cu "masinile TDI sunt pentru zgarciti" nu sunt de acord cu tine..:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manu82 Am vazut golf cu motor ca al meu cu 650k km si mai era cineva pe forum care a vazut azd cu 550k. Nemtii chiar sunt zgarciti, dar ai dreptate, dieselul e pentru cine merge mult, dar si pentru melteni care vor sa spuna ca au consum de 4% si ei fac 10000 pe an. Eu am facut un calcul, am luat masina cu 4200, echivalent diesel era 6000 atunci, am facut 30000km in 1.5 ani cu un consum mediu de 8% si doua revizii, deci m-au costat 800 lei reviziile+ 12000 lei benzina. Daca as fi luat diesel in stare perfecta cum e a mea, as fi dat pe motorina la un consum mediu de 5,5% 8250 lei si probabil cu 500 de lei mai mult pe revizii. Calculand pretul crescut al dieselului sh, ar fi trebuit sa mai tin 1 an tdiul ca sa merite investitia. Recunosc, pe termen lung e avantajos dieselul mai ales daca faci km multi, dar la ce bani cash am eu cand cumpar un sh nu merita sa iau un tdi cu 4 ani mai vechi doar pentru ca merge cu "satan's fuel" cum spun cei de la top gear.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am si eu o intrebare la care as aprecia un raspuns de la voi. Care credeti ca este cauza pentru felul in care se aude motorul incepand cu secunda 15 din inregistrarea de aici? Este de vorba de motorul auto din semnatura.

Multumesc.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselu` este pentru cine ii place dieselu`... eu de exemplu prefer diesel, nu-mi place mirosu` de benzina, nu-mi place mirosu` gazelor de esapament provenite de la un motor pe benzina, nu-mi place sa merg cu ea in 4-5000 de ture pentru ca doar acolo trage si pana acolo e cam lesinata.. etc.

Nu mai este o afacere sa ai masina diesel.. nu cred ca tine de zgarcenie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... masinile pe motorina sunt doar pentru oamenii economici si zgarciti...

Motorul diesel este mai scump ca unul Otto (cam 800 - 1.500 euro in plus, la masini cu dotari similare), consumabilele au pret mai mare, motorina mai scumpa decat benzina...

ZGÂRCÍT, -Ă, zgârciți, -te, adj. 1. Care face economii exagerate, evitând și cheltuielile de strictă necesitate, care strânge cu lăcomie banii; avar. ♦ Prea puțin darnic, lipsit de generozitate.

ZGÂRCÍT adj., s. 1. adj. v. contractat. 2. v. chircit. 3. s., adj. avar, calic, (livr.) harpagon, parcimonios, (rar) meschin, strângător, (pop.) ciufut, scump, (pop. și fam.) cărpănos, (reg.) cupit, hârsit, (prin nord-vestul Munt. și nord-estul Olt.) pungit, (prin Olt.) punguit, (prin nordul Transilv.) samalâș, (prin Maram.) sichiș, (înv.) cumplit, tamachiar, (fam.) zgârciob, frige-linte, zgârie-brânză. (Strânge banii, e un ~ fără pereche.)

Probabil ca nu ai dorit sa-i jignesti pe cei ce prefera dieselul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El s-a referit pentru cei care nu vreau sa mearga prea des la benzinarie...:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Dar vad ca multi s-au agitat pe tema asta :lol:. Fratii mei stiti cum e ,fiecare cu parerea lui dar eu unul daca as avea 100 mii de coco sigur nu mi-as lua masina diesel.Ex ce ar fi sa imi cumpar Cayenne diesel :lol: , parerea mea ca benzina e benzina iar in ceea ce priveste performatele masinile pe motorina intotdeauna au fost depasite de cele pe benzina , sunt multi factori care influenteaza alegerea combustibilului ,eu sunt o persoana caruia nu ii place sa o lalaie pe drum si nu ii place zgomotul produs de propulsoarele pe motorina . Am un mic regret ca am luat passatul diesel dar pana la urma merge si asta. Eu am si masina pe benzina si cand urc in ea parca sunt in paradis :icon_bounce: . Ramane la alegerea fiecarua tipul de combustibil cand isi cumpara masina.Numai bine tuturor.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce Tip De Probleme Aveti ? Doar B6 ! este titlul acestiu topic. Mergeti in alta parte cu discutiile diesel vs benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am avut azi o experienta neplacuta cu un Passat 1.9 TDI 105CP, 2007, dupa ce am mers vreo 5 secunde in viteza a 3-a cu motoru turat la 4000-4200 am constatat ca nu mai intra turbo, accelera uniform dar zici ca nu avea putere deloc, nu se auzea nimic ciudat la motor, la liber se tura normal. Dupa ce am oprit motoru si am pornit din nou si-a revenit nu a mai fost nicio problema.

Ce credeti ca a fost? Sunt motive sa imi fac griji pt turbina?

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca nu am postat in locu potrivit(sunt mai nou pe aici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 @DiLivio.

@IonelMuresan - in situatia ta este foarte importanta efectuarea unei diagnoze si a unui log in mers. Pe baza informatiilor rezultate vei putea lua o decizie corecta cu privire la ce ai de facut si/sau la ce sa te astepti in viitorul apropiat. Masina probabil ca a intrat in limp mode cu cauze posibile: geometrie a turbinei, debitmetru, furtune vacuum etc.

OFFTOPIC: @danmatyas, @VICTOR, @xdaniel, @viktor25. Va doresc si voua ca atunci cand aveti probleme, postati si doriti ca cineva sa va ajute cu un raspuns, sa va vedeti postul innecat in banalitati care nici macar nu au legatura cu topicul...

In alta ordine de idei. Astazi de dimineata am mai adaugat ulei, nivelul era cam spre minim si zgomotul pe care l-am mentionat in postul anterior s-a diminuat destul de mult, dar in continuare se aude in fundal. Probabil ca am ceva tacheti uzati. Nici nu stiu ce sa fac in acest caz, si nu as ramane in aceasta situatie pana crapa ceva. Se poate face vreun reglaj in tot ce tine de tacheti?

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu poti face reglaj. Sunt hidraulici si si fac ungerea si reglajul prin presiunea uleiului. Problema camelor este mai des intalnita la cel de 1.9. Nu mai merge cu ulei pe minim, fa un control ceva mai des si vezi cum si cat ai consumul de ulei. Sunetul poate veni si de la pompa, daca nu a fost revizuita ai pe lant.

Daca nu ai masina de noua vezi daca are problema cu pompa de ulei (joc in ax). Este motiv principal sa uzeze camele, sau ulei prost. Poti pune un ulei proaspat si schimba marca daca este Castrol.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!