Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Da am luat cele mai ieftine amortizoare ( ele sunt ieftine ca sunt pe spate cele pe fata sunt cu 100 lei mai scumpe). Cei de unde le-am luat mi-au spus ca nu este nici o diferenta privind calitatea intre monroe=170 lei si sachs=230 lei . pentru cei ce vor sa shimbe curand amortizoarele le recomand pe acestea deoarece sunt excelente si nu ingheata ,am pus bilstein pe renault si cum scade temperatura sub 0 grade ingheata si mergi cu ele inghetate o distanta lunga si nici feeling-ul nu este deosebit.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare daca poate sa imi raspunde cineva: am un vw b6 1.6 benzina, l-am cumparat de 3 luni de zile si are 140mii km, mi-au spus la reprezentanta k a fost skimbata de 3 ori bobina de inductie...dar nu mi-au zis din ce cauza ??? stie cineva??? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala care a mers cu ea ia dat in gusa pana la lasat bobina am patit si eu la megane de 3 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O noua problema aparuta: parca nu are putere pana pe la 2000 de ture, puturoasa rau, nu accelereaza cum trebuie. La acceleratii mai puternice se simt unele poticneli si se aude un zgomot in compartimentul motor ca un fasait ceva - cu cat accelerarea e mai puternica cu atat sunetul e mai puternic.

Plus pana se incalzeste bine se simt noxe (in parcari inchise se simte bine de tot, la fel la relanti daca ma duc in spate si ma aplec spre evacuare se simt gaze) dar fum scoate destul de putin, insesizabil as zice (o urma usoare observ in oglinda, dar cred ca e abur, normal pentru temperaturile de afara) cu exceptia unor momente cand accelerez mai puternic si am impresia ca lasa o perdea usoara de fum in spate (dar nici asta nu sunt sigur, posibil sa fie praful de pe drum).

Dupa ce se incalzeste si motorul ajunge la 90 de grade gazele sunt ok, fara nicio problema si nici fum nu se vede la relanti.

La talpa tine bine - am testat-o pe autostrada si la accelerari la peste 2000 de ture fuge bine, dar pana la 2000 e puturoasa.

Ulei nu a pierdut deloc, e undeva spre maxim (acelasi nivel de la ultimul schimb), nicio eroare aparuta in bord.

Cel mai ciudat a fost astazi cand am oprit motorul dupa un drum de ~40 de km - motorul s-a oprit, am scos cheia si pt. ~5 secunde s-a auzit ceva ca se mai invarte, destul de puternic (nu ventilator, ca si cum volant nu s-ar fi oprit dupa ce am luat contactul, in genul asta era zgomotul - ambreiaj si volant au 300km) dar din pacat nu am reusit sa il mai reproduc.

Ce suspectez:

- furtun crapat

- filtru motorina (putin probabil, asta nu explica fumul) - are 10.000km.

- turbina (se aude un fluierat foarte usor, as zice cel normal de intrare in sarcina, undeva intre 1200-1700 rpm).

Am reusit sa obtin o programare la service pentru maine, ramane de vazut ce problema are.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare daca poate sa imi raspunde cineva: am un vw b6 1.6 benzina, l-am cumparat de 3 luni de zile si are 140mii km, mi-au spus la reprezentanta k a fost skimbata de 3 ori bobina de inductie...dar nu mi-au zis din ce cauza ??? stie cineva??? ms

Ai 4 bobine de inductie,cate una pe fiecare cilindru.A picat aceeasi de fiecare data?

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca o diagnoza iti va spune sigur ce are: pot fi bujiile, poate fi senzorul impulsuri aprindere sau una din bobine care da la masa e strapunsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul intreba din ce cauza ar pica bobina, nu ca ar avea acum probleme si chiar ar fi interesant de aflat....a cazut de fiecare data aceeasi bobina sau fiecare pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinovat de toate problemele descrise a fost furtunul admisie aer - nu era fixat in carcasa filtrului de aer.

E o greseala de bizon de service - acum 300 de km am schimbat volant si kit ambreiaj. Inca de cum am luat masina am simtit ceva in neregula (zgomotul motorului se auzea mai pronuntat pe la roata fata stanga) - furtunul era doar atasat in carcasa filtrului de aer, nu era fixat bine. In timp a sarit de tot. Aseara cand am plecat de la munca am zis sa verific furtun cu furtun, poate gasesc ceva. Surpriza a fost ca am ramas cu capatul de jos al furtunului de aer in mana.

Am chemat ADAC-ul, au fixat tot la loc, verificat toate furtunele, au pus masina pe tester si apoi a urmat in test de drum de ~5km - masina ruleaza fara probleme, chiar foarte bine, nu mai scoate noxe, urca bine in ture. Asigurarea ADAC cred ca e cea mai buna investitie facuta vreodata in autoturism, merita toti banii (de altfel cotizatia anuala e mai mica decat o ora de manopera de service).

E a doua oara cand cei de la service nu fixeaza furtunele bine - prima data am patit-o cu furtunul de aer de la turbina - nu avea clema iar prima data cand am accelerat mai puternic a sarit (la fel, a trebuit sa chem ADAC-ul).

Normal cei din service au negat ca ar fi vina lor, ei au fixat totul bine (din pacate nu pot schimba service-ul, garantia imi e conditionata de a face toate interventiile la ei - nu mi se deconteaza interventiile facute in alta parte cu exceptia faptului cand sunt in afara localitatii si sunt in imposibilitatea de a aduce autoturismul la ei) dar pe moment ma bucur ca totul e in regula si masina nu are alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sigur daca aceeasi, o sa merg din nou la reprezentanta si o sa intreb....credeti k din cauza k ia dat in gusa se duce bobina????? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi , de ceva vreme am observat ca torpedoul de la sofer se balangane foarte tare , problema este ca nu stiu cum sa il desfac sa ma uit pe acolo , am vazut ca are spre usa un surub cu cap de imbus in stea doar atat , miramas sa fie prins doar intr-un surub , cei care ati umblat peacolo s-au vati confruntat cu asemenea probleme lamuritima si pe mine cum trebuie sa procedez si ce sa ii fac sa nu se mai balangane,numai bine.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o problema la passatul din semnatura,care consta intr-o bataie la motor atunci cand e la relanti!la pornire nu se aude,dar dupa 2-3 minute de stat la relanti,sau la semafor,incepe iar sa se auda!chestia e ca,cum calc ambreiajul nu se mai aude, apoi iar incepe!!sa fie oare volant??sau ceva de pe acolo,placa de ambreiaj,rulment??stiu ca daca ar fi volant e destul de scump kitul ala!!aveti idee?? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am patit si eu, si regret sa iti spun dar la mine a fost tot kitul inclusiv volant.Mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kyshtoc21 spune-mi si mie te rog cati km are masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fi disperat Sorin.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kyshtoc, in mod sigur este ambreiajul problema ta. Daca tot umbli ar fi bine sa iei in calcul tot kitul de ambreiaj. Stiu ca nu este o veste prea buna dar decat sa cumperi ambreiajul (fara volant) si apoi sa-ti pice volantul.......mai bine ia kit complet. Stiu ca la o Jetta un kit complet la un service fara pretentii (nu unul de tip porche) ar fi in jur de 2500 RON. Nu ne dau banii afara din casa dar parca nici sa-i aruncam aiurea nu merita. Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am si eu o mica problema.Cand schimb treptele de viteza se aude un fluierat pe care inainte nu il auzeam.aveti idee cam ce ar fi?

o sa ma duc si la service dar sa stiu cat de bine ma pregatesc inainte

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu o pot numi ca o problema, dar nu am stiut unde sa o postez si nici nu am putu face topic nou...

Am o intrebare, am doua Passaturi unu FSI si unu TDI si au tobe diferite, asa e intotdeauna sau la FSI a fost modificata?

Astea sunt Passaturile :

IMG-0187.jpg

Iar tobele de la Passatu FSI sunt asa :

IMG-0197.jpg

Iar TDI :

IMG-0196.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai sa vezi niciodata la benzina sa aibe "ciocurile" indreptate in jos. Deci, nu, nu au fost modificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi de raspuns :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25.8% probleme de motor. Toate Passaturile au aceasta problema din 2005 incoace? Sau numai codul de motor BKP? M-am incantat la un Passat din 2006 cu ~ 60K km reali cu 4motion motor de 2.0/140cp dar acu' dupa tot ce am citit pe aria de Passat parca sunt putin in dubii. Aceste probleme ale injectoarelor - este deosebit de neplacut sa ti se opreasca masina in mers - apar indiferent de anul de fabricatie? Sunt mai des intalnite la un anumit tip de motor? E bine de sistematizat putin, sa sintetizati problemele pentru a fi un reper si pentru altii, pentru ca dupa 90 de pagini de defectiuni tot nu am inteles clar. Multumesc anticipat pentru un raspuns mai concret, incerc sa-mi fac o idee inainte de vara-toamna acestui an cand va trebui sa schimb o masina pe ceva cu 4x4 (si cam 80% sunt hotarat sa nu-mi iau suv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul post din acest topic sunt enumerate codurile motoarelor cu probleme la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut parte de o situatie foarte interesanta: cand ma intorceam cu sotia si copiii de la doctor, imi apare pe bord mesajul "STOP - check coolant" urmat de binecunoscutul semnal acustic pentru avarie. Trag pe dreapta si constat cu stupoare ca vasul meu de expansiune era gol. M-am uitat si am vazut ca unul din furtunele 23/ 24/ 25 este spart - nu am putut sa exact care mai ales ca era si seara si nici nu eram imbracat "adecvat" (ci la costum, venit direct de la job). De pe arh. Ioan Mincu/Mihalache pana in Militari, am completat cam 4 litri de apa (plata ca altceva nu am gasit de cumparat). Nu-mi ramane decat ca in zilele ce urmeaza sa ma apuc sa dau scutul metalic jos si sa schimb respectivele furtune. Voi reveni cu detalii in aria dedicata dupa ce efectuez respectiva operatiune de inlocuire a furtunelor.

post-21426-0-83228100-1332445480_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!azi am vazut ca din BC mi-a disparut asa pur si simplu setarea COMFORT. A mai patit cineva asa ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orionx.oradea

Salut!

Am si eu o intrebare ... Pe bord, in grila de ventilatie centarala de sub parbriz, se afla o chestie neagra ca un buton. (cam 2cm x 1 cm) Am citit manualele si nu am gasit ce reprezinta.

Intrebarea mea este daca se poate scoate de acolo si in locul acela sa montez display-ul de la senzorii de parcare AM pe care intentionez sa-i achizitionez.

Multumesc de ajutor.

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la senzorul climatronicului. Nu te-as sfatui sa il indepartezi daca vrei ca functia AUTO sa mai functioneze (asta daca mai functioneaza in vreun fel climatronicul fara el :icon_cheesygrin: ).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!