Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

nu mai vrea sa porneasca introduc cheia in locasul lui si respect cei 3 pasi dupa care motorul se invirte dar nu vrea sa porneasca......e senzatia ca si cum nu ar mai avea combustibil.........dupa mai multe incercari o mai ia adica poreste si totul e ok.

merg cu ea....si dupa vreo sapt tot acelas fenomen...Nu mai porneste......su stiu ce sa mai spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin75 - Cineva spunea recent ca nu vrea sa ajungem sa stam cu filtru de motorina de rezerva dupa noi. Dar tare mi-e teama ca exact asta o sa se intample. Poate si pompa de motorina este una obosita. Clasic deja pt Passat-ul nostru.

Eu caut acum pe net informatii cu privire la un aditiv bun de motorina. Se pare ca iarna abia acum isi intra in drepturi si pana in aprilie parca as mai scoate masina din parcare ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa imi dau seama ce cod au injectoarele, fara sa le dau jos?

Dupa codul de motor poti sa stii codul inj originale insa daca vrei sa stii daca mai sunt cele originale sau daca au fost schimbate, asta nu poti! Trebuie sa citesti fizic codul de pe ele!

Buna dimineata! Aveti idee daca circuitul de deschidere al lapetei de rezervor are vreo siguranta fuzibila pe undeva in tablou. Am avut neplacuta surpriza de a nu mai putea deschide capacul si am venit, strangand din dinti si alte ,,parti'' pe rezerva. Stiam ca mai am 8 litri in momentul cand se aprinde semnul martor la bord dar pe vremea asta creste suficient de mult consumul si.... Am facut un fel de capac prin capitonajul din portbagaj pentru a deschide manual dar asta nu e o solutie, nu poti merge de fiecare data sa deschizi portbagajul masinii sa introduci mana acolo si sa tragi de tija ce zavoreste capacul rezervorului. imi cer scuze de off-topic, am vazut ceva posturi cu acest gen de ,,defect'' dar....parca nici unul explicativ, concludent cu deschiderea manuala. Mers la service pentru o chestie ce ar putea fi destul de banala si rezolvabila si acasa parca este prea mult.....plata pe nestiinta sau comoditate (eu ii zic plata pe prostie). Multam fain de raspunsuri.

La tine sigur a inghetat clapeta, daca cumva nu a inghetat si s-a stricat, insemna ca esti primul forumist care se confrunta cu problema asta!

nu mai vrea sa porneasca introduc cheia in locasul lui si respect cei 3 pasi dupa care motorul se invirte dar nu vrea sa porneasca......e senzatia ca si cum nu ar mai avea combustibil.........dupa mai multe incercari o mai ia adica poreste si totul e ok.

merg cu ea....si dupa vreo sapt tot acelas fenomen...Nu mai porneste......su stiu ce sa mai spun

Verifica pompa de motorina, poti sa o asculti daca atunci cand pui contactul se aude ceva din zona dreapta spate, sub bancheta! Nu este explusa nici o problema cu bujiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva de ce nu mai vine curent la pompa de alimentare ( am verificat toate sigurante si nu sunt arse )?

am pus pompa la o baterie si functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat problema. Am demontat/desfacut butonul de actionare si l-am curatat inauntru. Surprizaaaa......dupa montare si alimentare merge/functioneaza. Asa ca.....m-am facut si cu o ,,clapeta de acces'' in caz de urgenta prin portbagaj. :icon_cheesygrin: Acum este cazul sa caut un ,,arici'' sa fixez clapeta facuta pentru ca in timp sa nu atarne intr-un mod rusinos :lol: . Cu alte cuvinte, stimati colegi de forum, nu va apucati sa faceti decupaje inainte de a verifica butonul de actionare. Umblati cu grija sa n u pierdeti ceva, e tare diferit de un buton normal, chestii cu ceva cauciuc ca la telefon, lamele elastice, cu alte cuvinte mare grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de sfatul celor ce au experienta. Grijului cu a mea bestie neagra, am ridicat stergatoarele in pozitia service cand am ajuns acasa, cand sa plec am curatat cei 20cm de zapada de pe masina si cand s-a pus masina in miscare stergatoarele au coborat. Ajuns la destinatie incerc sa las iar stergatoarele ridicate si observ ca nu misca. Pun contact, nimic, pornesc motor nimic. Nu se aude nimic, pornesc stergatorul pe luneta, functioneaza perfect. Strop gelul functioneaza ok doar ca stergatoarele fata sunt complet decedate. Nu am apucat sa verfic sigurantele ca nu am avut suficienta caldura in degete dar din ce am mai inteles de la alti colegi ar fi o problema destul de intalnita. Am vazut si un eventual tutorial. Eu intreb altceva: daca nu se misca nimic, nici macar in gol si primeste semnal electric si curent motorul de stergatoare, risc sa se arda sau mai are vreo protectie?

Ps: umbland azi la motor la e-box am observat un capac de cauciuc de la far (de la becul cel mare) lipsa. Stiu ca lasarea "la liber" ajuta la aerisire si eliberarea condensului dar ma gandesc ca lipsa totala poate afecta prin adaugarea de apa sau condens. Intreb daca stie cineva de unde pot procura altul?

Multumesc!

Dive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica capota ca sa ai acces direct la ele si scapa de gheata de acolo ,in special la bratul stergatorului din stanga(sofer). Am patit-o si eu , cei drept la prima patanie m-am speriat ,dar dupa ce-am curatat de gheata au plecat din nou. Nu cred ca se arde atat de usor.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu ceva asemenator cu stergatoarele, iarna trecuta: dupa o zi de plimbat prin oras, cu zapada in grila stergatoarelor, gheata ...etc am lasat masina parcata vreo 15 minute! Afara era destul de frig! Cand am revenit, stergatoarele refuzau sa mai functioneze!

Concluzia: dupa ce am mers toata ziua cu masina, caldura degajata de motor plus clima setata pe dezaburire a topit usor zapada stransa la baza stergatoarelor! In timpul stationarii acea zapada care s-a transformat 60-70% in apa a inghetat blocand astfel stergatoarele! Totul s-a rezolvat dupa ce am spart gheata formata si am curatat toata zona!

Daca nici asa nu se rezolva inseamna ca trebuie sa demontezi plasticaraia si sa verifici daca tijele care actioneaza bratele mai sunt la locul lor!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evrika: asa este. Multumesc mult! Am utilizat un incalzitor de aer profesionist si in 2 minute am scos calupul de gheata ce tinea prizonier stergatorul stanga si era destul de sanatos (30 cm) pe sub partea groasa a stergatorului inclusiv in acel cant.

Multumesc mult!

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, de fapt o mare problema.Nu mai pot deschide usa nici cu cheia de siguranta. Ce pot face? Bateria e moarta iar butucul parca e brut,; bag cheia si rotesc in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am decat la o usa broasca mecanica, la sofer.La cealalta e brut, totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un passat din 2007 highline si avea butuc si pe partea dreapta.......esti sigur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista butuc decat pe partea soferului.

Nu prea ai ce sa faci, fara a-i cauza deteriorari - fie butucul usii, fie un geam...

Sa ne spui cum ai rezolvat pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: mai ieftin este un geam lateral - de la sofer 150 lei - Saint Goblain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos am rezolvat asa era, din greseala am activat pe acolo mi-a atins probabil la spalatorie cand mi-a facut interiorul butoanele pe acolo, multumesc mult scuze de raspuns tarziu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 "mari" probleme am descoperit si eu astazi. 1. nu se deschide haionul de la butonul din masina

2. am bagat cheia mecanica in yala am invartit..sau aprins luminile dar usile nu se deschid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e problema, ciudatenie sau ceva normal. Azi la un drum pe un european si cum s-a dus zapada mi-am permis sa alerg cu viteza zic eu. Acum nedumerirea mea vine ca nu stiu cu ce viteza? Am dat treapta a 5-a si am setat tempomatul pe 110. Acul kilometrajului statea pe 110 dar minunatul gps de la igo primo indica viteze variate intre 98 si 103. Varia nu era fix. Datorita comunicatiei cu satelititii si cu numarul lor variabil, nu ma asteptam sa fie fixa dar nu a atins deloc viteza data de tempomat. Mai tarziu am schimbat parametrii: pe tempomat 100 pe gps 89-93 dar in nici un caz cea din bord. Stiu ca daca masina nu are cauciucuri/roti de dimensiune data de producator pot exista erori dar chiar asa "mari" as zice eu? Precizez ca masina e incaltata cu cauciucuri de iarna 205/55/16 (trecute si in talon si civ).

Raspunsul ce il astept de la cei mai priceputi este daca "eroarea" trebuie sa fie asa de mare intre gps si bordul masinii?

Multumesc!

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi aduc aminte parca ca era o abatere "standard" de 5-6 km/h la gama VW - vb aici de vitezometru si GPS, asa ca nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji. La fel de bine influenteaza acesta abatere si dimensiunile rotilor (16", respectiv 17", dar si anvelopele utilizate - profil apa, vara/iama etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pe diferite masini eroarea, la 100 km/h e de aproximativ 4-5 km/h. 100 pe bord, 95 pe gps.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DonzDonz: Cam 8km ar fi diferenta, asa imi arata mie ,la 110 in bord GPS -ul imi arata 102 km/h. La BMW in schimb arata ~exact, Skoda la 180 in bord GPS-ul arata 165km/h.Vorbim de viteze peste 100km/h, sub 100 GPS-ul arata cam cu 5km/h mai putin.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vitezometrele masinilor arata mai mult decat au masinile in realitate deoarece exista o norma a Natiunilor Unite in acest sens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Nu imi faceam griji mari. Ba din contra ma gandeam k nu am semnal bun gps pe iphone. Eram curios daca exista ceva oficial in privinta asta. Cauciucurile sunt noi, luate noiembrie (~2000 km) de iarna.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , o mica nelamurire am si eu , stie careva daca volantele de pe masinile automate sunt la fel ca cele de pe masinile cu cutie manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!