Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

ma bag si eu in seama cu problemele de la passat b6(nu se mai fac masini cum se faceau...asta e clar!) la 100000km 2.0fsi radiator spart fara lovituri fara interventii( din senin!) suspensia prea rigida (naspa adica pentru o berlina , trebuia altceva nu sport, parerea mea!)consum exagerat(45%!!! in 1.5 ore de "mers" viteza de 4km/h computerul de bord degeaba este maxidot, ca multe nu vezi pe el . in rest sper sa fie mai buna ca fosta vechitura 1.9tdi(intre noi fie vorba alea vechi sant super masini si nu le cauta nimeni, astea noi ... niste pocnitori, si se plang toti de ele... sa va zic cate piese made in romania am vazut pe masina mea? va ingroziti!

Modificat de pletero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

la mine dupa ce mi s-a inlocuit blocul de valve de la DSG, inca mi se pare cam brutala plecarea de pe loc...adica ma smuceste o data mai brusc asa....nu face mereu...sau daca plec de pe loc si dupa ce trece a 2-a iau piciorul din gaz, imi da in nas asa...un fel de frana de motor..am mers si cu un bmw x3 cutie automata si e cu siguranta mult mai soft (si mai rapida parca) la apasarea pedalei de acceleratie decat dsg-ul care stiam ca e cea mai rapida parca...nu stiu ce sa zic...mi-a cam lasat un gust asa amar dsg-ul asta la passat....

cei care aveti dsg, tot asa de "brutala" e si la voi la mersul prin trafic?nu ma refer la viteze mari ca acolo nu face..ci in vitezele 1 in 2 si invers din 2 in 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar pe sport smuceste restul e soft, dar pe sport ti se face rau daca nu esti la volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine mai face doar in a 2-a dar cand e motorul rece, nu mereu. Dar nu e deranjant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La aproximativ 27 mii km a inceput sa se opreasca dupa ce o pornesc la 2-3 sec se opreste singura si se aprinde becul de la bujii in bord iar pe ecran scrie engine fault go to workshop sau ceva de genul asta , stie cineva ce se intampla ca idiotii de la service habar nau. Daca o las 2- 3 min si incerc din nou porneste ok si totul se repeta aleator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima revizie, pe care am efectuat-o saptamana trecuta, am aflat de ce nu imi mai mergea alarma (de fapt doar senzorul de interior nu functiona): cablul panglica al senzorului, de undeva din dreptul oglinzii retrovizoare, este retezat, probabil de la vibratii, socuri + schimbat suportul de ochelari la PBN, ca de atunci am inceput sa am necazuri cu el. Beleaua e ca mi s-a spus in service ca nu se poate schimba doar cablul respectiv, ci o buna bucata din instalatia electrica, ceea ce m-ar costa extrem de mult, de aceea am hotarat sa-mi montez o alarma Viper cu CAN, care se poate coda direct pe cheia masinii, renuntand, astfel, la alarma OEM (pe care nici nu trebuia sa o iau, dar, ca idiotul, m-am uitat in gura agentului de vanzari si am avut incredere).

Astfel ca, in total, pot spune ca in cei aproape 70.000 km am avut trei probleme:

1. Afisajul computerului de bord mai palea in intensitate uneori, la intervale complet aleatoare, motiv pentru care am schimbat ceasurile de bord.

2. Clasica problema cu pompa de motorina, care m-a lasat in drum si pe care, de asemenea, am schimbat-o.

3. Alarma, pe care o voi inlocui in noiembrie.

Deocamdata cam atat. Asteptam sa vedem ce urmeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 21000 km cu passatul am observat ca vopseaua e cam sensibila ( recent am fost binecuvintat din ceruri cu un gainat de pasare...au trecut poate 20 minute pana cind am ajuns acasa ca sa sterg "frumusetea" de pe portbagaj si surpriza: mi-a deteriorat stratul de lac. am incercat cu toate cirpele posibile, cu detergenti, cu pasta etc dar degeaba. mi-a ramas o umbra de marimea unai nuci si imi vine sa urlu) si se garie foarte usor. Pe linga anumiti greierasi care se aud la o anumita turatie a motorului ( la reprezentanta mi-au spus ca e din cauza ca e noua:)) am inceput sa am de o saptamana un zgomot de fond produs de anvelope. Initial nu am stiut de la ce e zgomotul insa am aflat ulterior dupa ce am fost la service cu ea si mi-au pus alte roti ca defapt sunt anvelopele mele pirelli p0 rosso 235/45 R17de rahat cu care a venit echipata masina. Nu pot intelegecum dupa 20000 km anvelopele produc un zgomot care se aude la 35 km/h lasata la liber. De necrezut si totusi adevarat. Mi-a venit sa-i dau in cap la cel de la service desi nu era vina lui ci a celui de la care am luat masina care trebuia sa ma atentioneze. Alte probleme nu am avut cu masina, dimpotriva as putea spune ca merge foarte bine.

tu ai vreun rulment dus...pe undeva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura mea problema este exfolierea butoanelor si daca are cineva vreo solutie sa mi spuna si mie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutie ar fi inlocuirea completa a butoanelor ( mai profi ) sau ... ( scuzati expresia ) unele dintre ele merg "jupuite" de un stradul de vopsea/piele care s-a exfoliat si le ai ca noi

a doua metoa am aplicat-o si eu pt clips-urile de pe volan ( vezi aici o problema similara a colegului OviDU )

incearca si pt alte butoane/ornamente, poate da rezulate... in caz ca nu merg, comandati altele noi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exfoliere strat "nichel" probabil de pe un inel de sub nuca schimbatorului de viteze (un inelus de cam 1 cm inaltime si vreo 2 cm diametru). e foarte deranjant mai ales ca in Buc stai cam tot timpul cu mana pe schimbator si nu de alta dar mai aluneca degetul aratator in speta pe inelul respectiv iar ramasitele de nichel ajung pana sa "intepe","taie" pielea. S-a mai intamplat la cineva, eventual solutii ?

In rest nu mi s-a exfoliat altceva la passat.

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

re guys

am si eu o nelamurire... cu riscul sa fie cotat drept ridicola intrebarea/expunerea ( puteti sa radeti daca vi se pare funny )

de vreo 2 zile aud niste zgomote ciudate din zona motorului...

de fiecare data cand bag cheia in contact dar fara sa pornesc motorul ( deci doar mi se aprind martorii pe bord ) se aude un zgomot gen "supapa"... parca s-ar deschide ceva si ar "trage" ceva, urmat de un clinchet

problema e ca aceste zgomote se aud doar cu da am geamul/portiera deschis(a) si capoata motorului ridicata ( cand imi reglam farurile am sesizat ;) )

...daca capoata, portiera si geamul sunt inchise, nu pot sesiza aceste "zgomote" :unsure:

povestea se repeta in caz ca vrea sa scot cheia din contact ( deci se sting tot martori de pe bord, raman doar ceasu, kilometrajul si trip-ul aprinse pt 3 sec ) ...tura asta sunetul e ca si cum s-ar inchide ceva... si dispare "clinchetul" de la dupa... :mellow:

E NORMAL sa aud acest zgomot de tip "supapa" ?! :huh:

acestea sunt sunetele ce se aud cand inca motorul nu e pornit... in schimb cand am folosit motorul ceva vreme ( sa zicem 1 ora ) dupa ce-l opresc singuru lucru sesizabil este un "tziuit" luuunggg care are vine din dreptul grilei ( parca e si turbina pe-acolo ) si care apare la intervale iregulate... acum da, peste 1 ora ba... :blink:

cu speranta ca nu v-am plictisit, sper ca poate imi primesc si eu un raspuns la acest reply...

Multumesc anticipat :)

P.S.: mie sa nu fie ceva ne-inregula pe-acolo... eu ne sesizand zgomotele acestea in 3 luni de folosinta a masinii ( o fii dezolvat prea tarziu "sensibilitate" la sunete :screwy: )

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se amorseaza pompa de motorina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Singura mea problema este exfolierea butoanelor si daca are cineva vreo solutie sa mi spuna si mie !

eu mi am vopsit butoanele exfoliate cu negru mat si sunt ca noi !! doar sa aveti grija la detalii e ceva de munca!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai bine le schimb cu totul :) ( stiu ca nu ies in avantaj la partea financiara, dar macar stiu ca's cele noi :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor. Suntem foarte curiosi daca a mai avut cineva astfel de probleme:

Passat B6, 2.0 Tdi 140 Cp, achizitionat ian. 2007, de noua de la Autoworld Cluj si in prezent are 33,500 km.

La a 2-a revizie facuta la 29 mii (Robot Baia Mare, 900 Ron) ni s-a spus ca trebuie sa schimbam bucsele pe fata si cauciucurile fata care sunt foarte uzate pe interior, plus trebuie facuta geometria.

Din fericire am o cunostinta care a lucrat la service la Autoworld Cluj care a zis ca nu e normal sa le schimbam pe cheltuiala noastra, cel putin cauciucurile, care s-au uzat din cauza geometriei nesetate corect. La BMW de exemplu, stiu ca le schimba fara probleme pe garantie cu tot cu cauciucuri.

Din nefericire acum ca a aparut problema, cei de la reprezentanta ne-au anuntat ca avem garantie pe directie doar 10000 km.

As dori sa stiu daca a mai avut cineva problemele astea la acest numar de km, sau am intrat eu in prea multe gropi. :)

Pana acum nu a fost schimbat nimic din cauza uzurii...suspensii, directie, placute frana, si nu am avut probleme cu masina.

Masina a rulat cel mai mult in Cluj, iar drumurile pot zice ca sunt mai mult decat acceptabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 88k a doua volant gata face deja zgomot

Disc ros pe partea exterioara cred ca datorita volantei

Uneori da un mesaj de coloana de directie defecta (simbolul rosu al volanului). Dupa repornire dispare sau dupa 2-3 reporniri.

Geamul soferului face cate o pauza uneori, functioneaza dupa legea lui, fie merge in modul confort fie doar la apasare continua fie deloc.

Mai interesant mi-a explodat luneta spate la inchiderea usii.

In rest e oarecum ok, nu simt inca discul sa patineze desi am spus ca e uzat pe exterior.

L-am verificat pentru a vedea volant dar acum nu stiu ce sa pun sachs sau luk, e a 2-a volant sachs.

Ma rog e o masina pe care noi o vrem deci mergem inainte nu?

A, si inca ceva mi-a cazut capacul schimbatorului de viteze, urmarea lipirea cu poxipol :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat 2.0 TDI achizitionat in august 2006 si am 98.000 km in 2 ani si 3 luni. Cu ce m-am confruntat pana acum?

- la fiecare 40.000 km inlocuirea bucsilor de la bratele fata si a rulmentilor de la telescoape (cu banii mei de fiecare data intrucat suspensiile au garantie doar 30.000 km)- cost aproximativ 500 euro/inlocuire,

- vopseaua este zgaraiata si sarita in foarte multe locuri (nu de la accidente),

- la 30.000 km a trebuit inlocuit butonul de la frana de mana (gratuit in garantie),

- plasticul de la manerele usilor se zgariie foarte usor,

- sistemul de climatizare (dublu climatronic) face zgomot mai tare decat motorul masinii, cei de la service (Nurvil Rm. Valcea) cat a fost masina in garantie nu au auzit zgomotul, iar dupa ce a iesit din garantie mi-au spus ca-l aud, nu stiu exact din ce cauza este acel zgomot, dar trebuie dat jos bordul pentru a vedea ce este- asa ca am renuntat,

-la 60.000 km s-a defectat pompa de motorina din rezervor, facea un zgomot deranjant, si dupa cateva certuri cu cei de la service si un mail la Porsche Bucuresti (intrucat nu voiau sa o schimbe decat atunci cand se ardea si nu mai functiona deloc-adica atunci cand as fi ramas cu masina in drum) a fost inlocuita pe garantie, timp in care imi achizitionasem una din Germania (237 euro) si pe care o am de rezerva acum,

- motorul trepideaza la ralanti, nu rau-dar trepideaza, de pe la 50.000 km. Cat a fost masina in garantie era normal trepidatul pentru cei de la service, acum imi spun ca e din cauza volantei si ca trebuie inlocuita!

- la 90.000 km, cei de la service mi-au comunicat ca trebuie inlocuite kit-ul de distributie si pompa de apa, cu toate ca in planul de service al masinii (facut de producator) scrie ca se inlocuieste kit-ul de distributie la 240.000 km, la fel au si cei de la service pe calculator. Motivatia celor de la service, inclusiv a celor de la Porsche Bucuresti, a fost ca acel plan de service a fost facut pentru conditiile din Germania, nu pentru cele din Romania, fara sa-mi aduca vreun argument logic in acest sens. La solicitarea mea scrisa catre Porsche Bucuresti sa-mi comunice de ce o masina vanduta de ei in Romania, cu planul de service scris in limba romana, nu are recomandari de intretinere adaptate conditiilor din Romania nu am primit nici un raspuns. De asemenea nu mi-au raspuns nici ce se intampla daca eu nu inlocuiesc kit-ul de distributie pana la 240.000 km si a cui e raspunderea pentru eventualele pagube produse din aceasta cauza. Pentru acest fapt o sa-i actionez in instanta in cazul in care se va intampla ceva pana la 240.000 km din cauza kit-uli de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cartea voastra de service ce zice ?! :huh:

nu de alta, dar nu cred sa fie vreun tipar anume ( sau poate e, si n-am eu habar ) ...oricum daca e, atunci tot cartea de service ne va da raspunsul :)

pana mea, ajungem sa dam cu banu' la cat schimbam distributia ?! :P

- 90.000 km ( asa stiu eu )

- 120.000 km ( asta stiu majoritatea care i-am intrebat verbal, amici de-ai mei )

- 150.000 km ( colegu' Kong a afirmat asta )

- 240.000 km ( afirmatia colegului dan_h )

...pacat ca o moneda are doar 2 fete si nu 4 :scratch:

revenind on topic cu scuzele de rigoare pt sarcasmul si umorul usor deplasat ( daca am jignit pe cineva, atunci e mai rau ) dar mie unu mie tare greu sa cred ca distributia unei masinii poate tine 150.00 km :RO flag: ...despre 240.000 km nu pot sa zic decat "no comment" ...prea MULT nene :o !

pacat ca pe strada mea nu`i curatata zapada si nu pot sa urc cu masina acasa, ca m-as fii dus pana la ea sa ma uit sa vad ce scrie in cartea mea ;)

o sa-mi arunc ochi maine dimineatza

Regards,

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu crezi e problema ta. Motoarele clasice ca al meu din 2004 au distributia la 150.000km ( si stiu cred ca 10 posesori care au schimbat-o la 140.000km si 4-5 ani si nu au fost probleme).

P.S. Cureaua are insertie de kevlar incepand cu 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine stiu sigur ca e la 180.000 km. Erau mai multe limite de km in cartea tehnica, in functie de tipul motorului si data fabricatiei. De-aia se si vand o gramada de passat-uri si audi a4 intre 160-180.000 km pe mobile.de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Achizitionata Dec 07, 6040KM

... de cand am luat masina 5KM de la pvb1, trage dreapta daca las volanu liber, am spus ca e presiune etc, am facut presiunea am etc, tot la fel face, la 130-140 la inceput pana-n 3000KM masina era foarte silentioasa, acuma la 140-160Km, este incredibila volanul vibreaza intr-un hal de n-am mai vazut, si parca as fii intr-o berlina, am spus ca, (gropile din buc si autostrada A1 sunt de vina) dar nici chiar asa.

Salut!

Trebuie sa echilibrezi rotile si dupa aceea sa faci TREBUIE sa faci directia ( unghiul de fuga, parca se numeste "caderea pe spate" )

Dupa ce faci astea asteptam pareri.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamina trecuta am schimbat rotile cu cele ptr. iarna, si am observat burduful planetarei din stinga murdar de vaselina, in momentul in care l-am presat putin a inceput sa "fasaie" semn ca era spart pe undeva, cu toate ca nu se observa acest lucru,

- a doua zi am comandat un burduf nou, astazi l-am montat, dar burduful nu era spart, ci numai colierele slabite, in momentul in care a desfacut colierele celui vechi a curs apa, ca si cum ar fi fost cel putin jumatate plin cu apa............ asa ca ar fi bine sa le verificam din cand in cand ptr. ca pretul capului de planetara este in jur de 1800 ron din ce mi-a spus mecanicul.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cei care isi vor da cu parerea va rog sa si postati cu diversele probleme pe care le aveti. Daca credeti ca in unele din probleme sunteti si voi devina va rog sa mentionati cu ce sunteti devina.

am un passat cumparat in 2005, are 153000 de km si vreau sa va zic ca stau de o saptamina cu el in servis pentru ca are o trepidatie la motor si nu o gasesc mecanicii , dar am avut cam urmatoarele probleme: turbina, volant,kit ambreiaj,rulment fata,capacul de la schimbator rupt,butonul de la frina exfoliat butonul de la oglinda retrovizoare pentru antiorbire farimat,lantul si patina si roata dintata de la pompa de ulei duse, mufele de la airbagurile de sub scaune aprinse de nu stiu cite ori,pompa de motorina,becurile arsefoarte repede si foarte greu de montat,sarita vopseaua dupa bara si capota de la nisip,toate injectoarele schimbate Dar cas vrea sa va intreb legat de aceasta trepidatie daca aveti cunostinta? vreau sa va zic ca face tot timpul dar doar la 2100 de ture vibratia este foarte accentuata , deci mergind normal pe autostrada cu pilotul pus pe 130 si reducind viteza , activind din nou pilotul sa urce la viteza setata intra in niste smucituri ca si cum nu sar alimenta, asta sa intimplat imediat dupa ce am schimbat al 3 injector iar cei de la passat mau pus sa il schimb si pe al 4-lea zicind ca de acolo este. L-am schimbat si degeaba ca tot asa face,iar acum asteptam sa vina alta 2 injectoare sa le probam ,sau din chiulasa mai zic ei ca sar putea sa fie, am uitat sa va zic ca nici nu se mai tureaza in sarcina in viteza 6 mai mult de 3500 de ture adica nu se duca mai mult de 185, ce parere aveti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dureros primul post.... eu cred ca ar trebui sa dai o tura in germania pana la fabrica cu lista de probleme si sa ceri banii inapoi plus despagubiri morale... ai probleme pe care eu la g4 la 23 k nici nu mi le-am inchipuit... chit ca multe le-am regasit, legate de uzura... dar cand deja ai ajuns la injectoare si ei bajbaie schimba urgent serviceul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!