Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

de la baterie nu este sigur pentru ca am schimbato acum 2 luni si nu am nici un consumator care sa o epuizeze asa repede, cred ca este o eroare si trebuie facuta o scanare.oricum nu voi mai apasa butonul acela niciodata,mi se pare o prostie frana aceasta electrica tot cea clasica este mai folositoare si mai buna

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, eu stiu asa: dat fiind faptul ca eu am in dotare aer climatic (semiautomat), clima fara senzori interiori cu reglare automata, adica am doar scara de temperatura pe care o selectez plus 3 butoane: recirculare, degivrare luneta si econom si buton de reglare a vitezei ventilatorului. Singura modalitate de a opri clima/ac-ul (neavand buton de pornire ac) e de a activa "econom". Din ce mai stiu eu e ca la temperaturi scazute cand e economul activat se opreste si incalzirea auxiliara electrica.

Corectati-ma daca stiti altele!

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai merge sistemul de franare de urgenta, cel cu avarii cand pui frana. Stie cineva de ce nu mai merge sau intra doar in anumite situatii?. Nu mai palpaie semnalizarile. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra doar la franari brutale, am impresia ca pe drum acoperit cu zapada sau gheata nu se indeplinesc conditiile necesare. Cred ca trebuie sa simta o decelerare foarte mare ca sa intre, la mine asa am patit de cateva ori, dar era drum uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca se poate folosi incorect auto-holdul , eu unu lam folosit incorect si nu mi-a mai mers pentru ca a dat eroare , un ex bun de a folosi autoholdul incorect este acela cand il folosesti fara centura cum l-am folosit eu.

Hai ca esti tare. Primul care il aud ca a folosit Auto-Hold-ul fara sa aiba centura pusa :)

DECI: Auto-Hold nu functioneaza fara sa ai centura pusa si usa inchisa(poti sa apesi pe buton pana iti vine rau si nu se activeaza functia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sa activat si fara centura de aceea sa stricat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta compresorului de ac aceasta functioneaza indiferent de temp de afara. Atat timp cat butonul economy nu este apasat compresorul functioneaza ... fiind vorba de compresoare cu ambreiaj aceastea sunt "invartite" in permanenta si se cupeaza / decupleaza doar cand este nevoie. Daca vei deschide capota si te vei uita chiara daca afara sunt + 40 grade sau - 25 grade daca nu ai apasat butonul economy compresorul functioneaza ... ca si principiu tehnic freonul are functie reversibila; se incarca cu caldura (de la motor cand e dat pe cald / din habitaclu cand e dat pe rece) si se descarca (in habitaclu daca e dat pe cald / in evaporator daca e dat pe rece).

Nu te supara pe mine, dar nu e adevarat mai nimic din ce spui mai sus:

- compresorul de AC nu are ambreiaj. Sau cel putin nu este cu ambreiaj de transmitere si cu ambreiaj de rupere, in cazul in care se blocheaza

- "freonul" nu are nici o functie reversibila, ca e doar e un gaz care se comprima si decomprima. Compresorul ar trebui sa aiba aceasta functie, dar n-o are. Nici macar alea electrice, de apartament, care pot incalzi iarna si raci vara (oare de ce? ca au compresor electric care poate schimba sensul de curgere a gazelor sa fie un motiv necesar si suficient?) nu pot functiona la -25 de grade cum spui tu

- compresorul se opreste pe la +2-+3 grade atunci cand sistemul de climatizare functioneaza pe Auto, sau pe la -5 grade atunci cand sistemul de climatizare usuca aerul (degivrare)

@Viktor: probabil ai probleme la motorasele franei de parcare, din pricina inghetului

@Specialistu: mie mi se pare normal sa nu functioneze in conditiile alea. Claudiu cred ca a dat oi explicatie foarte probabila

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai merge sistemul de franare de urgenta, cel cu avarii cand pui frana. Stie cineva de ce nu mai merge sau intra doar in anumite situatii?. Nu mai palpaie semnalizarile. Multumesc

Te duci pe o bucata uscata si bagi talpa in frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sa activat si fara centura de aceea sa stricat .

Nu are cum sa mearga AH fara a avea centura pusa si, de asemenea, nu are cum sa se strice din cauza ei.

Atunci cand iti mergea AH, martorul de centura iti aparea in bord cand deconectai centura?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu are rost sa ne mai contrazicem ca pierdem vremea ,important e ca merge acum AH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai merge sistemul de franare de urgenta, cel cu avarii cand pui frana. Stie cineva de ce nu mai merge sau intra doar in anumite situatii?. Nu mai palpaie semnalizarile. Multumesc

Trebuie sa ai viteza peste 60 km/h.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de reply...Nu am avut asa franari bruste, ci doar energice si controlabile. O sa incerc sa fac cum mi-ati sugerat dar sa se mai ''inmoaie'' gerul ca te duci sanie oricum si fara frana.... :lol: :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai viteza peste 60 km/h.

Florin, de unde ai aceasta informatie, cum ca pana in 60 km/h nu functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din manual.

Cand cobor la masina, o sa il iau si o sa pun aici exact ce scrie acolo.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mersi. L-am recitit destul de recent dar nu-mi mai amintesc de asta. Stiu de limita de viteza la frana de parcare, dar aici e... blank in memorie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio problema, de aceea suntem aici, sa ne ajutam unii pe altii.

Caietul 3.1 Manual de utilizare

Semnalizarea de urgenta

Instalatia de avertizare avarie se activeaza automat la o franare brusca la viteze de peste 60 km/h. sau la o reglare mai indelungata a ABS, pentru a-i avertiza pe ceilalti participanti la trafic.Daca autovehiculul este accelerat din nou sau viteza scade la 40 km.h, instalatia de avertizare avarie se dezactiveaza de la sine.

Acum observ si eu ca ...sunt cam in ceata.Cum adica cand scade la 40 se dezactiveaza? De cate ori mi s-au aprins avariile pe frana, mi-au ramas aprinse pana am plecat de pe loc din nou.Apoi, precizeaza ca se activeaza la peste 60 km/h sau la o functionare mai indelungata a abs-ului. Deci si sub viteza asta.. Probabil e prost tradus sau cn stie...

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Am sa ma uit si la mine sa vad ce scrie. Exprimarea e cam neclara, mi se pare normal sa continue semnalizarea si sub 40 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca face parte din topicul asta dar o spun ....are cineva manualele de utilizare ale masinii in format pdf? poate si lb romana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avertizare avarie se activeaza automat la o franare brusca la viteze de peste 60 km/h este adevarat. numai ca avariile raman activate chiar daca te opresti la 0km/h . dupa ce pleci se dezactiveaza .probat de mine in 2 situatii:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T.R.C. PASSAT 2006

Buna ziua tuturor,sunt nou pe forum dar il frecventez de un an poate mai bine.Masinuta mea actuala e un passat 19 TDI 105 cv 2006 confortlain, o am din august 2010 cumparata sh de la cineva din RO dar fabricata in Germania avea 129 000 km,acum are 156 000km.Ma ajutat Domnul si am scapat doar cu urmatoarele probleme: zdruncina putin la porninre am puso pe tester si am constatat ca era bateria plus o bujie,schimburile normale de ulei plus filtre cu completare 100-200 mi ulei la 10 000km,si optional am decis sa schimb uleiul din cutie de viteze am cumparat original de la reprezentati 11 E litrul din Italia am facut singur schimbul in garaj se simte diferenta deci merita facut. Acum scartie putin la trecerea peste delimitarea de viteza, din ce am citit pe forum posibil de la bucse, daca se accentueaza o sa insist pe problema.Mentionez ca imi palce sa am grija de masina si stil de condus moderat.Am facut multi km pe autostrada ROMANIA-ITALIA sunt ff multumit de cum se comporta masina la drum stabila confortabila relaxant dupa 25 ore condus si 2100km.Un singur lucru ma deranjeaza compiuterul de bord nu ma asteptam ca pe un passat din 2006 sa fie clasicul adik nu am nimic pe el,si ar fi fost buni inca 10 caluti macar.Am avut passat 2004 brek 19 tdi 131 si skoda superb 2002 19 TDI 131 comparativ te simti mult mai bine la volan la acest model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio problema, de aceea suntem aici, sa ne ajutam unii pe altii.

Caietul 3.1 Manual de utilizare

Semnalizarea de urgenta

Instalatia de avertizare avarie se activeaza automat la o franare brusca la viteze de peste 60 km/h. sau la o reglare mai indelungata a ABS, pentru a-i avertiza pe ceilalti participanti la trafic.Daca autovehiculul este accelerat din nou sau viteza scade la 40 km.h, instalatia de avertizare avarie se dezactiveaza de la sine.

Acum observ si eu ca ...sunt cam in ceata.Cum adica cand scade la 40 se dezactiveaza? De cate ori mi s-au aprins avariile pe frana, mi-au ramas aprinse pana am plecat de pe loc din nou.Apoi, precizeaza ca se activeaza la peste 60 km/h sau la o functionare mai indelungata a abs-ului. Deci si sub viteza asta.. Probabil e prost tradus sau cn stie...

Daca viteza prin franare scade sub 40 km/h (fara a ajunge la 0 --> adica "ciupesti" mai tare frana dar nu te opresti pe loc) si fie rulezi mai departe cu acea viteza rezultata dupa franare fie accelerezi, avariile se sting ... la mine asa s-a intamplat.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logic ca se sting daca iti vezi de drumul tau. m-am referit daca te opresti la 0. avariile raman activate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O nelamurire am si eu : care este norma uleiului pentru motoare DPF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva zile am o problema la usa dreapta fata......nu se mai poate deschide din afara, doar din interior. Mentionez ca nici nu se poate trage de maner ca sa o deschid, parca s-a intepenit ceva........si mi-e teama sa trag sa nu se rupa ceva pe acolo.

Aveti vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!