Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

danmatyas

Nu da pumni si nu ai cum sa ajungi cu spray decat daca demontez o parte buna din oglinda si tot acolo ajungi,il verifici direct.Nu-i foarte complicat, l-am scimbat singur. La mine sant si pliabile electric.STIMA

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uh, mi-e groaza sa desfac oglinda..dau sticla jos prima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: acum 10 minute am incercat sa plec cu masina si nu a pornit.Am dat de cateva ori la automat si a aparut engine work shop si a inceput sa palpaie spirala. Sa fie motorina sau s-a ars inca un injector. Va multumesc P.S pe bord indica -6,5 grade C

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai tempomat si cand il activezi nu se aprinde pictograma si apare un "!" pe BC atunci cu siguranta este un injector!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult @Dany ptr interventie. Am resusit acum cateva minute sa o pornesc.....la -12 grade. Nu apare nici un ! pe Bc cand actionez tempomatul dar cand a pornit am zis ca rupe motoru de pe masina...parca era cutremur. A szmucit asa de rau ca am zis ca a rupt supapele. A mers pret de un minur la 2000 de ture apoi a inceput brusc sa merga rotund. Sa fie bujiile incandescente? Si daca da cate sunt ca vreau sa cumpar si ce sa cer la magazin, adica dca au vreun cod, denumire?! Motorul e BKP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa aiba legatura cu bujiile, porneste si fara bujii daca e compresia buna.. Daca e una arsa nu ar trebui sa faca figurile astea. Mai multe sa se duca concomitent, e foarte mica sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult @Dany ptr interventie. Am resusit acum cateva minute sa o pornesc.....la -12 grade. Nu apare nici un ! pe Bc cand actionez tempomatul dar cand a pornit am zis ca rupe motoru de pe masina...parca era cutremur. A szmucit asa de rau ca am zis ca a rupt supapele. A mers pret de un minur la 2000 de ture apoi a inceput brusc sa merga rotund. Sa fie bujiile incandescente? Si daca da cate sunt ca vreau sa cumpar si ce sa cer la magazin, adica dca au vreun cod, denumire?! Motorul e BKP.

In 90 % din cazuri nu are legatura cu bujiile ci mai degraba cu compresia --> si aici poate fi in primul rand un injector cu probleme, pompa de motorina cu probleme; motorina de slaba calitate; incalzitorul de motorina (daca ai asa ceva) etc. Incearca si o scanare de erori cu un vag com. Si eu am patit ceva asemanator iarna trecuta si s-a rezolvat cu un injector nou. Ti-a scos mult fum cand a pornit?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot de dimineata in urma cu 3h dupa o perioada de 24h de stat afar in ger (bocna toata masina pe bord arata -17*) prima cheie de 4-5 sec nu porneste, a doua cu foarte putin ajutor accelerare reuseste sa porneasca merge rau scoate fum negru pentru 30 de sec apoi revine totul la normal.

de retinut ca in jurul meu 5 insi cu cabluri , masini care mai de care erau praf nu au pornit ( iar eu le-am ras in nas si am zis ca i dau foc daca nu imi porneste fiind 100% sigur ca nu va porni bineinteles nici a mea dar.........i-am umilit asa ca VIVAT VW)

p.s. eu ma stiu cu o problema/eroare pe vag la cilindru 4 posibil cablaj ,posibil deschide mai mult sau mai putin injectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema cu senzorul de temperatura: am pornit masina, mi-a aratat -8 grade, apoi timp de 1 minut a crescut pana la +1.5 grade, ca mai apoi sa scada pana la -7.5

Aveti idee daca e normal? De cand am masina nu mi s-a mai intamplat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata s-a aprins martorul de parking P taiat cu galben. Posibil sa fie de la frig, dar nu ma mai lasa sa activez nici auto-hold-ul. Ati mai patit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Groove: asta nu e semnalul clasic ca s-a bulit butonul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai folosit cum trebuie auto-holdul , am patit si eu la fel nu mi se activa dar din pricina ca nu lam folosit cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot de dimineata in urma cu 3h dupa o perioada de 24h de stat afar in ger (bocna toata masina pe bord arata -17*) prima cheie de 4-5 sec nu porneste, a doua cu foarte putin ajutor accelerare reuseste sa porneasca merge rau scoate fum negru pentru 30 de sec apoi revine totul la normal.

de retinut ca in jurul meu 5 insi cu cabluri , masini care mai de care erau praf nu au pornit ( iar eu le-am ras in nas si am zis ca i dau foc daca nu imi porneste fiind 100% sigur ca nu va porni bineinteles nici a mea dar.........i-am umilit asa ca VIVAT VW)

p.s. eu ma stiu cu o problema/eroare pe vag la cilindru 4 posibil cablaj ,posibil deschide mai mult sau mai putin injectorul

Poate n-ar fi rau se te gandesti serios la injectoare ... oricum in mod normal ar trebui sa ti le poti schimba gratuit --> vezi topicul schimbare injectoare gratuit. Incearca sa iei legatura cu dealer-ul vw din zona ta si vezi ce si cum.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost de la butonul de frana de mana pentru ca nici macar nu era cuplata frana de mana. Posibil sa nu se fi decuplat cu trebuie acei saboti de la frana. Am scapat de aceasta eroare prin simpla activare a franei de mana. Sa vedem maine daca revine eroarea. Auto-hold-ul nu vad cum l-ai putea folosi necorespunzator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca se poate folosi incorect auto-holdul , eu unu lam folosit incorect si nu mi-a mai mers pentru ca a dat eroare , un ex bun de a folosi autoholdul incorect este acela cand il folosesti fara centura cum l-am folosit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult @Dany ptr interventie. Am resusit acum cateva minute sa o pornesc.....la -12 grade. Nu apare nici un ! pe Bc cand actionez tempomatul dar cand a pornit am zis ca rupe motoru de pe masina...parca era cutremur. A szmucit asa de rau ca am zis ca a rupt supapele. A mers pret de un minur la 2000 de ture apoi a inceput brusc sa merga rotund. Sa fie bujiile incandescente? Si daca da cate sunt ca vreau sa cumpar si ce sa cer la magazin, adica dca au vreun cod, denumire?! Motorul e BKP.

In 90 % din cazuri nu are legatura cu bujiile ci mai degraba cu compresia --> si aici poate fi in primul rand un injector cu probleme, pompa de motorina cu probleme; motorina de slaba calitate; incalzitorul de motorina (daca ai asa ceva) etc. Incearca si o scanare de erori cu un vag com. Si eu am patit ceva asemanator iarna trecuta si s-a rezolvat cu un injector nou. Ti-a scos mult fum cand a pornit?

Merci

Am bagat diagnoza pe ea si mi-a dat eroare pe injectorul 3. Dar nu o da tot timpul. Sa fie de la distributie sa fie decalata, adica sa fi sarit vreun dinte. De scos fum nu scoate insa sare consumul in bord la pornire indica 2,2l/h......apoi scade la 0,8 cand e motorul cald. Cat trebuie sa consume la relanti fara consumatori si cu motorul fierbinte, exprimat in litri/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine aceeasi problema cu p-ul galben taiat. astazi de dim pe la 5 si jumate am pornit-o si s-a aprins martorul, am oprit-o si pornit-o din nou, dar nimic. am vaz ca daca apas pe butonul de la frana de mana se stinge, dar dupa aprox 15-20 sec se aprinde din nou. ne poate lamuri cineva cum sa-l fac sa se stinga de tot. o sa mai incerc mai la amiaza sa vad daca se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la 1.9 bxe, la pornire dimineata la -12 C si nepornita de vineri, a pornit la a doua cheie mai lunga ce e drept, consumul instantaneu a pornit de la 1,2 l/h cu climaticul pornit la treapta 3 pe parbriz, degivrare luneta si oglinzi, faruri si player pornit. Dupa ce se incalzeste scade la 0,7 l/h dar daca opresc compresorul (econom activ) scade la 0,5 l/h. Testat de mine pe caddy-ul de munca (1.2 tsi) la pornire cu ac pornit 0,7 iar cu ac oprit 0,5. Mi se pare putin cam mult 2,2.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,4-0,5 l/h la relanti am eu.. la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6 l/h am eu la cald, dar e foarte relativa comparatia. Eu mi-am "reglat" CB sa afiseze ceva mai exact. Imi arata cam cu 10% mai putin decat imi consuma in realitate. Asa ca nu te lua 100% dupa acest consum orar.

dar daca opresc compresorul (econom activ) scade la 0,5 l/h. Testat de mine pe caddy-ul de munca (1.2 tsi) la pornire cu ac pornit 0,7 iar cu ac oprit 0,5. Mi se pare putin cam mult 2,2.

Drive safe!

Este cam ciudat ce spui tu. La -12 grade compresorul nu functioneaza, indiferent ce faci tu cu butonul ala. Ar trebui sa ai acelasi consum instantaneu. Cel putin asa este la mine. Sigur nu era valabil pentru temperaturi de afara mai mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6 l/h am eu la cald, dar e foarte relativa comparatia. Eu mi-am "reglat" CB sa afiseze ceva mai exact. Imi arata cam cu 10% mai putin decat imi consuma in realitate. Asa ca nu te lua 100% dupa acest consum orar.

dar daca opresc compresorul (econom activ) scade la 0,5 l/h. Testat de mine pe caddy-ul de munca (1.2 tsi) la pornire cu ac pornit 0,7 iar cu ac oprit 0,5. Mi se pare putin cam mult 2,2.

Drive safe!

Este cam ciudat ce spui tu. La -12 grade compresorul nu functioneaza, indiferent ce faci tu cu butonul ala. Ar trebui sa ai acelasi consum instantaneu. Cel putin asa este la mine. Sigur nu era valabil pentru temperaturi de afara mai mari?

Sault.

Consumul instantaneu dat de vw este de aproximativ 0,5 litri/ora la 820 rot/moi (relanti) in coditii standard (aici totul este foarte interpretabil pentru ca nicunde nu o sa gasesti mai detaliat) ... deci consumul se poate lua pur orientativ.

In privinta compresorului de ac aceasta functioneaza indiferent de temp de afara. Atat timp cat butonul economy nu este apasat compresorul functioneaza ... fiind vorba de compresoare cu ambreiaj aceastea sunt "invartite" in permanenta si se cupeaza / decupleaza doar cand este nevoie. Daca vei deschide capota si te vei uita chiara daca afara sunt + 40 grade sau - 25 grade daca nu ai apasat butonul economy compresorul functioneaza ... ca si principiu tehnic freonul are functie reversibila; se incarca cu caldura (de la motor cand e dat pe cald / din habitaclu cand e dat pe rece) si se descarca (in habitaclu daca e dat pe cald / in evaporator daca e dat pe rece).

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei salutare revin si eu pe forum cu urmatoarea problema , acum cateva ore eram cu masina prin oras si am tras frana de parcare si cand am vrut sa o dezactivez nu a mai mers sa plec cu masina din loc si mi sa aprin P-ul acela taiat.a mai patit cineva chestia asta , lamuriti-ma si pe mine ce sa intamplat , mentionez ca si-a revenit cam dupa vreo 1 h .

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie problema clasica cu butonul franei electro-mecanice. Eu unul as desface butonul si as incerca sa curat contactele cu spray contact, fara ulei.

Butonul iese destul de usor, daca dai la o parte capacul de la sigurante si apoi impingi butonul din spate spre in fata. Atentie la cablaj.

Cum ai acces la contactele din butonul propriu-zis nu stiu sa iti spun, dar presupun ca daca te uiti cu atentie iti dai seama si singur.

Asta este o varianta, dar pot fi si conectori cu probleme, motorase inghetate sau altele. Motorasele alea de la frana electro-mecanica cer curent destul de mult, de ordinul amperilor. Daca bateria nu este in stare foarte buna, combinat cu o miscare ingreunata de gheata, poate ca motorasul/e nu reuseste sa isi faca cursa completa. Este si asta o posibilitate.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!