Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

salut. sa specific de la inceput, am probleme cu volant. de 3 zile, cum a dat mai tare frigul, dimineata imi apare un trancanit la motor. cand nu este turata el este subtil, dar daca o turez pana in 2200 de ture trancanitul devine destul de puternic(ca si o toba sparta sau o toba sport). dupa cateva minute ce se incalzeste trancanitul de opreste. ce ar putea fi? as avea nevoie de un raspuns cat se poate de concret. ms. p.s. poate face volant atat de urat?

Modificat de Sergiuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu asta '' as avea nevoie de un raspuns cat se poate de concret." esti chiar tare. Da, poate fi volant, rulment de presiune. Poti sa ai si un tampon slab, e.t.c. Ar trebui sa ai si niste trepidatii la plecarile usoare, asta pentru volant.

Sper sa fie un raspus concret :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat masinia aseara de la service si ce credeti ca era, de imi consuma bateria? unitatea de la telefon; telefon pe care nu l-am folosit niciodata :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu vezi ca la pagina 81 a pus colegul nostru razvan un filmulet in legatura cu volant , daca sa aude si la tine asa poti fi sigur 100% ca e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viktor25 mersi. acela e zgomotul :). acesta a fost un raspuns concret. mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi sa o schimbi , daca iti face doar la rece laso asa , te va mai tine un numar mare de km . Sunt cazuri in care au schimbat volant si dupa 15 mii de km iar a incepu sa faca zgomot , asa ca sfatul meu este sa mergi asa cu ea , cum merg si eu :icon_cheesygrin: Mergi asa pana o sa pice (masina nu moare merge in continuare). :icon_bounce:

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help: am luat un b6 sh import de. Acum o luna i-am schimbat uleiul si filtrele dar eu stian ca are filtru de particule si am cerut in consecinta ulei pt motor cu dpf. Culmea e ca mi-a cerut vin sa verifice tipul motorului. Acum am descoperit oficial pe toate caile ca masina nu are dpf. Ce e de facut (pana la momentul ca trebuie schimbat uleiul) ce risc daca il las asa pana la urmatorul schimb? Pot completa cu altfel de ulei? Daca trebuie urgent schimbat trebuie "spalat" in vreun fel? Curatat sau un schimb normal??

Merci!

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DonzDonz: stai linistit,nu se intampla nimic,completezi de dorit cu acelasi ulei si daca vei fi multumit de ulei ,mergi in continuare cu el.

Am acelas motor ca al tau. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai folosit un ulei cu norma 507, uleiul recomandat pentru non dpf este min 505 insa norma 507 include 505 plus alte cateva proprietati! Nu are ce sa iti dauneze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thank's pt sfaturi. Acum sa testez eficienta uleiului nu prea am cum ca e la prima folosire. Nu am unitate de comparatie. O sa completez (daca e nevoie) pana la urmatorul schimb cu acelasi ulei.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai intalnit cineva urmatoarea problema (nu este la masina mea):

- motor CR, 2.0 TDI 140 CP, la relanti masina nu se poate tura mai mult de 2.500 si sta putin turata, pe la 1.000

- in mers se poate duce turatia pana la 4500 fara nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o problema, este o protectie.

Da, la mine este la fel si este normal sa fie asa. Ai grija unde mergi la ITP.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, nefiind CR merge turata. Ok, am inteles atunci. ITP-ul probabil il va face la Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi cu ajutorul lui Riddler, am dat jos plasticul de sub stergatorul dreapta, ca sa am acces la scurgere sa vad daca e infundata(mari probleme cu aburirea geamurilor). Am gasit urmatorea supriza, gura de ventilatie are un obturator, care se ridica si coboara(permitand/nepermitand) aerului sa intre in habitaclu. La mine era pe inchis. Am zis ca poate asa sta cand e masina oprita. Am pornit masina, si indiferent de treapta de putere, ca batea pe parbriz, picioare etc, fie ca activam recircularea sau o opream, acel oburator nu se clintea. Am facut momentan o improvizatie si l-am lipit cu banda sa stea pe deschis.

Acum vreau sa zic ca se dezabureste in cateva minute parbrizul complet fata de azi dimineata cand pe viteza maxima a aerului pe parbriz, nu dezaburea decat jumatate. Culmea e ca pe scanare nu am primit nici o eroare legata de acel obturator.

Intrebare: Acel obturator e actionat de un motoras ceva? daca da, despre ce motoras e vorba, cat ar costa cu aproximatie si pentru al monta ce trebuie desfacut?

Multumesc

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2 saptamani am schimbat bucsele bratului fata stanga deoarece erau cam slabite si aveam niste scartaieturi in momentul in care treceam peste limitatoarele de viteza si cand acceleram mai brusc in mers. Dupa schimbarea bucsilor a disparut scartaitul la trecerile peste limitatoare dar a ramas cel la accelerari si decelerari. Am tot verifcat cu atentie restul bucsilor si nu am reusit sa descopar de unde provine acel scartait enervant. Daca are cineva vreo idee unde ar trebui sa verific mai amanuntit sau ce metoda sa folosesc pentru a descoperi sursa, este rugat sa-si dea cu parerea.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bucse anume ai schimbat? ce pret? bateau sau doar scartaiau? si ale mele scartaie si nu stiu care :) pot fi si cele de la bara stabilizatoare.. da-le cu ceva spray si vezi daca mai scartaie dupa, sa nu le schimbi degeaba. CUm zicea toni mai sus si de la bara stabilizatoare poate proveni scartaitul doar ca bucsele alea vin odata cu bara si costa 500-600 lei :(

Modificat de danmatyas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si bara stabilizatoare, dar voi mai insista pe ea.

danmatyas, am shimbat bucsele de la brat care dupa o verificare dadeau semne de imbatranire atat cea din fata cat si cea din spate care era dea dreptul crapata. Costul lor a fost de 80 ron, lemforder. Cea mare am cumparat-o fara piesa din aluminiu si a costat aprox 60 ron fata de 180 cu bucata de aluminiu. Manopera a mai costat 80 ron. Total 160 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se intampla foarte rar cand vreau sa pornesc motorul sa nu o ia la prima cheie. Prima oara cineva mi-a zis ca tin cheia putin apasata. Sa fie ceva de rau asta? La tester totul a iesit super ok...ati mai patit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respecta cei trei pasi de pornire, deblocare volan, contact, pornire motor(tine apasata cheia pana cand acesta este in functiune) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema cu semnalizatorul din oglinda stanga.. A mai facut el figuri, cand mergea, cand nu mergea dar acum de o luna nu mai functioneaza.. Stie cineva unde si ce trebuie sa desfac si sa verific? nu cred ca e ars ci e chestie de un contact pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am shimbat eu acu o luna, mai mult ca sigur este ars.Desfaci toata oglinda ca sa poti sa-l scoti, m-a costat 80 ron, produs in italia ,nu mai retin numele firmei. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi in mers mi-a cazut o mare bucata de zapada pe parbriz si eram cu stergatoarele pornite. S-a auzit un "clanc" si...la revedere, stergatoarele nu mai raspund la comanda. Am incercat sa le misc putin si par ca nu mai sunt tinute de nimic, se misca foarte usor. Cand sunt in pozitie normala incearca sa se ridice si raman acolo, pare ca ceva le tine. Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni, avea momente cand mergea si momente (rare) cand nu mergea.. de aia cred ca e vorba de un contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un spray curatitor la contactele de acolo. Eu am avut probleme cu becurile de la spate unde ilumineaza numarul. Unul l-am rezolvat cu spray unu am schimbat becu. (inainte de spray am mai dai 2 pumni acolo :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!