Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

am revenit ... azi m`am decis sa duc masina la reprezentanta sa`mi scoata filtru DPF ... dar acum surpriza .. nu mai pleaca .. cum las picioru de pe ambreiaj moare ..

am ajuns sa urasc aceasta masina si nici n`am facut 6 luni cu ea .. in 2 luni am bagat 2000e si tot cadavru e.. acum mi`e si frica sa o mai duc pana acolo ca cine stie ce surpriza ma asteapta ...

ai vreo idee ce poate fii macar sa ma pregatesc spiritual si financiar pentru alta lovitura? sau tot de la filtrul ala sa fie ? :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...cred ca mi s`a stricat magazia de cd-uri, a mai patit cineva ceva asemanator? ... ia cd-urile dar nu mai citeste nici unu si inainte de asta nu mai puteam schimba nici cd-urile si nici piesele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu beleaua asta; e de la capul de citire care e murdar. Incearca un cd lens cleaner (de prefereabil cu periuta) pus oriunde in cele 6 locase. Iar daca nu da rezultate vezi mufa din spate de la magazie, poate ai agatat-o cu ceva.

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU nu pun CD-uri decat dupa ce le sterg bine cu servetele umede din alea speciale. Stiu, sunt exagerat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prietenasii , o problema am si eu , nu gasesc unde sunt bujiile la un passat B6 cu motor de 2.0 cod BMR , vreau sa le schimb ca nu sunt schimbate de 3 ani .

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu zgomotul asta la rece?Pe N sau P, cand bag in D,nu se mai aude?

E volant nu ?:-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la passatul meu se aude asa , sunteti siguri ca e de la volant , la mine se aude la rece dar dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aud un ticait timp de cateva secunde, si la rece si la cald....pe bord nu imi apare nimic si se aude cand vrea el......a mai avut cineva asa ceva, parca se aude din dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viktor25, daca asculti foarte bine filmuletul, si reusesti sa "separi" sunetele, pe langa zgomotul de diesel, se mai aude ceva care freaca(metal pe metal) si ca un zdranganit(de ligheane :) ), care nu e ritmic, ca zgomotul motorului.

Daca si la tine face la fel, la rece, atunci te poti astepta ca acest zgomot sa se accentueze. Ideea e ca nu stii cand o sa cedeze defintiv, caz in care trebuie sa o schimbi. Daca face doar la rece, las-o asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , exact la fel se aude si la mine doar la rece , oricum masina nu moare merge in continuare:)) . Pana o pica mai e .

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic s-o lasi asa......totusi cati km are la bord a ta masina?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu (volant) face la fel: doar la rece se aude acel zdranganit, care nu e ritmic. In filmul de mai sus se aude mai bine cand pune camera jos sub masina. Mecanicul mi-a zis ca e volant si mi-a zis ca pot sa mai umblu cu ea asa ..... Face asa de cand am luat masina (de 1 an in care am facut vreo 15.000 km). Parca acuma se aude un pic mai tare, deci se pare ca se agraveaza destul de lent ... Cred ca-l schimb la vara (sper sa mai trag de el pana atunci) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va grabiti sa le schimbati ca s-ar putea noile volante sa faca iar asa in cateva mii de km... au fost multe cazuri de genul. Puteti merge mult si bine asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat dureaza sa dai jos volantul dublu clutch de pe un dsg? Ce implica ca timp si piese necesare? Trebuie s-o lasi in service sau daca ai piesa o iei in 2 ore la test drive?! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal dureaza 3 maximum 4ore, este necesar in principiu tot kit-ul daca tot se desface! Se demonteaza cutia de viteze: planetarele, bateria, suport baterie, aparatoare noroi stanga fata, tampon cutie de viteze si suruburile ce tin cutia pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap.....se pare ca e o treaba care nu o poate face oricine, cel putin eu nu ma bag la asa ceva. Multumesc frumos Razvan_SPD.Dupa sarbatori e posibil sa te ''vizitez''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin cu o noua problema, de cateva zile cd- playerul meu nu mai citeste de niciun fel cd-uri. Citeste doar cand e rece in masina si cd-ul tot rece sa fie. Cred ca e un RCD 300 daca nu ma insel, nu e mp3, e doar audio. Ca sa imi pun altul ce mi-ati recomanda sa pun si cum se pune. As putea sa-l pun eu acasa la mine sau imi trebuie nu stiu ce scule. E de pe un passat B6.

Si inca o problema am la un difuzor din portiera dreapta fata. Ca sa il schimb trebuie sa dau toata fata de portiera jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste doar cand e rece in masina si cd-ul tot rece sa fie.

Este ceva normal intrucat apare fenomenul de condens (pe cd-ul mai cald apare un "abur" care impiedica citirea acestuia de aparat.

Daca vrei sa schimbi RCD-ul trebuie sa schimbi si modulul CAN (ceea ce implica 4-500 lei in plus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce trebuie sa fac ca sa schimb difuzorul din portiera din dreapta fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 3500 si 4500 de ture am usoare intreruperi (ca si cum mi-ar taia gazul) , nu ma lasa sa ma duc rapid ca intre 2000-3000 de ture..din ce poate fi?.....

si becurile din josul usilor acelea rosii nu mai imi merg pe spate. exista setari sau sigurante anume?

va multumesc

Modificat de GEOMANBLACK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am avut programare la service la rune in semanatoarea in legatura cu pornirea grea dupa stationare ,mi-au dat solutia rezolvarii problemei si anume inlocuirea chiuloasei ,deoarece injecoarele au ovalizat chiulasa si din cauza asta se dezamorseaza . voi ce parere aveti mie mi se pare cam strigator la cer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!