Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

O fi greu sa-i dai cu putin ulei la balamaua aia? Sau vrei alt raspuns? Da-l jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema dimineata cand vreau sa pornesc masina bateria e goala am schimbat bateria am verificat bateria nu e de la ea . ce ar putea fi ?? este posibil sa fie de la casetofon deoarece am casetofon de passat cc si sa imi consume bateria pe timpul noptii ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema dimineata cand vreau sa pornesc masina bateria e goala am schimbat bateria am verificat bateria nu e de la ea . ce ar putea fi ?? este posibil sa fie de la casetofon deoarece am casetofon de passat cc si sa imi consume bateria pe timpul noptii ??

daca prin casetofon intelegi RCD-310, RCD-510 sau RNS-510 atunci este foarte probabil ca din aceasta cauza sa se fi descarcat bateria. Insa nu inteleg cum ai verificat-o si cum ai ajuns la concluzia ca nu e de la ea, desi mai inainte spuneai ca era goala. Dupa incarcare n-ai reusit sa pornesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu la masina din semnatura o problema. Ieri am plecat la munca, a pornit lejer, am facut ceva opriri si porniri, toate bune si frumoase. Cand sa plec upa-masa spre casa nimic. Deschid din telecomanda, dar cand bag cheia in contact nici pe prima, nici pe a doaua si nici pe a treia pozitie, nu se intampla nimic. Nu se aprinde nici un martor in bord, volanul nu se deblocheaza, frana de mana nu se dezactiveaza, nimic. Am scos bornele de la baterie si am lasa asa un pic, pe urma le-am pus la loc dar tot degeaba. A ramas pana la urma masina acolo.

Sa fie de la cheie? de la contact? Mentionez ca calculatorul coloana e ok. Cu o zi inainte am fost de mi-am montat noile ceasuri cu maxidot si volan multifunctional si vreau sa zic ca acolo a pornit si oprit mecanicul respectiv de zeci de ori masina si la el a fost totul ok. A scanat-o si a corectat erorile ce le-a gasit, dar nu era nici una de genul asta.

Un sfat va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca o poate scana inca odata sa vezi ce erori a memorat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se poate pune contactul nici nu se poate scana! Sigur este de la modificafile pe care le-ai facut. Eu mizez pe ceasuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema : mi s a aprins martorul in forma de spirala in mers pt o secunda apoi s a stins masina comportandu se normal mentionez ca s a aprins cand am schimbat treapta a patra cu a treia si s a turat in momentul acela . Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, nu o poate scana daca nu se pune contactul. A mai facut o data la fel, adica sa nu porneasca, de cand am masina si atunci avea ceasurile ei originale deci nu cred ca e de acolo. Problema s-a rezolvat atunci ca am desfacut o borna si am pus-o pe urma la loc si a pornit imediat. Acum astept o platforma sa o ridice si sa o duc la mecanicul cu care tot lucrez. Sper sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca a mai patit cineva asa ceva , sau ceva asemanator sa stiu la ce sa ma astept :(((( mi-e ca 1000 E n-am ce face cu ei :D

Se pare ca a fost bateria....cum era de peste 5 ani desi ar fi trebuit sa mai tina ....am schimbat bateria am pornit masina dar in ziua respectiva mi-a aparut martorul cu volanul pe display cu galben....insa a doua zi nu a mai aparut si merg de 2 zile cu masina si nu mai imi apare nimic...Cand pun cheia trebuie sa apara martorul cu volanul si cand pun contactul dispare? Si tot de 2 zile parca aud un ticait foarte finut dar numa cand vrea el ...nu se aude tot timpul si numai daca nu e galagie....stie cineva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare cu vag com ul si mi a dat eroarea asta :

005635 - Internal Control Module: Failed Self-Test

P1603 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

S a mai lovit cineva de asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, acum 1 ora mergeam cu masina prin oras, i-am dat blana si imediat mi s-a aprins o spirala galbena care palpaia, am oprit motoru,l m-am rugat, si cand l-am pornit din nou nu s-a mai aprins. I-am dat din nou forja si nu s-a mai aprins, poate cineva sa imi spuna ce s-a intamplat sau daca aveti idee de ce s-a aprins acel bec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinboblea

Salut,

Vezi daca te ajuta asta......nu am gasit altceva.

Bafta

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt rusu -este normal sa ramana martorul de volan dupa ce ai inlocuit bateria,dar lafel de normal este sa se stinga singur la un interval f scurt sau cand pui in miscare masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp de cand a inceput sezonul rece, cand opresc se aude un tremurat in bord. Initial am zis ca o fi de pe la clapetele de la clima. Azi am vazut ca piesa din imagine zbarnaie cand opresc motorul si se aude si in sensul sagetii un marait ca al unei clapete actionate de un vacum. Piesa tremura cam 3-4 sec. Ce piesa este aceasta si ce rol are? Ar da vreo eroare la scanare? In bord nu se aprinde nimic. Masina se comporta normal, doar ca la relanti cand accelerez putin si iau piciorul se aude aceeasi zbarnaiala sau zornait. Ce o putea fi?

post-5573-0-02192300-1322849252_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bloc vacumatic. Daca ar fi probleme acolo, ti-ar iesi la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin din nou cu o mica problema si aceea ar fi,astazi venind acasa de la serviciu mi sa aprins martorul acela care avertizeaza ca nu ai centura pusa ,eu avand-o pusa ca de fiecare data,mentionez ca am scoso si am puso la loc in acelasi tim si martorul nici o schimbare licarea si tiuia pana am oprit si scos cheia din contact apoi nu am mai pornit ajungand acasa,am sa vad maine daca mai face ,mi s-a mai intamplat odata acum cateva zile dar scurt cateva secunde si sa stins dar acum nu sa mai stins care credeti ca ar fi problema va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema pe care am enuntat-o anterior,

"000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 006 - Short to Plus - MIL ON"

Astazi am rezolvat problema cu ajutorul unui coleg de pe forum. Nu au fost probleme de cablaj cum am suspectat anterior ci pur si simplu senzorul a decedat. S-a inlocuit senzorul si masina merge din nou bine.

Cum se pare ca nu se cunoaste prea bine subiectul am sa expun aici succint informatiile pe care le-am acumulat.

Multumesc colegilor: @razvan_spd, @draganuta, @ady_red, @al bundy pentru ajutorul dat.

Din cate imi dau eu seama, acest senzor G28 care masoara viteza motorului, este senzorul cel mai dificil de accesat dintre toti senzorii la Passat 3C 2.0L. Se gaseste intre motor si cutia de viteze, inghesuit intr-un spatiu de 2 cm / 1.5 cm, iar pozitia sa este una usor oblica. Se prinde intr-un surub imbus de 4 mm, care se gaseste in partea superioara a mufei senzorului, o idee in dreapta (cam la ora 1).

Cablajul lui G28 se uneste intr-un "T" cu cablajul de la senzorul de presiune ulei (plasat in corpul unde este si filtrul de ulei) si merge mai departe spre un alt "T" in care intra senzorul de pe tubulatura intercooler, traseul sau fiind unul orizontal spre dreapta (cum ne uitam la motor din fata masinii), cand ajunge in dreptul bateriei schimba traseul la 90 grade spre bordul masinii, trece pe sub baterie si iese undeva in zona stergatoarelor ca apoi sa mearga spre stanga, spre ECU.

ECU se gaseste sub stergatoare, si se acceseaza prin desfacerea stergatoarelor si indepartarea protectiiilor de plastic (sunt prinse prin 4 agrafe) si a chederului.

Cablajul de la senzorul G28 (care are 3 fire: o masa, un Vcc de 5V si un fir de semnal) intra in conectorul amplasat in stanga ECU (cel cu mai multi pini). In acest conector din ECU intra pe pinii 57 (maro/albastru), 58 (violet) si 42 (negru/rosu).

Cu conectorul scos din ECU, se masoara continuitatea pentru cele 3 fire de la conectorul din ECU pana la mufa lui G28, se masoara daca este scurt intre oricare 2 dintre ele, si se masoara daca avem scurt intre oricare din cele 3 si caroseria masinii (sau borna negativa de la baterie). La mine nu au fost probleme de genul acesta. Prin verificare comparativa, am determinat ca mesajul " SHORT TO PLUS" inseamna ca senzorul nu este "vazut" de ECU, deci este deconectat sau defect.

Pentru a avea acces la senzorul G28 operatiile care au trebuit efectuate la mine:

- s-a dat jos carcasa filtru de aer cu toata tubulatura de admisie (este fixata intr-un singur surub), restul sunt elemente de fixare prin presiune

- s-a dat jos conducta metalica care merge de la valva EGR la evacuare

- a fost demontata conducta (un material negru) groasa care merge de la valva EGR la intercooler (prin partea de jos)

- a fost demontata "bateria" de ulei (cu filtru cu tot) si radiatorul de ulei care este sub filtrul de ulei. Pentru a fi demontate acestea, s-a demontat si senzorul de presiune ulei si conducta de ulei care merge la turbina (la conducta de ulei a turbinei a fost desfacut doar capatul care intra in corpul "bateriei" de ulei - sper sa fi nimerit termenul ...)

Dupa toata aceasta "jumuleala" a fost posibil accesul la mufa lui G28 (care tot greu este de scos) si a devenit posibila demontarea lui G28. Surubul sau de fixare se strage cu 5 Nm.

PS: Pentru schimbarea acestui senzor am primit urmatoarele oferte pret, si majoritatea spuneau ca trebuie demontata cutia de viteze pentru aceasta operatiune:

1) service autorizat VW / Skoda zona Popesti Leordeni - 380 RON manopera, fara garantie daca nu cumparam de la ei "senzoru' original"

2) service autorizat VW / Skoda zona Valea Oltului - 450 RON manopera (in care era inclus un "discount" de 25%)

3) reprezentanta VW PB ... - 400 RON manopera (macar astia au fost cinstiti si nu au pomenit nimic de demontare cutie viteze).

Pana la urma am facut operatiunea la un coleg de forum foarte priceput la care tariful pentru 6 ore de munca a fost semnificativ sub jumatatea sumei cerute mai sus.

LE: FYI pretul la senzorul G28 original, 200 RON.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ... am si eu o problema ... :tuktuk:

mi s-a aprins filtru de particule .. i`am facut regenerare .. a stat stins 2 zile .. dupa care s`au aprins inca 2 beculete minunate in bord (pe langa filtru de particule) .. sarma aia mi se aprinde intermitent si inca o panarama care nu`mi dau seama ce e .. am fost la mecanic .. nu stie .. acum nici nu mai trage .. stau cu acceleratia in pamant si nu`mi trece de 3000 de turatii .. are cineva vreo idee? am umblat la debitmetru de aer .. s`au stins .. dar pentru maxim 1 km .. acum e cu beculetele aprinse zici ca`i craciun .. vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema mai veche cu un passat 2006 cod motor bxe,dupa stationare daca n-o accelerez nu porneste ,am schimbat acum 6 luni oring-urile si credeam ca sa rezolvat dar se pare ca nu.sa mai intalnit cineva cu problema asta?la diagnoza nu iese absolut nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce 128??? Valorile compensarilor trebuie sa fie intre -2,8 si +2,8. Vezi in blocurile de masura de pe engine, grup 013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a zis eu nu stiu ce program are el

trebuie neaparat sa-i o diagnoza mai detaliata cu un tester mai performant,eventual un program original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!