Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Salutare,

Am si eu 2 probleme la care sper sa ma puteti ajuta cu niste raspunsuri; este vorba de un Passat 1.8 TSI din 2008 iar problemele le-as descrie cam asa:

1. Are un tremurat/trepidat care scade in intensitate din momentul in care ajunge la turatii normale, dar este permanent, nu dispare nici dupa ce se stabilizeaza turatiile. De acest trepidat scapa doar daca se apasa aceleratia - acestea se intampla doar cu masina pe loc si cu ea pe liber. Presupun ca acest tremurat nu prea e normal, nu?

2. Scenariul este urmatorul: masina pornita, pe loc, pe liber, se apasa aceleratia uniform si destul de repede pana in jurul valorii de 3000r/m. Pe la 2500r/m se intampla o "chestie", foarte greu de descris, cu motorul, "chestie" care dureaza, ca si timp, extrem de putin, imediat sare peste "problema" ca sa zic asa, si anume: o smucitura, se simte ca si cum se inneaca, ca nu "mai trage" odata cu apasarea acceleratiei (cam seama cu situatia in care esti in mers, accelerezi treptat si la un moment dat iei brusc piciorul de pe acceleratie).

A mai patit cineva asa ceva? Ar putea fi problemele cauzate de soft? Orice raspuns, sugestie, sfat, parere, etc. le astept cu mare interes.

Sper ca am nimerit unde trebuie.

Multumesc anticipat!

Modificat de conStiint@
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ceva de la turbo, vreun furtun fisurat, supapa egr sau vreun injector care nu lucreaza cum trebuie; iti trebuie facut un log in mers cu vcsd-ul, asta in cazul in care nu iti apare nici o eroare la diagnoza pe modulele masinii. Totusi eu cred ca e un injector infundat.

Am si eu o problema cand pun contactul imi flash-uie xenoanele de vreo cateva ori indiferent daca e zi sau noapte, cu butonul oprit. De la ce poate fi?!

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am un zgomot ca un fosnet de frunze, l as descrie eu, numai atunci cand trec cu rotile fata peste o denivelare a carosabiluiu. Amortizoarele sun schimbate in luna mai, iar in tara nu am decat 4000km parcursi. Amortizoarele sun originale, schimbate la reprezentanta in germania. Ma gandesc ca ar fi de la ceva plastic. A mai avut cineva aceasta problema? La amortizoare am observat ca exista o protectie de cauciuc care este montata pe sub arc. Cumva protectia asta tre sa vina peste acel inel care inconjoara amortizorul? In rest nu as avea alte probleme. Foarte multumit! Franw bune, demaraj superb, izolatie fonica f buna, stabilitate buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce auzi tu este zgomotul produs de la amortizoarele pe gaz. Este normal, stai linistit.

O zi buna.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci theo, dar pana acum de ce nu am avut zgomotul ala? S au dus amortizoarele asa repede? Mentionez ca se aude destul de tare si am facut si un mic test: m am lasat cu toata greutatea pe fiecare amortizor si nu se aude nici cel mai mic zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si eu am ridicat problema asta cu amortizoarele pe topicul costuri si service dar nu mi-a raspuns nimeni , am un zgomot pe spate ca un fel de bazait cand trec peste denivelari si parca ma scoate dupe carosabil ( imi fuge de spate ) mentionez ca amortizoarele pe spate sunt curse , sa fie oare de la ele? Asa se manifesta ?

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viktor25 un amortizor dus, din cate am stiu eu cam asa se comporta. In viraje, la viteza imprima un balans accentuat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva un tip de amortizoare bune care sa tina 50-60 mii de km?Daca se poate sa dea si preturi.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa-ti dau preturi, dar ca si marca iti pot recomanda cu incredere KYB ( kayaba ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 mii km? trebuie sa tina 200 mii, nu 50 mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi!

Cine ma ajuta si pe mine cu o poza sau cum se poate ajunge la senzorul G28 (Engine Speed Sensor). Se pare ca este pozitionat pe undeva pe langa volant, dar nu stiu cum pot avea acces acolo.

Am patit-o ieri in trafic, eram la relanti in aglomeratie, aproape iesisem din Pasajul Victoriei spre Bd-ul Titulescu, cand am remarcat ca nu mai simteam vibratia motorului. Se oprise.

Cand am dat repede cheie, s-a aprins spirala Glow Plug intermitent, si nu pornea motorul. Am dat la automat cateva secunde, si intr-un final, cu zgaltaiala de rigoare a pornit, dar statea motorul turat la 1200 RPM fara sa il accelerez. Am mers putin in fata ca sa gasesc un loc unde cat de cat sa nu deranjez traficul si am pus interfata pe masina. Aveam o gramada de module cu erori pe ele, engine, clima, steering, usi s.a.m.d.

Am sters erorile si a mai ramas doar:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 997 020 T HW: 03G 906 018 CE

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 5159

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 10184 599 68949

VCID: 39722FBA4F0384D4

1 Fault Found

000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 006 - Short to Plus - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 5

Reset counter: 40

Mileage: 116285 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:45:46

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Bin. Bits: 00000001

Bin. Bits: 01000011

(no units): 11.0

Angle: 0.0 °

Ideea este ca banuiesc ca sunt ceva contacte imperfecte in mufe sau cablul de la senzor la ECU are intreruperi.

Am oprit motorul, l-am pornit din nou ... iar greu, a aparut si martorul de motor, cel galben care arata ca un robinet. Le-am sters din nou si intr-un final masina a pornit fara erori. Am mers pana la Pitesti fara probleme, doar ca astazi de dimineata dupa cca 10 minute de mers incet, eram la relanti si iar a murit motorul.

Am reusit sa pornesc masina, am dat prin niste gropi. Oprit, sters erori, si iar merge cum trebuie fara erori. Deci inclin sa cred ca sunt contacte imperfecte sau poate umezeala sau mai stiu eu ce.

Acum cateva zile am fost la reprezentanta sa schimb uleiul si filtrul de ulei. Poate au atins ei de ceva cand au umblat pe sub masina ...

Am nevoie sa aflu unde este plasat exact senzorul de nr rotatii motor G28 si pe unde merge cablul catre ECU.

Va multumesc cu anticipatie.

PS: Eroarea este cea din aceasta dimineata, a trebuit sa incerc de mai multe ori pana a pornit, dar aseara era aceeasi.

LE: Am gasit un post al colegului @ady.red pe topicul scanarea cu vag-com in care spune urmatoarele:

" [...] Referitor la problema mea, azi am demontat tot ce se putea pentru a avea acces la cablajul care duce la Ecu. Am masurat firele de la G28 pana in ecu si am constatat ca unul era intrerupt. Cauza intreruperii acestuia este ca fabricantul a pus fire de 0,35, prea subtiri si acestea se rup in timp datorita balansarilor motorului pe tampoane. Am cumparat din comert cabluri de 1 in trei fire si l-am postat pe langa cel oem, inlocuind pe cel intrerupt, celelalte le-am lasat in caz ca se mai intampla sa se ma intrerupa vreunul sa nu mai desfac atata. [..]"

Dar nu spune cum se ajunge la senzorul buclucas sau pe unde este tras cablul senzorului G28.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop si eu cu o mica problema. Dimineata, cand e frig afara , intra f greu in viteze , in special in a-IIa (agata, caraie..). Dupa ce merg cu ea si se incalzeste un pic motorul isi da drumul, intra normal in viteze. Am schimbat uleiul din cutie acum vreo duoa luni si nici o schimbare.Are cineva vreo idee?

Modificat de ionut3737
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cum stau si ma uit poate sare cineva cu o informatie si pentru mine, am vazut si problema ta.

Eu as incerca sa reglez timoneria. Desi la mine, dupa ce am reglat timoneria, din toate cele 6 viteze + marchariere, parca tot a 2-a viteza pare sa intre o idee mai greu. Nu agata, nu caraie, dar asa o idee mai greu intra in viteza. Cand este frig.

Cineva spunea (undeva pe forum, numai stiu unde) ca uleiul original avea mai demult probleme in sensul ca nu asigura o functionare similara pentru toate vitezele (nu stiu cat de reala este afirmatia, nu am studiat problema).

Ce ulei ai folosit? Cel original?

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu nevoie de ceva ajutor. Spune-ti-mi si mie de unde as putea cumpara un lant pompa de ulei pt masina mea passat 2006 2.0 bkp. Treaba e ca nu se mai fabrica si nu gasit pana acum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic Nu vad cum, daca se fabrica separat, acum nu se mai fabrica. Adica la numai 6 ani de la fabricatia masinii, sa inceteze productia !!! Au fost efectuate modificari constructive, s-a schimbat sistemul de angrenare de la cel cu lant la cel cu roti dintate.

On topic: incearca la o firma de dezmembrari, poate au o pompa de ulei stricata de la care sa recuperezi lantul. Sau te costa ceva mai mult si cumperi toata pompa de ulei (am vazut chiar acum la o firma mare de dezmembrari ca pompa de ulei SH pt BKP este la 950 RON). Iei ca referinta acest pret si cauti mai ieftin pe la altii.

Pe topicul de servicii sunt colegi care se ocupa cu vanzarea de piese schimb. Daca s-a fabricat separat poate mai gasesc ei prin depozite ...

LE: vezi ca mai era cineva pe forum, cu un motor BMP care a avut probleme cu pompa de ulei. Poate se potriveste lantul (daca are).

Citeste si aici, cei care au postat poate te vor ajuta. http://vwforum.vwfor...ulei-passat-b6/

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult sper sa gasesc ceva ca nu as da 5000 ron pentru a schimba tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit foarte multe oferte cu lant pompa ulei pentru motor blb. Este compatibil cu motorul bkp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina. Chiar cand a venit primul inghet, mi-a inghetat solutia de spalat parbrizul in rezervor. La amiaza cand s-a dezghetat am incercat sa o golesc pe toata sau cat s-a putut (pana nu mai venea deloc). Vreo sapatamana am circulat fara lichid de parbriz si cu acea avertizare ("Top-up wash fluid") in bord.

Cand am completat cu lichid, desi vasul e plin, tot imi apare acea avertizare. S-a stricat ceva sensor pentru nivelul de licid? Sau e posibil ca inca sa fie solutie inghetata in zona senzorului si de aceea sa zica ca e gol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci sa umpli cu apa calduta rezervorul de lichid de spalat parbrizul, eventual amestecata cu alcool? Lasi cateva minute si apoi golesti rezervorul cu un furtun. Apoi clatesti cu lichid de spalat parbrizul preparat pentru temperaturi scazute.

Asa te lamuresti daca problema vine de la solutie inghetata pe senzor.

LE: m-am uitat in ETKA si din poza de acolo se vede ca rezervorul este format din doua parti unite cu ajutorul unui o-ring. Diametrul unde vine oringul pare sa fie de ~ 3..4 cm. Senzorul se gaseste in componenta inferioara a rezervorului si pare a fi optic. Sunt sanse ca acolo sa fi ramas gheata.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am un passat 2006 BMR 154 000 km si intr-o dimineata nu a mai pornit deloc...Ce poate fii? injectorul sau pompa de motorina...a mai patit cineva asa ceva? sau ceva asemanator..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza rusule , daca nu porneste nu ai decat sa suni la o reprezentanta sa vina sa iti ia masina pe platforma si sa o ia la ferificat si asa vei afla sigur ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca a mai patit cineva asa ceva , sau ceva asemanator sa stiu la ce sa ma astept :(((( mi-e ca 1000 E n-am ce face cu ei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drifting_king88

Salut! te ajut eu cu o veste proasta! Ai injectorul nr 2 dus...succes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi scartaie sertarul din stanga de sub comutatorul de lumini cand trec peste denivelari. Stie cineva ce naiba pot sa fac cu el? sa-l ung? doar iarna scartaie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!