Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Ti-am scris mai sus, in zona bateriei, ai link-ul cu toate schemele in acelas post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema care am observat-o azi...la mine cu senzorul de ploaie pornit , masina oprita , geamurile date jos......si inchisa......ridica automat geamurile cand ploua........eu am schimbat recent un injector la porche.......sa fie de la ei......?!..sa fi resetat ceva p-acolo?......e model highline

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu functiona si inainte? Probabil e setata cand se armeaza si este activa alarma, asa am si la Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-l daca este de vina, daca nu, de ce sa-l schimbi? Poate buba-i alta, codul nu-l am, incearca sa-ti comanzi piesele in general dupa seria de sasiu sa nu ai parte de surprize dupa aceea!

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am schimbat bujiile si in 2 saptamani s-au ars 3 ,bujii beru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, sper sa nu spun o prostie dar nu cred ca poti sa ai pe injectoare doua compensari aproape de zero si celelalte cu valori pozitive +0.47 si +0.42. Una dintre cele cu ~0.4 trebuie sa fie cu semn negativ. Tocmai aici este ideea de compensare: un injector compenseaza pentru celalalt (ma refer la situatia ta).

In plus, se spune ca daca ai compensari care trec de 0.5 inseamna ca ai probleme la injectoare. Si daca o sa pui VCDS-ul pe masina si o sa incerci sa ii dai "sprituri" foarte slabe (ca sa duci motorul de la ~800 RPM relanti pe la ~900-1000 RPM - cand pornesti la rece, am observat ca pentru o secunda, doua, creste turatia pe la 900 RPM si apoi scade la turatia normala de relanti), o sa observi ca valorile de compensare se pot duce ca valori instantanee si pe la +/- 1,5 ... 2.

In acest caz poti intreba un mecanic daca este cazul de curatare injectoare (sau sa le schimbe intre ele ...), sau o verificare a reglajului lor.

LE: Si cum spunea un coleg pe topicul cu injectoare, conteaza si ce motorina folosesti (cea cu aditivi ar forma ceva gelatinos pe ele). Incearca se folosesti motorina normala.

Am vazut ca ai schimbat si distributia. Cum spun colegii, multi mecanici nu se obosesc sa verifice avansul la injectie dupa schimbarea distributiei. Verifica sa ai avansul static la injectie intre 0 si 0,5 (merge destul de bine si cu o valoare de 1).

Recomanda-mi un mecanic bun,care dispune de aparatura ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema care am observat-o din nou azi,zic din nou pentru ca am vazut-o de cateva luni bune si din nou acum,pe la farul din dreapta fata iese putin fum cu miros de ars (ca si cand dai foc la plastic,cam acelasi miros),treaba asta la inceput am zis ca e fumul de la esapament impins in fata de vant(si acum sper tot asa sa fie),stie cineva ce este?nu face tot timpul defapt asta cred ca e a doua oara :scratch: dar totusi sper sa nu fie nevoie sa schimb ambreajul ,masina functioneaza perfect fara vre-un defect!oare ce o fii :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dimineata am plecat cu masina destul de devreme....dupa vreo 2 km de mers prin oras si cateva semafoare se aprinde in bord potcoava galbena.....semn ca am pana. Am oprit, m-am dat jos si nimic.....rotile erau ok. Cand se tocesc placutele de frana se aprinde tot acelasi martor?...Ca de la altceva.....nu stiu sa fie.....poate vreun senzor de abs defect......Si mai am o problema.....imi bate tripoda stanga?....de schimbat o s-- schimb dar ce a defectat-o?......Bucsaraia sau pur si simplu asa se strica ......Multumesc

P.S. Legat de inchiderea geamurilor cand ploua, era de la alarma din fabrica.....scosesera cei de la porche nu stiu ce fir de la ea.....si uitasera sa-l puna la loc. Acum merge.....dupa un alt drum la "specialistii" porche :icon_cheesygrin:

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie iti place cum arata, vizual, postul tau?

Sincer!! Nici nu m-am obosit sa il citest! Stiu ca suntem pe un forum tehnic, nu la lectia de limba si literatura romana, dar nici chiar asa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avut cineva probleme cu reglajul lombar de la scaunul soferului ? nu mai functioneaza cum trebuie se aude motorasul si un tacanit ca si cum ar merge in gol .

se poate repara sau ies mai ieftin cu un scaun cumparat de la dezmembrari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema, de la lichidul de frana incepe cred, si as dori niste sfaturi inainte sa o duc in service..

Este vorba de un passat b6, motor 1.9 tdi din 2007 (cel de 105 cp).. am iesit in afara localitatii, un drum de 20 km maxim, si incetul cu incetul simteam pedala de ambreiaj ca se inmoaie.. am ajuns la destinatie, am oprit motorul iar dupa ce am pornit nu mai intra in viteza.. am completat foarte putin cu lichid de frana si a revenit la normal.. au trecut cam 3 zile de atunci, am mai facut vreo 300 km cu masina si nu am mai avut probleme..

Cand am avut aceasta problema, in bord nu imi aparuse nicio eroare, nimic. La prima vedere nu scapa lichid de frana.. Masina a fost cumparata SH acum vreo 3 luni.. sa fie doar problema lipsei lichidului de frana sau are o scapare pe undeva?

Ma scuzati daca nu am postat in forumul potrivit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Din cate stiu eu, nu prea are pe unde sa piarda lichid de frana decat pe la etrieri sau pistonul acela care impinge rulmentul de presiune de la ambreiaj. Daca ai pierdut lichid de frana inseamna ca logic ai o pierdere undeva.

Cand lichidul de frana se invecheste el nu isi micsoreaza cantitatea, doar isi modifica culoarea si se vad impuritati. Acum doua zile am schimbat lichidul de frana (avea deja 2 ani de zile) si era foarte mizerabil, se vedeau impuritatile in el, ceva ca niste "alge" :)

Eu pentru o problema de genul acesta as cauta de urgenta un service cu mecanic priceput care sa verifice etrierii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si de la ambreiajul hidraulic....are o conducta care se alimenteaza din acelasi borcan, dar mult mai sus fata de nivelul minim de la frana.

din aceasta cauza nu ti-a aparut eroarea pe bord.

deci, verifica circuitul de la ambreiaj, poate are scapari chiar la pedala in habitaclu sau pe traseu pana la pompa de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.. o sa incerc sa rezolv azi problema.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta cand am parcat masina am pliat oglinzile cand m-am intors inapoi cam in 2 ore asa, am pornit masina si am dat sa depliez oglinzile cand cea din dreapta a ramas pliata si cea din stanga sa depliat, problema este ca nici geamul de la oglinda nu se mai misca a ramas blocat. A mai avut cineva problema asta ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oglinda partea stanga nu mai dezheata/degivreaza....este vreo siguranta anume doar pentru degivrare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dupa ce am oprit motorul a ramas ceva pornit pentru un minut avea acelasi sunet ca cel de la aeroterma doar ca aeroterma este in fata iar vajeitul vine din partea dreapta langa bidonul de antigel ,de doua ori mi se intampla azi asta,stie cineba de ce sau a patit la fel?

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare stie cineva cum se schimba antigelul si lichidul de frana la passat B6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca la orice alta marca de masina - se golesc instalatiile, se introduc fluidele si se scoate aerul. Daca in cazul antigelului operatiunea o poti face singur, la frane este obligatoriu sa te mai ajute cineva (sa-ti dea "la pedala"). Totusi cu franele as merge la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!