Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

am si eu o mica problema si aceea de a repera intake air temp sensor[G42],poate sa-mi spuna si mie cineva unde se afla amplasat va rog

o alta problema ar fi cu bujiile ,sunt schimbate de mine [noi] plus fisele [noi] care ar fi solutia pentru ca imi da eroare la bujii ,prima a fost acum o saptamana inainte de a schimba bujiile la bujia 1,dupa ce le-am schimbat dupa 3 zile mi-a dat eroare la bujia 3 si anume,005660-glow plag for cylinder 3[Q12] open circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut fratilor.

Am achizitionat recent un passat 2006 s.h.superb sunt foarte multumit de el insa are o problema care ma supara:

cateodata la pornire simt cum trepideaza (se zdruncina) motorul. Stie careva care er fi motivul? Sau sa fi patit la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil "inceput de sfarsit" al volantei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica problema si aceea de a repera intake air temp sensor[G42],poate sa-mi spuna si mie cineva unde se afla amplasat va rog

o alta problema ar fi cu bujiile ,sunt schimbate de mine [noi] plus fisele [noi] care ar fi solutia pentru ca imi da eroare la bujii ,prima a fost acum o saptamana inainte de a schimba bujiile la bujia 1,dupa ce le-am schimbat dupa 3 zile mi-a dat eroare la bujia 3 si anume,005660-glow plag for cylinder 3[Q12] open circuit

Este cel mai mare senzor pe care-l vezi cand deschizi capota :). Este situat pe admisie, chiar dupa filtrul de aer si este integrat in maf (debitmetru)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie din cauza EGR -ului? Mentionez ca nu face asa la pornire tot timpul? Sau poate fi din pricina cheii? Multam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc valentin sa inteleg ca e unul si acelasi sensor,dar la problema cu bujiile are cineva vreo idee va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut fratilor.

Am achizitionat recent un passat 2006 s.h.superb sunt foarte multumit de el insa are o problema care ma supara:

cateodata la pornire simt cum trepideaza (se zdruncina) motorul. Stie careva care er fi motivul? Sau sa fi patit la fel?

Una din probleme, poate fi de la volant daca cumva face si la prima pornire din ziua respectiva...dar, daca face dupa ce mergi cu ea si o repornesti, mult mai sigur e de la pornirea la cald. E o problema cunoscuta. Citeste aici

http://vwforum.vwfor...cald-motor-tdi/

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caal-Shto problema este ca face atat la pornire (cu motorul rece) cat si la cald ,dar parca mai mult la cald.Intrebarea este daca pot sa mai circul asa .Cateodata la pornire asa se zdruncina de parca ar fi rupt vreun tampon la motor. Daca ar fi din cauza volantei nu ar trebui sa faca tot timpul asa la pornire?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca face mai mult la cald, un lucru e clar. Se datoreaza si problemei cu pornitul la cald. Daca ar fi tampon, ar trebui sa faca la fiecare pornire, nu? Volant-ul e mai special, are momentul cand poate sa caraie toata ziua, sa zicem azi...iar restul saptamanii sa nu mai faca deloc. Poate asa se intampla si cand te zguduie, uneori si la rece. Cel mai bine dute la un mecanic, eu nu sunt in masura sa pun un diagnostic corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare o nelamurire am si eu in legatura cu anvelopele astea de iarna. Am 2 anvelope de iarna pe fata dimensiunea 235/45 R17 problema e ca nu gasesc anvelope de iarna la second pe dimensiunea asta , dar am gasit unele 245/45 R17 adica putin mai late , intrebarea e daca merg montate pe spate fara sa apara nici o problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tipo-dimensiunile anvelopelor pe aceeasi punte sunt identice, nu te afecteaza. Totusi, ar trebui sa verifici daca in cartea masinii sunt acceptate 245/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar am gasit unele 245/45 R17 adica putin mai late , intrebarea e daca merg montate pe spate fara sa apara nici o problema ?

Nu sunt doar mai late, ci si putin mai mari. Diametrul rotii creste cu 1 cm, iar circumferita cu vreo 5 cm. Nu stiu ce sa spun, poate ESP-ul sa-ti semnaleze ceva, desi diferenta este totusi destul de mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit in legatura cu anvelopele, mi-am pus 2 pe spate dimensiunea este de 235/55 adica putin mai groase dar putinu ala imi da batai de cap ca la o denivelare mai serioasa imi atinge si in plus fata de asta daca imi umplu portbagajul nu mai pot baga nici 2 oameni in spate

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ac trepidatie o am si eu,insa numai dupa ce ajunge apa la 90C,nu face regulat,uneori se simte mai tare alteori mai incet si se simte doar la relanti,Am schimbat distributia pt ca trebuia,am facut test la inj (0.00,+0.47,+0.02,+0.42),alte erori nu am,azi am bagat si aditiv pt curatae,s-a gasit o rezolvare (b6 1.9tdi BLS) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, sper sa nu spun o prostie dar nu cred ca poti sa ai pe injectoare doua compensari aproape de zero si celelalte cu valori pozitive +0.47 si +0.42. Una dintre cele cu ~0.4 trebuie sa fie cu semn negativ. Tocmai aici este ideea de compensare: un injector compenseaza pentru celalalt (ma refer la situatia ta).

In plus, se spune ca daca ai compensari care trec de 0.5 inseamna ca ai probleme la injectoare. Si daca o sa pui VCDS-ul pe masina si o sa incerci sa ii dai "sprituri" foarte slabe (ca sa duci motorul de la ~800 RPM relanti pe la ~900-1000 RPM - cand pornesti la rece, am observat ca pentru o secunda, doua, creste turatia pe la 900 RPM si apoi scade la turatia normala de relanti), o sa observi ca valorile de compensare se pot duce ca valori instantanee si pe la +/- 1,5 ... 2.

In acest caz poti intreba un mecanic daca este cazul de curatare injectoare (sau sa le schimbe intre ele ...), sau o verificare a reglajului lor.

LE: Si cum spunea un coleg pe topicul cu injectoare, conteaza si ce motorina folosesti (cea cu aditivi ar forma ceva gelatinos pe ele). Incearca se folosesti motorina normala.

Am vazut ca ai schimbat si distributia. Cum spun colegii, multi mecanici nu se obosesc sa verifice avansul la injectie dupa schimbarea distributiei. Verifica sa ai avansul static la injectie intre 0 si 0,5 (merge destul de bine si cu o valoare de 1).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de unde stoateti aceste plaje de valori, atat de mici!

Injectoare - maxim 0.5? Gresit, poate -2 : +2

Avans - maxim1? Gresit, poate -3 : +3

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D@ny, sigur ca ai dreptate in ceea ce priveste valorile maxime. Dar maximul nu inseamna totdeauna si valoare OK.

Doar ca din ce am citit pe acest forum, valorile considerate bune sunt cele scrise mai sus de mine. Avansul static unde Passatul se simte cel mai bine ar fi intre 0 si 0.5 grade, iar pentru Jetta intre 0.5 si 1 grad.

Iar la injectoare, probabil ca la reprezentanta o sa iti spuna ca o compensare pe injector de +/- 2 grade este in limite dar sincer eu unul nu as fi deloc linistit cu aceste valori din moment ce majoritatea spun ca este bine sa fii cat mai aproape de zero.

Spre exemplu, eu aveam o valoare de compensare pe injectorul 3 de aprope -0.6. Masina tremura din cand in cand la relanti. Acum 3 zile am fost la un coleg si am reglat injectoarele iar acum am pe toate valori de max +/- 0.1. Pe injectorul 3 mai fluctueaza putin valorile, mergand pana la 0.22. Am observat ca atunci cand injectorul 3 se duce spre 0.22 masina incepe sa mai tremure dar oricum nu asa cum tremura inainte de reglaj.

Ca sa fiu sincer diferente notabile in mersul masinii nu se simt, dar cel putin stau linistit cu aceste valori. La altii insa, s-ar putea ca 1 si cu 1 sa faca 2. Un cumul de mici probleme poate da probleme mai mari.

LE: ca sa nu se inteleaga gresit, am cerut reglarea injectoarelor nu pentru tremur masina ci pentru ca pe la 2000 RPM (vitezele 2,3) se aude un tzac -tzac suprapus pe torsul motorului si parea ca vine de la injectoare. Partea cu tremuratul a fost ceva secundar (eu credeam ca este de la volant uzata dar m-am lamurit ca tremuratul este influentat si de injectoare).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PANTEAC.....sigur este tamponul anti-rasturnare.......daca era de la egr mergea cu sincope tot timpul, volantul.....e putin probabil......daca era volantul si la schimbarea de treapta de viteza pe la 1500-200 ture la fel vibra.......e simplu de verificat.....un levier un cric te bagi dedesubt sub motor si o sa vezi o piesa de aluminiu...cu doua pufere mai mari de cauciuc care sunt intre motor si cutie......pe dreapta daca mai tin minte... e o piesa de vreo 25 cm.....n-ai cum s-o ratezi... e cam 80-150 ron...Daca era un injector.....vedeai pe diagnoza.....Succes!...

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

panteac, ia verifica dumneata valoarea avansului static, pare usor retardat dupa simptoma. Daca este de la EGR trebuie sa mearga balbait la rece si sa dea fum. Repet, vezi ce valori ai la avans si cauta sa l duci spre +0,5 sau chiar +1. Sunt aproape sigur ca este cel putin -2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi arde bujiile incandescente repede ce sa fac? motor 2.0 bkp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat releul de bujii sa nu fie in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o nelamurire si postez aici intrebarea. am un passat din 2006 2.0 benzina 150cp si am o problema la pompa de benzina si anume ca porneste singura din senin. masina e oprita , inchisa si cateodata din senin cum am mai spus porneste pompa. imi poate spune cineva de ce? cineva mi-a spus ca ar putea fi de la nu stiu ce fir care se conecteaza la pompa :-?? am fost si la reprezentanta si mi-au spus ca masina nu are nimic, dar ca naiba ,ca asa se intampla, tocmai atunci nu a pornit pompa.......

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!