Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Da, ai volant DM. Ca pret poate ajunge in jurul a 2000 lei. La reprezentanta undeva pe la 5000 lei.

O manopera corecta este in jur de 500 lei. Pune Sachs daca faci schimbarea.

Daca masina nu trepideaza foarte tare mai poti merge foarte mult asa. Rulmentul la fel, poate sa faca galagie de nou. Mergi si da un pic mai mare relantiul, masina o sa plece mai curat.

Sara buna.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu cateva nelamuriri, a inceput si la mine sa imi faca zgomot masina pe fata cand trec peste acele limitatoare de viteza, iar de o saptamana a inceput si pe spate sa se auda ceva asemanator cum se aude pe fata. As dori sa stiu daca are cineva imagini cu aceste bucse si denumirea acestora.Masina este cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare prieteni revin si eu cu problema cu trepidatul la 100 km/h . am fost am facut echilibrare si tot continua sa trepideze. Mai mentionez ca trepideaza si la relantiu si cand o tin pe D (e cutie DSG)

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv, imi arde bujia nr.4 dupa ce o schimb in max 2 saptamani se arde, am motor 2.0 bkp

Modificat de dragos82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ petrerazvan. Bine ai venit in familia VW. :D

Si eu am BMP, da si mai multe detalii despre masina: Km, an de fabricatie si ce inseamna "full" la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv, imi arde bujia nr.4 dupa ce o schimb in max 2 saptamani se arde, am motor 2.0 bkp

Verifica J179 -Automatic glow period control unit (BKC, BMP, BMA, BKP, BLS), siguranta SB54 - Fuse 54 on fuse holder B si releul C2 din cutia de sigurante din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare... am si eu o problema.. va rog ajutati-ma ... am senzori de parcare aftermaket la masina( asa am luat-o) si de la o vreme nu imi mai functioneaza de loc. inainte cand puneam contactul , bupuia de 3 ori , in acelasi timp se aprrindea tot de 3 ori un led. si functionau fara probleme. acum , nu mai face nici un beep nmc atunci cand pun contactul , nici ledul nu licare, nu mai face nimic, ca si cum nu ar mai intra curent in ei. am verificat toate sigurantele,, dar nu am gasit nici una arsa( oricum nu stiu daca are siguranta / care e siguranta senzorilor). am incercat sa misc firele care intra in unitatea din portbagaj , nimic. stiti cumva ce ar putea sa aibe? ? unde se monteaza acel senzor care se activeaza atunci cand bagi in marsarier? am verificat la schimbatorul de viteze, la lampa spate de pe porbagaj si nu am gasit nimic.

multumesc anticipat... astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! modulul J502 unde este?am o eroare la senzorii de presiune.nu comunica.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Passat din 07.2007 BKP motor de 2.0 si s-a intamplat acum vreo 2 saptamani sa nu porneasca. A invartit dar nu a pornit, am repetat de vreo 5 ori si pana la urma a luat-o. De atunci nu am avut probleme nici macar dimineata pana astazi cand masina fiind incalzita a facut la fel. Nu a pornit decat dupa cateva incercari. Ce poate sa fie ?Mentionez ca e DSG. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu CV. Sa nu fie un inceput de pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un passat 2.0 TDI, 140 CP, BWV,

Cand il pornesc dimineata pe frig mai intai se "scutura" un pic, ca si cum ar merge in 3, un pic de fum albastru, dupa care toarce rotund.

Mai am inca o dilema: acum o luna cand era scoasa din viteza si ambreiajul era calcat la jumatate se auzea un sunet ciudat, un fel de clantanit, acum se aude si cand ambreiajul e sus. Ma inspaimanta sunetul. Faza e ca nu se aude tot timpul, se aude cateva secunde dupa care tace, mai trec cateva secunde dupa care iar incepe. Am fost la un service se mi-au spus ca am un inceput de sfarsit la volant. Am mai fost la altii si mi-au spus ca e foarte probabil sa fie din rulmentul de presiune. Dar nimeni nu a desfacut sa vada ce e uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este rulmentul de presiune. Pai daca desfaci sa vezi ce este, faci si reparatia nu? De asta nu desface nimeni decat in momentul cand esti pregatit sa faci operatiunea. Daca motorul are multi km. pune kit ambreiaj. Daca scutura unpic si nu are mersul rotund nu este de la ambreiaj. pot fi mai multe, pune masina pe test si vezi valorile la injectoare, EGR, MAF, bujiile. Mai sunt si altele, mergi prin eliminare.

ps asa face un rulment de presiune, nu mai are unsoare si incepe sa ramana gripat. Nu are si o usoara agatare la treptele de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci faza cu scuturatul este de 1,2 secunde si doar atunci cand este rece motorul, dupa care merge rotund, poate sa fie din cauza frigului? Am pus-o pe test si aia mi-au spus ca am o eroare la injectorul 3, dar nu e ceva grav ca e eroare de performanta sau ceva de genu, dupa care mi-au sters-o. Acum nu stiu ce sa zic, ca or fi ei incompetenti sau chiar asa o fi. La faza cu schimbatul vitezelor ai dreptate, theo, are o usoara agatare, dar doar daca misc lent maneta se sesizeaza, daca o misc un pic mai energic nu se mai sesizeaza. Masina are cam 213000 de km si ma preg de un kit de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum as vrea sa mai intreb si eu ce e cu motoarele astea de 2.0 de pe B6. Tot aud multi oameni ca sunt nemultumiti de ele. Oare chiar asa o fi, ca daca e asa ma gandesc sa-i fac vant si sa imi iau tot un passat, dar de 1.9.

Masina este adusa din Franta, daca va ajuta cu ceva, si codul la motor e BWV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca tu ai cod motor cu schimbare gratuita a injectoarelor. Pai au sters eroarea, asta nu inseamna ca acel injector si functioneaza cum trebuie.

Depinde acum, sunt si care nu au avut probleme. Mare problema a fost cu BKP ul, gasesti in aria dedicata la B6 informatii de care vrei.

Tu stii de cand ai masina si ce comportament are. Nemultumirile au mai trecut, caci au aparut si rezolvarile, mai ales cele cu injectoarele gratis. Au mai fost si problema la sistemul de ungere la pompa de ulei, gasesti tot ce ti trebuie in aria in care ti am zis.

O zi buna.

ps in rest sunt probleme comune si la 1.9 si la 2.0 tdi, pompa de motorina, modul coloana directie, buton frana de mana (deget) si...altele :lol:

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica in caz ca imi pica un injector sau mai multe pot sa ma duc la astia la VW si mi-l schimba gratis, sau trebuie sa imi cumpar eu injectorul si astia mi-l schimba fara sa imi ia bani pentru manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOAR daca injectoarele sunt originale si nu au mai fost schimbate sau alta interventie pe ele. Totul este gratuit.

Te am invitat sa lecturezi si tu putin, ca doar ai tot interesul, nu?

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte

http://vwforum.vwfor...ctoare%20%20tdi

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bmp -probleme cu pompa de ulei:( ,pacat ca se face modificarea pe garantie. tot ansablul costa aprox. 1200€ fara mana de lucru .daca nu-ti dai seama se duce si axul cu came ,tachetii .ajungi la 3000€ cu reparatiile. din proprie experienta spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema : Am pornit masina ieri dimineata si mi s-a aprins un martor( un motoras galben ).Am facut o diagnoza si mi-a aparut ceva despre bujia de la cilindrul nr 3.mi-a sters eroarea si nu a mai aparut acel martor cand am pornit azi dimineata.NU trebuia sa imi apara iar?Mentionez ca am schimbat bujiile in luna septembrie si nu am facut decat vreo 500km.Motorul functioneaza perfect..trage foarte bine.Acum nu stiu ce sa fac...sa schimb bujia sau nu? mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!