Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Probabil in cel mai scurt timp ma voi duce la tester cu ea , sper sa nu fie ceva grav si scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, ti-a zburat ceva contragreutate de pe una din jante. Fa-ti o echilibrare si scapi de tremurici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am pus ochii pe un passat din 2006 cu motor 2.0 cod motor BKP,am inteles ca este cam prost motorul dar masina arata impecabil,este luata din tara si are doar 86k de km iar proprietarul mi-a spus ca a schimbat doar un injector prin 2007 la 50k de km,sunt chiar atat de prost cotate aceste masini?as vrea sa imi dati si mie cateva sfaturi inainte de achizitie,am inteles ca injectoarele se schimba gratuit fiind o problema des intalnita de la cei de la vw,astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da motoarele BKP sunt cele mai proaste , pai daca a picat injectorul dupe 1 an de zile la 50 mii de km ,daca as fi in locul tau nu as cumparao ca dupa parerea mea vei avea probleme mereu , bine ca proprietarul a fost sincer cu tine si tia spus ce probleme a avut masina. eu zic sa mai cauti nu te repezi la prima masina pe care o vezi , eu cand am cumparat masina am cautat vreo 3 luni de zile

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar motoarele BKP sunt problematice, acum depinde si de cum s-a avut grija de masina - eu am BKP, am peste 170.000 si nu am schimbat nici un injector!!! Conteaza mult uleiul folosit precum si calitatea motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este impecabila,nu prezinta nici cele mai mici urme de uzura si se vede ca s.a mers frumos cu ea,ma gandesc ca poate pica un injector sau 2,acm nu este problema ca cei de la vw le schimba de atatea ori de cat este nevoie si de asta ma tenteaza masina mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvane tu decizi , daca vrei sa stai mai mult cu masina prin serviceuri decat sa mergi cu ea nu ai decat sa o faci ,eu tiam dat un sfat acum tu decizi ce iti cumperi si ce nu si nu te lua dupe look-ul masinii ca poate fi inselator (poate fi o masina aranjata pt vanzare) . iti dau exemplu chiar eu cand am cumparato pe a mea mia placut cum arata era tambal nici o zgarietura nimik nimik , dar dupe vreo 3 luni dupa ce am cumparato dinn cauza ca am duso de vreo 3 ori pe luna la spalatorie am avut o surpriza sa imi sara vopseaua dupe capota si in ce fel a sarit nu iti mai spun , apoi am vazut la imbinarea parbrizului cu capitonajul (la acei doi stalpi ) , acolo era capitonajul dupe stalpi rupt (foarte putin dar era rupt) imediat miam dat seama ce a avut masina , a avut vreun accident iar dupa cum gandesc eu probabil a sarit ceva pe capota si a strambato si a spart si parbrizul si a fost inlocuit . capota nu a fost vopsita cum a trebuit si din aceasta cauza a sarit vopseaua dar din punct de vedere technic nu am avut nici o problema cu ea , doamne ajuta sa nu am incontinuare. Asa ca ai grija ce cumperi nu te avanta la prima masina pe care o vezi , cauta mai multe uitate la ele studiazale bine si pe urma iti alegi . Dumnezeu sa te ajute sa iti iei o masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca suporti riscul de a te lasa cand esti plecat in concediu prin vreo tara civilizata si sa cheltui cateva sute de euro sau poate o mie, sa stai prin hotel si platforma sau sa te lase cand ti-e lumea mai draga in depasirea unui camion, poti sa o cumperi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvane cat cere nenea pe masina ? daca e vreo 13 14 mii eu zic sa mai strangi putini banuti adica vreo 2 mii si sa iti iei un santa fe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci, despre injectoare la BKP. Nu cad asa deodata. Daca faci diagnoza ai sa vezi buna sau proasta lor functionare. Acum este circulara care chiar functioneaza peste tot inclusiv in tara noastra. Este un test simplu care arata parametrii injectoareleor. Deci poti sti cu mult timp ca acestea sa o ia razna. Un injector bolnav spune ce are la test, mai poti merge cateva mii de km pana sa si dea duhul. Toti care au patit o nu au stiut despre ce este vorba si de asta a parut ca masina moare direct in strada. Eu daca gasesc la un pret bun un B6 cu BKP si sa arata perfect masina si maine l cumpar. Acum stiu ce bube are acest motor si cum pot fi rezolvate.

Daca esti doar sofer si atat, mai bine cauta un 1.9 ca ala merge si merge...pana la adanci batraneti

ps Cu Santa Fe cred ca este o gluma, stiu ca gasesti la 15,16k E, numai ca e mult prea putin pentru masina aia. Plus ca este altceva, de la pretul gumelor pana la capacitatea motorului. Sa nu mai zic ca are devalorizare ametitoare, nu umbla lumea in limba dupa ea, ea are o anumita patura sociala, nu oricine care vrea un jeep ia un Santa Fe. Nu contest calitatile acestei masini si nu vreau sa fie un versus. Eu chiar am vrut sa cumpar o bucata, am amanat din cauza altor prioritati...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ar fi acel test al injectoarelor pe de BKP! Nu exista asa ceva, injectorul pica fara nici o atentionare prealabila! Ce ai spus tu acolo sunt presupuneri insa in realitate nu este chiar asa! Vorbesc din experienta, fiind posesor de BKP cu doua injectoare picate, unul in strainatate deci ... !

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel test al injectoarelor poate fi citit prin valorile lor, stii bine acest aspect. Daca pui mai des testerul pe ea o sa vezi ca ele deja ti spun ca au probleme. Da, este adevarat ca nu ai niciun avertisment, acustic, vizual,etc. Ele par ca pica asa subit, numai ca daca masori valorile din cand in cand, ai sa vezi ca dau semne clare ca ceva nu este ok. Am vorbit cu mai multi mecanici inclusiv afara, toti mi au spus la fel. Deci, BKP ul este pentru "cunoscatori". Eu am vrut sa cumpar mai demult acest motor, am renuntat din cauza mecanicilor de la noi, care nu sunt "mecanici". Nu conteaza unde lucra ei, reprezentanta sau ce o fi...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat, dar de ce sa te arzi cand sau mai ars si altii? Exact ce spui tu, ca le verifici din cand in cand, ca se intampla sa o nimeresti fara probleme la injectoare, dar mai devreme sau mai tarziu tot iti vor pica, sunt destule dovezi.

De ce dati vina pe mecanici, ei au luat decizia sa le puna pe un anumit motor sau Deutsch-ingenieure?! Am avut ocazia sa particip la cursuri unde majoritatea mecanicilor romani sunt mult mai talentati si murdari pe maini decat altii ca sunt platiti foarte prost asta este partea a doua dar mereu au fost printre cei mai apreciati. Ca nu au scoala sa iti studieze tie injectorul asta este altceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesti, valorile de corectie nu au nici o legatura cu momentul cand injectorul se arde!

Inchei spunand doar ca injectorul 3, al meu, s-a ars subit, in Grecia, avand o corectie de 0.2, mult sub limiata maxima admisa! Idem si pentru vecinul lui :D

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, cand este vorba despre un motor cu seria BKP, este clar ca stai cu frica in san. Este doar pentru connaisseurs, sa zic asa.

Este leac si pentru acest motor, mai ales acum.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunostiinte mecano-tehnico-electrice sau de modul cum o valsezi? :-d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare o intrebare am si eu, jantele alea de otel se potrivesc la toate masinile , am gasit niste jante de otel de pe un golf 5 se potrivesc pe passsat?

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dimensiunea intre prezoane ar trebui sa fie aceiasi(5*112) dar trebuie sa fii atent la ET care este diferit de la Golf-Passat si bineinteles sa fie cel putin R16, daca sunt R15 nu cred ca merg.. Poate ne postai mai multe detalii despre jantele pe care doresti sa le achizitionezi?

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele de passat B6 sunt standard: 7J X 16" et 45. (cele de aliaj la B6); cum zicea si colegul Razvan.....cu 5X112 (dist. prezoane)

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iar cele de golf 5 pe 16 cred ca au 6,5j, iar et-ul ar trebui sa fie mai mare! Trebuie sa le faca o proba, sa nu atinga..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt R15 nu cred ca merg..

sigur NU merg....discurile la Passat au diametrul mai mare si implicit minim 16"

Da, iar cele de golf 5 pe 16 cred ca au 6,5j, iar et-ul ar trebui sa fie mai mare! Trebuie sa le faca o proba, sa nu atinga..

pana la ET50 sigur merg pe Passat...

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu procedura ptr schimbare placute spate: am inteles ca sunt doua moduri cu diagnoza si fara (cica dai motorul care strange placutele inapoi......). Eu pe net am inteles ca fara diagnoza nu merge ( nu face self-check-ul placutelor). Si mai vreau sa stiu daca placutele spate au senzor sau nu, ca vreau sa le schimb? Mii de multumiri!

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele spate nu au senzor. Uzura lor se constata vizual. Motorasele de la frana de deget se departeaza cu ajutorul vag-comului. Nu-ti recomand interventii cu mijloace tipic romanesti asupra lor (ciocan, ranga etc.). Am mai auzit de o metoda - cu ajutorul unei baterii auto de 12V - se actioneaza direct pe contactele motoraselor (metoda neverificata!).

Cu ajutorul vag-com comenzile sunt:

Deschiderea pistoanelor pentru inlocuirea placutelor de frana pe spate

CODE

[select]

[53 - Parking Brake]

[04 - Basic Settings]

Grup: 006

[start!]

Activating basic settings

[CON/DEC/Next]

(Aici etrierul se va deschide.)

[Done, Go back!]

Acum se pot inlocui placutele de frana.

Inchiderea pistoanelor dupa inlocuirea placutelor de frana pe spate

CODE

[select]

[53 - Parking Brake]

[04 - Basig Settings]

Grup: 007

[start!]

Activating basic settings

[CON/DEC/Next]

(Aici etrierul se va inchide.)

[Done, Go back!]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea este o eroare la bujia nr1 si anume {glowplug cylinder 1[q10] open circuit},am schimbat toate 4 bujiile si tot intrerupe la relanty acum as vrea sa schimb si fisele bujiilor dar as fi recunoscator sa-mi spuna si mie procedura cum se face pentruca din acea [rampa] nu-i stiu numele exact care pleaca din capul bujiilor ies 4 fire care merg intr-un manunchi de alte fire nu au mufe nu au nimic de aceea va rog care ar fi procedura? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, intampin o problema de vreo 2 saptamani. am un vw passat b6 1.9 tdi din 2006, am cumparat masina in 2007 cu o problema de care nu am stiut. La plecarea de pe loc trebuie sa o turez mai tare putin deoarece altfel simt niste trepidatii. Am facut cu masina 50000 de km, de 2 sapt am inceput sa observ problema mai mult, cand motorul este rece trepidatiile se simt mult mai tare decat cand motorul este cald si scoasa din viteza cand tzin apasat ambreiaju la mijloc nu pana jos se aude un sunet mai ciudat. Ce poate fi?, l`am pus pe un prieten mecanic sa asculte, din cate mi`a spus este rulmentu de la ambreiaj si volant dar as dori mai multe opinii :D ms.,

P.S. cat m-ar costa kitu de ambreiaj, si daca stie cineva dara volant ii cu masa dubla la motoru asta... :D

Modificat de Sergiuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!