Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Sa fie oare de la siguranta ? Unii mi-ar fi spus sa nu cumva sa fie de la filtru de motorina , dar nu as crede :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine problema ar fi filtrul de motorina sau pompa de motorina. Pompa lucreaza cand pui contactul? Se amorseaza? Da bancheta spate jos, scoate pompa si ciocaneste-o un pic, poate ai sanse sa mearga. Eventual vezi daca ajunge motorina la filtru.

Raspunsul din postul anterior era adresat lui @Banciu. Tu ai vreun mesaj de eroare pe BC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact care sunt simptomele amorsei , dar atunci cand ii dau la manual , masina la inceput face ca si cum ar porni , dar ramane in 300 de ture , nu reuseste sa se tureze suficient cat sa porneasca sau porneste doar atunci cand o tin 4-5 secunde si ii dau putin la pedala parca isi ia un avant , dar cu toate astea face urat si ma doare sufletul sa o vad ca se chinuie sa porneasca .

E ca si cum ar fi sufocata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am stat ca prostu' pe langa masina; nu se deschidea din telecoamnda nici de-a naibii......am scos cheia aia de platic din ea am infipt-o-n usa si nimic se roteste stanga dreapta fara sa miste nimic......cealalta telecomanda dupa ce mi-am adus aminte ca am doua chei ( vreo 3 ore) merge sa deschida si sa inchida usile/.....de ce nu merge cheita de plastic....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu rulmentii aceia de la amortizorarele de pe fata , ar trebuii sa ii schimb cu tot cu flanse sau sa iau doar rulmentii , ce parere aveti? Mi-am comandat doi rulmenti SKF care costa 120 lei bucata(ce parere aveti despre aceasta marca) si nu stiu ce sa fac sa mai comand si doua flanse ? Flansele de la SKF sunt 270 lei bucata ,sunt cam scumpe dar pot oare sa imi iau alta marca ce imi recomandati la flanse?

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu flansele si rulmentii pe la 90.000. Daca schimbi flansele, trebuie sa schimbi si rulmentii. Nu stiu ce firma am pus, dar ceva de top, undeva la 160-180 de lei flansa+rulment. Acum merge foarte bine masina cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bat si flansele? in principiu cam schimbi set. Sunt ok SKF. Eu cred ca ai avut parte de un lot prost de flanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai flansele nu stiu cum bat dar vam spus ca paraie in contiunuu indiferent de drum bun sau prost , nu stiu ce sa fac cred ca dau comanda de 2 rulmenti SKF si 2 flanse MEYLE sunt bune acestea de la MEYLE ?

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu flansele si rulmentii pe la 90.000. Daca schimbi flansele, trebuie sa schimbi si rulmentii. Nu stiu ce firma am pus, dar ceva de top, undeva la 160-180 de lei flansa+rulment. Acum merge foarte bine masina cu ele.

180 lei tot setu? adica flansa cu rulment cu tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are ceva daca iau rulmenti de un tip de marca si flanse de alt tip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata am fost din nou in service pentru problemele masinii:

- zgomot la accelerare cu rotile bracate: zgomotul (un uruit) vine din fata dreapta.

- vibratie usoara/huruit la miscarea volanului

Nu au reusit (a treia oara) sa izoleze cauza problemelor, doar la zgomotul in acceleratie cu rotile bracate l-au izolat pe partea dreapta.

La a 4-a vizita in service s-a descoperit cauza zgomotului in accelerare cu rotile bracate: uleiul din cutia de viteze. S-a comandat un alt tip de ulei si maine va fi schimbat - postase un coleg un link catre un TSB, aceeasi problema a fost si la mine.

Cealalta problema a ramas inca un mister - cei de la service mai fac verificari, spera sa rezolva pana maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a mai fost discutata p-aici si se rezolva tot asa prin schimbarea uleiului dar citisem undeva ca problema reapare dupa cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din ce imi aduc aminte da. Daca vrei detalii de unde le-am luat iti dau pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Revin pe acest forum cu placere dupa un an si ceva de absenta, cu o "masina mai noua" (VW Passat Variant 2007, cod motor BMP) si probleme "mai noi".

1. Portiera drepta spate nu se deschide/inchide la actionarea inchiderii centralizate. Aceeasi problema si cu geamul aferent portierei respective.

Care ar putea fi posibilele cauze ? As solicita o scanare pentru a vedea exact eroarea. Daca e cineva dispus sa am ajute, fac o cinste.

2. Se aude un zgomot care seamana cu cel al unui "motoras care toarce in gol", precum si niste pocnituri la instalatia de climatronic, in partea drepta a masinii. Din ceea ce am citit aici pe forum, cred ca este vorba de motorasul de la Climatronic :(

3. Masina este prevazuta cu comenzi pe volan si cu Navigatie RNS300 din fabrica, precum si cu acel car kit instalat pe bord. Nu am reusit sa stabilesc comunicatia prin bluetooth (urmand pasii descrisi in cartea de intretinere a masinii) intre masina si telefon.

Se poate sa nu am instalat modulul de bluetooth pe masina ? Astept lamuriri, solutii.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Remarc in ultima vreme la auto din semnatura doua lucruri:

1. Cand accelerez la plecarea de pe loc, in turatii mai mici am un mic hop in care se pierde pentru o fractiune de secunda acceleratia (am plecat de pe loc deja cand se intampla acest lucru);

2. Cand ajung la cca 1600 ture, pana la cca 2200 ture, daca merg la turatie constanta se aude un zgomot suprapus peste torsul motorului, ca un fel de bataie - daca decelerez sau accelerez nu se mai aude acel zgomot periodic;

Am curatat debitmetrul prin imersie in alcool isopropilic (99,6%, cel la sticla care se gaseste pe str. Maica Domnului), acum o luna.

Uleiul este la nivel maxim.

La punctul 2 imi este teama de volant ... anexez un log VCDS.

Ce credeti ca se intampla?

Multumesc.

LOG-01-003-008-011.zip

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit o chestiune ciudata......si zic eu ca astia de la PBV sunt mari tepari.......dupa ce am schimbat un injector la porche vest cica un P1517 (cod eroare); azi la vale cand acceleram pac....a murit motorul.....masina are cutie automata.....am franat am tras dreapta cu greu ca se blocase volanul....sau ma rog mergea f greu.....a scos un piuit ca atunci cand uiti sa-ti pui centura....Am oprit masina mi-a zis sa o pun in neutral si apoi a pornit la sfert......ce sa se fi intamplat?> rezervorul era cam 1/2, motorul cald, clima pe economy si farurile aprinse....pompa de joasa presiune?!....Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o chetsiune dupa schimbarea injectorului la PBV....masina trage mai prost.(la cei 140 de cai)......ca si cum ar fi reprogramat injectia......pot face asta?>... ca parca si consumul a crescut.....si mai tot timpul miroase a motorina nearsa si scoate cam mult fum la accelerare (negru); (scuze ca sunt doua posturi unul dupa altul insa acum m-am gandit sa postez si chestia asta si nu mai aveam functia edit ) Sorry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si tu o diagnoza, vezi ce mesaje de eroare ai (daca ai), fa un log in mers pe engine, canale 3,8,11 si poate cineva te va ajuta. Altfel nu prea vad cum cineva ar putea sa iti spuna ce probleme ai. Decat eventual sa dea cu presupusul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, cam asa ceva aveam si eu in plan....insa cineva ma convinsese ca ar fi pompa de joasa presiune din rezervor......eu nu am diagnoza.....fir-ar sa fie.... o sa revin cu data concrete asupra problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ia aparut si mie urmatoarea eroare:

1 Fault Found

02390 - Control / Regulation for Ambience Lighting (E400)

009 - Open or Short to Ground

I-mi poate spune si mie cineva cum o pot remedia? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni revin pe forum cu o problema foarte stresanta. Problema e in felul urmator cand ating viteza de 100km/h masina incepe sa trepideze da rau de tot , numai si numai la 100 km/h de la ce sa fie oare a mai avut cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cutie de viteze automata?

NU mi merge edit, deci: in afara de asta, planetare, cauciucuri uzate neuniform, janta stramba sau incarcata cu mal (noroi) pe interior, volant, cam astea mi vin in minte acum...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile sunt tambal jantele nici macar zgariate , da am cutie automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!