Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Dupa scanare iti vor aparea erorile respective stocate in memoria ECU. Vag-com-ul are optiune de stergere a erorilor stocate (este un buton dedicat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un zgomot ca si cum s-ar auzi doua platane care freaca unul pe altul in zona distributie sau turbo la pasat b6. Zgomotul e localizat stanga cum te uiti la motor ...se aude mai mult la rece si la drumuri scurt.....doar la ralanti, de la ce poate fi (ac-ul nu este pornit). pe diagnoza nu apare nimic. Insa cand ii dau in gura 140 la ora cand opresc undeva cu motrul pornit nu mai face asa.....sa fie turbina.....paletele din ea or freca......Multumesc.....

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, am si eu o problema la pornire in sensul ca o data la catva timp nu imi porneste din prima masina si trebuie sa dau la automat de cateva ori ( dupa ce imi porneste nu mai am probleme catva timp) . am pus-o pe test da nu imi da nici o eroare si nu stiu ce naiba sa ii mai fac . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil pompa de joasa presiune te lasa sau vreun senzor de turatie......da si tu mai multe date.......cand porneste se aude pompa de amorsare din rezervor......ce turatie iti indica ..are fluctuatii de turatie.....ai motorina suficienta in rezervor(poate fi si senzorul de nivel combustibil.....un egr defct sau de ce nu chiar debitmetrul de aer...... de regula cele doua (ultimele enumerate iti dau cod de eroare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cine ma poate ajuta si pe mine,ma tenteaza un passat cu motorizare diesel 2.0 tdi din 2006 si ma gandeam sa imi gasesc cu piele in jurul sumei de 9500 E ,problema este ca as vrea ca masina sa o tin cativa ani,cel putin 2 si nu prea imi permit sa bag bani in ea daca s.ar strica ceva serios,imi permit doar uzualele si poate mici alte lucruri..voi ce ma sfatuiti?merita sa cumpar masina sau nu?ma gandesc ca daca o conduci asa cum trebuie si bagi motorina buna plus schimburile la timp nu ar pica injectoarele,pompele si nenumaratele exemple de s.au dat pe forum,va rog sa ma lamuriti si pe mn,dar raspunsuri sincere si nu doar simple pareri,multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sfatuiesc sa-ti cauti un VW Passat din 2006-2007 cu o motorizare de 1.9. Fugi cat poti de 2.0. Acesta este sfatul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un zgomot ca si cum s-ar auzi doua platane care freaca unul pe altul in zona distributie sau turbo la pasat b6. Zgomotul e localizat stanga cum te uiti la motor ...se aude mai mult la rece si la drumuri scurt.....doar la ralanti, de la ce poate fi (ac-ul nu este pornit). pe diagnoza nu apare nimic. Insa cand ii dau in gura 140 la ora cand opresc undeva cu motrul pornit nu mai face asa.....sa fie turbina.....paletele din ea or freca......Multumesc.....

salut, mai mult ca sigur este de la pompa de ulei, posibil rupt intizatorul saul spart zalele de la lant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns insa cam cat costa reparatia si cam ce sa cumpar s-o repar.....doar pompa de ulei sau mai sunt si ceva piese pe langa.....tu ai mai multa experienta te rog sa ma ajuti.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai noroc nu trebuie si pompa, dar lantul, intizatorul si pinioanele - varianta ieftina, daca nu ai atunci pompa cu totul , ce tip de motor ai?, verificarea se face simplu, se da capacul baii de ulei jos si se observa daca sint spanuri sau bucati de metal (de la lant) sau bucati plastic ( de la intizator), oricum nu iti recomand sa mergi mult cu ea asa pt. ca pinionul de pe arbore nu se prea gaseste , iar daca incepe sa patineze lantul poti strica si turbina ( ramane fara ungere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

restul de pasaturi cu motor 2.0 diesel in afara de BKP si BMP sunt rentabile ca durata si fara probleme?ma refer daca mananca injectoarele ca si aceste 2 mentionate?pt ca ma tenteaza mai mult cel de 2.0 fata de 1.9 :|,va rog sa ma sfatuiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles gresit, la 2.0 TDI BMP-ul nu e in lista neagra (injectoare Bosch), e cel mai indicat la motorizarea aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare despre motorul BMR ce parerea eveti este unul bun si fiabil?(mentionez ca eu nu am avut problame la motor cu masina deloc e doar o intrebare asa de linistire) si mai am o nelamurire a intampinat cineva probloeme cu rulmentii la amortizoarele pe fata , pe mine ma dispera se strica de 2 ori pe an , imi pariaie in masina de imi vine sa ii dau drumu la masina din farf de la balea lac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: victor25: cand vrei sa-i dai drumul, spre Roman daca se poate,iti dau adresa? :biggrin: :icon_thumright:

La Passat nu am shimbat rulmentii,la G4 da, stiu ca atunci cand am shimbat ,mecanicul a desfacut rulmentul si a bagat multa vaselina in ei,chiar daca erau noi.Nu am mai avut probleme. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viktor25, da si BMR ul are probleme cu injectoarele. nu asa multe ca BKP ul, sa nu uitam totusi ca motoarele de 170 HP adica BMR, sunt mult mai putine, numeric vorbind, chiar foarte putine raportate la BKP.

La a doua problema, vorbesti de flanse amortizor, nu stiu sa fie asa putin fiabile. Poate mergi cu ea foarte mult pe drumuri proaste si cu viteze mari.

Daca ai drum prost si jante de 17 cum cred eu (ai BMR) nu e de mirare sa ti cada flansele cu rulmenti. Totusi, de doua ori pe an...vezi si ce piese pui, mare atentie, daca sunt turcesti pot sa ti cada si mai repede si doar pe drumuri bune.

Am patit si eu pe un G4 sa pun trei seturi de flanse in decurs de 2K, pana nu am pus Lemforder sau Sachs (nu mai sunt sigur) nu am rezolvat. De asta zic sa ai mare grija ce pui...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu acei rulmenti, cel putin asa mi-a zis la service. Problema se manifesta printr-un parait continuu la rotire de volan (pe loc, im mers, la stanga, la dreapta, nu conteaza). Mai interesant este ca, daca afara este mai rece, nu se aude. Eu paraitul ala il am de anul trecut, dar in octombrie a disparut, ca sa apara iar anul asta prin martie-aprilie.

Modificat de cipmar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg mai mult prin drumuri proaste dar mie imi pare o problema serioasa adica daca stau sa compar cu renaultul megane pe care il am pai ala saracu e lesinat a mers numai si numai prin drumuri proaste a carat de toate ( de la tevi si scule la nu mai sitiu ce ), il am din 2006 si nu paraie cum paraie passatul abia anul acesta s-au scurs amortizoarele pe spate si am schimbat de 3 ori de cand o am bucsaraiele pe fata in rest nimik fratioare. Pot spune ca e de 10 ori mai buna calitativ decat passatul si passatul nu a carat si nu a vazut ce a vazut meganeul. Masina de 13.000 euro mai buna de 10 ori calitativ decat una de 30.000

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai noroc nu trebuie si pompa, dar lantul, intizatorul si pinioanele - varianta ieftina, daca nu ai atunci pompa cu totul , ce tip de motor ai?, verificarea se face simplu, se da capacul baii de ulei jos si se observa daca sint spanuri sau bucati de metal (de la lant) sau bucati plastic ( de la intizator), oricum nu iti recomand sa mergi mult cu ea asa pt. ca pinionul de pe arbore nu se prea gaseste , iar daca incepe sa patineze lantul poti strica si turbina ( ramane fara ungere)

vreau si eu un meserias/atelier bune unde pot face chestia asta, motorul este un bkp, un injector schimbat, 151.000 km. Si de unde sa cumpar ansamblul asta mai ieftin......ca as cumpara totul dar nu stiu ce......pompa de ulei ?.... sau mai are si alte........angrenaje.....Multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am aflat de la niste tovarasi ca cei de la vw au recunoscut problema cu injectoarele proaste si ca le schimba pe gratis cu acceptul importatorului,ma lamuriti si pe mn ce si cum,ma comfrunt cu o problema la un passat 2.0 BKP al unui nepot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum paraie flansele de la amortizoarele fata? eu am un zgomot ca de arc cand virez mult volanu, un fel de poc in partea dreapta fata.. ma gandeam ca e arcul sau rulmentul ala de la amortizor.

Apropos de BMR, pica si la alea injectoarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti .

Am si eu urmatoarea problema :

- Eram prin oras cu masina , ma plimbam putin singur si deodata mi s-a oprit motorul , efectiv nu stiu din ce cauza . Am constat ca mi s-a oprit motorul cand eram la trecere de pietoni si ma straduiam sa plec de pe loc . M-am gandit ca nah , am inecat-o sau mai stiu eu ce ... Dau sa pornesc masina , nimic ... tot imi facea motorul ca si cum ar da sa porneasca dar imi ramanea acul turat la 300-400rp , Am dat la automat de cateva ori zdravene , cand deodata am observat ca masina a pornit , dar nu statea la relati ... Nici nu stiu care ar putea fi problema mai exact . Unii prieteni mi-au spus ca este "imobilizatorul" si este posibil ca s'ar fi dereglat cip-ul in telecomanda , dar culmea e ca nu imi porneste cu nici una dintre telecomenzi ... altii ca ar fi filtrul de motorina plin de gunoaie si ca nu are pe unde sa traga motorina , iar acum dupa cate m-am uitat pe forumul vostru , ma gandesc sa nu fie "pompa de ulei" ... Eroare in bord nu am cu absolut nimic , chiar nu am idee ce ar putea fi .

Va rog frumos sa ma ajutati daca se poate !

Orice parere e bine venita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu doar lantul este mai greu de gasit, intinzatorul si pinionul mic si cel mare (de pe vilbrochen) se gasesc, eu l-am comandat la colegul "volskman", la preturi super decente, lantul m-i l-au facut rost baietii de la atelier, vezi daca gasesti celelealte piese :

doresc sa comand urmatoarele repere :

03G 115 230 - lant pompa ulei = 110 ron nu il are

03G 103 333E - pinion pompa ulei = 60 ron

03G 115 124 D - intinzator lant = 220 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Mergeam astazi cu masina mai aveam cam 100 km de parcurs pana se termina motorina si a inceput masina sa se inece. Am oprit la petrom am pus motorina apoi am plecat si problema a aparut iar. In rampa masina nu mai trage iar la relanti vibreaza motorul si se ineaca si apoi se opreste. Dupa cateva reporniri, la un moment dat nu a vrut sa mai porneasca din prima si am tinut pana a pornit si pe display mi`a aparut Engine Fault Workshop si martorul de la bujii. Motorul merge rotund fara intreruperi cand martorul de bujii este aprins si Engine Fault Workshop apare pe display dar cand repornesc motorul si avertizarile nu mai apar, motorul iar se ineaca si se opreste la relanti.

Am lasat`o la un prieten la un service. Crede ca injectoarele nu sunt defecte iar problema ar putea fi pe la senzorul axului cu came. Ce credeti ca ar putea avea ?

Multumesc!

Modificat de Banciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VErifica in prima faza sigurantele din compartimentul motor - sa nu ai siguranta de la clapeta de cut off arsa (respectiv motorasul V157 ars). Daca e arsa, schimb-o iar in prealabil decupleaza si mufa de pe clapeta. O sa iti afiseze pe BC mesajul Emission workshop. Cel mai usor, faci o scanare si vezi exact ce cod de eroare ai stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!