Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Pai in primul rand, trebuia sa schimbi pompa de motorina cu una NOUA, costa doar 400-450 ron + manopera; referitor la coloana, se schimba doar o piesa componenta, nu toata coloana iar costul este de aprox 600 ron +/- in fc de reprezentanta!

Nu te descuraja, masina ta, 1.9, este departe de a fi una cu probleme grave!

PS - incearca si cu cheia de rezerva, vezi daca se mai manifesta problema cu coloana, la mine s-a rezolvat asa, am luat cheia de rezerva si nu am mai avut probleme cu coloana!

Daca nu merge nici asa ... atunci cand defectul o sa devina din ce in ce mai frecvent, va trebui sa ajungi la o reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA ZIUA AM SI EU O PROBLEMA CU PASSAT CAND DAU SA PORNESC SE APRINDE VOLANUL SI MARTORUL DE LA BUJII SI NU PORNESTE ,AM FOST SI AM CURATAT TURBINA SI AM SCHIMBAT EGR-UL DAR TOT NU A DISPARUL PROBLEMA .

AVETI IDEI CE AR PUTEA SA M-AI FIE.MULTUMESC PENTRU INFORMATII.

AM AVUT SI EU PROBLEMA ACEASTA SI L-AM CURATAT DAR TOT APRINS STATEA SI A DESCOPERIT CA MENBRANA ERA SPARTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ D@ny:

Iti multumesc pentru raspuns. Stiu ca am gresit cu pompa la mana a doua, dar eram cu masina in drum si doar omul acesta ma putea ajuta. Mi-a zis ca vine el cu o pompa si rezolvam problema. Eu am fost de acord si am aflat ca nu e noua tocmai cand a scos-o ca sa o monteze. A spus ca nu ar trebui sa am probleme cu ea ca daca merge..e ok. Am inteles ca ar fi vreo 10 milioane tot ansamblul si 4 milioane doar pompa. M-am gandit sa cumpar doar pompa si sa o montez pe ansamblul vechi fiindca nu l-am aruncat. E ok asa?

Cu coloana de directie..mi s-a spus ca acea eroare la ESCL poate duce in viitor la nerecunoasterea niciunei chei. Eu am avut probleme cu cheia de rezerva. Cealalta nu mi-a facut probleme (sau a fost doar o chestie de noroc). La reprezentanta (Euro Tehno Group Pitesti) mi-au spus ca daca schimba coloana de directie se rezolva si eroarea cu ESCL, si imi si resofteaza cheile. Nu ma pricep foarte bine si nu stiu daca asa e cum au zis ei...daca se rezolva amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot mai des face figuri masina asta,am dat jos filtrul de motorina sa vad daca nu cumva e murdar,arata destul de bine in fine il schimb,masina face ca si cum ar avea aer pe instalatie,dar acuam pb e alta,unde sa fie aer de nu se alimenteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca e blestemata masina mea......mi s-a ars un xenon stie cineva ce temperatura de culoare are originalul si mai important cum se schimba un asemenea bec?....eu am vazut capacelul negru din spatele farului insa nu stiu cum sa scot becul sau care ........ca n-as vrea sa mai dau banii si pe un far.....Multumesc....

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema la un motor de 2.0(1968cmc) tdi 140 cp, an fabricatie 2006 .. in mers treapta a 2-a si a 3-a imi da in nas scurt si cateodata nu imi mai trage daca schimb treapta merge normal .. astept raspuns ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

sunt nou in forum.

am si io un passat din 2005 . imi dispare temperatura de pe bord si de la climatornic(imi apare ------ ) , sau imi indica grade aiurea.(afara erau 17 grade si mie imi arata -8 grade).

multumesc de raspuns

ps: daca o modific de la 101 cp la 131 cp are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 5 luni de utilizare a masinii (B6 kombi 2008, 2.0 tdi 140 hp, BMP), achizitionata la 83.000km - acum 90.000, iata care e bilantul:

1. huruit la accelerare cu rotile virate mai mult de o tura de volan: suspectez uleiul din cutie (au fost semnalate pe forum mai multe masini cu probleme similare remediate prin schimbul uleiului din cutie - era si un TSB de la VW pe tema aceasta).

2. ambreiaj / volant: plecari de pe loc tremurate (compensez prin accelerare si eliberare usoara a pedalei ambreiaj); zgomot in compartimentul motor (o usoara bataie) in zona bateriei insotita de bazait pe accelerari mai puternice, dar e permanenta, nu se opreste cand calc ambreiajul; simt cum bate volantul in pedala de ambreiaj la plecari in sarcina/panta dupa ce ambreiajul ajunge la temperatura de lucru (sa zicem 40km de mers pe autostrada, 30 de minute de condus prin oras). La 44.000km a mai fost schimbat volantul pe garantie.

3. suspectez defect pompa servo: dupa ce ajunge la temperatura de lucru se aude un huruit la miscarea volanului, dupa drumuri mai lungi se aude bolborosind undeva prin grila din stanga volanului. La rece nu face.

4. zgomot climatronic: acele click-uri, clonk-uri.

5. rugina haion: pe o portiune de ~5 cm chederul geamului de la haion s-a copt si tine apa - a rezultat rugina pe portiunea respectiva.

Masina a fost in service de luni pana joi pentru remedierea problemelor semnalate. Concluziile au fost urmatoarele:

1. Zgomotul in accelerare cu rotile bracate nu se poate remedia - mi s-a prezentat o notificare adresata de constructor prin care se semnaleaza problema respectiva dar pentru care din pacate nu au inca o solutie tehnica.

2. Ambreiajul si volant functioneaza in parametri normali - foarte ciudat e faptul ca acum pedala de ambreiaj are o cursa parca putin mai scurta si cupleaza foarte jos si mai brutal sa zic asa. Dupa cativa zeci de kilometri condusi pot sa zic ca m-am acomodat cu pedala si acum imi da impresia ca nu mai tremura la pornire, chiar merge bine. Poate fi rezultatul unei aerisiri a pompei de ambreiaj?

3. Zgomote pompa servo - nu au reusit sa reproduca manifestarile.

4. Zgomot climatronic - la fel, nu au reusit sa il reproduca.

5. S-a reparat zona afectata si s-au remediat alte 2 mici probleme - o lovitura facuta cu un carut de la supermarket in zona busonului de alimentare cu motorina, ceva zgarieturi pe portiera spate dreapta facute de o deschidere in forta a portierei unei masini parcate alaturi - ma declar multumit de rezultat.

In afara de vopsire, nicio problema nu a fost rezolvata, cei din service sustin sus si tare ca masina nu are nicio problema.

Am luat la un test drive reprezentantul de vanzari al firmei, cel ce mi-a vandut masina. Imediat cum a pornit a sesizat zgomotele din climatronic. Apoi la drum zgomotele din viraje. Ambreiajul i s-a parut si lui ca ar functiona normal iar problema cu pompa de servo nu a sesizat-o masina fiind rece iar zgomotul apare doar dupa ce conduc ~20minute.

Marti am o intalnire cu managerul reprezentantei pentru prezentarea problemei, agentul de vanzari comunicandu-mi ca va cere inlocuirea masinii deoarece sunt mai multe reparatii ce nu au fost facute iar problema cu zgomotele din viraje a avut 2 tentative esuate de reparatie.

Ma poate ajuta cineva cu pareri tehnice pentru problemele semnalate, in special cea cu zgomotele din viraje?

Sunt in perioada de documentare pentru intalnirea de marti si sper sa adun cat mai multe informatii. Stiti cumva cum se pot obtine aceste adrese ale constructorilor, Erwin?

Multumesc!

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine imi face zgomot climatronicul, dar numai daca este oprit (pe off) si doar temporar. In rest merge ok, nu am probleme cu el. Alte probleme iti face in afara acelor mici zgomote?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar acele clink-clonk-uri, doar la rece, pentru10-15 minute. Pe perioada calda facea foarte putin, odata cu temperturile mai joase dimineata (10-15 grade dimineat) si in zilele ploioase e mai intens. Am resetat climatronic-ul, functia de testare afiseaza I/O pe ambele ecrane.

Nu am sesizat probleme in functionarea climatizarii dar e stresant, foarte stresant, si mi se pare de neacceptat pentru o masina de 34.500 Euro, pret de nou.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Va prezint "micile" mele probleme:

1- Frana de mana cateodata nu se actioneaza si mi se aprinde becul galben in bord - dupa ce ii iau contactul in general isi revine

2- Greierasi si aparte am un scartait f stresant in bord in partea dreapta stie cineva de unde poate veni si cum s-ar putea repara.

3- Butonul de la geamul dreapta fata nu este la fel de sensibil ca cel din dreapta trebuie apasat cu mult mai multa forta.

4- Am 1,86 inaltime si nu reusesc sa imi gasesc o pozitie comoda mi-ar fi placut daca volanul s-ar fi apropiat mai mult de mine (cam 5cm)- stie cineva daca as putea sa fac un tuning si sa prelungesc suportul volanului???

5- Si ar mai fi si altele marunte dar fara importanta

Oricum per total sunt f multumit de masina o am din nov 2010(81000) si acum am deja 103000,papa ceva ulei dar consumul este destul de bun comparativ cu gabaritul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vineri 9 septembrie mi sa rupt vibrochenul la un passat 2007 luna 07 ,cod motor BMP.Naspa treaba si de necrezut.Marti am sa schimb vibrochenul si cuzinetii ,fulia care vine pe ax si am sa adaug detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uh, chiar nasol.. Ce simptome a avut? Cat costa? sa ne dai si noua detalii.. A mai avut careva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata am fost din nou in service pentru problemele masinii:

- zgomot la accelerare cu rotile bracate: zgomotul (un uruit) vine din fata dreapta.

- vibratie usoara/huruit la miscarea volanului

Nu au reusit (a treia oara) sa izoleze cauza problemelor, doar la zgomotul in acceleratie cu rotile bracate l-au izolat pe partea dreapta.

Dupa testul de drum masina a fost urcate pe elevator si verificata din toate incheieturile. Apoi au dat capacul motor jos si verificat iar tot. Nimic! Mi s-a permis sa asist la verificari, impreuna cu 2 mecanici specializati in passat, seful atelierului si un inspector de la Dekra.

Pana acum 3 incercari nereusite de reparatie, urmeaza a 4-a si ultima, pe 27 septembrie - masina va fi dusa la un centru de Dekra pentru o expertiza completa functie de care urmeaza sa se decida daca inlocuiesc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Am schimbat astazi vibrocheenul am pus cuzineti noi fulie vilbrochen.Am sa atasez poze cu vibrochenul rupt.Ca si costuri in jur de 600 euro la un atelier unde lucreaza un prieten bun si priceput.

post-7045-0-06770100-1315943310_thumb.jp

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stricat in 70 de km.A aparut un sunet mic ca si intensitate care la un moment dat sa agravat cu un carait , din acel moment motorul avea un sunet si o vibratie ingrozitoare .Am oprit si am chemat platforma si am dus masina la un atelier.Am sunat la vw world cluj pt. a afla care sunt costurile reparatie.Incazul meu mi-au recomandat schimbarea motorului cu unul nou pe care sa puna chiulasa mea cu injectoarele mele la un pret promotional de 12.000 lei. Asta este povestea mea nefericita.

post-7045-0-11005900-1315944517_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai vazut asa ceva, sper sa nici nu mai vad ... Ai scapat relativ ieftin cred eu. Sa ai bafta cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Danmatyas.Motorul merge beton acum ,chitul de distributie a fost pus cand am adus masina din belgia si aveam pe testar un avans de 2 grade(deviere de la normal)dar a fost repusa distributia si avansul este ok.Trebuie sa fac un rodaj la cuzineti.Sper sa nu se intalneasca nimeni cu aceasta problema.Am uitat sa specific ca sa rupt si un suport de palier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut acum ceva timp problema cu martorul de airbag aprins (cel mai probabil mufele fortate de cei de la spalatorie care trag parca in ciuda de scaunele din fata) si s-a rezolvat dupa ce am verificat si strans mufele din podea. Acum am aceeasi problema, doar ca nu vrea sa se mai stinga martorul... dupa ce umblu la mufe, se stinge pentru cateva secunde si reapare. E nevoie de reset din VagCom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De obicei este o problema cu mufa de sub scaunul pasagerului la Passatul B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea din podea sau cea de sub scaun? Eu am verificat mufele din podea pe ambele parti (sofer+pasager) dar nu am vazut nimic in neregula. Ma gandesc sa nu ramana eroarea in memorie si sa trebuiasca stearsa din VagCom... nu prea mi-e la indemana pentru ca nu am interfata de diagnoza.

Modificat de razvanik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu se sterge singura! Fara vag-com degeaba umbli la mufe, odata stocata nu dispare pana nu se sterge din ecu, cu vag-comul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Partea din podea sau cea de sub scaun?

... mufa de sub scaunul pasagerului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta:

- dupa ce am fost la spalatorie, mi-a aparut martorul de airbag; am fost la service si mi-au sters eroarea si a disparut martorul din bord;

- dupa ceva timp (2-3 luni) a aparut iar martorul; de data asta nu s-a mai sters eroare; s-a demontat scaunul pasager si s-a constatat ca o anumita mufa era scoasa de tot; s-au rupt mufele si s-au lipit firele; am inteles ca e singura rezolvare permanenta a problemei;

Asadar, prima oara se pare ca acel contact a sarit pe moment si de aceea eroare, dupa stergere, nu a mai aparut; a doua oara mufa a sarit de tot. Mufa cu pricina era sub scaun. Nu se putea ajungea la ea decat daca prin demontarea scaunului...

Modificat de cipmar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema asemanatoare, am desconectat fara sa stiu mufa martorului de desconectare al airbag-ului pasagerului iar dupa punerea contactului am ramas cu lumina aprinsa in bord pana mi-a resetato la service. Mi-au spus ca dupa desconecaterea oricarei mufe din circuit aprinde becul in bord si opreste functionarea intregului sistem. Nu stiu ce program au folosit dar mi-ar placea daca cineva stie sigur daca cu vag-com se poate face, si daca da, cum?.

Modificat de karman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!