Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Am si eu o problema: Passat b6,serie motor bkp,150.000 km,fabricatie 2006.Pur si simplu mi-a murit motorul dupa vreo 100km de mers cu 140kmm/ora,am oprit la o benzinarie, motorul inca mergea, masina era in drive si mi-a murit.Am incercat sa-l pornesc si mi-a dat engine workshop si s-a aprins spirala. Am lasat-o vreo 15 min si i-am dat la automat si a pornit vreo 20 se secunde dar f,f greu si s-a oprit. In cele 15 minutea m verificat pompa de motorina si baga motorina catre injectoare. S-a ars vreun injector? La o scanare vag com, inainte s-o pornesc mi-a dat, doua coduri releu de pornire si open circuit injector. Dupa scanare am sters erorile si a pornit cum am spus mai sus. Am verificat toate releele si sunt bune la fel si sigurantele. Totusi dupa vreo cateva incercari de a o porni, dupa ce s-a oprit mi s-a aprins si eroarea de bec ars acel bec galben.Am decuplat si borna de la baterie,degeaba. Stie cineva ce are?>

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza codurile de eroare in aria dedicata sa putem sa-ti dam o parere. Posibil injector sau cablaj. (Daca era dus injectorul, nu mai pornea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil s-a ars un injector. Daca ai maxi dot si tempomat: cu contactul pus, incearca sa il activezi. Daca nu se aprinde pictograma in ceasuri si pe computer apare pictograma insotita de semnul ! atunci este cert - injector ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar pe tempomat....apare semnul exclamarii cu rosu cand il activez......Insa totusi.....sa nu fie ceva cablaj sau ceva .....voi pune codurile....in ''aria'' ;ca nu pre astiu pe ce topic e.....un ajutor ar fi util,....:) In schimb voi lua bateria ca s-o pun la incaracat ca am cam decarcat-o.....plus ca am mai vazut ceva.....releul de pornire(cel alb) din bord de 30 A situata langa ala patratos negru se cam incinge destul de rau cand dau la automat.....l-am desfacut si era cam rosiatica bobina din el.....noroc ca mai e unul la fel identic (e dreptunghiular) tot de 30 A si le-am schimbat intre ele...

Ideea e urmataorea: vreau si eu pe cineva care s-o faca sa pornesca....Cine e mai meserias p-aici.....ca deh diagnoza am si eu....si degeaba......

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

specialistu

daca este injector defect(ars) am inteles ca cei care au codurile de motor

Cod motor: BKP, BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV reprezentanta vw le schimba gratuit

nu strica sa dai o fuga pina la vw sa vezi daca te incadrezi in conditiile lor - bafta-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleleg de ce insisti sa iti umble cineva la motor sa o faca sa porneasca cand este clar, ti s-a ars un injector si ti se va schimba gratuit la orice repr din Ro! Daca iti umbla un "meserias" inainte sa constate cei de la repr defectul te toti trezi ca scoti din buzunar 25 mil.... Tractarea in Bucuresti este aprox 150 ron sau o poti tracta cu un prieten, cu o sufa, noaptea cand este mai liber!

Alegerea ta!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi...credeam ca poate cineva a mai avut problema asta...... Codurile de eroare ca tot m-a rugat cineva sa le pun sunt: 17925J271 J363 P1517 cu 18060 si 18578P2146.....R1, R2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1517 = injector defect, se schimba gratuit!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de raspuns! insa celelate coduri de la ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin pentru ca nu am reusit sa rezolv problema.Acum nu mai porneste de loc. La introducerea cheii se executa numai secventa de anclansare coloana directie - .secventa uramatoare, de aprindere in bord a indicatorilor nu se mai efectueaza. Chiar sa fiu eu primul si singurul care sa ma lovesc de acest simptom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lovit si eu.....sigurantele.....sau un releu ce comanda bordul......(la mine a fost o siguranta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua,

Sper sa fi nimerit topicul bine. Zilele trecute am avut si eu accident, am intrat in coliziune cu o masina din fata mea din cauza ca a acesta a franat eu aveam viteza din pacate distanta dintre noi era foarte mica. Problema intervine acum ca si daune, in fata am masca toata sparta bara senzori de parcare de pe fata farurile trebuie unpic indreptate aripile in mare parte fata este cam stricata dar spre norocu meu interioru este ok lonjeroanle nu par a avea probleme am doar radiatorul spart, insa mi-au sarit si airbagurile fata si lateral. Intrebarea mea acuma este daca masina va avea de suferit dupa reparatie ma refer. Adica va mai fi buna de ceva sau tot timpul va avea anumite probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina va fi reparata intr-un service bun, nu va trebui sa iti faci probleme, pe viitor!

Sper ca ai asigurare CASCO pentru ca din ce ai descris acolo, daunele desi nu par mari la o prima evaluare ele vor fi destul de mari, chiar f mari avand in vedere ca au sarit airbagurile!

PS - problema ridicata de tine nu se incadreaza chiar in subiectul topicului! Spor la reparat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am casco :)) din fericire nu-i problema da asta intrebam daca iese bine sau nu reparatia

PS: Airbagurile frontale sofer si pasager nu si cele laterale am gresit in orignal

Modificat de VmVDM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cum pot rezolva problema erorii "steering column wheel defective"? ce-i drept nu-mi face probleme prea des, insa nu as vrea sa ajung in situatia de a schimba coloana de directie prea curand.

2. daca stie cineva din ce motiv tremura toata masina de parca se dezmembreaza la un drum lung dupa ce opresc si o repornesc. e posibil sa fie de la electromotor sau ceva care tine de partea electrica?

si

3. masina nu mai are acceasi putere la accelerare iar cand fac o depasire ceva mai in fortza, intre 2200-2500 rpm imi apare in bord "engine fault", se aprinde arcul ala idiot si imi taie turbina de tot. am auzit pareri conform carora turbina ar trebui verificata ultima si mai intai sa ma gandesc la filtre (s-ar putea sa fie infundate) sau alte alea.

multumesc.

125.000 km parcursi, 2.0, tdi, 140 CP, BKP. cel de la care am cumparat masina a spus ca are tuning de 170 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din cauza la contact si de la steering colom reparatia te costa in jur de 10 milioane si se face doar in reprezentanta deoarece pisele sunt securizate. Eu m-am confruntat cu aceasi problema si la mine asta a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatia pentru pct 1 s-a mai micsorat, sunt colegi care au remediat problema cu 4-6 mil, tot la reprezentanta!

Pentru problemele ridicate de tine la pct 2 si 3:

- pentru o masina care nu are facut soft (170 cp)

2. - tremuratul la pornire / oprire poate sugera un defect la EGR

3. - turbina poate intra in limp - mode si din acest motiv te comfrunti cu taierea puterii, trebuie verificata!

- avand in vedere ca tu ai soft-ul modificat, probleme 2 si 3 pot fi generate de o eroare a lui! Daca poti sa afli cine a facut acea modificare (majoritatea firmelor serioase odata cumparat softul il pot pune / scoate la cererea clientului, gratuit) poti sa incerci sa ii faci un down grade si sa vezi cum se comporta dupa!

O scanare cu vag-comul ar fi binevenita, te-ar lamuri mai mult!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms frumos pentru raspuns. iar in cazul in care EGR este schimbat in primavara?! trebuie sa fie de la altceva dar atata timp cat nu da o eroare anume nu-mi pot da seama :(

si referitor la chestia cu turbina am uitat sa spun ca are un foshnet ca si cum ar pierde aer pe la vreun furtun (asta se aude in spatele motorului in zona din fata soferului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu EGR-ul. Ideea e ca imi sta aprins becul de la motor tot timpul. Am fost cu ea la scanat si mi-a spus ca se infunda si ar trebui curatat. stie cineva daca e ok sa fac asta? sau ar trebui schimbat? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e sparta membrana si tine vacuum-ul nu are rost sa-l schimbi. Curata-l si mergi mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin pentru ca nu am reusit sa rezolv problema.Acum nu mai porneste de loc. La introducerea cheii se executa numai secventa de anclansare coloana directie - .secventa uramatoare, de aprindere in bord a indicatorilor nu se mai efectueaza. Chiar sa fiu eu primul si singurul care sa ma lovesc de acest simptom?

S-a rezolvat: era vorba de computerul de alimentare generala(trminal 15). S-a reparat contra 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu probleme cu un b6 1.9 tdi 105 cp,imi moare in mers ramane becul de la baterie aprins si cand dau la automat nu porneste decat daca o accelerez cum se pornea vechea dacie,pe urma dupa ce o opresc porneste normal :vaidecapulmeu: ce sa fie?nu face tot timpul figuri de obicei dupa ce merg ceva timp cu ea,am patit-o in oras prima data,si a doua oara la drum intins eram intr-o localitate si era scoasa din viteza si knd ma uit becul de la baterie aprins,am tras pe dreapta si am pornit-o.Sa fie ceva de la pompa de motorina dar ar trebui sa faca des daca e stricata sau am ceva mizerie pe acolo...mie si frica sa ma pun cu ea la un drum de germania :huh:

Modificat de MDoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme cu alternatorul. Cel mai usor ii faci o scanare si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu apare nimic pe test?ca nu imi face tot timpul sa fie ceva uzura mecanica pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou in forum, dar ma intereseaza problema asta fiindca in aprilie mi-am cumparat un Passat B6 SH care mi se parea a fi super afacere..asta fiindca imi parea intretinut. Din 2006, 77000 de km, mi-a fost recomandat din reprezentanta fiindca initial omul vroia sa o aduca la buy-back. Ulterior a dat-o la un bisnitar si am gasit-o pe net, aceeasi masina (a vrut omul sa castige in plus fata de cat ii dadea reprezentanta). Ideea este ca la vreo 2-3 luni am plecat la Medias (vreo 250 de km de la mine), m-am fatait destul pe acolo, si cand am venit inapoi catre casa in Mioveni, eram pe la Cozia, am incetinit la o trecere de pietoni si cand am dat sa plec, nimic. Martorul de la baterie era rosu si turatie 0. Am incercat sa o pornesc de vreo 2-3 ori si nimic. Am tras-o pe dreapta (destul de greu fiindca volanul si frana erau amandoua cui) si am mai incercat sa dau la automat. Nu am pornit-o nici moarta. Am dat telefoane peste telefoane si intr-un final am dat peste un nene care mi-a zis cum sa ajung la pompa de motorina. Am lovit-o cu cheia de la roti si cand am dat la contact a dat semne ca am amortizat asa pompa. A pornit. Am plecat fericit ca am rezolvat-o si dupa vreo 10 km mi-a facut aceeasi schema, numai ca incepuse sa se insuteze tare si imi scadeau turatiile. Am tras-o iar pe dreapta si l-am sunat iar pe nenea asta. A venit cu o pompa SH si mi-a schimbat-o in drum. A pornit si a fost ok pana dupa alta luna, adica acum vreo 3 saptamani cand dupa un drum la mare, am mers la Balea si la intoarcere, la fel, in plin mers mi-a murit motorul. Dupa multe incercari sa dau la automat a pornit (faza cu lovitul in pompa nu a mai tinut) dar dupa 2 km a murit iar si nu am mai avut ce sa-i fac. Am dus-o acasa tractata. Era noapte, nu puteam sa las pe cineva sa ma traga fiindca volanul aveam senzatia ca il rup daca incerc sa-l misc si frana era cui. A doua zi, a venit acelasi om si mi-a schimbat pompa din nou (era "garantia" lui) cu alta SH si mi-a pus diagnoza. Pe diagnoza mi-au aparut niste erori care zicea el ca nu-s prea importante, cum ar fi geamul de la sofer si nu mai stiu ce, dar un "Sporadic ESCL error". Tin sa mentionez ca de vreo cateva ori nu mi-a recunoscut cheia. A trebuit sa o bag de vreo 4-5 ori sa o ia. Se aprinde totul normal la contact, dar cand dau sa porneasca, nimic. Niciun zgomot, niciun martor la bord, absolut nimic. Am sunat la reprezentanta si am explicat toate problemele astea. Cica mi-ar trebui o pompa noua si ar trebui schimbata coloana de directie pt a rezolva problema cu recunoasterea cheii si cu eroarea de ESCL. Sincer acum imi e frica sa plec cu ea la drum. Ma scuzati pentru "roman", dar ce ma sfatuiti?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!