Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Valentin multumesc mult pentru imaginile cu chiulasa deoarece afost un inceput bun pe care mam bazat si cercetarile mele au plecat de la tine INCA ODATA MI8II DE MULTUMIRI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni...

O problema mai serioasa am si eu. Detin un Passat facelift luat de nou in august 2010, High Line, 2.0 TDI, 140 cp, motor CBA (parca). Faza care e... imi moare motorul in mers, pur si simplu se opreste! Am dus-o in service si nu dau astia de capat nicicum. Pe VAG COM nu apare nicio eroare.

Alta chestie ciudata e ca masina e luata din Romania si folosita numai in Italia, n-am venit cu ea acasa si cand am fost la revizia de 15.000 km, m-au intors sub pretextul ca daca am folosit-o doar acolo, revizia se face la 30.000 km! Daca ati mai intalnit cumva problema cu opritul motorului in mers, luminati-ma si pe mine ca italienii nu zic nimic momentan! M-am gandit ca o fii de la DPF, poate e prea incarcat sau poate o problema de soft, poate exista un update ceva! Nu stiu ce sa mai zic... Sincer nici nu stiu daca motorul asta are sau nu DPF, stiu ca e Common Rail...

Scuzati daca a mai fost cumva discutata problema pe topicul acesta, dar sunt prea multe pagini de luat la rand! :P

Drumuri bune tuturor! :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai cod motor din 4 litere. Sigur are DPF. Daca nu ai cu sensor de regenerare (cum am eu), trebuie mers cu ea in service pentru asta.

Probabil cod motor CBAB.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o problema,la boxele masini este conectat telefonul(inexistent)incerc sa dau pe radio/cd si nu se aude niciun sunet, am fost cu ea la servis si miau zis k nau gasit nicio erroare si ca ar fi o setare din bord.La servis scria ca radio ii pe mute pana cand se termina convorbirea.Computeru de bord zice ca este o convorbire chiar daca nu este conentat niciun telefon + am observat k consola nu se mai inchide daca scot cheia din contact( este o consola RNS MFD2).

Va rog ajutati-ma si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am facut o scanare si mi-a rezultat urmatoarea eroare:

Adresa 42: Uşa electr. şofer Eticheta: ROJ\1K0-959-701-MIN3.lbl

Număr VAG SW: 1K0 959 701 AC HW: 1K0 959 793 N

Componenta comandată: J386 TUER-SG FT 1517

Revizie: 72009005 Număr serial: 00000016088903

Codare: 0000053

Atelier: WSC 00028 028 00001

1 cod a găsit

00109 - Semnalizare st

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 5 luni de utilizare a masinii (B6 kombi 2008, 2.0 tdi 140 hp, BMP), achizitionata la 83.000km - acum 90.000, iata care e bilantul:

1. huruit la accelerare cu rotile virate mai mult de o tura de volan: suspectez uleiul din cutie (au fost semnalate pe forum mai multe masini cu probleme similare remediate prin schimbul uleiului din cutie - era si un TSB de la VW pe tema aceasta).

2. ambreiaj / volant: plecari de pe loc tremurate (compensez prin accelerare si eliberare usoara a pedalei ambreiaj); zgomot in compartimentul motor (o usoara bataie) in zona bateriei insotita de bazait pe accelerari mai puternice, dar e permanenta, nu se opreste cand calc ambreiajul; simt cum bate volantul in pedala de ambreiaj la plecari in sarcina/panta dupa ce ambreiajul ajunge la temperatura de lucru (sa zicem 40km de mers pe autostrada, 30 de minute de condus prin oras). La 44.000km a mai fost schimbat volantul pe garantie.

3. suspectez defect pompa servo: dupa ce ajunge la temperatura de lucru se aude un huruit la miscarea volanului, dupa drumuri mai lungi se aude bolborosind undeva prin grila din stanga volanului. La rece nu face.

4. zgomot climatronic: acele click-uri, clonk-uri.

5. rugina haion: pe o portiune de ~5 cm chederul geamului de la haion s-a copt si tine apa - a rezultat rugina pe portiunea respectiva.

6. am mai avut probleme cu un rulment fata dreapta pe la 86.000km.

Cam multe probleme zic eu. Masina va fi "internata "la service intre 5-9 septembrie pentru a fi remediate problemele pe garantie (pot sa zic doar ca acum nu imi pare rau ca am dat ceva in plus achizitionand masina de la reprezentanta). Cand am fost la ei pentru a prezenta problemele, spre surprinderea mea nu a fost niciun comentariu din partea lor, multe scuze si au oferit si masina la schimb pe perioada cat passat-ul va sta in reparatii la ei. Sper doar sa decurga reparatiile bine si sa scap de probleme.

Din cauza acestor defecte am cerut ajutor pe alt topic pentru a obtine cumva istoricul de service al masinii, m-ar ajuta foarte mult in discutia cu dealer-ul si sa pot evita pe cat posibil discutiile de genul "asa fac toate".

Sunt recunoscator pentru opinii/sugestii de verificari legate de defectele prezentate.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu RCD500 de la Blaupunkt: nu mai porneste, degeaba apas orice taste, nu mai face nimic, e ca mort, dar:

- se aprinde backlight-ul ca de obicei

- daca apas aiurea pe taste, dupa ceva taste apasate se aude cate un bip in boxe cand apas pe unele (deci ceva tot mai face in interior)

Sigurantele is bune, s-au verificat, doar ca nu mai porneste si nu mai afiseaza nimic.

Exista ceva combinatii de taste pt a intra in mod diagnostic sau sa pot introduce codul de securitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta aparatului n sine in spatele playerului... ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep, am verificat si aia. Am verificat si ca vine tensiune la aparat cu voltmetrul. Plus ca 100% vine ceva la el pt ca se aud beep-uri la butoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt nou pe forum . Detin un passat din 2007 pe 31 iulie am facut 1 an de cand l-am luat in tot acest timp mi-au cazut : 3 injectoare , pompa de motorina , cureau distributie rupta in mers la 95.000 km cei de unde am achizitionato au spus ca e schimbata , Acum 2 zile mi s-a oprit iar in mers , am bagat testerul pe ea , NICI O EROARE , toate injectoarele sunt ok, pompa e ok , cei de la service mi-au zis sa bat pompa putin.. am scoso am batut`o am curatat`o .. functioneaza foarte bine .. Totusi nu imi porneste masina deloc , in bord nu imi da nici o eroare , ma poate ajuta cineva? Ce poatea avea ca nu imi pot da seama eu si nici atat cei de la service ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

akitzei

Motoarele cu probleme la sistemul de injectie sunt urmatoarele: BKP,BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV

studiaza bine forumul ,altfel esti victima sigura MECANICII SE VOR HRANI CU NESTIINTA TA

sfatul meu mergi la reprezentanta vw si fa o diagnoza electronica cost 90ron

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@akitzei WOW curea de distrubutie rupta ? Esti primul la care aud ca s-a rupt cureaua de distributie (ma refer la motoare mai noi de 2004). Detaliaza te rog, nu ai stricat pistoanele si valvele, nu s-au lovit unele de altele ?. Cat te-a costat si care a fost cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: La cutiile DSG; la cat se schimba uleiul din cutie? Am auzit ca e life time.....sa fie asa...... si daca trebuie schimbat unde ma sfatuiti sa-l schimb. Plus ca mai am o problema ......am schimbat placutele de frana toate 4 rotile.......nu sunt originale vw.....si franeaza f,f greu.......sa fie ele de vina sau lichidul din instalatia de franare.Are 151.ooo km, masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat trebuie schimbat uleiul din cutia DSG din 60 000 in 60 000 de km, altfel risti sa strici cutia mai ales daca uleiul e contaminat cu multe particule metalice. La cutiile manuale e lifetime la DSG trebuie schimbat uleiul + filtru din 60 000 in 60 000 km. La intrebare a doua trebuie sa dai mai multe detalii despre ce inseamna franeza greu. Daca nu ai schimbat lichidul de frana si cu placutele de frana vechi frana bine, atunci e clar ca e o probleme de motaj sau placute de frana proaste. Spune si ce marca de placute ai pus, sper ca nu cele mai ieftine pocnitori pe care le-ai gasit prin targ, pentru ca atunci trebuie sa le schimbi (iar) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie mi s-a rupt cand aveam 140 in bord , mi s-a oprit motoru am simtit o smucitura asa ... Am dat`o pe liber si am incercat sa dau la automat nimika.. am bagat in a 2 .. nimik am tras pe dreapta... Nu am stiut nimika.... Am tot dat la automat...pana a venit platforma sa ma ia... cand am ajuns la service.. mi-a bagat`o pe test i-a dat ca este o defectiune la motor... Cand a scos capacul surpriza.. cureaua era rupta dar cum era rupta ... pe latime.. jumate a ramas pe role si jumate sarise ... cei de la service deja ma pregatise... Sa schimb o gramada ... Am luat`o de acolo si am dus in alta parte.. La care cei de acolo mi-au zis sa incercam cu o curea noua .. Si surpriza a pornit .. fara sa ii fac nimic altceva.. Sau inchinat toti ... Cat despre costuri... AM schimbat distributia si asta a fost :) :D Norocos :D am fost :D Cat despre cauza... Cauza a fost ... ca de unde am luat`o eu de la weltauto DONA SEAT CONSTANTA Care`s niste... nesimtiti .. mi-au zis ca au schimbat`o iei si surpriza ... nu fusese schimbata... sper sa nu pateasca nimeni :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut super noroc cu distributia, din ce inteleg nu a sarit de tot ca altfel trebuia sa scoti bani frumosi mai ales ca ai zis ca s-a intamplat la 140 km/h. Orium (ca idee) daca vedeti ca masina nu mai porneste nu mai incercati sa o porniti din mers ... sare distributia foarte usor daca incerci sa o pornesti din mers si mai e si subreda. Vezi sa nu aibe si km dati inapoi pentru ca la 140 000 km nu trebuia sa se intample ce s-a intamplat, distributia se schimba la 150 000 km la motoarele dupa 2006 ...

PS: Te inteleg ca esti nou, dar incearca sa scrii mai aranjat cu fraze mai lungi si fara ... (puncte puncte) din trei in trei cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' Adrian, vad ca va poricepeti la astfel de masini. Puteti sa-mi spuneti va rog unde e mai bine sa schimb uleiul din dsg? sau la cine?; referitor la placutele de frana, sunt aftermarket am dat vreo 2 milioane si ceva pe set de 2; originale erau mai scumpe,iar lichidul de frana e cam murdar, vad eu in borcan.Pe cartea masini nici nu apare schimbat uleiul din cutie vreodata..Si mai am o problema: cand iau de volan stanga maxim se aude un zgomot ca si cum scartaie un fier pe cauciuc. De la ce poate fi?caseta de directie? bucsele,pivotii? Va multumesc domnu' Adrian

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei, stai linistit si nu ma mai lauda atat ca nici macar nu lucrez in domeniu sunt doar pasionat de masini :blah_: ... Sincer nu stiu unde e bine sa schimbi uleiul si filtrul din cutia DSG, cauta si tu impresii despre diferite sercive-uri din orasul tau pe topicul dedicat despre service-uri de pe forumul asta. Lichidul de frana e murdar pentru ca are particule de rugina in el, vezi ca poate nu stii dar lichidul de frana trebuie schimbat din 2 in 2 ani pentru ca absoarbe apa din atmosfera si dupa cum ai vazut si tu ruginesc componetele sistemului de franare si in al doilea rand scade punctul de fierbere. Daca nu ai mai mult de 200 de km cu placutele noi ai rabdare pentru ca si palcutele trebuie rodate, mentine distanta mai mare fata de alti prticipanti la trafic pana incep sa isi intre in forma si daca poti schimba si lichidul de frana (daca nu l-ai schimbat niciodata) pentru ca te costa mai putin de 100 RON. La ultima ta problema chiar nu stiu de la ce ar putea fi, dar e posibil sa aibe legarua cu palnetarele si cutia de viteze si sa nu ai ce sa ii faci parca si alti colgei se pangeau de zgomotul asta ...

PS: Aaa si nu mai vorbi cu domnu' Adrian spune-mi simplu Adrian ca irosesti cuvinte degeaba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am un Passat Variant din 2007 2.0 TDI, cod motor BMP. Acum am cumparat de vreo 3 saptamani. Ce parere aveti despre acest tip de motor? Am observat ca NUMAI in treapta a 2-a cand accelerez dintr-o data simt parca ar infunda ceva si nu trage motorul, dar numai cam o secunda nu trage si pe urma trage mai departe. Asta face de 2 ori pana ce ajunge turatia cam in jur de 4000. Nu stiu de ce. In treapta a 3-a deja nu face asa ceva. In treapta 1 nu are putere aproape deloc, dar asa ceva am auzit ca e ceva normal. Am dus la cineva sa se uite si pe VAG nu apare nici o eroare.

O alta problema ar fi ca CD playerul original ce e in masina dupa vreo ora de functionare incepe sa functioneze gresit. Asta inseamna ca merge muzica la un anumit volum si dintr-o data trage sus volumul foarte tare, pe urma revine si tot asa. S-a intamplat si sa traga sus volumul si sa nu revina, doar dupa ce am tras eu jos manual. Oare din ce cauza?

Poate cineva sa ma jute cum trebuie sa schimb pielea de la manson? E arsa cu tigara si as vrea sa schimb si nu am reusit sa iau jos.

Multumesc.

Stima,

Ambrus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este bun, ai injectoare Bosch deci nu vei avea probleme cu ele. Acum legat de problema ta trebuie sa stii ca exista turbo lag la aproape orice motor turbo, adica daca apesi acceleratia brutal si mai esti si sub 1800 rpm masina initial nu prea va face nimic pana creste presiunea gazelor de evacuare. Nu stiu daca la tine este vorba de turbo lag sau chiar ai o problema. In treapta I trebuie sa fie extrem de brutal motorul, defapt in treapta I ar trebuie sa te aruce cel mai tare in scaun pentru ca in treapta I ai cuplul cel mai mare la roata (datorita multiplicarii mari a treptei I). Deci nu stiu cum de la tine nu are putere dar treapta I ar trebuie sa fie cea mai brutala, bine e adevarat ca se termina repede treaba ca ajungi repede la 4500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CD Playerul face asa in mers , pe masura ce ii dai in gusa la masina creste si volumul , daca vei da pe urma de o limitare de viteza si vei merge cu 70 la ora vei observa ca se aude din ce in ce mai incet , dar sa inteleg ca la tine face cu masina pe loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. Face asa cand masina e in loc. Eram oprit si lasam sa mearga CD playerul cu muzica, am deschis usile si dupa vreo 25-30 minute a inceput sa-si faca de cap. Dintr-o data sare sus volumul si inapoi, dar am patit si sa sara sus si sa nu mai sara inapoi, trebuia sa merg repede la masina si sa trag in jos volumul ca parca mergea la maxim, nici boxele deja nu puteau sa reda normal.

Oare care e motivul?

Si inca ceva: oare unde se poate cumpara in suportul de telefon ceva suport pentru bluetooth, ca sa pot activa prin bluetooth hands free-ul. Am un Nokia E72 si pentru asta as vrea. Oare cat ar costa?

Multumesc.

Modificat de Ambrus Zsolt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul din semnatura se opreste din senin fara nici un mesaj de eroare in bord. Cinci minute dupa aceea la introducerea cheii nu se aprinde nimic in bord(mai putin martorul de pornire directie). Scanarea completa cu VAG -com nu da nici un rezultat de eroare. Dupa cca 5 minute se aude clinchetul(ca atunci cind se aprinde semnalul BITTE TANKEN)si totul revine la normal. S-a intimplat deja de mai multe ori, odata chiar la pornire de pe loc. Altfel, masina functioneaza perfect.Astept opinii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil modulul din coloana de directie! Nu iti mai recunoaste cheia! Incearca si cu cheia de rezerva, vezi daca iti mai face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cheia de rezerva. Nici un rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!