Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Salut !

Am o problema mai complicata...Prima data mi s-a zis ca e filtrul de particule, bun l-am curatat, l-au resetat din VAG COM. Iar dupa 1 saptamana daca nu ma insel, mi-a aparut 3 chestii in Bord, gen icon-ul de la Filtru de particule, un motoraș si acel arcusor care acum clipeste continuu. Puteti vedea si voi AICI . Plus ca apa imi urca la 90 grade Celsius dupa 10-15 minute. Imi puteti da cateva sfaturi ?

Fa-i o regenrare a DPF-ului. Verifica sigurantele din compartimentul motor, in plus fa-i o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Sper sa nu fie ceva mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pronet. I-am facut regenerare... Filtru de particule zice ca Nu are "fault"... am schimbat si debitmetru ca asa mi-a zis mecanicul... Diagnoza i-am facut, ori nu stie ala sa umble ori are o problema care nu poate fi citita pe diagnoza. Mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie duse 2 bucșe, nici sunetul nu mai e asa lin cum ar trebui sa fie... e mai galagios putin.

Modificat de fail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile respective nu au cauza bucse sau mai stiu eu ce brate. La tine problema e pe parte electrica - posteaza rezultatul scanarii daca vrei sa-ti putem oferi un sfat pertinent. Grija la sigurantele din compartimentul motor - sa nu fie arsa cea responsabila de ventilatoare/ cut off valve - si de acolo sa dai in alte probleme. Verifica si senzorul G450 - e cel imbracat intr-o protectie gen folie aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp a inceput sa imi faca urm. problema : la pornirea la cald se balbaie motorul si porneste greu invarte de mai multe ori decat normal plus ca tremura masina de zici ca se rupe . la rece nu face numai la cald . are cineva idee dc ? nu da erori pe bord si dupa aia merge /trage normal .

citisem pe undeva de update de soft pt pornirea la cald dar nu sunt sigur , nu mai gasesc .

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet, am scanat diagnoza masinii. Daca poti sa te uiti putin peste ea si sa-mi spui ce e dus si ce nu, ti-as ramane recunoscator. Mie imi arata mai multe erori aici dar nu stiu daca e de rau sau nu. Link-ul cu diagnoza o gasesti Aici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ma puteti ajuta si pe mine,in ultima perioada m-am intalnit cu urmatoarea problema : mi se opreste turbina in mers, opresc motorul si apoi la pornire merge normal fara probleme mentionez ca nu mi se aprinde niciun martor in bord,mi s-a intamplat cam de 3 ori in decurs de o luna, si toate astea dupa ce am schimbat kitul ambreiaj la niste "meseriasi" prima data a facut cand am luat-o din service de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si i-am facut o diagnoza , mi-a spus ca intra pre multa presiune sau ceva de genul ca baga 2.4 bari, am verificat furtunele de vacuum sunt ok inclusiv tija cea de jos se misca bine, am inteles ca trebuie data jos turbina curatata si reglata la parametrii normali . Stiti pe cineva din CT care se ocupa cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robby1485: Vezi cat te ajunge curatatul turbinei, dar eu iti recomand reconditionarea acesteia. In Bucuresti este un meserias care face doar asa ceva. Sta in Chitila. Eu am avut probleme cu turbina la vechiul passat a.f. 2000. Reconditionarea la el face 1000 ron. O trimiti prin posta sau mergi la meserias personal. Garantie 100 000 km, dar dureaza mult mai mult. In cazul in care esti doritor de reconditionarea aminteste-mi sa-ti trimit un p.m. cu numarul de telefon al persoanei in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni care e problema cu pornirea la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Razvan de informatii,curatarea ma ajunge intre 2 si 300 ron,acum ma gandesc si vad ce fac,daca ma hotarasc te contactez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet, am scanat diagnoza masinii. Daca poti sa te uiti putin peste ea si sa-mi spui ce e dus si ce nu, ti-as ramane recunoscator. Mie imi arata mai multe erori aici dar nu stiu daca e de rau sau nu. Link-ul cu diagnoza o gasesti Aici .

Sterge erorile si vezi ce mai ramane dupa aceea. Din ce vad eu in data de 03.06 sunt inregistrate toate - posibil deconectare baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuly1209 buna - una din problemele pornirii grele la cald patita de mine

-dupa o oprire de citeva minute uleiul se scurge in baie TACHETUL CU REGLAJ HIDRAULIC trebuie sa fie impins in pintenul de la axul cu came si atentie supapa de admisie nu se deschide suficient pentru a prelua aerul din admisie - ,dar injectorul baga motorina deja(deci nu se realizeaza amestecul carburant necesar functionarii in parametri) cine credeti ca era de vina ,dupa ce sa infundat filtru de particole ci chin pe la toti mecanicii sfatul meu este sa mergi la reprezentanta sa faci o constatare la motor reprezentind doar scoaterea capacului de la chiulasa =80 ron am gasit axul cu came rotunjita cama de la pistonul2 pe admisie jumatate -se afla chiar deasupra pe chiulasa si nu necesita alte demontari si vezi si tachetii sa nu fie probleme (suprafata crapata sau sa fie blocat )sunt curios sa vad dupa ce demonteaza sa vad care a fost cauza. MESERIASII SPUN CA POMPA DE ULEI -ALTII CA TACHETUL NU URCA IMEDIAT PE CAMA -ALTII CEDARE DE MATERIAL -SAU ULEI NECORESPUNZATOR DE LA UN SCHIB LA ALTUL ca de stiam anul trecut dadeam capacul la chiulasa jos si baia de ulei facam spalare motor puneam uleiul corespunzator vedeam si axul cum se prezinta si nu ajungeam ca acum pe la 1500euro aproximexSFATUL MEU VEZI CAUZA EFECTULUI

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna cand pornesc masina in loc de km totali parcursi imi arata "Error" care clipeste , a mai intalnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters acum 3 saptamani toate erorile. Dar a 2a zi dupa ce au fost sterse, au inceput sa apara din nou :|. Si da, a fost inclouita si bateria.

Modificat de fail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori au reaparut? - dupa schimbarea bateriei si stergerea erorilor initiale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tot astea care le-ai vazut si in filmulet :| .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sati sa ne intelegem: bateria a fost deconectata in 03.06 cand ai incaltat toate erorile respective. Sa inteleg ca dupa stergerea lor, la 2 zile au reaparut TOATE cele care au fost sterse? M-as mira sa fie asa!!! Posteaza un scan recent in aria dedicata (aici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o mica,mare, problema!!:

am un passat B6 din 2009, motor 1968, 110 CP din ala BLUEMOTION, si in bord imi apare robinetul ala, sta mereu aprins in mers!!mentionez ca masina merge normal!!

am fost la service, am facut tester, si da o eroare: P2564- SENZOR DE POZITIE AL REGULATORULUI DE PRESIUNE SI SUPRAALIMENTARE!!

baietii de acolo mi-au aratat care e senzorul ala, si mi-au zis si un pret de ma doare capu!!!

puteti sa ma ajutati intr-un fel cu ceva?? sa-mi spuneti voi care e acel senzor, modalitati de schimbare si un pret informativ??sau daca ati mai auzit de problema asta!!!??de unde pot sa-l iau mai ieftin, sau daca intr-adevar ala e problema, ma gandesc sa nu fie altceva si sa-l schimb degeaba!!

multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste mai multe aici, aici, respectiv aici.

Pana sa te apuci sa iei respectivul senzor vezi conectivitatea catre acesta. Ai mai jos niste poze:

post-21426-0-65211000-1309975735_thumb.j

post-21426-0-35827900-1309975736_thumb.j

post-21426-0-01238500-1309975737_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a masurat masurat omu mufa aia care vine in el si masoara 4,98 V!! el zice ca e bine!! si, deci,cica, nu e conectivitatea de vina!!

el mi-a zis ca trebuie sa cumpar toata "smecheria" aia in care se baga mufa, si aia intra in turbina si trebuie data jos si turbina!!pff

asa sa fie oare??

ca sa cumpar tot aparatu ala ma costa cam 830 de lei + 200 lei manopera la dat turbina jos, montat ala pe turbina si bineinteles remontat la loc totul!!

altfel cum sa fac?? sau ce sa-i fac??

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat scula la motorul meu. A costat in jur de 600 ron si nu are treaba cu demontatul turbinei. Pozele lui Pronet nu nu se potrivesc la motorul meu, la tine cred ca e la fel ca la mine.

Accesul este pe partea de sus, pe langa firewall si este foarte usor de ajuns la el. Ai doua suruburi si conducta de ulei de la turbina de desfacut. E cam dificila reglarea, te sfatuiesc sa mergi la cineva care se pricepe bine.

P.S. Mie , la service, mi-au zis ca se schimba doar cu tot cu turbina :blink:

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna cine ma poate ajuta cu un manual de reparatii vw b6 ma intereseaza motor tip BMP 140 CP TDI doresc sa vad cum functioneaza tachetii si cum de a ramas blocat unul din ei ,cauzele si imlicatiille uzuriii axului cu came ,a piliturii din motor ,spalarea motorului, SOLUTII DE SPALAT MOTOR INTERIOR CE SUBSTANTE POT FOLOSI FARA A DETERIORA ALCEVA PRIN MOTOR, am gasit axul cu came la distribuitori intreb daca pot avea baza pe ei AX CAME +8 TACHETI =1700RON

CU MULTUMIRI =ASTEPT SFATURI=

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el mi-a zis ca trebuie sa cumpar toata "smecheria" aia in care se baga mufa, si aia intra in turbina si trebuie data jos si turbina!!pff

Nu trebuie. Printeaza asta si arata-i-l

motor tip BMP 140 CP TDI doresc sa vad cum functioneaza tachetii si cum de a ramas blocat unul din ei ,

Nu stiu daca iti este de folos documentul de mai jos:

Am si eu o intrebare cam OFT: Te cheama Raluca? Te intreb ca nevasta-mea nici nu cred ca e sigura in ce parte a masinii este motorul...

G581.pdf

Tacheti.pdf

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am votat si eu probleme la confort,in rest masina merge.Amun passat variant 2.0-140cp din 2007,de ceva vreme nu mai merge pilotul automat cum trebuie,mai exact,daca l-am pus pe 58km/h si vreau sa-l scad apasand in capul manetei nu mai merge{pana acuma de acolo scadeam viteza fiecare clic era un kilometru}ca sa cresc viteza tot din km in km merge facand cate un clic catre volan din aceiasi maneta,a mai avut cineva aceasta problema? si cand cobor o panta nu se mai mentine la viteza stabilita initial din maneta 'pilotului automat' pana acuma indiferent ca urcam sau coboram masina avea aceeasi viteza care era setata,fara asta se poate merge nu-i un defect cum au alti,dar e un disconfort,poate stie cineva, ceva,de aceasta anomalie,inca nu am fost cu ea la nimeni,m-am gandit sa postez prima data aici,de aici am aflat multe despre masina,o am numai de un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!