Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

la tine cred ca e nevoie de mai mult decat o simpla resetare a intervalului de service daca suna si nu se mai opreste. E cazul sa faci o scanare si sa vezi ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se aprinde la pornirea masinii in bord martorul ala cu cheia de service si incepe sa sune alarma de ma nebuneste.am vazut o rezolvare ar fi punerea contactului dupa care se ia inapoi si se tine apasat cu contactul luat semnul cu cheia de service ....am incercat de multe ori dar nu reusesc sa mi se reseteze si cand pornesc inapoi masina iar galagie ....stie cineva cum scap de alarma cum resetez sa nu mai faca asa? :rolleyes:

Ai căutat?...

Ai citit manualul?...

Ai un topic dedicat pentru întrebarea ta. Cu un search ai fi găsit răspunsul aici.

Dar așa cum spune colegul @clau_75, la tine cred că este mai mult de atât. Dacă sunetul nu se oprește ar trebui urgent să mergi cu ea la service.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se aprinde la pornirea masinii in bord martorul ala cu cheia de service si incepe sa sune alarma de ma nebuneste.......

:rolleyes:

Sunetul acela continuu poate fi datorita faptului ca s-a depasit intervalul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanik nu am avut nimica pe celalalt scaun, pun normal centura si dupa un anumit timp, incepe sa ma avertizeze ca nu e pusa, desi e la locul ei, misc de centura acolo in teaca si isi revina, dupa citva timp iar incepe, nu stiu ce poate avea....

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

U

Nick anterior: Ovidu

Oraş:

Bucureşti

Maşina:

Audi

Model:

B7

Motorizarea:

2.0 TDi

Posted 13.03.2009 @ 17:45

MANUAL B6 - Caiet 3.1 - Pagina 14 - "INDICATORUL INTERVALELOR DE SERVICE"

* cu contactul luat, mentineti apasata tasta Service (cea cu cheie)

* puneti contactul si indicatorul intervalelor de service se va gasi acum in regim de resetare

* eliberati tasata Service si apasati scurt, o data, in 30secunde tasta MIN (pentru reglarea orei)

* display ul va reveni in scurt timp la afisajul normal

da asa am reusit .e foarte bine acum nu mai apre nimic am tot incercat dar probabil ceva nu faceam bine !doar acum cateva saptamani am schimbat kit distributie probabil a fost setat cu mult timp inainte sper ca nu voi avea probleme,apropo cand se seteaza sa te anunte ,la ce lucrari la masina?va multumesc e ok acum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la postul #1170

in baia de ulei pe o sita de langa pompa de ulei sau gasit particule metalice ca niste bilute. chiar nu stiu cum au ajuns acolo sau de la ce poate fi!in fine pe langa axul cu came,tacheti si ce mai este pe acolo sus,se mai schimba si pompa de ulei si rotile dintate , a mea este cu lant ,dar cum acesta nu se mai gaseste se face o modificare pt modelul actual. aproximativ 3000€ distractia:(

Modificat de casper_bdc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. postul #1144

simptome similare, am schimbat volant, un kit de reparatie la DSG, n geometrii, n echilibrari, schimbat capete planetare intre ele....ca sa descopere valori "suspecte" admisie cilindru 3. (PBV)

Rezolvare: schimb injector cilindru 3 !!!

Modificat de eurike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am masina de 1an si 3luni(28000km rulati)fara probleme,o prblema minora ar fi lacul subtire(zic eu?),in rest No coment.Masina are 130000km. Inima buna si bafta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4. Mai nou mi s-a dus si compresorul de a.c. :(

Modificat de RazvanTaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Am achizitionat si eu de curand un passat din 2007 1.9 tdi 105 cp si dupa o luna au inceput problemele. In timp ce merg normal (nu turatii mari sau depasiri fortate) imi intrerupe motorul si in secunda imediat urmatoare apare pe bc "engine fault" dupa care apare "parking brake fault" si clipeste martorul de la bujii. Uneori se aprinde si martorul motor si ESP. Opresc motorul, astept cateva secunde si porneste normal si toti martorii de sting... Problema e ca uneori nu porneste sub nici o forma cate 30-40 min. Dupa ce se mai raceste motorul porneste din nou si merge o saptamana sau doua fara sa-mi mai faca probleme.

Am facut azi o scanare si mi-a dat eroare "bujie cilindru 4" sau cv de genul. Mentionez ca inainte sa fac scanarea mergea perfect si nu aveam nici un fel de eroare in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda am si eu un passatzel din 2007 care de curand la 124500 de km ,surpriza ,kitul ambreiaj + volant de schimbat total cu manopera 2600 Ron o adevarata bucurie pentru mine ,dar asta e, in rest sunt foarte multumit de ea.

Razvantaz cred, nu stiu sigur, dar cred ca suieratul la schimbat este de la rulment, trebuie sa schimbi kitul ambreiaj + volant (ca si mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O s-o duc la doctor sa aflu ce are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema,as dori sa stiu daca v-ati intalnit si voi cu asa ceva,am schimbat volant +kit ambreiaj cu tot ce inseamna el la un service , cand am fost sa o iau de acolo nu pornea,dupa ce s-au gandit baietii bine, au zis ca e un contact oxidat si mi-au aratat o mufa ,dupa ce au dat cu spray a luat-o,partea proasta e ca dupa ce am plecat de acolo nu tragea,in fine dupa ce am oprit motorul a inceput sa traga normal,azi, in mers mi s-a intamplat exact aceiasi problema ,zici ca nu mai aveam turbina,am oprit motorul ,l-am pornit din nou si gata. Aveti idee de la ce ar putea fi ca deja ma apuca nervii in ultimele 48 de ore am avut numai ghinioane.Va multumesc anticipat pentru viitoarele solutii,daca aveti :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am observat ca volanul nu mai este centrat cum trebuie este inclinat putin spre stanga . daca il tin drept masina merge spre usor dreapta . daca iau mainile de pe volan masina nu trage in nici o parte si nici vreo bataie sau vibratie in volan nu am . cineva imi spunea sa ii fac geometria insa ma gandesc ca poate doar trebuie calibrat . stie cineva daca asta trebuie facut si cum ?

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu . ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Ati mers cu masina pe un drum perfect plan si acelasi lucru se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca exista vreo portiune din E85 perfect plan ...atunci da. marturisesc ca nu am urmarit acest aspect

volanul meu e inclinat stanga si trage putin dreapta ..asta ca sa ne intelegem

Modificat de vlad1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel si la mine . am mers pe drum drept .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema in legatura cu cutia manuala de viteze la passatul meu!:(

e o cutie de viteze manuala in 5 trepte [mentionez ca masina e dotata cu motor 1.9 TDI 105cp]

problema apare la schimbarea de la mic la mare de la treapta a 2 spre a 3-a ,de la a 3-a la a 4-a si de la a 4-a la a 5-a si de la mare la mic tot la fel pana la treapta a 3-a inclusiv pentru ca intr-a 2-a intra perfect.

inainte sa merg sa ma informez la service,am postat pe forum sa vedem ca probabil cineva a mai avut macar o problema similara si ma poate ajuta cu ceva informatii utile.

e destul de urgent! va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibile cauze:

- timoneria, se poate regla

- sincroanele, se pot schimba

- ulei cutie

Nu ai spus care este problema dar banui ca iti agata cutia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine!

pot spune ca imi agata cutia puternic de tot si cateodata suna ca si cum nu as fi calcat ambreiajul pana la capat...asta se intampla.

cel mai frecvent se comporta ca si cum nu ar vrea sa intre in viteza,doar pana la jumate si de acolo doar miscat schimbatorul si apoi intra.

mentionez ca se intampla cateodata sa mearga ca si cum nu ar avea nimic,asta mai rar.

Toate acestea se petreceau inainte,dar mai rar si doar intr-a 3-a si intr-a 5-a de la mic la mare.

De azi dimineata a inceput sa se accentueze problema si m-a pus pe ganduri.Mi-e frica sa nu am de schimbat cutia,sau chestii de astea...

Multumesc inca o data pentru raspuns! Respect si drumuri bune!

Modificat de soso0702
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ai senzatia ca e, ca si cum nu ai fi calcat ambreiajul la maxim, poate o fi si o cauza rulmentul de presiune. Se depune praf de la ferodouri si gripeaza acel rulment. Acum doar imi dau cu parerea, nu stiu ce sa zic.

Cel mai bine fa un reglaj, e foarte simplu, si daca tot nu rezolvi nimic, abia atunci gandeste-te la un service sa inspecteze cutia si ambreajul(tot se da cutia jos).

Apropo de cutie, unde am schimbat eu kitul volant+ambreiaj, mi-a zis ca acest tip de cutie 5+1 e cea mai fiabila.

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e tare greu sa cred ca o cutie manuala pica atat de usor. Am desfacut o cutie de G III cu peste 350.000 km si puteam s-o vand ca noua. E adevarat ca si cuplul motor era altul, dar oricum e greu de crezut ca s-a dus atat de usor.

Verifica timoneria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna -am un vw pasat tdi 2,0l 140cp 2005 servis facut la scorpion focsani dupa 9luni sa aprins martor filtru de particole dupa 2 zile sa aprins ceva ca un robimet urmat imediat de o spirala care pilpie.am incercat sa merg la servis focsani scorpin dar dupa 1km a inceput sa nu mai traga de loc si scoate un fum negru si gros .am intors si abia am reusit sa ajung la garaj cu viteza 1.am alimentat numai de la petrom euro 5 am toate bonurile de un an de zile ajutatima sa inteleg de ce trebue pentru a merge cu pasatul trebue sa fac curs de chimist pentru a cunoaste motorina ,faculltate pentru a deveni inginer in motoare ,sa mergi turat de parca ar fi elicopter ,opriri mai rare doar cind vor cei de la vw doresc un sfat profesional cei de facut mai incerc inca o data reabilitarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru pareri si pentru atentia acordata!

Sa va spun in mare cam ce am rezolvat pana la ora actuala cu aceasta problema:

Am mers la un tip cu un service autorizat pe care il cunosteam bine si i-am spus despre problema.El zicea ca am in instalatia de la ambreiaj aer si ca trebuie aerisita.(Kitul ambreiaj l-am schimbat cu tot cu volant si cu tot cu rulmentul de presiune si tot kit-ul acum aproximativ 13000 km).A aerisit instalatia si in consecinta pot sa spun ca diferentele sunt remarcabile,dar parca tot nu sunt 100% multumit.Drept urmare am programare pe maine la ora 14:30 la reprezentanta VW Bistrita pentru un diagnostic.

O sa va tin la curent cu ceea ce urmeaza!

Toate cele bune!;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!