Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Adio colega dar ramai cu noi... Asteptam impresii comparative... nu ne parasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca ai scapat de probleme...dar nu ne ai parasit.e tot gama vw audi si skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apar si eu cu o problema :

aseara pe la 70-80 km/h mi se aprinde sarma galbena in bord , masina se '' pune in nas'' si zic ups... injectorul eu avand BKP ( fara pb pana acum ) insa dupa cateva secunde imi dau seama ca motorul era pornit . Mi-a aparut pe bord: '' engine workshop '' .

masina nu mai tragea deloc insa motorul mergea si se auzea normal numai ca nu mai tragea . cu acceleratia la podea in viteaza 2-3 turometrul de abia se ridica cate 100rpm .

trag pe dreapta opresc motorul il las 30 secunde si pornesc din nou . nu mai apare nici sarma galbena si masina merge normal . i-am dat pana in 4500 rpm ceea ce nu am facut niciodata :)) si totul merge perfect .

sa ma astept sa cada turbina ?

sau doar a fost vreo eroare aparuta pe moment?

Cam aceeasi problema ca si tine doar ca pe Golf 4 AXR exact aceeasi eroare in bord si exact aceleasi simtome am mers asa vreo 6 luni pana problema a tot persistat si a cedat de tot popmpa de motorina am inlocuit-o de vreo luna si problema a disparut de tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut!

am schimbat distribuția acum 10 - 12000 km la masina din semnătură și de atunci mi a crescut consumul. astfel consumul la relanti de la 0,6-0,7 la 0,8 iar consumul mediu a crescut cu aproximativ 1%. puteti sa imi spuneti va rog de ce a crescut si ce de facut ca masina sa revina la consumul dinainte de a schimba distribuția???

astept o parere din partea voastra. ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai avand in vedere ca temp. de afara a crescut, nu cumva tii clima pe auto?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. merg tot pe economic. efectiv consumul a crescut de cand am schimbat distributia.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

dupa ce am fost azi putin prin oras mi sa oprit masina si nu a mai vrut sa porneasca ..motorina am ,bateria duce,nu mi-a aratat nici o eroare

invarte dar nu porneste.ca sa fiu sigur ca nu ma inseala si am motorina am fost si am mai bagat motorina .la fel invarte dar nu porneste

.

dupa ce se sting toti martori de la bord ramane aprins cel de la alternator si cel de la defectiune in sistemul de evacuare a gazelor....dar cred ca alea se sting nu-ma dupa ce porneste motorul asa tin minte eu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca sa faci o scanare cu VCDS-ul....daca nu gasesti nicio eroare sigur este pompa de motorina din rezervor, daca gasesti erori, le postezi aici .

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_jj, unde ai schimbat distributia? Fa o scanare si vezi cate grade are avansul static (sync angle) grupul 04 casuta 4. Masina trage bine, cum porneste rece, da fum la pornire?

Cred ca e o proasta sincronizare cu axa cu came, fa un scan si posteaza rezultatul. E foarte probabil sa nu fii fost respectata procedura de montaj a curelei, caz concret eu.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

merg acuma dimineata sa-i fac o scanare,am mai observat ca imi apare la bord un cerc cu un x in el o cheie fixa si scrie service acuma ce o fii om vedea... sper sa nu fie problema mare dar ma mira faptul ca mi sa intamplat acum la cateva zile dupa ce am schimbat distributia,se prea poate sa aiba nici o legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_jj, unde ai schimbat distributia? Fa o scanare si vezi cate grade are avansul static (sync angle) grupul 04 casuta 4. Masina trage bine, cum porneste rece, da fum la pornire?

Cred ca e o proasta sincronizare cu axa cu came, fa un scan si posteaza rezultatul. E foarte probabil sa nu fii fost respectata procedura de montaj a curelei, caz concret eu.

masina merge bine nu am nicio problema cu ea. si nici fum nu scoate. dar cat ar trebui sa fie unghiul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

dimineata am urcat masina pe platforma [surubul de remorcare este cu filet pe stanga]nici eu nu stiam asta pana astazi,am dus masina in service ia facut o diagnoza electricianul dar a spus ca doar sa vada daca nu mai am ceva erori si sa-i faca un reset pentru ca daca este stricata pompa de motorina nu arata eroarea doar se asculta daca lucreaza sa-u nu.a demontat scaunele din spate sub scaunul din dreapta spate este pompa de motorina .a pus contactul dar nu sa auzit ca lucreaza deci a zis clar pompa de conbustibil este.scos pompa cu tot tacamul de acolo afara montat alta noua ,totul nu cred ca a durat mai mult de 40 de minute .cateva chei in contact .aprinsi stinsi martori de cateva ori si apoi pornit motorul .ok a pornit ca si cand nu ar fi avut nimik

. ,, pompa plus manopera 500 ron .am zis daca tot sant acolo sa nu mai vin altadata schimb si filtru polen si filtru conbustibil =120 ron remorcatul =80 ron deci toata afacerea cam700 ron :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_jj, nu e o valoare standard, difera de la un motor la altul, acolo e vb. de o precizie fantastica. Ideal e sa fie cat mai aproape de 0 la ralanti cu motorul cald. Sunt mai multe variabile si difera de la masina la masina si de la sofer la sofer. Afara schimba si pinionul de pe axa caci el capata o uzura din cauza curelei, asta pentru perfectiune. Nu inseamna ca nu poti merge cu ea asa. Poti face investigatii pe bani multi sau poti face o scanare cum ti am zis. Sa afli raspuns la o intrebare nu incepi cu o alta intrebare. Sa nu mai zic ca poate fi si o pura coincidenta schimbarea de distributie, faceti frate scanari ca nu muriti, postati si poate cineva o sa incerce sa va ajute, poate nu. Participati activ, nu puneti doar intrebari, e valabil pentru toti, nu e ceva personal.

Daca nu faci scanare stam ca orbii. Poate fi montata cureaua aiurea, nu a fost tensionata si tot asa. Eu asa am gasit la mine, nu e o regula. Dar am citit nopti in sir pe toate forumurile si am gasit rezolvarea tot eu. Si am dat si bani peste tot si plecam ca la inceput, adica fara problema rezolvata. Distributia nu e greu de facut doar ca nu toata lumea respecta procedura, masina merge, nu e problema, numai ca nu e in parametri. Cu alte cuvinte, momentul injectiei este ori retardat ori avansat. Ori trage mai bine si consuma mai mult, ori trage mai prost si consuma mai putin. In mod normal la o distributie bine pusa nu trebuie sa apara modificari de consum sau performanta. Si totusi...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

sigur ca da scanarile sunt bune dar in cazul meu dupa ce a pus contactul si a ascultat putin electricianul mi-a spus cu o siguranta dazarmanta ...pompa de conbustibil nu lucreaza a dat scaunele jos a mai ascultat umpic mi-a zis ca la scanare pompa de motorina daca este defecta nu arata nimik,si sa apucat de treaba .la sfarsit a facut o scanare un reset si acum e ok.bine ca nu am avut si alte probleme :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pompa de motorina asa face, am patit si eu o data. A pornit dupa cateva minute bune. La scanare la fata locului toate aratau bune. De atunci nu a mai facut niciodata si au trecut vreo 5K, pentru siguranta am pompa noua la purtator. Ai iesit bine la pret, avand in vedere si cheltuielile adiacente. Nu e normal sa cada pompa asa usor, la passat face parte din preludiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

theo, ai mare dreptate sa ai la tine o pompa de combustibil.pe mine daca mar fi lasat ,pompa unde nu ar dori nimeni ,pe munte sa-u cine stie unde si sa se intample si sa fie noaptea :blink: ar fi nasol rau :blink: .norocul meu ca mi sa oprit masina in oras .am stat langa electrician in tot timpul cat a scos corpul pompei afara a demontat pompa veche a .pus pompa noua introdus in rezervor legat contacte .daca as fi pus in situatia nasoala sa mai raman odata cine stie pe unde si nu as avea alta alternativa sigur ma-s apuca so schimb eu. :icon_thumright: , de altfel cred ca o sa merg cand o sa stau bine cu banii si o sa-mi mai cumpar o pompa ,sta bine in masina si nu cere de mancare,dar cand te lasa in drum este stres nu gluma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu centura de siguranta, pusa in "teaca" (nu-i stiu denumirea) ei, in timpul mersului incepe sa ma avertizeze ca nu e la loc, senzoru din

"teaca" cred ca are ceva, misc de centura, tace, apoi iar o i-a de la capat, ce pot sa-i fac stie cineva???

...si inca o problema la compresoru de clima, pe fulie se afla un cuplaj care face legatura intre fulie si ax, anul trecut mi s-a rupt cauciucu, l-am turnat iar acuma mi s-a rupt sigurnatele, 3 la numar,chiar linga ax, nu inteleg din ce cauza , a mai patit cineva?? Mi se apre tare ciudat, si altii imi ziceau ca acel cuplaj are si rol de ambreiaj, dar nu cred, ca e prea simlpu, si eu stiu ca ambreiajul se afla in compresor, am dreptate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de faza cu centura, in cazul in care esti singur in masina, ai centura ta pusa si te avertizeaza martorul si sunetul specific, fii atent sa nu ai ceva pe scaunul din dreapta (borseta, geanta etc). Eu asa am patit de cateva ori... senzorul de presiune din dreapta pare a fi destul de sensibil de-mi piuie centura la o banala borseta cu acte sau geanta de laptop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! acum cateva zile am auzit un zgomot metalic la masina mea din semnatura, de la motor se auzea.la rece nu asa tare, dar la cald parca rontaia ceva si mergea in "valuri" , am mers la un service VW , mi-au spus ca este de la tacheti! bun, am lasat masina acolo,m-au sunat mai tarziu sa-mi spuna ca este si axul cu came de schimbat, este "consumat"!? faza este ca acum 5-6000 km am schimbat si distributia tot in acelasi service.ma intreb daca au gresit ceva cand au pus distributia sau sa fie altceva?! ma asteapta o factura de 1600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...oare stii cati KM reali are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! acum cateva zile am auzit un zgomot metalic la masina mea din semnatura, de la motor se auzea.la rece nu asa tare, dar la cald parca rontaia ceva si mergea in "valuri" , am mers la un service VW , mi-au spus ca este de la tacheti! bun, am lasat masina acolo,m-au sunat mai tarziu sa-mi spuna ca este si axul cu came de schimbat, este "consumat"!? faza este ca acum 5-6000 km am schimbat si distributia tot in acelasi service.ma intreb daca au gresit ceva cand au pus distributia sau sa fie altceva?! ma asteapta o factura de 1600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKC - 117.000 reali

Valentin- ms de raspuns. si eu tind sa cred ca este uleiul devina. de doua ori am facut schimbul de filtre si ulei la VW.si de 3 ori eu ultima data am pus EDGE 5w30 . se pare ca nu a fost bun, sau sa fi ramas impuritati? filtrul de ulei?oricum cei de la VW nu au stiut sa-mi raspunda concret din ce cauza s-a intamplat :(

Modificat de casper_bdc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Plafoniera se aprinde de nebuna din cand in cand si tre' sa ii dau cateva capace ca sa se stinga. Probabil e vreun contact imperfect.

2. La relanti motorul "merge" in valuri parca se balanseaza. Asta nu stiu de ce! Posibil volant!

3. La schimbarea vitezei din 2 in 3, din 3 in 4, din 4 in 5 se aude pe dedesubt un suierat metalic. Acum chiar ca m-am incuiat cu aceasta dilema!

Astept pareri daca ati intampinat asemenea probleme!

Modificat de RazvanTaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

mi se aprinde la pornirea masinii in bord martorul ala cu cheia de service si incepe sa sune alarma de ma nebuneste.am vazut o rezolvare ar fi punerea contactului dupa care se ia inapoi si se tine apasat cu contactul luat semnul cu cheia de service ....am incercat de multe ori dar nu reusesc sa mi se reseteze si cand pornesc inapoi masina iar galagie ....stie cineva cum scap de alarma cum resetez sa nu mai faca asa?

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!