Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

@Ertypolys=Am patit ceva asemanator...alternator defect~schimbat rotor+rulmenti

Modificat de crispri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut eu am o problema la broastele de la usi fata spate pe partea stanga, cand este ger afara nu se mai deschid din exterior doar dupa ce ma joc un pic la butonul de la inchidere ,are cineva idee daca broastele de la usi se pot repara??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva a patit cineva cu un b5, dar cel in cauza si-a bagat apa in loc de motorina, a scoso din rezervor a schimbat de 2 ori filtru, si acu e ok, dar eu nu am bagat apa in ea, dar tot aceleasi simtome are, tot aceiasi martori se aprind si la mine, o sa ma uit la filtru , parca nu primeste motorina, ca de invitit cind dau la cheie, invirte bateria, se comporta normal doar ca nu porneste.. ce o avea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna vezii daca iti merge pompa din rezervor .sar putea sa iti fii murit.am patit si eu asa ceva numai k nu mia aparaut martorul de la ulei.sau vezi alternatorul daca incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA MULTUMESC TUTUROR care ma-ti ajutat cu cite o idee, si ca nu ati fost indiferenti vis a vis de problema mea, am descorperit problema, era FILTRU DE MOTORINA, efectiv nu a mai putut trage motorina pompa, chiar ma-m uitat ca doar 7000 de km am facut cu acel filtru si la 15000 trebuie sa-l schimb o data cu uleiu si celelalte filtre, CE MOTORINA BUNA AVEM vai vai....

La pornire, in ultimu timp mai aveam rateuri si pornea la a doua cheie, atunci deja dadea semne iar acu a murit, am schimbat filtru si acu trage motoru super, halal motorina noastra din peco, asa ca aveti grija, daca vi se intimpla ,cum am patit eu prima data verficati CONSUMABILELE.

In vara la clima am patit tot asa , nu mai baga aer deloc, era filtru de polen, desi a fost si acela schimbat cind fac revizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumabilele schimbate la reprezentanta sau...?

Manualul indica o schimbare a filtrului de carburant la 90k deci in nici un caz la 15k... ma mir... schimba urgent sursa de combustibil... Poate fi si din cauza parafinii din motorina si a frigului...

Ma bucur sa aud ca s-a rezolvat....

Azi dimin si la mine eroare de frana de mana... dar apasand butonul a mers... (sa inceapa si la mine?). Adica cei patiti cu butonul de frana de mana... pica asa aiurea sau sunt contacte imperfecte...

Iar am airbag fault... dupa a 3-a reparare si remufare....

MOR Si uite asa imi mananca zilele

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat acasa filtru, la reprezentata sper sa nu ajung niciodata k te usca aia, e simplu de schimbat 5 suruburi si l-ai scos. Pai la motorina care o avem noi...eu nu ma mir... asta e Romanica.

La problema ta nu ma pot baga, ideea mea e sa cauti un meserias bun, ca nu toti ce de la reprezentanta sunt iscusiti pe cit ar trebuii, cei buni sigur pleaca de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima am rezolvat-o :rola intinzatoare Febi-Bilstein si curea Gates schimbate 250lei cu manopera cu tot. Asta la service-ul unui prieten.

Acum, alta: Cand opresc motorul, se simte o vibratie in pedala de frana, si un zgomot (auzit doar cu usa deschisa) ca si cum lucreaza o electrovalva ceva, catre compartimentul motor. Zgomotul se aude indiferent de calcat/necalcat pedala de frana, sau in combinatie cu ambreiajul, sau doar ambreiajul singur, dar doar cand calc frana se simte vibratia.Chiar si cu AC cuplat sau decuplat. Am inteles si observat ca la punere contact se aude zgomotul acela al pompei de motorina, dar aia nu imi da nici o vibratie.Numai la oprire motor se simte/aude. Nu stiu ce ar putea fi, ca pana acum 2 zile nu facea chestia asta.

Poate cineva sa isi dea cu parerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine cateodata cand opres motorul se aude ca un b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu zgomotul, il aud si eu, e pompa de motorina din rezervor. Dar am senzatia ca se aude de undeva din fata,totusi, suprapus peste zgomotul pompei.Cineva imi spunea azi ca ar putea fi o valva de evacuare suprapresiune din turbina (habar n-am de asa ceva sa existe macar pe masina, eu stiam de EGR). Bun, si de ar fi si asta, tot nu vad ce e cu vibratia in pedala de frana DOAR la oprirea motorului. Cred ca ajung iar la service...of!

Modificat de obsess3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al meu passat se aude ceva metalic "click-clack" cind iau piciorul de pe ambreiaj si-i dau acceleratie, sau cind in mers iau piciorul de pe acceleratie citeva secunde apoi apas iar acceleratia si mi se pare ca se aude parca si cand trec peste ceva denivelari. Asta nu se aude tot timpul si se aude doar la turatii mici(sau nu sesizez eu la turatii mari) dar nu la plecarea de pe loc. Oare ce am de schimbat pe la ea?

Salutare, si la mine se aude acel "click-clack" sau numai "clack", destul de tare in special la schimbarea din treapta 1-2 si 2-3, in jur de 2300 de ture , pana se incalzeste motorul la 90 grade (aceeasi schimbare sub 2000 de ture sau la 3000 nu se mai aude acel zgomot indiferent de temperatura motorului). Am fost la service, au tras de toate bucsele si nu au gasit nimic. Culmea e ca dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude, sau foarte rar. Poate o idee ceva?

Modificat de taipan_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima am rezolvat-o :rola intinzatoare Febi-Bilstein si curea Gates schimbate 250lei cu manopera cu tot. Asta la service-ul unui prieten.

Acum, alta: Cand opresc motorul, se simte o vibratie in pedala de frana, si un zgomot (auzit doar cu usa deschisa) ca si cum lucreaza o electrovalva ceva, catre compartimentul motor. Zgomotul se aude indiferent de calcat/necalcat pedala de frana, sau in combinatie cu ambreiajul, sau doar ambreiajul singur, dar doar cand calc frana se simte vibratia.Chiar si cu AC cuplat sau decuplat. Am inteles si observat ca la punere contact se aude zgomotul acela al pompei de motorina, dar aia nu imi da nici o vibratie.Numai la oprire motor se simte/aude. Nu stiu ce ar putea fi, ca pana acum 2 zile nu facea chestia asta.

Poate cineva sa isi dea cu parerea?

zgomotul pe care-l auzi la oprirea motorului vine de la valva oprire motor de pe galeria de admisie si toate motoarele diesel generatie noua le au pentru a reduce trepidatia ce insoteste oprirea alimentarii.

daca nu ar exista acea valva, motorul s-ar opri cu smucituri ca cele de pe masinile mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apar si eu cu o problema :

aseara pe la 70-80 km/h mi se aprinde sarma galbena in bord , masina se '' pune in nas'' si zic ups... injectorul eu avand BKP ( fara pb pana acum ) insa dupa cateva secunde imi dau seama ca motorul era pornit . Mi-a aparut pe bord: '' engine workshop '' .

masina nu mai tragea deloc insa motorul mergea si se auzea normal numai ca nu mai tragea . cu acceleratia la podea in viteaza 2-3 turometrul de abia se ridica cate 100rpm .

trag pe dreapta opresc motorul il las 30 secunde si pornesc din nou . nu mai apare nici sarma galbena si masina merge normal . i-am dat pana in 4500 rpm ceea ce nu am facut niciodata :)) si totul merge perfect .

sa ma astept sa cada turbina ?

sau doar a fost vreo eroare aparuta pe moment?

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pune-o pe vagcom ca sa fi sigur de problema pe care o ai. S-ar putea sa fie un sensor de la turbo( mai mult ca sigur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ertypolys. Si totusi vezi sa nu fie pompa de motorina, pentru ca da aceleasi semne. Cam devreme cu schimbarea filtrului. De regula, daca rezervorul este peste jumatate cu motorina si insisti la automat, motorul porneste si moare din nou cand scade nivelul in rezervor sub jumatate. Spun din proprie experienta. Si la mine s-a aprins martorul de ulei cand am insistat sa pornesc....

pentru obsess3d. Ai cumva preincalzitor webasto pe masina? Daca da, de acolo poate fi acel zumzet care se aude dupa oprirea motorului, fiindca mai lucreaza la evacuarea gazelor arse, dar n-are nici o treaba cu bataile in pedala.

Modificat de prely
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@prely: nu am webasto, si intr-adevar e ceva fishy aici.

@nitro_od : am condus un logan dci care intr-adevar facea ca toate alea cand ii opream motorul, ca si cum inca motorul se dadea peste cap. Daca e valva aceea si zgomotul provine de la ea, atunci de ce nu mi-a facut asa ceva pana acum? Si cu vibratia pedalei? Scuze daca sunt insistent, dar momentan programul meu nu imi permite sa ajung mai devreme de saptamana viitoare cu ea la doctor, si nu vreau sa ma trezesc ca o patesc. Numai bine si multumesc de interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apar si eu cu o problema :

aseara pe la 70-80 km/h mi se aprinde sarma galbena in bord , masina se '' pune in nas'' si zic ups... injectorul eu avand BKP ( fara pb pana acum ) insa dupa cateva secunde imi dau seama ca motorul era pornit . Mi-a aparut pe bord: '' engine workshop '' .

........

Scaneaz-o si in mod mai mult ca sigur va fi legat de turbina. Verifica geometria variabila - iti agata (eroare - overboost pressure ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

Cu ajutorul unui prieten am vacut o scanare la masina si au iesit doua erori:

1 bujia incandescenta la cilindrul 4 - circuit intermitent (mi-a zis ca trebuie schimbata si daca puteti sa-mi ziceti un cod ceva v-asi fi recunoscator);

2 o eroare la ambele portiere spate - mi-a zis ceva de genul ca sunt pe duca in situatia in care incuietorile portierelor merg impecabil, in sensul ca incuie - descuie fara nici o problema.

Ce am observat eu pe tester astea doua erori erau scrise cu rosi + inca cateva erori pe la becuri care erau scrise cu negru.

Apropo de bujiile astea... Unde sunt amplasate la motor? (motor 1.9 tdi, cod motor BXE)

Zilele urmatoare o sa mai fac o scanare cu ajutorul unui coleg de pe forum si daca vor mai exista erori o sa postez codurile de eroare aici pe forum.

Va multumesc anticipat!

Alin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stie cineva, sa-mi spuna de ce tremura masina intre 2000 si 3000 de turatii

motor 2000 cmc, 140 cp, diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe loc sau in viteza? s-ar putea sa fie cauciucurile dezechilibrate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

daca stie cineva, sa-mi spuna de ce tremura masina intre 2000 si 3000 de turatii

motor 2000 cmc, 140 cp, diesel

Salut!

Si eu am un tremurat ceva mai insistent la decelerare mai ales intre 2000 si 3000 rot/min ... la mine este de la volant ... in plus la mine apar trepidatii si la relanti.

FLORIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Am intampinat si eu astazi o problema ..Motorul oscileaza la relanti,mers in suturi, scoate mult fum si dimineara a pornit mai greu.

Mentionez ca am 118.000km ,la 120 urmeaza sa fac distributia.

Posibile cauze? Mai este cineva in cauza? Eu tind sa cred ca este proasta calitate a motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toata lumea! Din pacate ma vad nevoit sa va cer parerea intr-o problema. Azi dimineata m-am trezit ca imi piuie in bord si imi apare mesaj ca nu am lichid de racire. Opresc pe dreapta si intr-adevar gasesc lichidul sub minim. Am completat cu cca 200 de ml si am plecat mai departe, nivelul era undeva la mijloc intre minim si maxim. Acum seara, dupa cca 20 de km cat am facut azi vad ca e la minim. Am impresia ca e si scutul ud in dreptul curelei de distributie, dar am si spalat masina ieri. Aveti idee pe unde s-ar putea pierde? Am sanse sa ajung pana la service VW la Focsani (vreo 90 de km) sau sa ma pun sa rezolv local, in Braila unde locuiesc? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,gav.scutul e ud doar daca ai spalat motorul,nu?trebuie sa piarda pe undeva.completeza cu apa distilata pana la focsani.macar tu ai vaut pe unde pierde...eu am schimbat garnitura de chiulasa.mi o dadea afara pe teava de esapament sub forma de vapori.trebuie sa ai vreun furtun crapat...cred.te uiti maine dupa apa in scut.daca e de la motor ar trebui sa se evapore repede(la 90grade).important e sa nu faca presiune in vas sau sa bolboroseasca...succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabililor...

Sincer va spun, cu un regret si o lacrima nerecunoscuta nici in fata evidentei, azi m-am despartit de masina care mi-a mancat zilele nervii si banii timp de 5 ani dar care m-a si facut (mai ales in ultimul an) bucuros.

Asa ca de azi nu mai postez pe aria passat, ma gasiti alaturi la vecini la skoda!

Sper...pe arii doar de fun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!