Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Si la mine, daca o las nepornita cateva zile si e si frig, porneste un pic mai greu, si se scutura nitel si de la volant.

O sa fac un filmulet sa va arat, si sa aveti cu ce compara. Ma duc acum ca e destul de frig afara -6 grade

BRB

GATA

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Se vede ca aveti o problema comuna...Domnul alxrro a dat si un detaliu.Pune contactul de mai multe ori.Cand pui contactul pompa de motorina face plinul pe circuit.Deci e de verificat pompa in prim plan.Intervine in schimb un alt aspect:de ce nu-si mentine presiunea pe circuit?Verificati si pompa de presiune.In amandoua cazurile doar la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o problema comuna! Asa pornesc ele, masinile diesel din grupul VAG, sunt ceva mai galagioase in primele 3-6 secunde!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiam e bine sa pui de mai multe oric contactul ca sa se incalzeasca bujiile. se poate sa fiu intr-o totala eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Caal-Shto: asa porneste si al meu 1.9Tdi BXE, este perfect normal. (imi place iluminarea alba a ceasurilor :icon_thumright: )

Dupa cum se vede in filmulet, a doua pornire a fost aproape perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu imi faceam griji :). Am postat pentru cei 2 colegi sa aiba o comparatie. Si da, a doua pornire a fost foarte ok, avand in vedere ca am pornit-o 20 de secunde si apoi am oprit, inainte sa repornesc.

PS: Si la mine trepideaza un pic la pornire din cauza volantei, dar o sa rezolv si problema asta.

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar porneste ok. la mine trebuie sa invarta de mai multe ori pana sa porneasca. e drept si temperaturile din zilele astea au scazut sub -15. intr`adevar arata bine ceasurile albe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu B6 si are urmatoarea problema :

porneste masina iar dupa 1 secunda martorul de bujii clipeste , turatia scade la 800-900 dupa care se opreste . Se intampla si la clad si la rece . Cateodata la a doua incercare masina merge bine , cateodata trebuie sa incerce de 3-4 ori pana isi da drumul .

Ce poate fi , e grav ? Daca s-a mai discutat despre aceasta problema imi cer scuze , neavand B6 nu sunt in tema cu topicurile din aceasta arie .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut aurelian08.daca e diesel trebuie sa fie vreo bujie incandescenta.

Modificat de lucica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne neaparat! La mine facea tot asa si era de la imobilitator - coloana directie DESI nu imi aparea eroarea clasica de coloana ( pe vag com imi aparea eroarea de coloana)!

Problema s-a rezolvat, partial, prin schimbarea cheii cu cea de rezerva! Zic partial deoarece desi cu cheia de rezerva nu mai face, cheia pe care o foloseam zi de zi se pare a avea o problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Zic partial deoarece desi cu cheia de rezerva nu mai face, cheia pe care o foloseam zi de zi se pare a avea o problema!

Did you ever try a recoding of that key ? :icon_thumright:

Sau pe alta parte, poti incerca sa le recodeze pe amandoua :Driver:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am un passat 3c din 2008 cu interior de plus si de ceva vreme s-a dezlipit materialul textil dupa usile din spate , a mai patit cineva asa ? banuiesc ca problema este oarecum cauzata de mine pt ca odata am spalat tapiteria la o spalatori si cred ca au dat cu ceva puternic care a distrus lipiciul din interior ,

are cineva vreo idee cum sa remediez aceasta problema???( eu m-am gandit sa injectez un lipici pe care sa il intind apoi cu o spatula gen card, problema e ca nu stiu ce lipici sa folosesc sa nu iasa prin material) astept ceva sugestii , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o intrebare, am cutie dsg la 5000 de km dupa ce am schimbat mecatronica se aud sunete ciudata, ca si cum ar fi pinioanele praf in cutie, asta se intampla doar cand cutia schimba in treapta 2-4-6 daca merg in treptele respective, masina zmuceste.....la Audi au pus vag-com-ul am facut probe in mers, si au zis ca, cutia functioneaza perfect.

au auzit sunetele care le face, au vazut cum zmucestesi au zis ca ei nu stiu ce are si mai mult nu pot sa faca. ar trebui sa schimb cutia de viteze....

stiti cam ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca baietasi nu prea aveau chef de munca si daia teau refuzat nu se poate ca intrun service autorizat sa nu se descopere problemele unei masini (parerea mea)

sigur cutia ta de viteze are ceva daca spui ca se intampla in treptele 2,4,6 posibil ca discul de ambreiaj pentru acele trepte de viteza sa fie distrus ( are 2 discuri unul pt treptele 2,4,6 si unu pt treptele 1,3,5)

probabil cand ai schimbat tu ce zici ca ai schimbat pe la ea ( adik mecanici ) poate tiau pus vreo piesa uzata ca se mai fac smecherii dastea , asa ca , cand te vei mai duce la service cu probleme stai frate langa ei si uitete ce iti fac la masina ca se observa daca iti monteaza piese uzate ca le vezi si tu iar daca nu te lasa pleci si te duci la alt service.

la mine problema e ca porneste foarte greu la frig si ma gandesc sa nu fie de la vreo bujie dar am desfacut capacul de la motor si mam uitat pacolo si nu am vazut nimik care sa semene a bujie , daca stiti careva unde sunt amplasate bujiile miar fi de mare folos :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie si ceva legat de soft, am un prieten cu un Golf 6 cu DSG si tot asa, ii facea destul de urat, zgomote, mers neregulat ... Si dupa mai multe update-uri de soft s-a imbunatatit destul de mult situatia, chiar daca, deocamdata, nu e complet rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu eu o ...nelamurire mai mult decat o problema. La passatul meu din 2008 se aude mai nou, sau aud eu mai nou , "fasaiala" sub volan care am observat ca dispare cand calc frana. Cand frana e libera se aude continuu. nu am nici un martor la bord care sa semnaleze ceva in neregula, frana tine ok, dar totusi "fasaiala asta persista e ca si cum ceva are ar scapa continuu la o supapa. Are cineva idee ce ar putea fi sau s-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comin25 , ca sa ajungi la bujii trebuie sa desfaci capacul de chiulasa, unde sunt injectoarele , in zona aia sunt si bujiile. Oricum masina, iti porneste la temperaturi pana la 0 grade, si cu toate bujiile arse. Deci in concluzie s-ar putea sa fie alta problema la tine !

Modificat de Ursanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de bujii pe vag imi da circuit deschis la bujii la cilindrul nr 3 imi sare fisa de acolo nu stiu cum se intampla dar intrebarea este are ceva daca nu schimb fisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da are....pt ca nu o sa mai porneasca masina si consuma si mai mult....iar in acest caz acea fisa trebuie schimbata neaparat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Poate reuseste cineva sa ma ajute cu o mica problema pe care o am. Passat B6 (2006), masina a stat in parcare de o luna jumatate, nu s-a mai atins nimeni de ea in tot acest timp..acum am obs. ca bateria s-a consumat complet, nici macar nu pot deschide usile(nu este problema cu cheia, ledul se aprinde;in masina nu se mai aprinde nici beculetul de la alarma). Ce este mai grav, nu pot intra in masina pt. a scoate bateria si pusa la incarcat, nici mecanic (cu cheia din briceag) nu reusesc sa deschid usa. Se invarte in ambele sensuri insa usa nu se deschide..am turnat apa calda pe clanta, poate este inghetata insa tot asa.

Astept sugestii, sau poate nu fac eu ceva cum trebuie :(

Multumiri anticipate, Alin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am mai auzit de problema asta la cineva cu un b6 , si stiu ca a rezolvat deschizand capota fata a masini cumva a fortat in grila fata a masinii si asa a avut acces la baterie , apoi totul a revenit la normal , nu stiu exact cum sa iti pot explica ca e o tehnica nu tocmai "normala"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unor scartaieturi metalice din compartimentul motor, am ajuns la service.Zgomotul de zdranganit/scartait se aude si cu motorul turat si la relanti. Am dat cureaua jos si am pornit asa. Liniste. Verdictul a fost asta: rola intinzatoare curea transmisie de schimbat si cureaua, bineinteles. As avea si eu doua intrebari: ce firma produce piesele care se regasesc pe masina (originale) si niste preturi, daca stiti sau v-ati mai lovit de problema. Multumiri anticipate!

Inca ceva: am vazut pe net ceva poze cu rola asta cu tot cu suportul de pe motor, vreau sa stiu daca ea vine doar ca rola simpla sau cu tot cu suportul (eu ma gandesc ca ar trebui sa fie cu totul, dar...). Merci!

Modificat de obsess3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Poate reuseste cineva sa ma ajute cu o mica problema pe care o am. Passat B6 (2006), masina a stat in parcare de o luna jumatate, nu s-a mai atins nimeni de ea in tot acest timp..acum am obs. ca bateria s-a consumat complet, nici macar nu pot deschide usile(nu este problema cu cheia, ledul se aprinde;in masina nu se mai aprinde nici beculetul de la alarma). Ce este mai grav, nu pot intra in masina pt. a scoate bateria si pusa la incarcat, nici mecanic (cu cheia din briceag) nu reusesc sa deschid usa. Se invarte in ambele sensuri insa usa nu se deschide..am turnat apa calda pe clanta, poate este inghetata insa tot asa.

Astept sugestii, sau poate nu fac eu ceva cum trebuie :(

Multumiri anticipate, Alin

Ridici masina pe cric,dai jos scutul(daca are) iei o baterie buna si un set de cabluri de pornire, cablul de minus il prinzi de masa pe cutie si plusul il prinzi de borna de plus de la electromotor,eu asa am facut la mai multe masini. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acu seara mergind eu cu masinuta mea, mi s-a aprins,in mers, martorul de la baterie, eu am crezut ca s-a oprit, am scos cheia, sa o repornesc, dar ce sa mai porneasca, dai dai dai... pina imi apare la computeru de bord acel martor de la ulei spunindu-mi ceva de oil...pina la urma am tractat-o si acu sta in garaj.

va intreb pe voi: CE POATE SA AIBA???motorina buna, schimb ulei, filtre s-a facut cind a trebuit, Ce poate sa aiba????

credeam ca s-a rupt cureau de la distributie, dar cind incerc sa pornesc se aude ca invirte..... am ramas fara cuvinte, cum poate sa ma lase in drum o masina noua, pina la urma....

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!