Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

am probleme cu injectoarele, am scimbate deja 2 si chiulasa la un 2.0 /140 caii BKP

Modificat de catared
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema.. cu motorul cald in treptele 1,2 de la 1800-2200 turatii se aude un scartait/suerat, asta numai daca accelerez brusc,daca merg normal nu se aude!am observat ca face asa doar la plecare si o singura data, nu de fiecare data!! pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca te lasa turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme cu injectoarele, am scimbate deja 2 si chiulasa la un 2.0 /140 caii BKP

Cred ca e o problema arhicunoscuta la BKP...solutia e sa le skimbi pe toate..cred ca mai multe s-au discuatat aici:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema.. cu motorul cald in treptele 1,2 de la 1800-2200 turatii se aude un scartait/suerat, asta numai daca accelerez brusc,daca merg normal nu se aude!am observat ca face asa doar la plecare si o singura data, nu de fiecare data!! pareri?

Si passatul meu face la fel...din cate am observat se aude din esapament! este "ecoul" turbinei...am observat ca la cei care isi schimba toba si isi pun una cu 2 iesiri pe diesel se aude un suierat la fel,dar mai proeminent! deci nu e de speriat! uite un link sa vezi daca se aude ca in clipul asta..eu cred ca la asta te-ai referit...http://www.youtube.com/watch?v=Uk1wF60HBZ4&feature=related

P.S: la mine se aude la turatii putin mai mari si doar la schimbarile de viteza,in pauza dintre schimbarile de viteza!Nu pe toata durtata mersului intre respectivele turatii!

Modificat de soso0702
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aude in mers, nu la schimbatul treptelor, dar de ce nu se aude si in treptele superioare??la rece nu face,numai cand este motorull cald,oprit 1 minut si repornit! daca stationez cu motorul pornit,dupa aceea plec nu face!si nu ar trebui sa mai duca 200 km/h daca ar fi turbina. am impresia ca face decand am fost la recall acum 1 an mi-au schimbat un tub la turbo. inca nu am verificat ,poate sa nu-l fi pus bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a lasat pompa de alimentare. daca e cineva din zona mures care cunoaste service-uri serioase rog un semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aude in mers, nu la schimbatul treptelor, dar de ce nu se aude si in treptele superioare??la rece nu face,numai cand este motorull cald,oprit 1 minut si repornit! daca stationez cu motorul pornit,dupa aceea plec nu face!si nu ar trebui sa mai duca 200 km/h daca ar fi turbina. am impresia ca face decand am fost la recall acum 1 an mi-au schimbat un tub la turbo. inca nu am verificat ,poate sa nu-l fi pus bine.

sicer să fiu ,deja sunt in ceață!nu pot să imi dau seama ce poate fi!...se pot lua in calcul și modificările de la recall..zic eu! nu ai fost pana acum la nici un service?...sunt curios,daca poti rezolva cu problema sa postezi aici cauza!...sper sa nu fie nimic grav! Drumuri bune și fără incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aude in mers, nu la schimbatul treptelor, dar de ce nu se aude si in treptele superioare??la rece nu face,numai cand este motorull cald,oprit 1 minut si repornit! daca stationez cu motorul pornit,dupa aceea plec nu face!si nu ar trebui sa mai duca 200 km/h daca ar fi turbina. am impresia ca face decand am fost la recall acum 1 an mi-au schimbat un tub la turbo. inca nu am verificat ,poate sa nu-l fi pus bine.

sicer să fiu ,deja sunt in ceață!nu pot să imi dau seama ce poate fi!...se pot lua in calcul și modificările de la recall..zic eu! nu ai fost pana acum la nici un service?...sunt curios,daca poti rezolva cu problema sa postezi aici cauza!...sper sa nu fie nimic grav! Drumuri bune și fără incidente!

maine o duc la vw,o sa postez cauza..si eu sper sa nu fie nimic grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand opresc motorul, se aude ca un "marait" din centrul bordului sau de sub el, pret de 3-4 secunde, ca si cum s-ar inchide ceva, o clapa. Nu face mereu. Nu ma deranjeaza, dar la masina asta "mai bine previi decat sa intampini" ! Poate fi ceva in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul face asta, nu cred ca ai de ce sa iti faci griji. La mine se aude de mai bine de 1 an si nu am mici o problema, totul merge normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel ,,qqq'', subscriu la acelasi zgomot-marait care apare atunci cand se scoate cheia din contact si se opreste masina pentru cateva secunde. Eu unul am incerc sa vad daca zgomotul apare fara alti consumatori, am oprit climatronicul, am oprit si radioul, si la fel se comporta.

Deci ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Teodor ai dreptate, ca si eu azi am oprit clima, cd-ul si intr-adevar cand se opreste motorul si se scoate cheia din contact. Mentionez ca nu este sunetul de la blocajul volanului, se aude ca un zumzet uneori putin trepidat. Maine "ma pun pe ea" deschid capota si pun pe cineva sa opreasca motorul sa vad eu poate se aude din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o prb...daca ma poate lamurii si pe mine cineva..am facut un plin de motorina de la petrom(borsec) dupa 10km sa aprins filtru de particule dupa alti 50 de km a inceput sa clipeasca rezistenta de la bujii dupa 300de km sa aprins si 'storung im abgassystem' cind mai aveam 50de km pina acasa am pierdut din putere nu mai accelereaza zici ca are numai 30 de cai tnx

[/quot

ti sa aprins becu de bujie si cecu motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a intrat in limp-mode,trebuie sa faci o regenerare cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La o scanare cu vag com-ul am intalnit urmatoarea eroare:

Address 46: Central Conv.

Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R

Component: KSG PQ46 ELV 042 0472

Coding: 01910A0001860E763004941570084FCE707C01

Shop #: WSC 00028

Part No: 1K0 951 605 D

Component: LIN BACKUP HORN H08 9001

Part No: 3C0 951 171 C

Component: Neigungssensor 004 0611

Part No: 3C0 951 171 C

Component: Innenraumueberw.004 0611

1 Fault Found:

00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 180

Mileage: 43514 km

Time Indication: 0

Date: 2010.11.17

Time: 20:02:54

Stie cineva despre ce este vorba?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de senzorul de inclinare. Ai umblat de curand la alarma sau ai demontat ceva prin bord in spatele compartimentului torpedou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o mica problema: cand virez stanga si accelerez se aude o bataie la roata fata stanga. Cand accelerez inainte sau cu volanu spre dreapta masina nu face acel zgomot. Doar cand accelerez sau las acceleratia cu volanul spre partea stanga.

Pe partea aceea mai sesizez o bataie la gropi mari ( nu la denivelari) si un mic scartait ca de bucsa rupta sau uzata.

Va rog o idee. Eu tind sa cred ca e bieleta, bucsa din spate de la brat sau ceva la planetara. Orice parere e binevenita.Multu` ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi daca janta stanga nu e stramba (de la vreo groapa) ori este bine echilibrata. Pe urma poti suspecta un cap de planetara sau vreo bucsa. Pana nu o ridici pe elevator nu poti sa sti cu precizie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa postez si eu aici. Am fost plecat la drum chiar dupa ninsoare. Drumul a fost plin de apa cu material antiderapant, nu vedeam prin luneta nimic din cauza vartejului de apa facut de trecerea mea (cu viteza ce e drept). Am ajuns la destinatie pe o temperatura de -2, -1C. La plecare noaptea au fost in jur de -9C. Pornesc masina, totul ok. mai putin buton frana de deget aprins in bord si piuituri si ceva sa verific manual (mesaj). Apas butonul, parca functiona, bloca-debloca. Am miscat masina si parca mergea infranata. Opresc, pornesc din nou, acum apare pe bord si ABS si ESP, care asa au ramas pana am ajuns la destinatie. Erori pe VAG am la modul frana de mana care nu vrea sa fie sters, ESP si bineinteles buton frana de deget. A si eroare senzor dreapta fata ABS. Eu stiu ca toate astea sunt o gasca ce merge mana n mana. Intrebare, sa verific intai (fizic) treaba cu senzorul ABS, sau sa trec direct la schimbarea butonului de frana de ce o fi el, deget, unghie? A functionat ireprosabil pana atunci, nu a facut figuri butonul nici macar o data.

Ps. butonul functioneaza dar arata pe vag ca am o roata, dreapta spate infranata usor, intermitent. Mai am de adaugat ca la un moment dat, cand am pornit o, au fost oscilatii de ac vitezometru si schimbat mers motor, turatie usor mai joasa pe ralanti. Am gasit si o eroare de senzor ax cu came, a fost stearsa si nu a mai aparut. Cu ce naiba sa incep?

Sa fi fost si tensiune slaba la baterie, dupa cateva ore am descoperit o usa intredeschisa, zic si eu. Oricum, dupa aceea trebuia sa si revina, daca asta era un motiv.

Saptamana asta vreau sa mi fac timp si de ea, voi ce pareri aveti?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au legatura jantele cu problema mea... am pus si jantele de iarna si tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut cam aceleasi simtome si la mine a fost senzorul de viteza la roata din dreapta fata ! sper sa ti fie de ajutor

Modificat de alinboblea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am bifat cate probleme avute la b6 2.0 fsi pana acum.am cumparat masina la 70 000km direct de la primul propietar,un suedez ce primise una identica de la firma doar ca era pe motorina.masina a stat vreo 3 luni in fata casei si era aburita toata pe interior din cauza vremei.am dat sa o pornesc iar aceasta nu pornea.pana la urma a ppornit si am mers direct la vw cu ea sa vad ce are.au spus ca trebuie schimbata coloana volanului si costa 1000 euro.am luat masina si am mers la alt specialist.acesta a facut ceva in calculator si de atunci merge,am 100 000 km cu ea si nu am mai avut probleme cu pornirea.motorasul la stropitorile de faruri a cazut,arde siguranta mereu deoarece are scurt in el.catalizatorul a cazut si el,fagurele spart in toba.o garnitura pe motor a inceput sa supureze antigel lasand picaturi pe joz apoi balti.am spalat masina si au inghetat franele pe spate,butonul de frana pe spate blincarea iar frana cu greu a fost deblocata.cablul de la deschizatorul portierei la sofer a sarit din cauza apei ce a intrat si a inghetat in broasca.am dat jos fata de usa si am pus ciocul la loc,a sarit iarasi.am pilit ciocul de jur inprejur si am facut o siguranta sa nu mai iasa tipic romaneste din sarma.in momentul cand trageam sa deschid pe interior,cablu ramnea intins datorita ghetei din broasca iar arcul clapetei scotea ciocul cablului din orificiu la revenire.NU spalati masinile iarna mai ales cele cu franare la buton.broasca emblemei din spate nu mai functioneaza tot din cauza inghetului,trebuie sa vad ce are si acolo.incalzirea in scaunul soferului nu mai functioneaza.probabil fir rupt sau rezistenta arsa.acestea au fost problemele mele intre 70 000 si 100 000 km reali,verificata la reprezentanta vw din göteborg in rest masina merge bine.Nu am probleme cu scratait in suspensie,zgomote prin usi...ma astept ca acestea sa apara dupa 160 000km.

Modificat de ViciTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut de 2 zile mi`a aparut o problema la directie din cate am dedus din manual. nu stiu prea bine ca este in franceza. cand o pornesc mi se aprinde becul rosu pentru volan si se aud 3 piuituri. daca o opresc, scot cheia, o introduc din nou isi revine. volanul nu ramane blocat pe perioada cand sta aprins si suna becul pt volan. Pot chiar si merge chiar si merge cu ea. any help?

poate fi senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut de 2 zile mi`a aparut o problema la directie din cate am dedus din manual. nu stiu prea bine ca este in franceza. cand o pornesc mi se aprinde becul rosu pentru volan si se aud 3 piuituri. daca o opresc, scot cheia, o introduc din nou isi revine. volanul nu ramane blocat pe perioada cand sta aprins si suna becul pt volan. Pot chiar si merge chiar si merge cu ea. any help?

poate fi senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!