Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Nu este inchis smile.gif. Trust me - ramane intr-o pozitie intermediara. Da-i cu WD -40 si curata sistemul de inchidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sunt nou posesor de passat b6,de ceva timp zdruncina tare la pornire dar cu motorul cald,unii spun ca se rezolva prin resoftare dar oare cum se face?habar nam si nici prieteni cu acest model nu am,ma ajuta careva por favor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratiile in stationare pot avem mai multe cauze insa cea mai intalnita problema este cauzata de volant!

Nu iti face si zgomot?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa postez aici ca sa nu mai deschid alt topic.

am o problema cu inchiderea centralizata (si cred ca nu sunt singurul - vw este renumit pentru probleme cu inchiderea centralizata).

cand inchid masina cu telecomanda, se inchid toate usile, cand o deschid se deschid toate, mai putin usa soferului, ea ramane tot inchisa, trebuie sa intru pe la usa din dreapta si sa trag de clapeta de la usa soferului (din interior) ca sa se deschida. nu inteleg de ce face asa, care ar fi problema si cum as rezolvao? mentionez ca nu am activat inchidere sau deschidere automata a usilor. a inceput sa faca asa de 2 zile.

multumesc anticipat pentru pareri/sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu problema asta. La mine s-a rezolvat prin deschiderea usii soferului manual (cu cheia). Dupa asta nu mi-a mai facut probleme. Si stiu si ce am facut sa se blocheze usa: cand am deschis masina din telecomanda am apasat imediat pe manerul usii, nu am asteptat deloc. Si s-a blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cipmar, o sa incerc si eu asa. e posibil sa se fi intamplat asa cand a deschiso sotia acum 2 zile :)

acum ma duc sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si nu merge, nu stiu ce ar avea, se descuie toata masina si se descuie si usa soferului dar doar cu cheia. dar sa vedeti ca am intrat in masina si am inchiso, se inchide toata masina, iar cand o deschid, tot din telecomanda, imi apare pe usa soferului cheita de inchis, adica masina toata e deschiata numai usa soferului e inchis, daca trag de clapeta, din interior, se deschide usa. chiar nu stiu ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema recenta:

Am avut masina la retusat pe unele locuri, respectiv bara fata la revopsit .

Deci a fost demontata , vospita si montata la loc. Toate bune pana cand am plecat de la service

- nu imi mai arata temperatura exterioara

- ventilatoarele merg in continuu la viteza maxima de parca ar fi avion

Cauza probabil ar fi senzorul de temperatura exterioara , dar acesta a fost verificat , chiar am schimbat altele 2 acelasi rezultat ca mai sus .

Oare trebuie resetat ceva din VAG COM in legatura cu senzorul de temperatura exterioara sau ce poate fi ? cablaj intrerupt ?

O idee ceva ca omor masina asa mergand cu ventilatoarele la maxim tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema similara am si eu, cand virez dreapta si stanga cel putin o tura de volan sau aproape total, la viteza mica, treapta 1 si mers in fata si mers in spate se aude un "marait" ca un ecou, parca "geme", "ofteaza" ceva (altfel nu stiu sa explic). Am observat acest lucru cand o bag si o scot din parcare. Am ridicat-o pe elevator, s-a tras e roti, verificat bucse, pivoti, rulmenti etc. Este un sunet mecanic circular. De unde ar putea fi? Masina are 62 mii km. Ma scoate din sarite acest sunet. A aparut pe la 59 mii dupa ce am dat cutia de viteze jos sau pur si simplu poate nu are nici o legatura. Ar parea ca se aude din dreapta fata sau spate acest "ecou".

Aceeasi problema am sesizat-o si eu, si tot 60.000 are masina. Cand virez aproape de maxim indiferent de directie, si cu mers la viteza mica, evident, se aude un... ceva de genul "uuuuuuu", habar n-am cum sa-l descriu. Masina a fost verificata si nu are probleme pe la articulatii. Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema recenta:

.....

Oare trebuie resetat ceva din VAG COM in legatura cu senzorul de temperatura exterioara sau ce poate fi ? cablaj intrerupt ?

O idee ceva ca omor masina asa mergand cu ventilatoarele la maxim tot timpul.

Verifica conectivitatea senzorului de temperatura exterioara. In mod sigur e dus senzorul, sau cablajul catre acesta. Din vag com nu se seteaza/reseteaza nimic acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am sesizat-o si eu, si tot 60.000 are masina. Cand virez aproape de maxim indiferent de directie, si cu mers la viteza mica, evident, se aude un... ceva de genul "uuuuuuu", habar n-am cum sa-l descriu. Masina a fost verificata si nu are probleme pe la articulatii. Ce ar putea fi?

din cutia de viteze. se schimba uleiul si scapi o perioada de uuuuuu-ri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conectivitatea senzorului de temperatura exterioara. In mod sigur e dus senzorul, sau cablajul catre acesta. Din vag com nu se seteaza/reseteaza nimic acolo.

crede-ma am schimbat 2 senzori sa vad daca merge cu ei:

- unul de pe un golf

- si unul de pe un b6 identic cu al meu

= niciun rezultat

deci ramane cablajul, maine vad care e treaba cu el.

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel cand am dat bara fata jos, adica punand contactul au inceput sa mearga ventilatoarele la viteza maxima si asa au facut cat am mers cu ea prin service pe acolo. Dupa ce am pus bara la loc s-a revenit la normal. Nu cred ca este senzorul in sine ci tot o problema legata de firul pana la senzor, s-ar putea sa nu-l mai alimenteze sau sa citeasca informatii eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am sesizat-o si eu, si tot 60.000 are masina. Cand virez aproape de maxim indiferent de directie, si cu mers la viteza mica, evident, se aude un... ceva de genul "uuuuuuu", habar n-am cum sa-l descriu. Masina a fost verificata si nu are probleme pe la articulatii. Ce ar putea fi?

din cutia de viteze. se schimba uleiul si scapi o perioada de uuuuuu-ri

Cutia de viteze sa scoata acel sunet? Mie mi se pare ca de la roti s-ar auzi. Poti sa imi spui te rog si care e motivul pentru care se aude doar atunci cand plec de pe loc cu rotile virate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conectivitatea senzorului de temperatura exterioara. In mod sigur e dus senzorul, sau cablajul catre acesta. Din vag com nu se seteaza/reseteaza nimic acolo.

crede-ma am schimbat 2 senzori sa vad daca merge cu ei:

- unul de pe un golf

- si unul de pe un b6 identic cu al meu

= niciun rezultat

deci ramane cablajul, maine vad care e treaba cu el.

mersi mult

semnalizari proiectoare merg? ma gandesc sa nu fie mufa prinzipara de la instalatia de pe bara. masoara sa vezi daca ai curent la mufa de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de ajutor dar problema a fost rezolvata .

Cei de la vopsitorie au rupt un cablaj cand au demontat bara . Cablajul a fost lipit si acum totul este in ordine , senzorul era in regula

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .

Acum 2 zile cand am pornit masina mi-a aparut pe bord un beculet galben cu semnul exclamarii in interior (de jur imprejurul becului niste liniute mici ) si chiar nu-mi dau seama despre ce e vorba. Masina nu am o de foarte mult timp si fiind prima mea masina nu ma prea pricep la toate detaliile .Din nefericire cartea service e in l.franceza si nu prea am inteles cine stie ce. Am cautat si pe net si din cate am inteles ar fi vorba de iluminat , sau ca e posibil sa cedeze vreun bec.Cum nu am gasit ceva concret , m-am gandit sa nu fie problema la altceva . Va multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Defectarea becurilor sau Anomalie in sistemul de iluminare in viraje". Asta scrie in carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur s-a ars un bec,poate fi oricare asa ca trebuie sa te uiti care e stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema inchiderii centralizate. am facut un log cu testerul si mi-a dat urmatorul mesaj:

2 Faults Found

01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock

012 - Electrical Fault in Circuit

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

008 - Implausible Signal

reiese ca este pe "lock" motorasul de la usa soferului, dar cum il fac sa fie normal?

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat . S-a ars unul dintre beculetele de deasupra unui compartiment din portbagaj.Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am sesizat-o si eu, si tot 60.000 are masina. Cand virez aproape de maxim indiferent de directie, si cu mers la viteza mica, evident, se aude un... ceva de genul "uuuuuuu", habar n-am cum sa-l descriu. Masina a fost verificata si nu are probleme pe la articulatii. Ce ar putea fi?

din cutia de viteze. se schimba uleiul si scapi o perioada de uuuuuu-ri

Cutia de viteze sa scoata acel sunet? Mie mi se pare ca de la roti s-ar auzi. Poti sa imi spui te rog si care e motivul pentru care se aude doar atunci cand plec de pe loc cu rotile virate?

Alte pareri despre sunetul ciudat aparut cand plec de pe loc cu rotile virate mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema inchiderii centralizate. am facut un log cu testerul si mi-a dat urmatorul mesaj:

2 Faults Found

01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock

012 - Electrical Fault in Circuit

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

008 - Implausible Signal

reiese ca este pe "lock" motorasul de la usa soferului, dar cum il fac sa fie normal?

multumesc anticipat.

Sterge eroarea si incearca un Basic settings - revenire la setarile de fabrica. Refa codarea modulului - daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pronet pentru sfat, asa o sa fac, astept PM cum sa refac codarea modului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!