Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

6000 Km din ianuarie pana acum. Merge super bine, fara probleme la motor, uleiul in limite normale. Ma deranjeaza doar plasticul de la ceasuri care se zgarie ff usor si calitatea vopselei (probabil e de vina si culoarea masinii / mocca anthracit/). Deja am niste zgarieturi pe capota si pe portbagaj si as vrea sa le scot. Sa`i fac polish manual? Ce produse recomandati la culoarea asta? polish sonax, turtle wax ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea asta moca anthracit e oribila. Si eu am numai zgarieturi. Cred ca daca stranut ii fac o zgarietura. Sfatul meu e sa nu-i faci nimic. Vor aparea zgarieturi imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja mi`am comandat un set pt zgarieturi sonax, si niste lavete pentru urme de pasari, pt ca aceasta culoare se pare ca are si calitatea de a le atrage mai mult decat oricare alta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme grave zic eu. Motorul s-a oprit pur si simplu stand la semafor. Nu vrea sa mai porneasca si utilizatorul nu are nici o vina. Acum, motorina are,ulei are.

Coduri de eroare citite cu vag-com :

17925 / P1517 power supply for ECU (J271 or J363) electrical malfunction. Am verificat toate releele si sunt bune sters eroarea nu a mai aparut motorul tot nu porneste.

17448 / P1040 supply voltage A for injectors, circuit malfunction.

18578 / P2146 supply voltage for fuel injector group A, open circuit. Acesta apare dupa ce o chinui sa porneasca.

Am verificat mufe si sigurante si cele de la motor cat si cele din bord. Totul OK motorul mort.

Daca aveti vreo idee care ar fi cauza va ascult cu interes si va multumesc anticipat. Daca are cineva un manual de service pentru B6 cu scheme electrice etc sunt interesat sa il cumpar.

Daca ii dau de cap va voi informa cum s-a rezolvat.

Tipul motorului e BKP,103 Kw, 2.0 TDI.Passat B6 an 2006.

Toate cele bune!

salut,

am si eu aceeasi problema , tot passat 2.0 tdi, 140cp, tip motor BKP, aceleasi simptome

am dus-o in service , a pornit , a pus-o pe calc eroare la fel ca la tine, am plecat s-a oporit pe drum

am dat comanda de un releu care era incins si cica asta ar fi buba, sa speram ca era de la ala , daca nu aplic si eu metoda cu injectorul , bine nu eu in servcice.

daca poti sa-mi zici unde ai reparat-o ???????

mai vorbim

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema: se ineaca motorul in timpul mersului pana sa ajung la temperatura normala de functionare. Si asta doar atunci cand ajunge pe la 1500 rot/min. Dupa ce ajunge la temperatura de 90 grade C, nu mai am nicio problema!

Banuieste cineva cam care ar fi explicatia? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tequilla, care sunt simptomele mai exact? trepideaza la turatii mici, sau este vorba si despre altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am achizitionat un Passat de la nemti, a fost al politiei de acolo... Am si eu o problema la aceasta masina... De la 30km/h in sus se aud un VAJAIT permanent... Am citit mai multe topic-uri, ei spuneau ca e de la rulmenti, am fost la un nenea cu service si mi-a spus ca nu e nici o problema la rulmenti... Ca ar fi de la cauciucurile de iarna... Am si eu o intrebare, daca imi iau alte jante si alte cauciucuri... Trebuie sa fac geometria la roti ? si cat ma cost treaba asta ? Multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigr trebuie sa faci geometria la roti.

Ca pret, pot sa iti sugerez sa cauti O FIRMA care ofera gratis acest tip de lucrare, cu conditia sa cumperi de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Trebuie sa fac geometria la roti ? si cat ma cost treaba asta ?
In mod sigr trebuie sa faci geometria la roti.

Nu-i deloc obligatoriu sa faci geometria daca schimbi jantele.

OBLIGATORIU trebuie echilibrate jantele cu noile cauciucuri.

Echilibrare roti... da sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am achizitionat un Passat de la nemti, a fost al politiei de acolo... Am si eu o problema la aceasta masina... De la 30km/h in sus se aud un VAJAIT permanent... Am citit mai multe topic-uri, ei spuneau ca e de la rulmenti, am fost la un nenea cu service si mi-a spus ca nu e nici o problema la rulmenti... Ca ar fi de la cauciucurile de iarna... Am si eu o intrebare, daca imi iau alte jante si alte cauciucuri... Trebuie sa fac geometria la roti ? si cat ma cost treaba asta ? Multumesc anticipat...

stai linistit aceeasi problema o am si eu, se aude un vajait si crezind ca e de la rulmentzi am fost la service.Problema este de la cauciucurile de iarna.Daca nu crezi schimba cauciucurile macar pe fatza si o sa vezi cu surprindere ca nu se mai aude nici un vajait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ma bucur ca am primit atatea raspunsuri, si recunosc ca sunt surprins... Foarte placut surprins...

Azi am facut pasul si mi-am luat niste Jante noi : Rial Oslo : 94 euro bucata (TVA inclus) si niste cauciucuri de vara GOOD YEAR 205 / 55 / R16, cam 300 ron Bucata... Per total am cheltuit 2500 ron...

Stiu jantele nu sunt extraordinare, dar au primat doua chestii : 1 - Made in Germany / 2 - Budget... La gropile din Romania nu vreau sa arunc cu banii pe geam...

Rezultat : ca prin miracol, masina nu mai VAJAIE, merge perfect, si parca nici denivelariile nu se mai simt lafel...

Am fost la o vulcanizare, care mi-au luat 350 ron ( montat, echilibrat, si un set de prezoane anti-furt ) mi s-a parut ca e scump, dar cred ca lipsa mea de rabdare era mult mai importanta...

Legat de masina : e din 2006, are 51.000 km, este Gri metalizat ( nu trebuie sa o duc la spalatorie zilnic ) :blink: este Variant, am un portbagaj monstruos ( am luat-o pentru munca ) si abia astept sa bat tara si sa imi rentabilizez investitia...

Motorul este 2.0 TDI DSG, suficient de puternic, dar nici nu pot spune ca e o racheta... De cutia DSG pot sa spun ca imi place, foarte placuta in oras, si foarte placut modul manual in curbele montane... Legat de consum, din germania incoace, cu goana la 210 pe la nemti, si restul cam la 140... am consumat in jur de 6.7 la suta. In oras in schimb cred ca la aglomeratia Bucurestiului o sa ajung pe la un 12 la suta... Mi s-a dus 1/4 de rezervor deja si nu am facut decat 125 km in oras.

Poze o sa pun in curand, la interior a avut niste cabluri suplimentare, probabil legat de arsenalul de sirene, stroboscoape si girofaruri... Am nevoie sa fac rost de cutia din mijloc si de suportul de pahare...

Ma bucur ca fac parte din acest forum, acestea fiind spuse, astept alte eventuale intrebari... Si revin curand cu poze...

VVVVVVVVrrrrrrrrrrooooooooouuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmm.....................................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tequilla, care sunt simptomele mai exact? trepideaza la turatii mici, sau este vorba si despre altceva?

Nu trepideaza, ci pur si simplu cand este motorul rece si am cam 1500 rot/min si daca o mentin asa, se ineaca de vreo cateva ori!!! daca accelerez constant de la 900 rot/min pana la 2000 rot/min, nu am nici o problema!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ma bucur ca am primit atatea raspunsuri, si recunosc ca sunt surprins... Foarte placut surprins...

...

cat ai dat pe ea ? de unde ai luat-o ? dupa parerea mea cred ca ai facut o alegere buna, in sensul ca nu depinzi de un service anume. s-o stapanesti sanatos!

vreau sa fac si eu in aceasta vara o achizitie. passat b6 - diesel . de 105 sau 140 .... cat mai economica ptr ca circul mult. numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tequilla, ar putea fi galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tequilla, eu iti recomand sa faci in service (VW) un upgrade la soft-ul computerului de bord. Multe din modelele 2005-2006 au avut probleme de trepidatii inexplicabile si care au disparut complet dupa un astfel de upgrade. Vorbesc in cunostinta de cauza, vazind multe cazuri aici in Fr. Sper ca si in Ro se poate face, costurile nefiind ridicate.

Mirc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 de mii km, schimbat bucse bascula inferioara parte spate,telescoapele pe fata fasaie la fiecare mic hop(cica sunt bune dar asa fac unele),far dreapta farza s-a rupt clema care tzine becul fixat si numai focalizeaza bine(adica bate in pamant la 2 m in fatza masinii),stop dreapta spate se abureste,clima oprita imi baga aer cald si umed de se abureste parbrizul imediat, exfoliat plasticul de pe manerele de deschidere a usii de pe interior(toate 4) , la fel si din jurul contactului si a sistemului de aprindere a farurilor,plasticul de la kilometraj s-a zgariat cu toate ca nu l-am sters cu smirgelul:))),zeci de locuri unde vopseaua a sarit(mici punctuletze).Sa continui???

Cred ca v-am plictisit deja.Incredibil cat de usor se poate zgaria plasticul de pe manere si de pe bord!!!

Aaaaa si era sa uit ..aceleasi trepidatii misterioase la relantii( nu f deranjante la intervale de 5-10 secunde,cu durata de 1 secunda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ai garantie la ea?

Ce intra si ce nu, pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am garantzie ...pt ca am luat-o sh,dar nu asta vroiam sa punctez.Ideea e ca finisajele sunt execrabile..sunt 4 in parcare si toate au cam aceleasi probleme..Cel putzin probleam plasticelor de pe bord a fost discutata si rediscutata pe forum!Azi ma uitam la butoanele de deschis geamul si la primul buton de jos ,stanga de la radio..au inceput sa se scorojeasca..sa se vada albul..so....:vaidecapulmeu:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bifat urmatoarele probleme:

- de motor (deoarece mananca prea mult ulei 500g la drum lung de 4-500Km si am terminat cu rodajul - are 17.000 Km)

- de directie (am avut o banala pana si am schimbat cu roata de rezerva si deja "trage" intr-o parte, problema nerezolvandu-se cu reechilibrarea jentii si presiunea in roti)

- de franare (ABS-ul se activeaza la aproape orice - un pic de praf pe jos / cativa stropi de ploaie / etc - fapt care m-a costat niste zgarieturi pe masca din fata pana m-am invatat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,am citit topicul post cu post si ma-m ingrozit de ce probleme are B6.

Am de ales intre un B6 1.9 tdi si o jetta 1.9 tdi,care dintre ele credeti ca este mai fiabila,mie imi place mai mult B6 dar nu as vrea sa stau prin service pentru diferite probleme sacaitoare.

Daca postul este considerat offtopic imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa postezi la "Achizitionare Passat B6".

Oricum, incearca si cele cateva posturi de AICI poate te ajuta sa iti faci o parere.

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la 18.000 m-a lasat turbina ... si pe la 90.000 - 95.000 .. s-a rupt cureaua de alterneaza bateria si s-a dus si pompa de combustibil tot cam atunci

acum sunt la 132.000km si altceva nu m-a mai deranjat tare ... decat greierashu din usa soferului sau bord, numi dau seama de unde

sper sa mai duca, e cu surprize

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am tot citit si eu despre diferitele probleme pe care le intampina posesorii de Passat.

Eu am un Passat B6 2.0 TDI, 43.000 km, 07.2007. Cumparat de la AutoKohler din Germania. Pana acum nu am avut nici o intrare in service in afara de revizii. Singura problema intr-adevar este cu vopseaua. Sare imediat la contactul cu particulele de criblura, se zgarie f. repede. Dupa ce am citit posturile am facut un mic inventar cu "problemele" mele:

- motor - nici o problema: nu consuma nici un gram de ulei intre schimburi, apare un usor zgomot la turatii joase

- directie, nu trage, nu bate, la 180 km/h am lasat volanul liber, nici cea mai mica deviatie. la viteze mici un usor troncanit la rotile din fata care se simte si pe pedala de ambreiaj

- finisaj interior - usor nemultumit, nu s-a exfoliat sau zgariat nimic, dar am avut un deodorant (ambipur) care a atacat instantaneu locul in care l-am montat (a topit plasticul!!!) + un mic scrum de tzigara a topit imediat tapiteria de velur si a lasat o mare gaura.

- amortizoare - intr-adevar, nu sunt OK, se simt denivelarile si ai o senzatie de discomfort pe drumuri mai putin bune.

- electrica - nici o problema, nici la usi nici la portbagaj nici la claxon nici la faruri

- vibratia de la usa sofer - am patit-o dar am descoperit cauza la mine. in buzunarul usii in partea din spate are un capac din plastic care nu era bine pus. e posibil sa mai sara din cand in cand din cauza gropilor de pe soselele noastre.

Modificat de Mihai I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumeee lumeee...

La luuunga lista se mai adauga una bucata injector picata azi-dimineata!

Daca vreunul dintre voi a injurat in pasaj la Unirea ca se circula prost..asta e...imi ramasese mie in drum!

Sunat Dacia Asistenta..venit in 20 minute..

In fata la Drept, pe kogalniceanu...se opreste platforma si.......siiiii...NU MAI PORNESTEEEEE

Asa ca am ajus la PBV cu alta platformaaaa...

Uraaaa...me isteric!

Cost aproximativ 3000 ron!

Sa nu uit! ********* in ea de masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cost total operatie cu piesa X (adica la schimb) 37 meleoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!