Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Pai nu ar mai fi multe in partea aceea, rulmentul l-ai verificat?

Rulmentul l-am verificat in sensul ca am tras de roata in toate felurile, nu are joc, am dat jos etrierul si se invarte lin, fara "sa agate", dar probabil ca nu este in sarcina. Referitor la pocnetul care se aude in mersul incet, o parere de la cine s-a mai uitat la masina a fost ca ar fi amortizorul, eu nu as fi de acord. In mersul incet el abia daca se misca. Ar mai putea fi de la bieleta antiruliu, dar am tras si de aia si nimic, la cum se aude ar trebui sa se miste orice "ca o masea stricata". Si eu am zis ca tot rulmentul ar fi, dar ma da inapoi faptul ca invatind de roata nu pare a avea nimic. In alta ordine de idei am inteles ca rulmentul este cu tot cu fuzeta: ce marca sa iau? Ce o fi echipat originalul? Am mai schimbat la alta masina rulmenti FAG de care nu am fost multumit. SKF or fi mai buni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul l-am verificat in sensul ca am tras de roata in toate felurile, nu are joc, am dat jos etrierul si se invarte lin, fara "sa agate", dar probabil ca nu este in sarcina. Referitor la pocnetul care se aude in mersul incet, o parere de la cine s-a mai uitat la masina a fost ca ar fi amortizorul, eu nu as fi de acord. In mersul incet el abia daca se misca. Ar mai putea fi de la bieleta antiruliu, dar am tras si de aia si nimic, la cum se aude ar trebui sa se miste orice "ca o masea stricata". Si eu am zis ca tot rulmentul ar fi, dar ma da inapoi faptul ca invatind de roata nu pare a avea nimic. In alta ordine de idei am inteles ca rulmentul este cu tot cu fuzeta: ce marca sa iau? Ce o fi echipat originalul? Am mai schimbat la alta masina rulmenti FAG de care nu am fost multumit. SKF or fi mai buni?

SKF din fabrica ..:cool: am schimbat si eu unu'.. 160

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata, la prima pornire, se simte o zmucitura. Asta se intampla numai la prima pornire, chiar daca motorul pe parcursul zilei se raceste, la celelalte porniri nu patesc asta. Aveti idee ce ar putea fi? Sa fie masina usor in panta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, sunt mai nou p forum, mi-a aparut si mie de cand a dat frigu urmatoarea prb: seara cand deschid masina nu mi se mai aprinde comming home-ul, adica intarzie cam 10-15 s si abia apoi se aprind farurile,dar asta se intampla doar la prima deschidere,daca o inchid si-o deschid din nou imi merge perfect,iar daca astept 10 min si o deschid iar nu mai merge. Stie cineva sau a mai patit careva dintre voi asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare cu vag-com-ul. Nu ar trebui sa faca asa. Ori merge, ori nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am un passat din din 07.2007, are 144 mii km, am schimbat placutele de frana, toate filtrele, ulei......intr un service cat de cat ok...........au inceput probleme, nu a pus bine garnitura la filtru de motorina, mi a curs motorina, s a rezolvat, a pus una mai groasa sa fie siguri:P.............asta s a intamplat de 2 sapt, tot de atunci, se aude un zgomot ciudat, in bord, de afara nu se aude, ca si cum nu a prins bine un surub, la filtru de polen nu a aspirat, m am dus la ei, dar n au timp sa se uite de 2 sapt, pe banii tai..............se aude zgomotul si stand pe loc, dar la vreo 2000 de ture, in mers se aude mai accentuat cand dau de volan in st. ati mai patit asa ceva?:P.....si in partea dr a inceput sa se mai auda ceva, tot din bord, nu e prins bine? se demonteaza ceva cand iti pune filtrele?intreb ca habr nu am?merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara dar e greseala ta ca nu ai folosit o reprezentanta... gasesti revizie cu 400 500 la reprezentante eu zic ca nu e mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cat mi-aucerut mie la Tess ??? 1100Ron

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi s-a gandit si masina mea sa imi spuna ce are. Pana acum simteam ca o doare ceva dar nu vroia sa imi zica, si ma tot gandeam ba e de la aia, ba ailalta. Dupa un drum de vreo 20 de km in care pe final am dus-o pe la 3500 RPM, ajung acasa si o opresc in fata portii cu gandul sa o bag inauntru dupa ce deschid portile. Dupa, dau sa pornesc si surpriza...un zgomot metalic repetitiv, apas ambreiajul si dispare =>volant :(

Acum sa vad ce preturi gasesc si ma pregatesc de operatie la masina.

PS: Macar am scapat de stresul acelui zgomot la relanti + vibratii crescute la motor si in habitaclu( volan + schimbator)

PS2: Unii colegi au zis ca problema e intre scaun si volan. Se pare ca nu :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu o noua problema ...masina din semnatura...din cand in cand,cand vrea masinuta mea draga ,imi da cate o pastila ca sa ma enervez pe ea si imi vine sa o rup!:|...dar ma calmez ca nu e bine sa fiu nervos.Masina merge,totul e ok,pana cand pe MFD imi apare mesajul "engine fault working" sau ceva de genul...in orice caz,ceva cu engine fault si imi apare si martorul de la bujiile incandescente intermitent!...opresc masina,o repornesc[acelasi mesaj pe MFD] si tot asa,pana parcurg ceva distanta cu masina,cativa metri,dupa care se stinge martorul de la bujii si imi ramane pe MFD in partea de jos a MFD-ului simbolul de la pilotul automat si alaturi de el un semnul exclamarii![bineinteles ca daca vreau sa folosesc in acele momente pilotul automat,pur si simplu nu raspunde nici la o comanda de la maneta respectiva]...opresc masina,scot cheia,incui masina,o deschid la loc din telecomanda ,bag cheia in contact iar pornesc si MESAJUL SI TOATE CELELALTE DISPAR!!!!

ce poate fi?

[mentionez ca acest lucru se intampla de cateva ori pe saptamana]

daca ati avut aceasta problema ,mi-ar fi de folos niste sfaturi..totusi cred ca o scanare cu vagcom-ul ar fi ok..din cate imi dau seama este o eroare la soft! am mai avut erori si pe la directie si pe la frana de mana si pe la bujii...deci sunt obisnuit!...ar fi recomandata o resoftare,asta in vederea eliminarii altor eventuale erori?

va multumesc!

Astazi s-a gandit si masina mea sa imi spuna ce are. Pana acum simteam ca o doare ceva dar nu vroia sa imi zica, si ma tot gandeam ba e de la aia, ba ailalta. Dupa un drum de vreo 20 de km in care pe final am dus-o pe la 3500 RPM, ajung acasa si o opresc in fata portii cu gandul sa o bag inauntru dupa ce deschid portile. Dupa, dau sa pornesc si surpriza...un zgomot metalic repetitiv, apas ambreiajul si dispare =>volant :(

Acum sa vad ce preturi gasesc si ma pregatesc de operatie la masina.

PS: Macar am scapat de stresul acelui zgomot la relanti + vibratii crescute la motor si in habitaclu( volan + schimbator)

PS2: Unii colegi au zis ca problema e intre scaun si volan. Se pare ca nu :blah:

colegule,tin sa te anunt ca si eu am avut exact aceeasi problema!exact la fel si am dus masina la reprezentanta si era volant a!

deci,in consecinta, kit ambreiaj+volant+rulment+manopera=3700 RON...[toate astea la recomandarea celor de la reprezentanta]

volant a singura a costat in jur de 1200 ron...daca esti interesat da-mi un PM si ma uit pe factura!

Modificat de soso0702
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

E primul meu post aici...asa ca daca nu postez unde trebuie sau daca s-a mai discutat aceasta problema a mea...scuze, eu nu am gasit.

Am un passat B6 din 2007, 158k km, 2.0 benzina, 200 cp.

Am o problema ciudata.

In momentul cand pun contactul (si dupa ce dispar din bord martorii), pornesc masina si toti martorii se re-aprind si se sting si se aude un bip de avertizare (ca si cum pornesc masina direct, fara fazele de punere contact).

V-ati mai lovit de aceasta problema? Poate fi cumva de la bateria cheii?

Multumesc

Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta a aparut cand de cand a dat frigul?

Cand ai verificat/inlocuit ultima data bateria masinii?

Asta a fost solutia la mine

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la masina din semnatura! de cateva dimineti la prima pornire , in loc de 900 turatii am 600 pt 2 secunde! o solutie, ceva?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cat mi-aucerut mie la Tess ??? 1100Ron

stiu ca m-am fraierit si eu de vreo 2 ori pana am gasit pe forum ajutor... Nurvil Rm Valcea. 100 km = pretul jumatate... nenorocitii de la tess sunt culmea nesimtirii. nu respecta indicatiile de service ale producatorului si fac revizia de 90k la fiecare 15k... macar de-ar face-o...

si nu e off topic... cea mai mare problema a passatului sunt reprezentantzele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma ajutati si pe mine cu o problema care inca nu a fost rezolvata :( .Imi trepideaza maneta in trapta a 4-a de viteza si cand accelerez si cand reduc viteza.Numai in treapta a-4-a mi se intampla , celelalte nu misca nici una.Am verificat volant,tampoane motor si cutie, cabluri....nimic, toate sunt ok.Spre ce sa ma mai indrept?ca este cam deranjanta trepidatia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat b6 cand iau un viraj stanga mai pronuntat se aude un usor troncanit .

de la ce poate sa vina ?

Mentionez ca am schimbat pivotul si bieleta.

Chiar vreau sa scap de zgomotele suspecte ale masinii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma ajutati si pe mine cu o problema care inca nu a fost rezolvata :( .Imi trepideaza maneta in trapta a 4-a de viteza si cand accelerez si cand reduc viteza.Numai in treapta a-4-a mi se intampla , celelalte nu misca nici una.Am verificat volant,tampoane motor si cutie, cabluri....nimic, toate sunt ok.Spre ce sa ma mai indrept?ca este cam deranjanta trepidatia....

interesant...si eu am tot problema asta si nu am rezolvat nimic cu amatorii astia de la cardinal...au bagat ca animalele surubelnita in ornamentul cromat de la schimbator ca sa se uite si binenteles au facturat, au luat banii, nu au facut decat sa strice si mai mult...raspuns : "dom'le, daca o sa se agraveze vibratia o sa ne gandim ce sa-i facem "

deci ori ajungi cu ea bucati sa inteleaga , ori astepti sa se faca bucati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat b6 cand iau un viraj stanga mai pronuntat se aude un usor troncanit .

de la ce poate sa vina ?

Mentionez ca am schimbat pivotul si bieleta.

Chiar vreau sa scap de zgomotele suspecte ale masinii..

cap planetara , am avut aceeasi pb .

vezi de unde iei ca preturile sunt de la 200-1300 ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema similara am si eu, cand virez dreapta si stanga cel putin o tura de volan sau aproape total, la viteza mica, treapta 1 si mers in fata si mers in spate se aude un "marait" ca un ecou, parca "geme", "ofteaza" ceva (altfel nu stiu sa explic). Am observat acest lucru cand o bag si o scot din parcare. Am ridicat-o pe elevator, s-a tras e roti, verificat bucse, pivoti, rulmenti etc. Este un sunet mecanic circular. De unde ar putea fi? Masina are 62 mii km. Ma scoate din sarite acest sunet. A aparut pe la 59 mii dupa ce am dat cutia de viteze jos sau pur si simplu poate nu are nici o legatura. Ar parea ca se aude din dreapta fata sau spate acest "ecou".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat problema cu "maraitul" prin schimbarea uleiului din cutia de viteze. Nu stiu de care au pus, ca era in garantie si au facut totul fara sa imi dea facturi si din astea... Din cate am inteles de pe unde m-am mai interesat, nu e nimic grav, in cel mai rau caz e enervant pentru sofer. Se pare ca problema e veche la VW de pe vremea Golfului 4 si se manifesta doar la anumite masini, fara discriminare de genul "made for romania" sau alte din astea. Rezolvarea data de ei chiar prin TSB e doar asta: schimbare ulei. Punct.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la cutie l-am schimbat, am pus Castrol TAF X (era cel mai scump). Nu stiu ce sa zic. Ce ulei o avea cutia originala in ea? S-ar putea sa nu-i placa uleiul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa nu-i placa uleiul asta. incearca sa afli ce aveai inainte si sa pui tot din ala. La mine s-a schimbat in jur de 20.000 km, deci pot sa spun ca nu i-a placut uleiul original si a trebuit din altul.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand pun contactul (si dupa ce dispar din bord martorii), pornesc masina si toti martorii se re-aprind si se sting si se aude un bip de avertizare (ca si cum pornesc masina direct, fara fazele de punere contact).

iti moare bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o sigura problema momentan, si asta apare doar in momentu cand este frig afara.In momentu cand deschid portbagaju si il inchid pe bord imi indica ca el este inca deschis,chiar daca el sta bine inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!