Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

eu sunt mecanic si vin foarte multi oameni, nebuni le pot zice care au tot felul de pitici pe creier cu diferite probleme, asa zisele probleme.

lasati masina asa cum e si incepeti sa va faceti griji si apoi sa va adresati unui service sau unui prieten care e mecanic " ca de, nu toti au bani sa isi permita service-uri autorizate " si ii rugati sa vedeti ce au;

exact cum e vechea problema a romanului " daca motorul are urme de ulei pe el, inseamna ca pierde ulei "

sau daca aveti o trepidatie, atunci inseamna ca masina e pe duca; ca de ex. trepidatiile pot fi de la compresorul de clima, termocupla, sau de la temperatura motorului, etc.

lasati asa masinile, nu le mai cautati nod in papura ca de aceea, va si lasa, ca prea le stresati

bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonio iti dau dreptate...asa e.....prea bagate in seama:)strica uneori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema la passat-ul meu: ma curenteaza usile dupa ce opresc motorul si ies din masina, exact cum pateam la dacie.

Aveti idee ce ar putea fi?

Modificat de razvanik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-ti pantofii ;)

Sau alta metoda, tine mana pe o parte a usii (tabla), inainte sa pui piciorul jos, pe pamant.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema la passat-ul meu: ma curenteaza usile dupa ce opresc motorul si ies din masina, exact cum pateam la dacie.

Aveti idee ce ar putea fi?

Te electrizezi de la hainele purtate (lana sau mult material sintetic) ce se afla in frecare cu tapiteria scaunelor. Nu are nicio legatura cu tipul si marca autoturismului.

Ca experiment - ia pe tine un fas si urca in orice masina - la coborare te vei curenta de caroseria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu ca sa nu mai bag prea mult masina aceasta in seama, dar se pare ca nu ma lasa ea. La fix 60 mii km s-a stricat cutia de viteze, mai precis s-a spart pinionul mic de la viteza 5. Initial s-a plesnit si cine stie cat am mers cu el asa, dupa care i-au sarit si 2 dinti moment in care a cedat fizic cutia. Mergea in 4 trepte dar in a 5-a ziceai ca se rupe. Am reparat-o si merge brici. Viciu ascuns de fabricatie la pinionul respectiv. Nici nemtii nu mai sunt ce erau odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 137 000 km si am avut probleme la axa cu came si acum cred ca am probleme cu lantul de la pompa de ulei ,probleme cu filtrul de particule am avut si eu dar se rezolva cind o scoti pe autostrada sa mergi intins la 3000 rotatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!. Am o problema cu senzorii de parcare de ceva timp si m-am hotarat sa duc masina in service. Dupa ce au bagat-o pe calc. si au desfacut fiecare senzor in parte mi s-a spus ca cei doi senzori din fata cromati ar fi fisurati si ca unitatea de control al senzorilor de parcare oxidata. Ma mira faptul ca pana acum nu am avut probleme, pot sa zic ca problemele au aparut de cat am fost acrosat de unul in trafic de a trebuit sa schimb partea din stanga fata din plastic inclusiv senzorul de parcare dar nu din cei cromati. Problema cea mare e ca mi-au cerut foarte mult pe cei doi senzori si pe centrala, undeva peste 1100 ron. Ma poate ajuta cinava, unde as putea sa gasesc mai ieftin?? MS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un senzor cromat este undeva intre 300 si 350 ron - vin numai pe original. Nu stiu cat este unitatea de control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un pasat b6.2006, dsg, 116.000km . De cateva zile cand o accelerez (liniar) mai tare sau pe sport se aprinde martorul de buji si engine default...opresc si apoi repornesc si nu mai are nici o problema ..pot sa o accelerez la 5000 de ture ca nu mai apare nimic...ce sa fie.....???

Si a doua problema este mi-a aparut in bord martorul de airbag pasager. De la ce sa fie.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incep asa:

-pompa de carburant schimbata de 3 ori...:|

-parbrizul se ciobeste mult prea usor de la nisip

-vopseaua se ciobeste/zgarie foarte usor...

-am schimbat compresorul de clima,pentru ca pe timp de vara nu mai baga aer rece[inainte de inlocuire credeam ca e din cauza lichidului refrigerant,dar nu a fost asa...drept urmare am mers la reprezentanta vw si au dat diagnosticul:"treuie inlocuit compresorul"...diagnosticul a fost dat dupa 2 drumuri la reprezentanta,cu programarile de rigoare

-am schimbat kit ambreiaj+ volant...facea foarte urat cand masina era in stationare [cu motorul pornit,evident] si tot asa,am facut o programare la reprezentanta vw si a trebuit sa schimbre kit ambreiaj+volant+placa de presiune+rulment [sau ceva de genul],pt detalii mai am factura

-greierii [multe erori...cand porneam masina dimineata,imi apareau 3 greieri,cel de la bujiile incandescente,frana de mana si cel de la caseta de directie...dupa o oprire completa a masinii si repornire acesti greierasi dispareau...erorile au fost inlaturate la reprezentanta]

-ruginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! XD....la partea balamalelor de la usi [in partea unde e mecanismul]...poate o sa revin cu poze...

P.S-masina e din iunie 2005,deci e printre primele serii si ma asteptam sa apara unele defectiuni,la un moment dat ma gandeam sa o vand...:|

P.S.S:pentru compresorul de clima si kit ambreiaj,etc am platit in jur de 7000 ron ...:| ...

pt alte detalii ... dati PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu rugina nu prea cred, doar s-a oxidat

Salut am un pasat b6.2006, dsg, 116.000km . De cateva zile cand o accelerez (liniar) mai tare sau pe sport se aprinde martorul de buji si engine default...opresc si apoi repornesc si nu mai are nici o problema ..pot sa o accelerez la 5000 de ture ca nu mai apare nimic...ce sa fie.....???

Si a doua problema este mi-a aparut in bord martorul de airbag pasager. De la ce sa fie.

Multumesc anticipat

martorul de airbag ti-a aparut posibil din cauza sa se fi miscat mufa, nu este nici o problema, sterge eroarea cu vagcom

Te electrizezi de la hainele purtate (lana sau mult material sintetic) ce se afla in frecare cu tapiteria scaunelor. Nu are nicio legatura cu tipul si marca autoturismului.

Ca experiment - ia pe tine un fas si urca in orice masina - la coborare te vei curenta de caroseria masinii.

acelasi lucru il patesc si eu, dar nu de fiecare data, depinde ce haine port :rolleyes:) nah o vrea sa fie condusa numai la costum =))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ms pt a doua problema. Cine ma poate ajuta cu prima-cea mai importanta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...... cand o accelerez (liniar) mai tare sau pe sport se aprinde martorul de buji si engine default...opresc si apoi repornesc si nu mai are nici o problema ..pot sa o accelerez la 5000 de ture ca nu mai apare nimic...ce sa fie.....???

....

In mod sigur este de la turbina: mai mult ca sigur ca-ti agata geometria variabila. Un log in mers ar elucida insa toate presupunerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o mica problema cu Passatul din semnatura. In mers, cand vreau sa schimb din viteza 1 in a 2-a (chiar in momentul in care incep sa apas ambreiajul) apare o pierdere brusca de putere (parca ii da in nas) dupa care isi revine si merge normal in toate treptele de viteza, in sensul ca nu mai apare acea pierdere de putere. Mentionez ca nu este mereu aceasta problema ci apare aleator. Vitezele se schimba pe la 2500-2600 rot/min. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Scuze. Am uitat sa mentionez ca acea pierdere de putere a motorului (nu mai trage) este chiar in momentul de dinaintea apasarii ambreiajului si cu pedala de acceleratie apasata (folosita). Sper sa fie si mai clara acum descrierea problemei mele. Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a aparut ieri o problema mai ciudata :

un huruit/vibratie care se aude cel mai ''bine'' la relanti . zici ca e BMW ceva de genul. se aude un huruit gros nu ca dieselul normal

parea ca vine de la toba si ma gandeam ca mi-a bagat vreun ''binevoitor'' ceva pe teava numai ca atunci cand opresc masina huruitul ramane 1-2 secunde . si cand bag cheia in contact inainte se aude tot asa 1-2 sec pana sa pornesc si ramane dupa pornire .

ma gandeam ca e pompa din rezervor desi am schimbat-o acum 2 ani . parca pompele astea noi nu mai aveau probleme .

cineva cu vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e volantul? Ca ala se aude aiurea rau de tot dar se aude de undeva din fata? Am observat din ce in ce mai multe passat 3c cu problema asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din nefericire trebuie sa scriu si eu aici pentru ca la masina din semnatura dupa 2 ani si 45k km s-a cam dus caseta de directie.Si cum era de asteptat am aflat la 2 saptamani dupa ce a iesit din garantie .Nu cred ca este normal sa se intample asa ceva mai ales ca masina nu a fost supusa nici unui soc gen groapa,accident care sa duca la distrugerea casetei de directie.La PBN au spus ca nu ii intereseaza deoarece a iesit din garantie.Dubios este faptul ca am fost la revizie cu ea si nu mi-au spus nimica baietii de la PBN.Treaba romaneasca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folositor ar fi sa descrii si simptomele, poate sunt utile pentru alti useri!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit-o la masina din semnatura si nu costa decat 16 mil., asta in 2007.

Si ca sa nu fiu off topic, poate te ajuta asta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome zici...hmm pai sa vedem atunci cand stai pe loc cu motorul pornit si iei de volan 10 grade stanga apoi 10 grade dreapta si se aude cate un cloncanit vesel........stiu poate fi si un capat de bara dar nu am avut eu norocul asta.Acum lasand gluma la o parte metoda este chiar cea descrisa dar ultimul cuvant l-au avut specialistii de la un alt service.Ce sa mai zic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am crezut si eu initial, dar nu este capul de bara. Va trebui sa inlocuiesti flansele de amortizor si rulmentii... care, vei constata la demontare, ca pur si simplu sunt sparti...

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema pe dreapta spate. Cand merg incet se aude o bataie infundata, "ca de pivot". Iar cand virez dreapta total si ma invart in cerc sa zicem se aude un huruit de la acea roata. Am ridicat pe cric, am tras de roata si nimic, toate bucsele sunt bune, placute, disc bune...... Masina are 61mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ar mai fi multe in partea aceea, rulmentul l-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!