Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

off: E clar ce s-a intamplat, Passat-ul tau a fost Moise, a impartit apa in doua si asa au trecut celelalte 2 masini. :)

On: si eu am trecut prin balti pe minunatele drumuri din gradina carpatilor* dar nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alta problema care a devenit deranjanta : cand pornesc AC setat mai jos de 22 grade , masina e in sarcina de la aprox 1800 - 2100 de ture se aude o vibratie groasa in bord , spre motor ...cand AC e oprit dispare vibratia , cand turez masina pe loc nu se aude , doar in sarcina ...a mai patit cineva asa ceva ??? Insa AC functioneaza , raceste bine.Dupa o perioada mai lunga de functionare am observat ca nu mai baga rece doar ventileaza , il opresc 2 min si isi revine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu vibratia acea nu stiu ce sa zic dar faptul ca dupa o perioada de functionare mai lunga nu mai baga rece....am patit si eu anul trecut,ma intorceam din romania in spania si prin ungaria nu mai baga rece,am oprit si cand am ridicat capota aveam un furtun de la AC congelat complet pe dinafara,dupa ce sa descongelat(10 minute) AC a functionat normal dar la fiecar 2-3 ore pateam la fel

cand am ajuns in spania m-am interesat si se pare ca e un senzor de temperatura de la AC care e cam scurt si se congeleaza,solutia ar fi sa se schimbe deoarece cei de la vw stiu de problema si au si solutia

salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passaturile facute din 2008 pana in prezent de ce nu au probleme si de ce nu se vaita nimeni de ele .. asta nu se mai ia in calcul se ia doar 2005-2006

Imi pare chiar sincer rau sa te contrazic dar au fost enuntate aici atatea probleme incat ale mele (si poate si ale unor colegi, nu vreau sa fiu inteles gresit) imi par a fi destul de comune si deja s-au scurs valuri de cerneala virtuala pe ele. Revenind: masina in cauza, a mea, fabricata in 2008:

-butonul de frana de mana - problema bifata... si rezolvata sper eu.

-senzor temperatura exterioara...o luase si ala razna, s-a schimbat pe garantie si gata e ok deocamdata

-parbrizul l-am schimbat de 2 ori pana acum si ma pregatesc de a 3-a cand vin din concediu...nu de alta dar la cate zgarieturi are, imi pune in pericol viata noaptea, cand vad umbre si reflexii de lumina (bine are si o crapatura acolo, ca de, traim in romania)

-un motoras de far schimbat ca se pare ca nu a mai facut fata distractiei.

-4 cauciucuri michelin primacy HP schimbate la 30000km deoarece au facut galme pe partea de rulare (doamne, zici ca am mers numai prin gropi si santuri, ma rog), cu 4 vredestein sportrac 3 multumit pana acum. alea schimbate uruiau de am crezut ca nu mai am rulmenti, merg direct pe bile...bou am fost eu ca nu m-am prins mai devreme poate le schimbam pe garantie...asta e.

Nu mai pomenesc de trepidatul ala la relanti care e in continuare o enigma si o himera in acelasi timp, cand apare cand dispare, si nelipsitii greieri de care m-am mai plans intr-un topic separat.

Asta ar fi in 2 ani (pe 11 august face 2 ani masina) si 53000km...nu vreau sa mai intru in comparatii dar...cu totii cred ca stim care e treaba. In loc sa fiu 100% satisfacut, am dubii in proportie de 40-50%.

In rest sa auzim numai de bine!

PS: Aproape toti prietenii, colegii, cunoscutii, etc.. iau passat-ul drept un etalon de masina bine facuta, indestructibila, realizata corect la cele mai inalte standarde, etc. De-ar sti ei...!

Modificat de obsess3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obsess3d a mea e luata din Franta de anu trecut la 165.000 si acum are aproape 180.000 si pana acum 10 luni nu se auzeau plasticurile prin ea, dar de cand a prins ceva drum romanesc .... au aparut si greerasii, dar 1,2 ici, colo si foarte rar. Problema nu este masina, ci tara in care traim, drumurile.......asa ca sa nu mai dam vina pe masini, ci pe porcaria aia de rovigneta si taxele care le platim a proasta.

O intrebare am, cat te-a costat motorasul de la far ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare:

De ce la relanti consumul instant este de 0,5 - 0,6 (fara clima) si daca merg cu masina pe liber acest consum creste pana la 7 - 8 ? :blink:

Chestia asta am observat-o cand masina era oprita in varful unei pante, iar cand a inceput sa coboare fara sa fie bagata in viteza, consumul instant a inceput sa creasca.

Oare este corect, sau e o problema... :huh:

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@obsess3d@

-probleme asemanatoare sunt la orice tip de masina ... insa ce ai spus tu mai sus cred ca sunt raritati si costurile lor nu cred ca se compara cu un injector sau altceva

-ce ai dori sa schimbi butonul de la frana de mana sau sa schimbi un injector ( mai intai sa te lase in drum si apoi injectorul )

-oricum "B6 e o balena esuata" , sper si cred ca B7 va fii chiar un etalon ... ma gandesc ca la cate probleme mici , mari au fost cu B6 ,ar trebuii sa fii invatat din ele si atunci B7 ar trebui sa fie reusit.. nu ramane decat sa vedem daca va fii sau nu asa...

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucuri, parbrize - astea chiar nu au treaba cu fiabilitatea masinii. Senzori si butoane da, dar astea sa ramana singurele probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Alinushu2007: 100 si ceva de lei, cumparat de la un magazin de pe Str Atelierelor, nu imi mai amintesc care exact. E ceva timp cam un an si ceva de-atunci.

Imi pare rau ca am fost inteles gresit la postul anterior. Am vrut sa spun ca si passat-urile de dupa 2006 au probleme, ce-i drept nu la nivelul celorlalte, dar exista. Motivul pentru care nu am mai postat aici a fost faptul ca unii chiar au probleme serioase, si subliniez serioase, cu masina asta, si ii las pe ei sa dezbata lucrurile. Poate am fost eu prea vehement si m-a luat valul. Mie nu imi ramane decat sa scuip in san si sa raman doar la de-astea mai...eftine. Cele bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit pe acest forum"claxoanele de pe passat nu prea au inima".De vreo 1 luna mi s'a stricat unul dintre ele,akuma a murit si cel de-al doilea,sa fie cumva o singuranta ceva (cred ca logic trebuiau sa moara amandoua in aceelasi timp)sau chiar sau ars si trebuie schimbate:-?Ce parere aveti???Daca s'au ars pot sa pun orice tip de claxoane pe ea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare:

De ce la relanti consumul instant este de 0,5 - 0,6 (fara clima) si daca merg cu masina pe liber acest consum creste pana la 7 - 8 ? :blink:

Chestia asta am observat-o cand masina era oprita in varful unei pante, iar cand a inceput sa coboare fara sa fie bagata in viteza, consumul instant a inceput sa creasca.

Oare este corect, sau e o problema... :)

Multumesc.

cand esti pe loc iti arata consumul / ora nu la 100 km. de aici diferenta... consumi pana la 1 l / ora cu clima pusa si jumatate fara... o,5 l/h (ora)

sporuri

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor!

am o problema cu masina (b6 1.9 TDI, 105 cai, 2006): de la aprox. 1500 rot/min. cand apas pedala de acceleratie (nu neaparat pana la fund, dar nici o apasare lina), apare o vibratie a motorului (se simte destul de tare in toata masina), scoate fum negru si nu mai trage cum ar trebui. Pe tester nu apare nici o eroare, injectoarele lucrand in parametri normali. Cei din service mi-au spus ca ar putea fi de la motorina proasta. Am pus un aditiv in rezervor, au disparut vibratiile pentru vreo 300 de km, dar au reaparut in momentul in care am oprit?repornit motorul (fara sa fac vreo noua alimentare - in rezervor fiind acelasi amestec combustibil-aditiv). Mentionez ca alimentez de obicei la Rompetrol si uneori la OMV.

Daca crede cineva ca stie care este cauza, astept un raspuns!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca accelerezi puternic la 1500 de rotatii (chiar si fara pedala la fund) motorul va fi foarte subturat si turbina extrem de fortata (daca mai faci mult asa o sa rupi axul, mai ales ca turbinele de pe acest motor, din cate stiu eu, sunt KKK - nu chiar recunoscute pentru calitate). Fumul care apare la accelerarea puternica la 1500 de turatii e normal, cred ca orice diesel la acea turatie daca este puternic accelerat scoate fum.

Incearca aceeasi manevra de la 2000-2200 de ture in sus. Daca face la fel atunci e o problema.

Si eu zic sa lasi aditivii, baga-i cateva plinuri cu motorina de calitatate si da-i o talpa (eventual pe autostrada) pornind de la 2500 si mergi catre 3500-4000 de ture. Sau mergi cu ea constant la un 3300 o bucata de drum.

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este normal ca la motoarele diesel sa scoata fum cand calci pedala, dar nu asa (scoate mult), si nu ar trebui sa vibreze si ar trebui sa traga. Fum scoate pe toata perioada cand apas in forta pedala de acceleratie. Daca merg constant cu 3000 rot/min., de exemplu, nu scoate nici fum, nici nu vibreaza. Oricum am sa incerc si varianta propusa de tine mai sus.

Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carpovici...incearca sa nu mergi cu motorul subturat...pe cat posibil incearca sa schimbi vitezele pe la 3000 de rotatii.O sa dispara problema cu vibratiile si o sa ai si forta. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut probleme cu modulul electronic de pe coloana de directie imi spunea ca directia e blocata si nu era asa , si inmobilizer-ul nu mai bloca volanul s-a rezolvat laREPREZENTANTA DIN CRAIOVA , in rest toate sunt bine si la locul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bifat ''Probleme la motor'' ,deoarece la 165.000 a fost schimbata volant cu tot cu ambreiajul . Acuma masina are 170.000 si nu mai are niciun fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu ar trebui sa vibreze si ar trebui sa traga.

Daca masina e subturata si tu o accelerezi puternic e normal sa vibreze si sa nu traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti,

A venit si la mine randul sa apara o problema dupa 2 ani si 45.000km.

Comenzile de pe volan nu mai functionaza decat in anumita pozitie a volanului si aleator.

Cred ca intra in discutie cablarea sau o cupla (mai repede cred cablarea).

A mai patit cineva si cum se poate ajunge la manunchiul de cabluri daca stiti?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e un manunchi de cabluri, ci doar 2 (doua) bucati.

Da-i jos Airbag-ul si apoi o sa vezi cablurile care pleaca din comenzi laterale si se unesc jos la baza spitei unde o sa observi calculatorul pt ele :)

De-aici vezi daca nu ai cumva vreun fir intrerupt sau daca nu mai sta bine vreo mufa in locas :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat. Nu am reusit inca sa ma ocup de aceasta. Am luat poze si indicatii si o sa incerc sambata.

Atunci cand nu merge nu merge nimic de pe volan (claxon, schimbarea treptelor de viteza, si nici restul comenzilor.

Mai nou la pornire dimineata aud un semnal de avertizare sonora (ca si la temperatura sub 4 grade) dar nu vad nici un mesaj pe afisaj.

Am sa revin dupa ce deschid pacientul.

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am masina din aprilie 2007 si am avut o singura problema majora...la 86000 km s-a blocat pompa de motorina din rezervor...si eram intr-o intersectie... am schimbat-o si acum totul e OK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

am un b6 din 2005-2.0 FSI , primul proprietar, 35.000 km si trebuie sa-i schimb catalizatorul. :icon_thumright: A avut cineva astfel de probleme? La ce costuri s-a ajuns pentru o astfel de operatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot la ambreiaj in special la prima pornire de dimineata. Model 2006, 2,0 TDI cu 87.000 Km la bord.

E tipica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!