Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

:) Respect maxim Acum 1 luna am schimbat rulmentii pe spate si acum ar cam trebuii si cei din fata. Poate cineva sa faca o clasificare a marcilor de rulmenti??, spun asta pentru ca pe spate am pus Rueville si sincer nu sunt prea multumit. va multumesc anticipat celor care ma pot ajuta cu ceva informatii P.S. am cautat topic dar nu am gasit. AATA POATE CA NU SUNT ASA PRACTIC CU COMPUL SCUZE :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Jargy: poti sa completezi ulei in cutie, s-ar putea sa iti lipseasca

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai grav ar fi sa fie de la distributie. Ai schimbat-o pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! si eu schimbat un rulment pe fata.. SKF au din fabrica,aceeasi marca am pus dar nu de la vw de la magazin de piese auto 140€ bucata:(

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reghintovschi

am avut si eu asemenea problema, la mine a fost rola de la alternator care are ca un fel de camasa, poate nu stiu sa-ti explic exact, care la mine s-a rupt in 2, si se incalecasera si rola cum se invartea producea acel scartait, pana la urma cred ca se bloca, asta dupa ce au fost schimbate toate la reprezentanta, incl distrib

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina daca e 2008 si are doar 65 de mii nu poate fi decta ceva pe accesorii, cureaua vizibila este de accesorii nu de altceva.

O rola care e pe duca face acel zgomot , poate fi la fel de bine si compresorul de ac si rola de la alternator.Trebuie s amergi la un service sa verifice de unde vine acel zgomot.

Banuiesc ca mai mult de atat nu putem face pe forum.

Cred ca nu era nevoie de un topic nou , existau destule in aria vw passat b6 unde iti puteai pune problema...

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb si eu uleiul la un vw passat din 2006 , 2.0 TDI , 140 CP ,106000 km are masinuta , as dori as stiu ce tip de ulei si ce ulei sa iau mentionez ca nu conteaza pretul doresc sa fie cat mai bun posibil.

Am gasit eu un ulei Motul VW Specific 504 00-507 00 5W-30 este bun ce ceva acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul meu este din Mai 2006, 107000km in prezent si am avut urmatoarele probleme:

1. la 40000 de km am ramas pe autostrada in Germania- pompa de alimentare cu combustibil din rezervor.

2. consuma ulei , aprox 1 l la 15000 de km(mi s-a spus ca este normal).

3. s-a exfoliat vopseau de pe jante, in dreptul gaurilor pt prezoane si capacele VW aferente.

4. mi s-a exfoliat acoperirea de plastic/cauciuc de la panoul de comanda lumini, manere usi fata, spite volan.

5. era sa uit, acolo unde a sarit vopseaua de la pietricele, cu precadere deasupra parbrizului, pe plafon, au aparut pete de rugina, atunci ma intreb unde este garantia de 12 ani la coroziune? :screwy:

In rest am schimbat consumabile care nu se pun la socoteala, deci sunt foarte multumit!

Primele piese schimbate la directie(bucse si bilete) s-a intamplat la 100000km :D

Modificat de g.adamov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... as dori as stiu ce tip de ulei si ce ulei sa iau mentionez ca nu conteaza pretul doresc sa fie cat mai bun posibil.

Aici ai un topic dedicat uleiului pentru motor. Este de recomandat sa pui uleiul specificat in manualul autoturismului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

2. consuma ulei , aprox 1 l la 15000 de km(mi s-a spus ca este normal).

(...)

4. mi s-a exfoliat acoperirea de plastic/cauciuc de la panoul de comanda lumini, manere usi fata, spite volan.

(...)

Nu te plange de un consum de 1l intre schimburi, cand eu bag cam 1.5 litri intre schimburi ;)

Cat despre exfoliere, in general generatia 2005-2007 a Passatului B6 a avut multe probleme cu calitatea butoanele/plasticele din interior :|

Oricum si pt astea exista 2 solutii:

- revopsirea lor

- schimbarea lor

:) safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5. era sa uit, acolo unde a sarit vopseaua de la pietricele, cu precadere deasupra parbrizului, pe plafon, au aparut pete de rugina, atunci ma intreb unde este garantia de 12 ani la coroziune? :)

Sunt absolut sigur ca garantia nu se refera la lovituri de pietricele, mai ales ca la viteza de peste 100 km/h tabla se ciupeste rau de tot. Sau crezi ca garantie la coroziune inseamna ca ai caroserie de inox !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu saritul vopselei pe la aproape toate extremitatile caroseriei urmata de rugina !!! Nu mi se pare normal: am mai avut si alte masini mai putin titrate si nu s-a intamplat asa ceva (la acelasi stil de condus; la aceleasi drumuri). DECI CEVA NU E OK CU modul de vopsire/calitatea vopselei/lac/aderenta etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog moderatorii sa refaca sondajul si sa adauge dupa "Probleme de motor", "Probleme (injectoare) arse".

81 din 269 din cei care au votat au avut probleme de motor, adica peste 30%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam un zgomot la rece(cam de 1 luna) ca un huruit dupa care disparea cand se incalzea. Oricum trebuia sa schimb distributia si am dus-o la service .

Schimbat volant si ambreiaj care nu mai avea mult nici el .

Cu distribuite + ulei filtre + manopera undeva la 50 mil .

La 120k nu pot sa ma plang prea tare mai ales ca nu am schimbat mare lucru la ea pana acum .

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care au rugina in locurile vopselei sarite... fac pariu ca masina este cumparata din romania(de noua) .. :) din ce stiu eu passaturile pt germania au tabla galvanizata.. iar cele pt est nu... de ex eu am masina 'de germania' si am vopsea sarita pe capota de aprx 1 an.. a ramas alba. pana la urma sa inteleg ca sunt diferente intre masinile pt est si restul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CONFIRM-luata din RO de noua vopsea sarita+ruginica (RUSINICA VW:) )!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu buza capotei ciobita de o piatra, cu vopseaua sarita, de mult, fara rugina. Masina e luata din RO dar nu cred ca asta conteaza. Vitezele cu care luam pietre in mers sunt destul de mari si repet, nu mi se pare normal ca VW sa garanteze anti-coroziunea acolo unde exista o lovitura. Garantia se refera la viciile unei table defectuoase sau o proasta vopsire din fabrica, ce ar duce la rugina din vina producatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care au rugina in locurile vopselei sarite... fac pariu ca masina este cumparata din romania(de noua) .. :blah: din ce stiu eu passaturile pt germania au tabla galvanizata.. iar cele pt est nu... de ex eu am masina 'de germania' si am vopsea sarita pe capota de aprx 1 an.. a ramas alba. pana la urma sa inteleg ca sunt diferente intre masinile pt est si restul?

De unde stii? Dorim argumente concrete! Nu exista benzi de montaj diferite pentru Germania, Romania sau mai stiu si eu ce alta tara... De ce nu incercati sa nu mai postati parerile auzite de la samsari, care ar face orice sa-i pacaleasca pe unii sa cumpere cazane cu kilometrajul manarit de la ei? Chiar asa mare impact psihologic sa aiba basmele spuse de acestia? Oameni buni, incercati sa nu mai ascultati toate ineptiile!

Toate Passaturile au garantie la tabla de 12 ani. Tabla este galvanizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate Passaturile au garantie la tabla de 12 ani. Tabla este galvanizata.

Trebuie explicat ce inseamna aceasta garantie si ca nu poti sa dai cu pietre in caroserie bazandu-te pe garantie, oricat de galvanizata ar fi tabla.

Eu am auzit ca pietrele nu indraznesc sa sara pe masinile facute pentru Germania :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri mia murit motorasu de la stergatoare 250 euro original,8 mil de producator si am cautat de la dezmembrari astept sa vina.......masina are 65.000 km am mai avut 2 masini inainte si nu am mai patit asa ceva mai ales in dimineata in care trebuia sa plec pe transfagarasan.........ghinion curat seara merge dimineata mort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

predatoers, ti-ai montat xenon cumva pe masina? Mai erau colegi cu Golf5 care si-au ars motorasul de stergatoare dupa ce au montat xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mi-am montat xenon dar le am de 8 luni montate si pana acum nu mau afectat deloc.........cu ce pot afecta motorasul de la stergatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exista ceva sectiuni in forum unde s-a discutat, poti incerca aici unde scrie ceva de genul: "Aftermarket Xenon installations may destroy the Wiper Electronics, installations like this are usually illegal and use H7 Bulb mounts for the Xenon bulbs. " Nu am studiat problema, doar am dat peste alti colegi care au intalnit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e,din cauza xenonului sa intamplat din pacate mam grabit si am cumparat motorasul problema se poate remedia foarte usor prin inlocuirea unui integrat si punerea de anulatoare de erori sau renuntarea la xenon.mentionez ca am de 9 luni xenon pe masina si mi-am pus si pa faza lunga acum 2 sapt dar fara anulatoare ca asa a zis cap sec care mi lea montat cu toate ca eu le cumparasem...greseala me si am platit ca scump...si nici nu am cercetat lam ascultat pe ala de la service care a zis ca trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine s-a mai confruntat cu o problema de genu' celei de mai jos:

Azi, cand mi s-a ars un bec si vroiam sa fac rocada celor de pe lunga pe scurta sa raman socat si nimic altceva :(

post-28301-1279563885_thumb.jpg post-28301-1279563899_thumb.jpg post-28301-1279563910_thumb.jpg

Subliniez urmatoarele:

1. FARUL este intact pe exterior, nici o zgarietura, nici un punct, nimic

2. Ultima oara cand am umblat la becuri de pe lunga a fost Joia trecuta

3. Prima si singura oara cand a fost umblat la el, a fost in momentul montari lui pe masina

Ceva pareri ?!

HOW IN THE HELL a putut sa se formeze "craterul" respectiv ?! :(

Eu maine ma duc la service-ul unde l-am montat acum 1 an si ceva (prin decembrie 2008 mai exact), cand l-am schimbat pe casco sa vedem daca-l pot rezolva pe garantie (in caz ca mai exista).

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!